Clio -VIN
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 22.06.2009 22:02
- Bydlisko: SN Zdieľať na Facebook
Clio -VIN
kto mi prevery stav auta podla vin....dakujem
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 22.06.2009 22:02
- Bydlisko: SN Zdieľať na Facebook
clio
myslel som posla cisla karoserie odladom prehliadok a povodu auta
-
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 20.05.2010 11:27
- Bydlisko: KE - okolie Zdieľať na Facebook
spravne sa treba pytat..
..inac ked sa ti to podari, daj vediet. Tiez by som skusil to moje (tiez clio), mam k nemu sice nejake doklady ale aj tak som zvedavy. A nechcel by som to ani zadarmo. Vela uspechov.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
teraz skusim trochu lepsiu radu ako to hore : nabehni s tym vinom do Renaultu. Chlapci maju prepojenu servisnu siet po celej europe takze ked auto chodilo do autorizaku, budu tam mat zaznamy.
a rovno sa ich opytaj aj na zvolavacie akcie a pripadne zarucne vymeny. Ja som dopadol takto s renaultom espace 3.0d co som checkoval (nie s jednym ale so vsetkymi a bolo ich asi tucet):
http://77.247.224.52/renault/IMG_3837.JPG
http://77.247.224.52/renault/IMG_3838.JPG
a rovno sa ich opytaj aj na zvolavacie akcie a pripadne zarucne vymeny. Ja som dopadol takto s renaultom espace 3.0d co som checkoval (nie s jednym ale so vsetkymi a bolo ich asi tucet):
http://77.247.224.52/renault/IMG_3837.JPG
http://77.247.224.52/renault/IMG_3838.JPG
-
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 20.05.2010 11:27
- Bydlisko: KE - okolie Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
toto je standartny nepodarok 3.0d od isuzu. Pouzivali ho aj ople, saaby 9-3 aj renaulty (espace, velsatis tusim aj nejaky avantis alebo take nieco zaniknute coho sa predalo tridsat kusov). A tusim aj nieco ine.
turbo je len jedno a zvycajne s nim nestihne byt problem, problem je ale v motore. Valce su strasne blizko pri sebe (daleko daleko blizsie ako pri hociakom stvorvalci), nezvladnuty je predovsetkym material z ktoreho su spravene vlozky a ten sa proste kruti a teplom deformuje az nakoniec 99.9% tychto motorov CELKOVO VYROBENYCH skonci na tom ze to cele proste poklesne o stotinu milimetra a dojazdilo sa. Roztrtkany motor, samozrejme po troch-styroch rokoch mimo zaruky (strasne vela!! bolo rozdrbanych aj direkt v zaruke, automobilka dokonca tusim az dva roky !!!! prestala tieto motory vyrabat lebo sa vratili naspat k rysovaciemu prknu)... nezvladnuty tepelny management, odchadza tam viacmenej vsetko, egrka atd. Len take EGR napriklad stoji okolo 40.000 korun co je velka sranda.
Navyse v Espace tento trojliter nevidel chladenie na poslednom valci nikdy kvoli priestorovemu usporiadaniu.
Toto je jedna z najvacsich katastrof ktore renault kedy vyrobil/pouzil (este raz opakujem ze to nie je ich vyrobok, robili to sikmooki a netestovali ten motor v reali ale IBA NA POCITACI !!!) a to teda ze maju nasrate za usami hodne vela. Toto je ale suverenne najhorsia cast celej historie renaultu, tieto 3.0d... aj ked nie su ich.
Nahradne suciastky nezozenies na sekundarnom trhu lebo proste nie su (na rozdiel od 1.9tdi VWVVVWVWVVWW, tam mas vsetko a za par penazi). Repas takehoto motoru robi v Cechach jedina firma, v Renaulte na Slovensku sa ho boja ako kriza (ked niekto vie cloveka co to opravi na Slovensku, sem s nim). A nehovoriac o tom ze repas motoru ta vyjde dvojnasobok hodnoty toho ojazdeneho Espace
takze...
v kazdom pripade ruky od toho prec. Renault, Opel, Saab a 3.0d v nich sa rovna v ziadnom pripade ani nahodou.
este raz zdoraznujem ze som uvedenym sposobom preveroval historiu priblizne TUCTU 3.0d renaultov, lebo som to pred asi tromi rokmi chcel kupit. Ani jeden jediny kus nemal povodny motor. Ani jeden jediny kus nemal povodne bud turbo, alebo vstrekovace alebo cerpadlo. Na cerpadla bola zvolavacka ale len zlta, ked sa zakaznik prudko stazoval. Cize boli doyebane ale automobilka to z ekonomickych dovodov proste nevymienala. Uz aj s tymi motormi toho mali dost
turbo je len jedno a zvycajne s nim nestihne byt problem, problem je ale v motore. Valce su strasne blizko pri sebe (daleko daleko blizsie ako pri hociakom stvorvalci), nezvladnuty je predovsetkym material z ktoreho su spravene vlozky a ten sa proste kruti a teplom deformuje az nakoniec 99.9% tychto motorov CELKOVO VYROBENYCH skonci na tom ze to cele proste poklesne o stotinu milimetra a dojazdilo sa. Roztrtkany motor, samozrejme po troch-styroch rokoch mimo zaruky (strasne vela!! bolo rozdrbanych aj direkt v zaruke, automobilka dokonca tusim az dva roky !!!! prestala tieto motory vyrabat lebo sa vratili naspat k rysovaciemu prknu)... nezvladnuty tepelny management, odchadza tam viacmenej vsetko, egrka atd. Len take EGR napriklad stoji okolo 40.000 korun co je velka sranda.
Navyse v Espace tento trojliter nevidel chladenie na poslednom valci nikdy kvoli priestorovemu usporiadaniu.
Toto je jedna z najvacsich katastrof ktore renault kedy vyrobil/pouzil (este raz opakujem ze to nie je ich vyrobok, robili to sikmooki a netestovali ten motor v reali ale IBA NA POCITACI !!!) a to teda ze maju nasrate za usami hodne vela. Toto je ale suverenne najhorsia cast celej historie renaultu, tieto 3.0d... aj ked nie su ich.
Nahradne suciastky nezozenies na sekundarnom trhu lebo proste nie su (na rozdiel od 1.9tdi VWVVVWVWVVWW, tam mas vsetko a za par penazi). Repas takehoto motoru robi v Cechach jedina firma, v Renaulte na Slovensku sa ho boja ako kriza (ked niekto vie cloveka co to opravi na Slovensku, sem s nim). A nehovoriac o tom ze repas motoru ta vyjde dvojnasobok hodnoty toho ojazdeneho Espace
takze...
v kazdom pripade ruky od toho prec. Renault, Opel, Saab a 3.0d v nich sa rovna v ziadnom pripade ani nahodou.
este raz zdoraznujem ze som uvedenym sposobom preveroval historiu priblizne TUCTU 3.0d renaultov, lebo som to pred asi tromi rokmi chcel kupit. Ani jeden jediny kus nemal povodny motor. Ani jeden jediny kus nemal povodne bud turbo, alebo vstrekovace alebo cerpadlo. Na cerpadla bola zvolavacka ale len zlta, ked sa zakaznik prudko stazoval. Cize boli doyebane ale automobilka to z ekonomickych dovodov proste nevymienala. Uz aj s tymi motormi toho mali dost
-
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 20.05.2010 11:27
- Bydlisko: KE - okolie Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 533
- Dátum registrácie: 10.09.2006 17:34 Zdieľať na Facebook
cital som ten napad o ciernej listine pre autoservisy a myslim ze na toto by to bolo dobre skusit prisposobit celkom slusne a ziadne sankcie za to nehrozia ..... nemyslim ohavarat motory a automobilky ale zverejnit vyhlasene "spickove" vyrobky v predzrazenych autach ako motory, kvalita materialu a tak.
-
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 09.02.2009 08:25 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 55 neregistrovaných