Citroen ZX 1,4i -nejde

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

stroj-ar
Príspevky: 268
Dátum registrácie: 13.04.2010 21:48
Bydlisko: Zbehy
Zdieľať na Facebook

Citroen ZX 1,4i -nejde

Príspevok od používateľa stroj-ar »

servuste ludia. Mám jeden pretrvávajúci problém. Moj citron mi už skoro absolutne nejde. V poslendom čase auto nenormálne trhá, motor nejde do otáčok a hlavne často sa s ním nedokážem rozbehnúť ani na 50km/h.Casto to dosiahne na dvojke 40km/h a viac sa nepohne. Potom pomali začne spomalovať až do zastavania a na plnovy pedal to nereaguje. Vrcholom všetkého prekvapenia je že vždy ked pridám plyn zmanená to absolutnu stratu otáčok, a to aj na volnobehu a pritom výrazne striela do výfuku. Dal som to kamaratomi mechanikovy skontrolovali sme snád všetko čo sa v naších podmienkach dalo. Asi jedina vec čo by to mohla robiť je riadiaca jednotka ale tú nemám ako skontrolovať, len potrebujem vyskúšať inú. Preto by som sa vás chcel opýtať, či sa nenájde v NR a v blízkom okolí ochotná duša ktorá by vlastnila takéhoto citroena na sučiastky. Vážne to potrebujem len vyskúšať a pokial to pojde tak to kupim za rozumnu cenu. Som študent, nemám už skoro žiadne peniaze a netuším čo mám s tým autom robiť.
citroen ZX 1,4i 1996 vymenené: sviečky.štartovacie káble,filtre,rozdelovač, skontrolovane trisky,klapka vyčistená, vymenevý potenciometer a váha vzduhu
Naposledy upravil/-a stroj-ar v 13.12.2010 15:18, upravené celkom 1 krát.
martincichy
Príspevky: 5446
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

myslím si, že je zle nastavené zapaľovanie, prípadne problém s dodávkou paliva. jedno z tých dvoch.

ale skús jednu vec: daj benzín na priamo z fľaše, či to bude robiť.
stroj-ar
Príspevky: 268
Dátum registrácie: 13.04.2010 21:48
Bydlisko: Zbehy
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa stroj-ar »