Cukanie tfsi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 15.06.2010 20:46 Zdieľať na Facebook
Cukanie tfsi
Poprosim vas o radu, uz neviem co mam robit, obcas mi auto okolo 2-3tis ot trhne alebo tak cukne tak na 2-3sek. neviem co to uz moze byt z cc autodily som objednal uz nove sviecky aj cievky vymenil som ich asi 5mesiaov dozadu... furt to robi, vymenil som j vahu vzduchu a tiez s to prejavuje, ono to nie vzdy cuka ono tak 1-2krat tak za 25km(cestou do roboty) dne som spravil meranie hodnot
vacsi obrazok: http://i62.tinypic.com/t4tx6a.png
a vidim na 4 valci misfire, moe to sposobovat vadna cievka? popr uz som uvazoval ci to nemoze robit lambda sonda, bo sa tyka v diag ziadna chyba. obcas kuknem do 01 Engine a tak Readlines a niektore polozky niesu pass ale failed or incomplet, ale napr teraz par dni to svieti vsetko passed, domievam sa ci by to nemohla byt lambda? popr Palivovy filter? bo zneho pocujem take piskanie a stary tak nepiskal, ale neviem ci to o starym filtrom auto cukalo u sa nepametam :/
motor je 2.TFSI 2008 Kod: BWA 139tis km
este prikladam vypis hodnout z lambdy na volnobehu:
Address 01: Engine (1K0 907 115 Q)
08:07:11
1.6 % Lambda Regulator
00111 Bank 1 Sensor 1
0110 Bank 1 Sensor 2
1.00 Lambda Sensor Current Value
1.00 Lambda Sensor Specified Value
0.5 % Lambda (Idle) Self-Adaptation
2.3 % Lambda (Partial) Self-Adaptation
1.2 % Bank 1 Lambda Control
1.50 V Bank 1 Voltage of Oxygen Sensors
0.12 V Bank 1 Sensor 2 Sensor Voltage
0.0 % Oxygen Sensor Control Deviation
vacsi obrazok: http://i62.tinypic.com/t4tx6a.png
a vidim na 4 valci misfire, moe to sposobovat vadna cievka? popr uz som uvazoval ci to nemoze robit lambda sonda, bo sa tyka v diag ziadna chyba. obcas kuknem do 01 Engine a tak Readlines a niektore polozky niesu pass ale failed or incomplet, ale napr teraz par dni to svieti vsetko passed, domievam sa ci by to nemohla byt lambda? popr Palivovy filter? bo zneho pocujem take piskanie a stary tak nepiskal, ale neviem ci to o starym filtrom auto cukalo u sa nepametam :/
motor je 2.TFSI 2008 Kod: BWA 139tis km
este prikladam vypis hodnout z lambdy na volnobehu:
Address 01: Engine (1K0 907 115 Q)
08:07:11
1.6 % Lambda Regulator
00111 Bank 1 Sensor 1
0110 Bank 1 Sensor 2
1.00 Lambda Sensor Current Value
1.00 Lambda Sensor Specified Value
0.5 % Lambda (Idle) Self-Adaptation
2.3 % Lambda (Partial) Self-Adaptation
1.2 % Bank 1 Lambda Control
1.50 V Bank 1 Voltage of Oxygen Sensors
0.12 V Bank 1 Sensor 2 Sensor Voltage
0.0 % Oxygen Sensor Control Deviation
-
- Príspevky: 3407
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 12.04.2007 22:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 249
- Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Hovorím o reťazi medzi vačkami http://www.etuners.gr/gr/technical_pres ... fanis.html
-
- Príspevky: 869
- Dátum registrácie: 05.06.2008 12:09 Zdieľať na Facebook
Nejazdíš stále iba na kratšie vzdialenosti? Ako často jazdíš niekam ďalej (aspoň zopár hodín rýchlej jazdy po diaľnici)?
Na súčasných autách (benzín aj diesel) sa občas jemné trhanie (Misfire na niektorých valcoch a príp. aj rozsvietená oranžová kontrolka elektroniky motora) objavuje pri vysokom podiele mestských/prímestských jázd. Motor sa nikdy poriadne nezohreje a zakarbónovávajú sa napr. drieky ventilov atď.
Na súčasných autách (benzín aj diesel) sa občas jemné trhanie (Misfire na niektorých valcoch a príp. aj rozsvietená oranžová kontrolka elektroniky motora) objavuje pri vysokom podiele mestských/prímestských jázd. Motor sa nikdy poriadne nezohreje a zakarbónovávajú sa napr. drieky ventilov atď.
-
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 15.06.2010 20:46 Zdieľať na Facebook
jazdim v meste tak 2 krat do tyzdna inac do roboty tak cca 25km a tyzden asi 25km tak 3 krat... v dlhom tyzdni aj 4krat... uvazujem ze mozno tie cievky z cc autodily su mozno cina, iked na cievke je cislo dielu vw ale to kazdy tam dokaze natlacit... skusim objednat co vacsinou do gticka davaju audi RS6/R8 cievky a nove ngk sportove sviecky ak to bude robit tak asi to bude stym zakarbonizovanim.. :/ ako to odstranit? rozobrat motor ci odkarbonizovanie motora? bo niektore servisi ponukaju odkarbonizovanie. ale zas si myslim ze keby bol zadrbany karbonom robilo by to castejsie. ono sa mi to stane niekedy 2 krat za 25km niekedy raz, a niekedy vobec... ale ked si da hodnoty misfire a stojim autom a pridavam len tak plyn a pustam a pridavam a pustam(turujem do 3tis max ale prerusovane stlacam plyn tak misfire sa mi scitava, takze prerusovanie pridavam plyn a uberam na neutrale a misfire 1 2 3 atd... ked jazdim vtedy je 0 ale ked trhne auto tak vidim napr na valci 1 vcera som mal pri trhnuti 3missfire, na valci 2 som mal 1 na valci 3 som mal tiez 1 a valec 4 som mal 0. a toto trhnutie sa prejavilo okolo 1400 ot ked som odbacal na pumpu a dvojku som mal zaradenu.
-
- Príspevky: 25
- Dátum registrácie: 27.08.2013 13:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 15.06.2010 20:46 Zdieľať na Facebook
tankujem len na slovnaftke 99vinu. nic ine tam nedavam
btw nasiel som nieo co by to tiez mohlo robit, typek tuto spravil navod a hen ako zadrbane ventili.. http://www.audizine.com/forum/showthrea ... e-Cleaning
ale skusim asi najprv tie sviecky a cievky ak nie no mozno by som spravil este ten navod co typek tam daval.
btw nasiel som nieo co by to tiez mohlo robit, typek tuto spravil navod a hen ako zadrbane ventili.. http://www.audizine.com/forum/showthrea ... e-Cleaning
ale skusim asi najprv tie sviecky a cievky ak nie no mozno by som spravil este ten navod co typek tam daval.
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32 Zdieľať na Facebook
Cim novsi motor, tym viac idu na hranu kvoli emisiam, spotrebe a nakladom na vyrobu komponentov... potom staci male oslabenie iskry, zmena tlaku/zmesi vo valci a zacnu taketo nepravidelne jemne vynechania. Osciloskopom by sa dala urcit presna chyba, ale musis najst servis, ktory ho ma a vie merat zapalovanie. A ked budu mat este tlakovu sondu...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Presná odpoveď.Dnešné stroje sú nesmierne premyslené a zavádzajú až neuveritelné novoty v riadení zmesí.Dávam velmi kratučkú dobu keď sa budú chyby hladať výlučne na pracoviskách ako píše on odrejgti.Tlaková sonda dá často rozuzlenie,ale to už sme ako Alenka v ríši divov. Dá sa pomôcť (záleží na type) niekedy aj sledovaním vlastného MAP senzoru,prípadne rozbočením podtlakovej hadičky a pomocou externého MAP (ja používam Renautlťácky z vlastným 5V napätím)) si pozrieť kmity v potrubí.Ale ide to iba do bodu okolo nultej atm. čo sú atmosferické motory príp turbínové na volnobehu.U tohoto TFSI je potrebná tlaková sonda,ale jej kúpa čaká ešte aj mňa.Asi bude v týchto prípadoch keď sa jedná o sledovanie vo vyžších frekvenciách jediná dať odpoveď na pulzácie v saní jednak z ohladom na riadené sanie čo je dnes bežné, jednak na variabilné vačky a to je už tiež bežné.
Skutočne je to na hrane,je to dovedené do krajnosti,technické finesy a riešenia,presnosť,tolerancie také,že zastavujú rozum.
Skutočne je to na hrane,je to dovedené do krajnosti,technické finesy a riešenia,presnosť,tolerancie také,že zastavujú rozum.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
a vymenne intervaly na olej 30.000km tomu vsetkemu nasadzuju smrtelnu korunu.
Ale ked ti sprostacikovia ludia CHCU pocuvat na minimalne naklady... prave preto nevymienaju olej za TISIC KORUN "predcasne". Prave preto im automobilky sepocu do uska TOTALNE KRAVINY - ked si kupim nove auto za 25.000eur, nevidim dovod nevymienat tam olej kazdych 15.000km MAX. Dovodit to tym ze USETRIM je totalny humus a taketo kretena by mali exemplarne zastrelit - vymienat olej raz za 30.000km pri tychto hypermodernych srackach je samovrazda. Zakarbonovane ventily su len najmensia drobnost.
To je taky system s tym olejom : tristvrte mega na nove auto ma, ale tisic korun raz za rok NAVYSE na olej nema. Pochvalen bud !
Jo a mam velky strach z realnej dostupnosti pracovisk kde vedia pouzivat osciloskop. Hah, nieze vedia, ale dofrasa len co ho maju na ponku A to uz prichadza doba optickych zbernic - kto z vas vie navarat opticke kable a diagnostikovat ich ? Ktory autoservis to vie ?
Drzim palec kazdemu kto si mysli ze 1.4 turbo motor so 140kW je dobry napad. Teraz stoji na dvore dvojturbova 335i z roku 2009... 80.000km a problem s motorom, pricom majitelka [!!!] mu nepridrbavala a jazdila len v Bratislave takze ten vykon absolutne nemohla pouzit ani na tri sekundy. Zato olej poctivo menila po 30.000km... v BMW zahlasili 2500eur za rozobratie motora, dalsich 2000eur za vycistenie a neznamu sumu za opravu co je dodrbane
Ale ked ti sprostacikovia ludia CHCU pocuvat na minimalne naklady... prave preto nevymienaju olej za TISIC KORUN "predcasne". Prave preto im automobilky sepocu do uska TOTALNE KRAVINY - ked si kupim nove auto za 25.000eur, nevidim dovod nevymienat tam olej kazdych 15.000km MAX. Dovodit to tym ze USETRIM je totalny humus a taketo kretena by mali exemplarne zastrelit - vymienat olej raz za 30.000km pri tychto hypermodernych srackach je samovrazda. Zakarbonovane ventily su len najmensia drobnost.
To je taky system s tym olejom : tristvrte mega na nove auto ma, ale tisic korun raz za rok NAVYSE na olej nema. Pochvalen bud !
Jo a mam velky strach z realnej dostupnosti pracovisk kde vedia pouzivat osciloskop. Hah, nieze vedia, ale dofrasa len co ho maju na ponku A to uz prichadza doba optickych zbernic - kto z vas vie navarat opticke kable a diagnostikovat ich ? Ktory autoservis to vie ?
Drzim palec kazdemu kto si mysli ze 1.4 turbo motor so 140kW je dobry napad. Teraz stoji na dvore dvojturbova 335i z roku 2009... 80.000km a problem s motorom, pricom majitelka [!!!] mu nepridrbavala a jazdila len v Bratislave takze ten vykon absolutne nemohla pouzit ani na tri sekundy. Zato olej poctivo menila po 30.000km... v BMW zahlasili 2500eur za rozobratie motora, dalsich 2000eur za vycistenie a neznamu sumu za opravu co je dodrbane
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
ja mam len strach ze tu nebude zachvilu co rozdelovat - VW mi pride ako dost bohaty napriek vsetkemu uz teraz (druha najvacsia automobilka na svete tusim, myslim ze Toyota je este furt o chlp vacsia).
Ci su druhi alebo prvi, to je jedno : mozno by uz bolo konecne nacase aby zacali vyrabat veci nie take co sa kazia skor a skor ako generacia pred nimi (a to uz plati vela generacii) a su furt drahsie a drahsie.
aby som nedostal po hube : cukanie moze byt veselo sposobene aj vstrekovacmi. Ano vidim ze na grafe mas misfire detected. Ano, nebudu to zdaleka prve ani druhe ba dokonca dokonca ani desiate umrete FSI vstrekovace pred dovrsenim 100.000km [benzinove !!] co som stretol.
Ci su druhi alebo prvi, to je jedno : mozno by uz bolo konecne nacase aby zacali vyrabat veci nie take co sa kazia skor a skor ako generacia pred nimi (a to uz plati vela generacii) a su furt drahsie a drahsie.
aby som nedostal po hube : cukanie moze byt veselo sposobene aj vstrekovacmi. Ano vidim ze na grafe mas misfire detected. Ano, nebudu to zdaleka prve ani druhe ba dokonca dokonca ani desiate umrete FSI vstrekovace pred dovrsenim 100.000km [benzinove !!] co som stretol.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: tatkotom a 34 neregistrovaných