Citroen DS3 - vykon

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Mateusz737 napísal:Zbav sa toho, takého človeka zrejme nenájdeš co to da poriadne do poriadku, síce mnohí si budú na to trufat ale bude Ta to stáť veľa a navyše s veľmi neistým výsledkom!
Boha to je čo za rada:"zbav sa toho"A o týždeň budeš radiť ďalšiemu "šťastnému majiteľovi" zbav sa toho, a tak do nekonečna či ako???
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

^^^^je to chrapunske, neriesi to situaciu.
potom vznikne tema ze auto sa po predaji zadrelo uplne a kupujuci chce odskodne... :4012:
porovnavam tieto auta v inzeratoch a voci spominanemu pezot vykupu si myslim ze davaju dobre prachy.
tom2014
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 16.01.2014 17:48
Zdieľať na Facebook

Pre Delarock

Príspevok od používateľa tom2014 »

Sevas, pytal si sa co kupit do 20 000 eur nove s automatom benzin. Ja som kupil minuly rok nove VW Polo s automatom 1.0 TSI benzin (mas v ponuke dve vykonostne verzie ak sa nemylim). Tiez to mam ako druhe auto do rodiny. Tie 1.0 TSI su na trhu 3-4 roky asi a v mnozstve firemnych aut, a nepocut nejake zavazne problemy. Turbo do mesta ( u mna Kosice) na nezaplatenie ked v hustej premavke potrebujes rychlo smyknut atd. Velmi rychlo som si nan zvykol a rad ho manzelke "kradnem". Budes to mat v super vybave a este Ti z tych 20 000 eur hodne ostane.
Moonshine
Príspevky: 518
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Moonshine »

Ja len tak nadhodím k tomu motoru a servisu.
Kolega má ten motor a zhruba tie kilometre. Tiež motor kuckal, skackal, nemal výkon.
Autorizák sa vyjadril, že treba meniť rozvody(za vlastné, imho v záruke).
Potom viem, že sa vyjadrilo priamo Francúzsko psa, že meniť motor v záruke.
No a nakoniec finálna verzia bola - natankované nekvalitné palivo....
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

a566 napísal:..nalievanie oleja, je tam remen dolu, zaostrit na to
https://www.peugeotforums.com/threads/t ... st-2292944
heeeeeh ako vidim dobre? remen sa kupe v oleji...im uz cisto zblnka. :40bd:
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

jergusko napísal: že po dekarbonizácii stúpne kompresia, to som ešte nepočul.
Skúsim vysvetliť mojim laickým pohladom?
Na ventiloch sa usádza karbon a spôsobuje ich nedovieranie . Následkom toho ventily podfukujú a kompresný tlak uniká . Po odstránení karbonu ventil dosadne na svoje miesto a utesní priestor valca.
Stačí aby bol karbon na stopke - zabráni ventilu dovrieť sa pretože vôla drieku vo vodítku je minimalna.
Čo ty na to Jerguško.???
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
a566
Príspevky: 711
Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa a566 »

easyridersvk napísal:
a566 napísal:..nalievanie oleja, je tam remen dolu, zaostrit na to
https://www.peugeotforums.com/threads/t ... st-2292944
heeeeeh ako vidim dobre? remen sa kupe v oleji...im uz cisto zblnka. :40bd:
tento vynalez praktizuju viaceri vyrobcovia aut.
tsi retaze boli znicene aj <50000km
proste si nevyberes.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

a566 napísal:proste si nevyberes.
Vyberieš - budeš hladať v stále starších ročníkoch
Teraz na jednom podujatí som videl viac ako 80 ročný motor s rozvodom ozubenými kolesami - a predstav si mal ich stále pôvodné.
Firma Garaže Vltava z Prahy má na predaj Mustanga z roku 1966 s trojstupňovým automatom - prevodovka radí hladko a celkome je mechanický stav vozu bezproblémový. lol
A stále sú v hre ešte dve možnosti
- využívať verejnú dopravu
- sedieť doma na zadku a nebyť bacilonosičom
:40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

A co? ukazem ti zopar 7 alebo 9 stupnovych s pol milionom o ktorych si budes mysliet, ze ani nemaju rychlosti a ukazem ti litrovu staru ameriku, ktora uz ani neradi a motor je v dezolatnom stave a ma 130 tisic mil, majitel od nova jeden kus. Stara technika nie je ziadna vyhra ani nahodou, ani americky motor nie je ziadna vyhra a moze mat litrov a valcov kolko chce, keby mi to zadarmo davali tak to oplujem a idem prec, doslova ako citas aj s celym mustangom, jedno odporne auto.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Aj ja radšej Zetor ako Mustanga lol
Ja len uvádzam (ako vždy) príklady iného nazerania na danú vec. :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Mateusz737
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

pepo64 napísal:
Mateusz737 napísal:Zbav sa toho, takého človeka zrejme nenájdeš co to da poriadne do poriadku, síce mnohí si budú na to trufat ale bude Ta to stáť veľa a navyše s veľmi neistým výsledkom!
Boha to je čo za rada:"zbav sa toho"A o týždeň budeš radiť ďalšiemu "šťastnému majiteľovi" zbav sa toho, a tak do nekonečna či ako???
Nevieš čítať však písal ze mu ho vykupi pezot, oni majú veľa motorov v zásobe, pre nich nie je najmenší problém vymeniť motor
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Nemysli si, ze automobilky len tak rozhadzuju nove motory po autorizakoch, autorizak je sukromna firma, ktora musi zarucnu opravu zdovodnit, ze je to problem zo strany automobilky a tak to budu riesit. Je to rozne ale niektore automobilky kym to nie je jasne dokazane urcitymi podkladnmi a testami a jasne zdovodnena situacia to autorizaku neuznaju, oni si tiez musia rozmysliet co od automobilky pozaduju. To uz je vztah autorizak/automobilka. Automobilka tiez bude skumat vsetky okolnosti okolo, popripade posle cloveka priamo na zhodnotenie situacie a ten sa priamo vyjadri a kludne moze dojst k situacii, ze automobilka vezme auto naspat a da na vyber druhe. Osobne takyto postup automobilky poznam, bol problem prisiel clovek s Ingolstadtu auto vzali naspat a majitel dostal ine.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Ingolštat, Ingolštat... to bola asi trosku drahsia automobilka ako Citroen, ze ?
theflyingdutchman
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 21.10.2013 09:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa theflyingdutchman »

Ako už bolo povedané, motory 1,2 PureTech bez turba sú nepriamo vstrekové. A treba povedať že je s nimi najmenej problémov.

Problémy boli rôzne. Prvé ročníky mali vôle v axiálnych ložiskách, všetky mali problémy s remeňmi. Remeň je v olejovej hmle, nie je ponorený v oleji. Používať sa musí predpísaný olej. Má aditíva proti samozápalom a proti rozleptávaniu remeňa. Nové remene majú aj iné zloženie. Z pôvodných odpadávali kúsky gumy ako keď sa nastrúha guma. Zapchajú sací kôš. Motor zle maže, nie je tlak. Mení sa aj olejové čerpadlo, solenoidy na natáčanie vačkových hriadelí atď. Podľa typu motora. Samozrejme aj preplach.

Niekedy je problém aj so vstrekovačmi, ak sa natankuje nekvalitné palivo. Tieto motory sú citlivé aj na sviečky. Je to síce motor roka, ale to neznamená že je kvalitný. Dnes už mágovia z Public Relations dokážu zázraky.

Ak chodilo auto do autorizovaného servisu, tak by nemal byť problém. Garančný technici všetko zdokladujú a pošlú na schválenie. Francúzi väčšinou schvália opravu alebo aspon na nej participujú. Vedia že majú maslo na hlave.

Okrem toho predaje nie sú najlepšie, Citroen je prakticky mrtvy. Veľké problémy s koróziou, menia sa dvere, kapoty v záruke. Do 2 rokov začnú hniť.

Viem o motore ktorý sa menil pri 7000 km. Alebo prišiel nový z fabriky a namontovali do neho zlé piesty. Francúzi vedia vyrobiť hocičo...

Na záruku vedia vymeniť veľa vecí aby nestratili zákazníkov, ale dodacie doby sú dlhé a auto stojí v servise.

Ak je možnosť, treba to predať.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

mp3turbo napísal:Ingolštat, Ingolštat... to bola asi trosku drahsia automobilka ako Citroen, ze ?
Pohlad z vnútra mi vraví že aj podstatne horšia. Spať na vavrínoch sa nedá naveky.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných