Citroen saxo 1.5d 2002

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

empa
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 17.05.2016 20:17
Zdieľať na Facebook

Citroen saxo 1.5d 2002

Príspevok od používateľa empa »

Zdravím Vás, stala sa mi taká vec že som nekúpil obzvlášť najštastnejšie auto. Má najazdených 220000 (pravdepodobne nestočené) a bolo to auto skôr do práce takže som rátal s problémami , no lenže som sa nechal oklamať a pár "skrytých závad" sa našlo a potreboval by som poradiť na niektoré z nich.

Na čelnom skle boli 2 praskliny , keď som bol s ním dnes v autoskle tak mi oznámili že je zle zalepené sklo, a hocikedy mi môže vypadnúť. Skutočne to tak je, hlavne pravý roh hore.
Moja otázka teda znie, dá sa to zalepiť bez toho aby som vyťahoval celé sklo ? v tom autoskle odomňa pýtali 40-60 € dalších +20 za tie praskliny. Som amatér čo sa áut týka, pár hodín tu čítam príspevky a prišlo mi celkom rozumné sa tu spýtať ľudí čo sa do toho vyznajú. Neviem nájsť na internete návody "ako pre debilov" tak sa chcem spýtať vás. Na aute je viac chýb, výfuk strašne klepe, keď točím do ľavej strany tak mi vydáva dosť hnusné zvuky, ale neviem ich popísať. Hlavne by som sa najskôr spýtal na to sklo. Aj koľko by ma to vyšlo. Ak si niekto nájde čas, tak za rozumnú odpoveď-pomoc vopred ďakujem dosť by mi to pomohlo kedže po zistení čo som kúpil nemám najlepší deň.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Chce to pokojne zhodnotiť vec,rozhodne to vidím úplne inak.Tie závady sú reálne vzaté...úplné prkotiny a ich dostránenie je otázka pár desiatok a nie stoviek eur.
Sklo...jedine vyrezať a opätovne nalepiť.Tam nič nehrozí,to nemá tisíc bausetov a líš vnútry a vonku ako u mnohých kde to je to dramatickejšie.Tu to už jednoduchšie byť ani nemôže.