Citroen

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ajo77
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 07.02.2007 19:51
Zdieľať na Facebook

Citroen

Príspevok od používateľa ajo77 »

Ahojte chlapi,
Naposledy upravil/-a ajo77 v 22.11.2010 10:17, upravené celkom 1 krát.
ajo77
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 07.02.2007 19:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ajo77 »

geometriu som robil asi 5 krát avšetko ok
radek66
Príspevky: 89
Dátum registrácie: 12.10.2008 13:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa radek66 »

lakinooo napísal:Krivy naboj kolesa??
kamarat mal toto iste na stile ,furt mu prevazovali kola menili platnicky a kotuce ,chvilu pokoj potom to iste..Hovoril ze mu to robilo vtedy ked trosicku tukol do brzdy tak to triaslo jaj fras ked brzdu poriadne zoslapol tak nic..po vsetkych tychto peripetiach mu jeden chlapik odporucil vymenit naboje a bolo to ono... :4012:
duso1000
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 12.05.2008 20:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa duso1000 »

mne robilo to iste a stacilo rozobrat a premazat vnutorny homo klb,robilo mi to na fabke
martincichy
Príspevky: 5454
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

nepoznám Tvoj jazdný štýl. Ak si na križovatke a čakáš, máš nohu na brzde? veľmi častý problém mnohých vodičov...
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

a co tak keby si prisiel pozrem ti to a ak na nic nepridem nic nemusis platit. moze to byt omnoho viac veci ako si clovek vie predstavit ak ovsem to nemas daleko ja som z hornej stredy.
ajo77
Príspevky: 51
Dátum registrácie: 07.02.2007 19:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ajo77 »

pn437ab napísal:a co tak keby si prisiel pozrem ti to a ak na nic nepridem nic nemusis platit. moze to byt omnoho viac veci ako si clovek vie predstavit ak ovsem to nemas daleko ja som z hornej stredy.
ďakujem za ponuku, teraz mi to pozerá jeden kamarát a ak na nič nepríde, určite sa ozvem
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

popripade tak ako radili , nech ti pozre na naboj a aj na brzdovy strmen jeho spravne uchytenie a rovnomerne opotrebenie brzdovych dosticiek
Richardeu
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 24.10.2010 18:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Richardeu »

odpoveď na Cichého...
no ačo keď stojí na bŕzde ? čo tým chcel básnik povedať?

čo ak máš automat, tak musíš stáť na bŕzde... Ja mám automat a stojím na bŕzde a nič podobné sa neprejavuje...!!!
martincichy
Príspevky: 5454
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

intenzívne prehrievanie kotúčov a následné 5 minútové čakanie na križovatke s nohou pritlačenou na brzdový predál sa prejaví aj takýmto spôsobom ak sú namontované nekvalitné brzdové kotúče.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Richardeu napísal:no ačo keď stojí na bŕzde ? čo tým chcel básnik povedať?
Človek ani nemusí byť básnik, stačí keď použije svoj rozum (ak nejaký má) a príde na to, že v mieste dotyku platničky s kotúčom sa ten kotúč asi troška inak ochladzuje ako na zvyšku povrchu...
Richardeu
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 24.10.2010 18:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Richardeu »

keby to tak fungovalo ako popisuješ, vysoký výkon a prudké spomalenie a zohriate kotúče a studené dostičky , prítlačná sila dostičiek...to ani FERARRI v meste pri 50 km/hod by nedokázalo ( inak sprostosti neskutočného kalibru-ako príčina otrasov volantu)...tak skoro každé auto by malo tieto sprievodné znaky !!!
skôr sa treba zamyslieť nad ložiskami, tlmičmi, ramená ( silentbloky a pod)
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

_

Príspevok od používateľa cicmanec »

Nuž, ako som predpokladal... :41c2:

Kde tam vidíš niečo o studených platničkách?! Vravím o tom, že ako po prudkom brzdení zostane platnička pritlačená na kotúč (lebo stojíš na brzde) tak sa kotúč v tom mieste chladí oveľa pomalšie ako na zvyšku plochy. Čo to môže urobiť s rovinnosťou si priemerne inteligentný človek domyslí...

P.S. Od čoho by boli tie kotúče horúce keď platničky by boli studené? :41c2:
martincichy
Príspevky: 5454
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

cicmanec, niekedy je to zbytočné, každý má svojho boha a každý aj tak zomrie vo viere, v akej sa narodil
martincichy
Príspevky: 5454
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Richardeu napísal:keby to tak fungovalo ako popisuješ, vysoký výkon a prudké spomalenie a zohriate kotúče a studené dostičky , prítlačná sila dostičiek...to ani FERARRI v meste pri 50 km/hod by nedokázalo ( inak sprostosti neskutočného kalibru-ako príčina otrasov volantu)...tak skoro každé auto by malo tieto sprievodné znaky !!!
skôr sa treba zamyslieť nad ložiskami, tlmičmi, ramená ( silentbloky a pod)
každé??? ja keď stojím na križovatke, tak na zabezpečenie vozidla proti pohybu požívam takú páku s gombíkom, ktorá sa nachádza medzi prednými sedadlami. Stačí zatiahnuť a je to. A pri rozjazde stačí stlačiť ten gombík a páku povoliť. Volá sa to ručná brzda. Asi raz za 5-6 rokov to lanko za 20 eúr vymením a mám pokoj.

mesto... nevymýšľaj a nedomýšľaj niečo, o čom autor problému v tejto téme nepísal.

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných