Citroen Berlingo 1.9 D

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

peters247
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 27.02.2011 10:47
Zdieľať na Facebook

Citroen Berlingo 1.9 D

Príspevok od používateľa peters247 »

Zdravím.Kto by mi poradil,mám taky problem z berlingom,pred rokom som menil žhaviče a teraz mi to začalo ťažko štartovať,proste ranne štarty sú dlhé.Skúšal som premerať či ide prúd do žhavenia a pri zapnuti zapaľovania skúšačka stale svieti.Ako keby to žhavilo stale a tym odpálilo žhaviče?Dik za každú radu :40bd:
bbbr
Príspevky: 3603
Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bbbr »

Čo ti je smiešne?
peters247
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 27.02.2011 10:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peters247 »

Ale to svieti dlho čakal som asi 5 min a stale svietila
peters247
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 27.02.2011 10:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peters247 »

žeby ostalo zopnuté?ako to skontrolujem?
peters247
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 27.02.2011 10:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peters247 »

ešte som spozoroval že keď to konečne naštartuje tak chviľu dosť hlasno klepe
patko1
Príspevky: 5737
Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patko1 »

a vykrutit aspon jeden ten zhavic a skontrolovat bolo ovela narocnejsie ako zalozit tuto temu?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Musíš tie dve veci trocha rozdeliť aj keď patria k sebe.Šúbežne môže byť relé stále zopnuté,príp,mať inú vadu a zároveň môžeš mať nefunkčné dva tri žhaviče naraz.A to u Berlingo začína zle štartovať a po takom štarte chvílu tvrdo kokce.
Pozri každý žhavič bez demontáže,iba z každého daj dole el.prípojenie. Kúskom autokáblika si z plus baterky zober šťavu a druhým koncom si žhaviče odškrtaj.Pozor,je to tvrdý zdroj,tak si žhavič škrtni jedným oddeleným medeným vlasom a neškrtaj po závite ale po konci.Pri sťaženeom prístupe ak hrozí nebezpečenstvo dotyku na kostru,tak to treba naopak,pritlačiť na žhavič a šrtnúť na plus pol batérie (nie zvárať) jedným oddeleným vlasom.
Či ide prúd do žhavenia,meraj priamo na na žhavičoch ! a nie ledkovou kontrolkou ale žiarovkovou.
Napísať odpoveď

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných