Citroen
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 07.02.2007 19:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 89
- Dátum registrácie: 12.10.2008 13:32 Zdieľať na Facebook
kamarat mal toto iste na stile ,furt mu prevazovali kola menili platnicky a kotuce ,chvilu pokoj potom to iste..Hovoril ze mu to robilo vtedy ked trosicku tukol do brzdy tak to triaslo jaj fras ked brzdu poriadne zoslapol tak nic..po vsetkych tychto peripetiach mu jeden chlapik odporucil vymenit naboje a bolo to ono...lakinooo napísal:Krivy naboj kolesa??
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 12.05.2008 20:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5454
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1138
- Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 07.02.2007 19:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1138
- Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 24.10.2010 18:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5454
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Človek ani nemusí byť básnik, stačí keď použije svoj rozum (ak nejaký má) a príde na to, že v mieste dotyku platničky s kotúčom sa ten kotúč asi troška inak ochladzuje ako na zvyšku povrchu...Richardeu napísal:no ačo keď stojí na bŕzde ? čo tým chcel básnik povedať?
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 24.10.2010 18:15 Zdieľať na Facebook
keby to tak fungovalo ako popisuješ, vysoký výkon a prudké spomalenie a zohriate kotúče a studené dostičky , prítlačná sila dostičiek...to ani FERARRI v meste pri 50 km/hod by nedokázalo ( inak sprostosti neskutočného kalibru-ako príčina otrasov volantu)...tak skoro každé auto by malo tieto sprievodné znaky !!!
skôr sa treba zamyslieť nad ložiskami, tlmičmi, ramená ( silentbloky a pod)
skôr sa treba zamyslieť nad ložiskami, tlmičmi, ramená ( silentbloky a pod)
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Nuž, ako som predpokladal...
Kde tam vidíš niečo o studených platničkách?! Vravím o tom, že ako po prudkom brzdení zostane platnička pritlačená na kotúč (lebo stojíš na brzde) tak sa kotúč v tom mieste chladí oveľa pomalšie ako na zvyšku plochy. Čo to môže urobiť s rovinnosťou si priemerne inteligentný človek domyslí...
P.S. Od čoho by boli tie kotúče horúce keď platničky by boli studené?
Kde tam vidíš niečo o studených platničkách?! Vravím o tom, že ako po prudkom brzdení zostane platnička pritlačená na kotúč (lebo stojíš na brzde) tak sa kotúč v tom mieste chladí oveľa pomalšie ako na zvyšku plochy. Čo to môže urobiť s rovinnosťou si priemerne inteligentný človek domyslí...
P.S. Od čoho by boli tie kotúče horúce keď platničky by boli studené?
-
- Príspevky: 5454
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5454
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
každé??? ja keď stojím na križovatke, tak na zabezpečenie vozidla proti pohybu požívam takú páku s gombíkom, ktorá sa nachádza medzi prednými sedadlami. Stačí zatiahnuť a je to. A pri rozjazde stačí stlačiť ten gombík a páku povoliť. Volá sa to ručná brzda. Asi raz za 5-6 rokov to lanko za 20 eúr vymením a mám pokoj.Richardeu napísal:keby to tak fungovalo ako popisuješ, vysoký výkon a prudké spomalenie a zohriate kotúče a studené dostičky , prítlačná sila dostičiek...to ani FERARRI v meste pri 50 km/hod by nedokázalo ( inak sprostosti neskutočného kalibru-ako príčina otrasov volantu)...tak skoro každé auto by malo tieto sprievodné znaky !!!
skôr sa treba zamyslieť nad ložiskami, tlmičmi, ramená ( silentbloky a pod)
mesto... nevymýšľaj a nedomýšľaj niečo, o čom autor problému v tejto téme nepísal.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 26 neregistrovaných