diferencial E 200 W 210
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 13.03.2010 22:17 Zdieľať na Facebook
diferencial E 200 W 210
Ahoj všetci. Odišiel mi diferák a kamarat mi dal druhý. Bude pasovať aj keďje z dieselu? Prevodový pomer má 1: 3,67, ten moj zdechlý neviem. Ak to bude pasovať, bude auto živšie, alebo bude mať 5-ka problém? Za rady dík.
-
- Príspevky: 6093
- Dátum registrácie: 18.07.2008 17:35
- Bydlisko: TT, PN, TN Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 13.03.2010 22:17 Zdieľať na Facebook
Nie som si istý ale mám dojem že ja by som mal mať pomer 1: 3,46 a na cz fore písali že čím nižší, pomer tým ťažší. Tak mi to vychádza že by som to mal maťživšie. Ale všetci písali že "asi" tak neviem, preto sa pýtam všade. Vie niekto poradiť kde zistím alebo nájdem nejaké info o pomere na mojom diferáku? Ď:mhlavaty napísal:Presne tak,príliš ťažký prevod
-
- Príspevky: 270
- Dátum registrácie: 14.03.2009 17:52 Zdieľať na Facebook
Tak mi to vychádza že by som to mal maťživšie. Presne naopak , čim nižší prevod tým lenivšie, čiže do rýchla laicky povedané . Ved ked maš napr. prevod 1:5 tak 5 otáčok kardana je jedna otáčka poloosí , a ked máš 1:1 tak otáčky sú rovnaké . čím máš nižší prevod tým nižšie otáčky motora budú pri tej istej rýchlosti .
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
Ak zameniš 1:3,46 za 1:3,67 tak uvažuješ spravne auto bude živšie, lepšie v kopcoch a znižiš max. rychlost ktora nie je až taka podstatna. O niečo si možno zdvyhneš spotrebu ale to je otazne lebo skôr budeš radit 5.
Ak chceš vediet pôvodny pomer na isto čo ti brani rozobrat stary dif. a poratat zuby a vydelit si to ?
Ak chceš vediet pôvodny pomer na isto čo ti brani rozobrat stary dif. a poratat zuby a vydelit si to ?
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ano,uvažuješ správnehnr napísal:Ak zameniš 1:3,46 za 1:3,67 tak uvažuješ spravne auto bude živšie, lepšie v kopcoch a znižiš max. rychlost ktora nie je až taka podstatna. O niečo si možno zdvyhneš spotrebu ale to je otazne lebo skôr budeš radit 5.
Ak chceš vediet pôvodny pomer na isto čo ti brani rozobrat stary dif. a poratat zuby a vydelit si to ?
-
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 13.03.2010 22:17 Zdieľať na Facebook
Tak že je to vyriešené. Bol som v Mělníku a tam ma poriešili celkom kladne. Pôvodny mal 1:3,67 a nechal som tam namontovať 1:3,46. Neviem koľko má nabehané ale ide potichu tak že som spokojný. Chlapci povedali že zavolajú keď ten môj rozoberú, lebo pretočiť sa dal dosť ťažko a sami sú zvedavý čo mu je. Rozdiel pri jazde je takmer nebadatelný. Tak dík všetkým čo sa zapojili do témy. P.S. pre všetkých, čo by mali podobný problém, dá sa použiť aj diferenciál s W202.hnr napísal:Ked tak nad tym rozmyšlam , pochybujem, že v benzinovej E200 maš prevod 1:3,46
-
- Príspevky: 765
- Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 13.03.2010 22:17 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných