Citroen C5 2.0 hdi 100kw - skĂşsenosti (2008-dnes)

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

r84
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 23.12.2008 21:20
Zdieľať na Facebook

Citroen C5 2.0 hdi 100kw - skĂşsenosti (2008-dnes)

Príspevok od používateľa r84 »

Zaujimam sa o tento model, lebo by si ho chcel kupit moj otec. Nema tato C5 volake vazne problemy?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nema, predovsetkym preto lebo su to velmi nove auta ktore este nemaju bezne odkruteny polmilion kilometrov.

tieto motory boli pouzite aj v P607, hneva na nich akurat tak EGR ventil v cenovke okolo 100eur, vaha vzduchu (circa to same) a hlavne pozor na FAP a aditiva (okolo 1500eur na vymenu, neviem, citroen ani peugeot nepoznam). Vstrekovace zvyknu drzat, tiez zase od nich nemozes "imrvere" ocakavat 500.000km zivotnost. Tieto commonraily su vacsinou po 200.000 az 250.000km vybavene a zacinaju curat mimo rytmu, atd.

potom uz len naftove cerpadlo za priblizne 300eur a mas to zmaknute.
Bohus123
Príspevky: 67
Dátum registrácie: 21.10.2008 08:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Bohus123 »

Cau,ja mam spominanu C5ku ktoru som kupil v novembri 2008 ako nove auto.Je to 2 Hdi Dynamic,nemam tam hydraulicky podvozok ale klasika-pruziny.Doteraz som najazdil 51000km a co ma trosku neprijemne prekvapilo tak po 25000km odisli brzdove dosticky.Dali tam nove a tieto vyzeraju ze podrzia ovela viac,taze tie povodne museli byt nejake mekucke.Bola tam este jedna zavada: pocas jazdy sa rozsvietila kontrolka ASR a samozrejme ASR sa deaktivovalo.Po vypnuti a opetovnom nastartovani sa to aktivovalo.Oprava v ramci zaruky-vymeneny spinac pod brzd.pedalom a od vtedy OK.Ano, ako tu bolo spomenute tak je tam motor 2Hdi ktory je na trhu tusim uz od roku 2004,montovali ho aj do Peugeota 407 takze pripadne muchy tam su uz vychytane.Je to jeden z najlepsich dieslov co som sa docital.Spotreba dlhodoba 6,3 a to vecsinou jazdime kratsie trasy,takmer vylucne mimo dialnic kedze tu v okoli ju este len stavaju.Povodne som chcel kupit Passata ale iba do chvile pokial som nezbadal a nevyskusal C5 a toto rozhodnutie nelutujem.Takze uplna spokojnost,mozem len odporucat.
Tomike
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 05.05.2007 13:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Tomike »

mp3turbo nechcem rypat ale...... ceny aditiv do FAP isli dole, od mechanika ( kamarat z Peugeot Kosice) mam overene, ze cena aditiva na doliatie pri zhruba 120 000 km sa pohybuje okolo 35 - 40,- eur + praca. Vymena komplet FAP okolo 180 000 km nejakych 500 - 600,- eciek. Ceny stale klesaju. Mam spominany 2.0 HDi a v porovnani s TDi od VW Group ide nadherne hladko a tichucko. Nie je to moj prvy Peugeot a dalsie auto bude bud opat 407, ale novsia, alebo spominany Citroen C5 avsak urcite s Hydroactive podvozkom.

Tak nemam rad tie reci okolo francuzkych aut, kamarat mechanik minule priviezol na odtahovke svoju 5 rocnu Audi A4 s poctivymi 150 000 km. Jednoducho na kazdom aute sa vyskytne obcas problem ci je to taka, alebo hentaka znacka.
r84 vela stastia pri kupe.
r84
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 23.12.2008 21:20
Zdieľať na Facebook

vyhliadnuty inzerat

Príspevok od používateľa r84 »

SlickVic
Príspevky: 702
Dátum registrácie: 08.09.2009 11:53
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa SlickVic »

zda sa mi to, alebo na spojkovom pedale chyba guma uplne a na brzdovom je pravy dolny roh uplne zozraty?

bazarnik povie, ze urcite su povodne kilometre, len na tom jazdila Godzilla a ta ma drsnu kozu na nohe...
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

mp3turbo napísal:nema, predovsetkym preto lebo su to velmi nove auta ktore este nemaju bezne odkruteny polmilion kilometrov.

tieto motory boli pouzite aj v P607, hneva na nich akurat tak EGR ventil v cenovke okolo 100eur, vaha vzduchu (circa to same) a hlavne pozor na FAP a aditiva (okolo 1500eur na vymenu, neviem, citroen ani peugeot nepoznam). Vstrekovace zvyknu drzat, tiez zase od nich nemozes "imrvere" ocakavat 500.000km zivotnost. Tieto commonraily su vacsinou po 200.000 az 250.000km vybavene a zacinaju curat mimo rytmu, atd.

potom uz len naftove cerpadlo za priblizne 300eur a mas to zmaknute.
tieto motory neboli použité aj v 607, do nich sa montoval max DW10BTED, a do C5 III. sa montuje DW10CTED co je už novy motor

FAP filter s regeneráciou a doplnaním aditíva je schopný prežiť aj 250 tkm, podla okolností , vstrekovače sú schopné prežiť cez 500 tkm, stačí ich pri tých 250tkm nechať skontrolovať , vyčistit za par korun
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nezda sa ti to, je to tak! holt ta kvalita uz nie je co byvala, dva roky a su pedale osupane :)


nezastavam VW ani nic ine, ked citas toto forum, dobre vies kolko som nakydal na passat a to este nevies kolko nakydam.

ano, suhlasim, cena FAP ide dole atd. Dakujem Tycoonovi za informacie, ako pisem francuzov nepoznam takze si velmi rad rozsirim obzory aspon teoreticky.
miggell
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 09.11.2008 16:13
Zdieľať na Facebook

Re: vyhliadnuty inzerat

Príspevok od používateľa miggell »

dnes som ho obzeral ,slušna cena je tam
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

slušná cena ? 3 rocne auto za 13 000? 123 000km ? ccc to je podozrive ako svina..

a je to z bazaru.. hmm pekne vziat kábel a napichnut pred kupou.. a riadne prezriet..
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

za tu cenu kupis aj passat a to je oblubenejsie auto - nezabudni si este priratat prihlasenie, pripadnu vymenu rozvodov, brzd atd.

tuto cenovku na tento rocnik a tento francuzsky voz vidim uplne objektivnu a tomu ver ze o to auto sa desat ludi nebije o stvrtej rano pred branou.
valjent
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 04.01.2007 17:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa valjent »

pre autora temy a i tym ktori maju zaujem rozsirit si obzory.....http://www.c5club.cz/diskuze/vseobecna- ... kuze-o-c5/
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

tuto cenovku na tento rocnik a tento francuzsky voz vidim uplne objektivnu a tomu ver ze o to auto sa desat ludi nebije o stvrtej rano pred branou.
http://www.logistickymonitor.sk/en/imag ... aut-sr.pdf

+ X dovezenych z nemecka,belgicka,holandska...
odarpi
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

C5

Príspevok od používateľa odarpi »

Citroen nedoporucujem. Podstatne nizsia zivotnost komponentov a velka nespolahlivost elekroniky. Benzin, diesel, je to jedno. Dnesne diesle uz nie su legendarne diesle z minulosti. Ani nie 100000km a u citroenov zacinaju problemy.Trebars s emisiami na STK. BTW : Ceny ojazdeniek su pri znacke citroen najnizsie.
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

kludne nedoporucuj, v rodine mame 4, z toho 2x hydro, 1x hydractive :) spokojnost a dalsi bude zase citron :)

trosku by som to poupravil : ceny šrotov su nizke, cena za auto v dobrom stave ,vybave ,motorizacii ,je ovela vyssia

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných