Citroen C5
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 17.07.2006 19:32 Zdieľať na Facebook
No na C5 treba mať gule, lebo to auto má gule
Mám C5 v Exclusive 9 rokov a nemenil by som za žiadne iné. Ten komfort jednoducho v inom aute nenájdeš a akonáhle sa prevezieš v niečom inom, budeš sa ošívať, prečo stále niečo vibruje a trasie :-D
Čo sa týka poruchovosti - je to rovnaké ako každé iné v danej triede - nemôžeš očakávať, že servis bude rovnaký ako u nejakého mini auta čo má len motor a predné okná v elektrike. Autá v tejto triede sú nadupané výbavou a tá je u všetkých rovnaká - BOSCH, Siemens.
Slušná C5 sa väčšinou dá zohnať niekde na klube, ale máš pravdu, že aj C4 bude mäkšia.
Mám C5 v Exclusive 9 rokov a nemenil by som za žiadne iné. Ten komfort jednoducho v inom aute nenájdeš a akonáhle sa prevezieš v niečom inom, budeš sa ošívať, prečo stále niečo vibruje a trasie :-D
Čo sa týka poruchovosti - je to rovnaké ako každé iné v danej triede - nemôžeš očakávať, že servis bude rovnaký ako u nejakého mini auta čo má len motor a predné okná v elektrike. Autá v tejto triede sú nadupané výbavou a tá je u všetkých rovnaká - BOSCH, Siemens.
Slušná C5 sa väčšinou dá zohnať niekde na klube, ale máš pravdu, že aj C4 bude mäkšia.
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
Ja som naopak išiel z C5 do Hondy Mal som Accord siedmu generáciu a fakt podvozok bol dokonalý v pomere tvrdosť (zákruty, jazdná stabilita) a pohodlie (mačasie hlavy, horšie cesty). Nebúchalo to, nevŕzgalo ani po 250 000km s originálnymi tlmičmi. Samozrejme na C5 to nemalo, ale príkladná spoľahlivosť vyvážila podvozok s hydraulikou.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24980
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 16.07.2008 15:35 Zdieľať na Facebook
Mam C5 po facelifte 2007 s 2.0 HDI RHR motor - ten je asi najvhodnejsi pre toto auto, spolahlivost slusna, dynamika tiez, spotreba cca 6 l.
Horsie je to s benzinmi, na vyber bol 1.8 a 2.0, obidva zvyknu chlastat masivne olej, hlavne 1.8. Ten je aj dost slaby pre toto auto, 2.0 lepsi, ale ma kratke prevody a je hlucnejsi. Zaujimavy je 3.0 V6, dynamika dobra, horsie je to s udrzbou motora, je tam malo miesta na servisovanie a veci co sa casom opotrebuvaju su dost drahe.
Nafta - 1.6 hdi, daju sa zohnat za par korun, motor ma plno problemov, mozno sa im da predchadzat ak sa dodrzuje specialna udrzba od novoty. Spotreba dobra.
2.0 HDI - pisal som. Este byva 2.2 HDI biturbo - od faceliftu, tych je menej, dynamika by mala byt dobra, taky dialnicny tahac, nachylnejsi system regulacie turba.
c5tky pred faceliftom mali este zopar verzii 2.0 hdi 80kw -udajne dobry motor. Starsia 2.2 hdi na 1.generacii - tusim 94 kW mala vzdy FAP, co uz teraz je zdrojom velmi drahych problemov, pouziva specialne aditivum. Ma vyssiu spotrebu.
Auta su to celkom odolne, maju zopar problemovych miest - klapky klimy, zadne ramena s loziskami,z.stierac pri kombiku, rucna brzda, tecuce riadenie tiez okolo 300tkm. Dvojhmota pri naftakoch zomiera cca pri 300tkm.
Inak pruzenie je celkom spolahlive, hydrogule vydrzia origo cca 200-300 tkm, druhovyroba vydrzi udajne polovicu, 1 ks gule stoji cca 60 Eur. Kvapalina LDS sa meni po 5-6 rokoch. Vela problemov s pruzenim sposobuje neznalost pouzivania - pred zdvihnutim auta na hever musi ist auto do max.polohy, hladina LDS sa kontroluje pri odtlakovanom systeme - casto byvaju preliate nadrzky a nasledne obliate cerpadlo.
Horsie je to s benzinmi, na vyber bol 1.8 a 2.0, obidva zvyknu chlastat masivne olej, hlavne 1.8. Ten je aj dost slaby pre toto auto, 2.0 lepsi, ale ma kratke prevody a je hlucnejsi. Zaujimavy je 3.0 V6, dynamika dobra, horsie je to s udrzbou motora, je tam malo miesta na servisovanie a veci co sa casom opotrebuvaju su dost drahe.
Nafta - 1.6 hdi, daju sa zohnat za par korun, motor ma plno problemov, mozno sa im da predchadzat ak sa dodrzuje specialna udrzba od novoty. Spotreba dobra.
2.0 HDI - pisal som. Este byva 2.2 HDI biturbo - od faceliftu, tych je menej, dynamika by mala byt dobra, taky dialnicny tahac, nachylnejsi system regulacie turba.
c5tky pred faceliftom mali este zopar verzii 2.0 hdi 80kw -udajne dobry motor. Starsia 2.2 hdi na 1.generacii - tusim 94 kW mala vzdy FAP, co uz teraz je zdrojom velmi drahych problemov, pouziva specialne aditivum. Ma vyssiu spotrebu.
Auta su to celkom odolne, maju zopar problemovych miest - klapky klimy, zadne ramena s loziskami,z.stierac pri kombiku, rucna brzda, tecuce riadenie tiez okolo 300tkm. Dvojhmota pri naftakoch zomiera cca pri 300tkm.
Inak pruzenie je celkom spolahlive, hydrogule vydrzia origo cca 200-300 tkm, druhovyroba vydrzi udajne polovicu, 1 ks gule stoji cca 60 Eur. Kvapalina LDS sa meni po 5-6 rokoch. Vela problemov s pruzenim sposobuje neznalost pouzivania - pred zdvihnutim auta na hever musi ist auto do max.polohy, hladina LDS sa kontroluje pri odtlakovanom systeme - casto byvaju preliate nadrzky a nasledne obliate cerpadlo.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 23.04.2013 09:09 Zdieľať na Facebook
ja mam takisto 7 generaciu s motorom 2.4, ale kludne by som bral slabsi motor za cenu este maksieho podvozku...a trosku mi aj chyba ze to neni hatchback...a nechyba ti ten podvozok z C5? Ako inak hodnotis ten podvozok na acorde z hladiska makkosti? Patri podla teba k maksim alebo tvrdsim? Ja by som povedal ze tak stredne tvrdsi..gnagy napísal:Ja som naopak išiel z C5 do Hondy Mal som Accord siedmu generáciu a fakt podvozok bol dokonalý v pomere tvrdosť (zákruty, jazdná stabilita) a pohodlie (mačasie hlavy, horšie cesty). Nebúchalo to, nevŕzgalo ani po 250 000km s originálnymi tlmičmi. Samozrejme na C5 to nemalo, ale príkladná spoľahlivosť vyvážila podvozok s hydraulikou.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 54 neregistrovaných