Citreon C3
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 25.07.2015 11:17 Zdieľať na Facebook
Citreon C3
Dobrý deň,
Mám C3, r.v. 2008 1,4 benzín. Zmenil som zamestanie a tým sa zvýšil km nábeh na cca 70km denne. Doteraz som najazdil 20km a kvôli šetreniu uvažujem o montáži lpg. Ako tak pomaly zisťujem na nete, citroen neodporúča do svojich áut lpg... Máte niekto skúsenosti s lpg v tejto motorizácií? Auto mi slúži bez problémov, je pravidelne servisované a mrzelo by ma, keby sa auto lpg systémom zničilo. To ho radšej predám a kupím niečo iné. Ďakujem za každú odpoveď.
Mám C3, r.v. 2008 1,4 benzín. Zmenil som zamestanie a tým sa zvýšil km nábeh na cca 70km denne. Doteraz som najazdil 20km a kvôli šetreniu uvažujem o montáži lpg. Ako tak pomaly zisťujem na nete, citroen neodporúča do svojich áut lpg... Máte niekto skúsenosti s lpg v tejto motorizácií? Auto mi slúži bez problémov, je pravidelne servisované a mrzelo by ma, keby sa auto lpg systémom zničilo. To ho radšej predám a kupím niečo iné. Ďakujem za každú odpoveď.
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Re: Citreon C3
Tomu veľmi nerozumiem...trexd1 napísal:Dobrý deň,
Mám C3, r.v. 2008 1,4 benzín. Auto mi slúži bez problémov, je pravidelne servisované a mrzelo by ma, keby sa auto lpg systémom zničilo.
ako to myslíš,žeby sa auto lpg systemom zničilo ???
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
on myslel, ze nie kazdy motor je vhody na prestavbu na plyn z dovodu zmeny procesu horenia, tlakov a teploty. Vhodny je kazdy, ale niektore to nevydzia bohvieako dlho. Napr. velmi nevhodny je kazdy motor od chevroletu. V C3 si v pohode. Nevahaj a chod do sturova, alebo zvolena a budes jazdit bez komplikacii.
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
...
Ahoj. Posli do mailu kod motora, pozriem sa na moznosti. Citroenov sme robili kvantá. S kvalitnym splynovacom si rozumejú.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
to: lorak :
Mám CHEVROLET ORLANDO , plyn je v ňom namontovaný cca
1 a 3/4 roka nabehal som na LPG cca 50 000 km a motor šlape v pohode ...
predtým som mal DAEWOO a aj to nabehalo na LPG
cca 150 000 km a žiadný problém nebol
takže reči o nevhodnosti motora na prestavbu LPG su nezmysel
Motor može poškodiť ZLE NASTAVENÉ LPG to ano,
ale neda sa suhlasiť s tým,že ten a ten motor nie je vhodný na prestavbu LPG
Mám CHEVROLET ORLANDO , plyn je v ňom namontovaný cca
1 a 3/4 roka nabehal som na LPG cca 50 000 km a motor šlape v pohode ...
predtým som mal DAEWOO a aj to nabehalo na LPG
cca 150 000 km a žiadný problém nebol
takže reči o nevhodnosti motora na prestavbu LPG su nezmysel
Motor može poškodiť ZLE NASTAVENÉ LPG to ano,
ale neda sa suhlasiť s tým,že ten a ten motor nie je vhodný na prestavbu LPG
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
laco1871 : to moze byt stastie, alebo naozaj dobre nastavenie, si dobry sofer , dobre jazdis v idealnom rozsahu a pod., len ja som napr.najviac poskodenych sediel ventilov a celych ventilov a prepal. piestov a znicenych tesneni pod hlavou,skrutenyh hlav videl najviac v daewoo a chevroletoch. Urcite dobou bude starostlivost o motory a auta vo vseobecnosti len mensia a preto zvalovanie viny na plyn v aute bude coraz castejsie, lebo plyn je na rozne motoricke chyby citlivejsi. Samozrejme aj v inych typoch som zazil problemy, len v tychto najviac. V citroenoch a psa minimalne. Nechcem to tu teraz rozoberat, ale technologie vyroby motorov od odlievania blokov po finalizaciu su jednym z najvacsich tajomstiev automobiliek a z toho vyplyvajucich zivotnosti motorov jednotlivych znaciek.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
to lorak .
klobuk dole pred Tvojimi skusenostiami
tiež by som chcel také mať ..
Ja sa však živim , niečím iným ,nie opravami motorov
auto mám pre potrebu a aj ako hobby tak 50:50
Ano máš pravdu ,
správam sa k autu a k motoru tak , aby v prenesenom zmysle , keby mal ten motor ruky ,aby ma nechcel vyfackať alebo rovno zahrdusiť
teda menim olej po 8 max.po 10 tis. km
jazdím na benzin čo najčastejšie aby sa motor trochu "zrenovoval" učinkom aditív obsiahnutych v benzíne
po tej nakladačke ktorú spaľovaciemu priestoru dáva horenie LPG
pri jazde sledujem ručičku teploty motora , hlavne pri jazde do kopca a včas podradím
ale niekedy mu "prikurim" až po obmedzovač,
pravda vždy len na rovinke a pri zahriatom motore
proste používanie LPG v aute chce aj trošku rozumu
viem,že nemam usporu 50% ako sa to deklaruje
ale len 40 % ale zase mám dlhšiu životnosť motora
klobuk dole pred Tvojimi skusenostiami
tiež by som chcel také mať ..
Ja sa však živim , niečím iným ,nie opravami motorov
auto mám pre potrebu a aj ako hobby tak 50:50
Ano máš pravdu ,
správam sa k autu a k motoru tak , aby v prenesenom zmysle , keby mal ten motor ruky ,aby ma nechcel vyfackať alebo rovno zahrdusiť
teda menim olej po 8 max.po 10 tis. km
jazdím na benzin čo najčastejšie aby sa motor trochu "zrenovoval" učinkom aditív obsiahnutych v benzíne
po tej nakladačke ktorú spaľovaciemu priestoru dáva horenie LPG
pri jazde sledujem ručičku teploty motora , hlavne pri jazde do kopca a včas podradím
ale niekedy mu "prikurim" až po obmedzovač,
pravda vždy len na rovinke a pri zahriatom motore
proste používanie LPG v aute chce aj trošku rozumu
viem,že nemam usporu 50% ako sa to deklaruje
ale len 40 % ale zase mám dlhšiu životnosť motora
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
mozno je to vekom, ale radsej by som dal dolu 30 rokov a ako vravis o potrebe auta, ja uz mam vlastne auta len na ozdobu a v podstate to tu casto niekto vytkne, ze keby som jazdil len na taxi, tak usetrim. Len nemusim. Nereagujem ani na vytky, ze auto je spotrebak a menit olej ,ako to robis ty je blbost - ja takymto soferom ako si ty drukujem a to su spravni chlapi, nezavadzaju na ceste, auto maju vzdy v poriadku a nezlyha a neohrozia ostatnych. S plynom treba jazdit tak, ako pises a vydrzi.Jazda obcas na benzin velmi setri trysky, ktore sa na plyne zapekaju ako kura v trube. Aj ja tak jazdim s autom, ktore mam na plyn, ma velky objem /1,4 je oproti tomu prditko/a urcite neusetrim 50% a su dni, kedy sa na tom aute idem aj len tak povozit, lebo je strasne pohodlne/neda a s C3 porovnat/ a s tym plynom som tak trochu enviromentalista. Preto som jednoznacne s potesenim zadavatelovi doporucil zmenu na plyn a nie predaj auta. Bodaj by u nas jazdilo aspo tolko aut na plyn ako v Holand. Len by musela trosku helfnut aj vlada.
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 03.06.2005 02:11 Zdieľať na Facebook
Mám v Berlingu z roku 2008 s rovnakým motorom, ako máš ty, namontované LPG zn. Zenit (v KE). Od februára 2014 som najazdil cca 45000 km, zatiaľ bez problémov, len pravidelné výmeny filtrov a ako píše laco, skrátil som intervaly výmeny oleja (ja mením po cca 12000 km). Podľa názorov, ktoré som si vypočul pred inštaláciou, je tento motor vzhľadom na svoju jednoduchosť pre LPG veľmi vhodný - pravda, v Berlingu je to leňoch lenivý, v C3 to bude trochu lepšie.
Spotrebu plynu mám cca 8,5 l/100 km, predtým na benzín som jazdil so spotrebou cca 7,3 l/100 km.
Náklady na inštaláciu LPG a administratívu s tým spojenú sa mi vrátili po 14 mesiacoch, možno by sa dalo aj skôr, ale jazdím dosť často aj na benzín - vraj to motoru robí dobre.
Pokiaľ máš motor v poriadku teraz, keď jazdíš na benzín, tak si vyber osvedčenú dieľnu, ktorá ti praví prestavbu na LPG a neváhaj dlho.
Spotrebu plynu mám cca 8,5 l/100 km, predtým na benzín som jazdil so spotrebou cca 7,3 l/100 km.
Náklady na inštaláciu LPG a administratívu s tým spojenú sa mi vrátili po 14 mesiacoch, možno by sa dalo aj skôr, ale jazdím dosť často aj na benzín - vraj to motoru robí dobre.
Pokiaľ máš motor v poriadku teraz, keď jazdíš na benzín, tak si vyber osvedčenú dieľnu, ktorá ti praví prestavbu na LPG a neváhaj dlho.
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
...
To all:
Malokto vie, ze nie autoplyn ale lacny (vacsinou PL alebo UA) plyn nici motory, hlavne svojim vysokym obsahom siry. Kvalitny AUTOPLYN nie. Uz som to tu pisal, pohladajte si linky kde sa o tom najma v CR zacalo hodne polemizovat a hlavne-riesit. Konecne. Dufam, ze to pride aj k nam (myslim to riesenie).
Malokto vie, ze nie autoplyn ale lacny (vacsinou PL alebo UA) plyn nici motory, hlavne svojim vysokym obsahom siry. Kvalitny AUTOPLYN nie. Uz som to tu pisal, pohladajte si linky kde sa o tom najma v CR zacalo hodne polemizovat a hlavne-riesit. Konecne. Dufam, ze to pride aj k nam (myslim to riesenie).
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 25.07.2015 11:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných