Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 30.10.2021 13:00 Zdieľať na Facebook
Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Dobrý deň, dnes som absolvoval STK/EK na dokumentácii k STK(auto prešlo a je spôsobilé) bola chyba technik sa k tomu nevyjadril. Konkrétne 8.2.2.2.SK.6 - rozptyl časov akcelerácie je
vyšší ako stanovená hodnota.
Ako zvedavého laika ma to zaujíma
Môžem sa opýtať o čo sa jedna, môže to v budúcnosti spôsobiť nejaké problémy?
Ďakujem
vyšší ako stanovená hodnota.
Ako zvedavého laika ma to zaujíma
Môžem sa opýtať o čo sa jedna, môže to v budúcnosti spôsobiť nejaké problémy?
Ďakujem
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Nepises o ake auto sa jedna,ale udajne o diesel,kde cas akceleracie je stanoveny kedy dosiahne max otacky.Pravdepodobne merania casovo boli odlisne.Rozptyl hodnot bol vyssi ako je stanoveny.Nepanikarit,moze byt chyba mechanika,alebo moze byt chyba aj v motore,a tu uz nie je jedno ze je to CR motor,alebo klasika cerpadlo,alebo PD.
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 30.10.2021 13:00 Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Pardon jedna sa o Ford Focus 1.6 TDCi(DYB) , vstreky komplet menené za nové minule leto, turbo menené za repas v zime a rovnako aj nové rozvody. Nasypal som tam cca 3000€ keďže som sa stal obeťou klamár. Ale to nieje téma
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
je uplne jedno o ake auto ide, jedna sa rozptyl casov akceleracie, je to lahka chyba, auto je sposobile, nema to vplyv na nic, je to rozdiel medzi casmi jednotlivych akceleracii. Pri dieslovych autach do 2008, kde sa nemeria cez OBD je to 1s, pri OBD od 2008: 0,3s
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
No praveze to nie je jedno o aky typ motora ide zhladiska opravy,ceny oprav.On bol zvedavy co ho moze cakat.
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
v pripade otazky na chybu 8.2.2.2.SK6 je úplne jedno o aky dieslovy motor ide, ide o rozptyl-rozdiel casov akceleracie, pri ktorych technik dosiahne max. otacky pri merani dymivosti. Rozptyl sucinitelov absorbcie moze byt max. 0,5, ked je vyssi je to chyba 8.2.2.2.SK4. Vtedy je vozidlo docasne sposobile. Avelmak nemas v tom jasno, aj ta predosla tvoja odpoved bola riadny mišung.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Rozptyl dymivosti moze byt max 0,5 a nie cas akceleracie.A tema je tu o rozptyle casu akceleracie a nie o rozptyle dymivosti.Som sa vyjadril k casu a nie k dymivosti.A este raz aby si ma pochopil autor sa spytal na nejaky problem/financny do buducna/,a nie na chybu A B alebo C na STK.V tomto pripade nie je jedno ci je to CR motor,kde oprava moze vysplchat na 2000€,alebo klasika cerpadlo kde niekedy staci nastavit cerpadlo do 50€.Ak si ma pochopil,alebo nie tuto temu skoncim.
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
ved a co som napisal? rozptyl casov je jedna vec a rozptyl sucinitelov absorbcie druhy. Zase si to neprecital s pochopenim. Zadavatel temy sa pytal na chybu suvisiacu s rozptylom casov. A este raz pre Rastislava: tato chyba nijak neovplyvni do buducna nic, co by suviselo s motorom, resp. jeho funkcnostou, ci poruchou. Ak chces napis mi SS tam ti to mile rad vysvetlim, lebo tu ta len dopletú.
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
no a co to do buducnosti moze znamenat? Vobec nic, chyba 8.2.2.2.SK.6 vobec nic neovplyvnuje a vobec nic neznamena pre motor a pre uzivatela. Chlapci, mna nemusite presviedcat, robim s tym uz tak dlho, ze viem o com pisem, chcel by som len vediet, kolko skusok z EK a emisnych systemov ste uz urobili, ze ste taky mudry.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Den co den robim s Bosch Bea350.Nechapes?Ak ma teraz poroblem s casom,do 2 r este to moze byt horsie.Bola velmi dobre polozena otazka a nato velmi jednoducha odpoved.A som jasne napiosal hned na zaciatku ze NEPANIKARIT!!!
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 30.10.2021 13:00 Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Ďakujem za odpovede, ako som. Písal vyššie jedna sa o 1.6 TDCi teda CR motor, nečakám ze ešte niečo môže byť drahšie ako výmena všetkých vstrekov ktorú som už zaplatil.
Rovnako je menené aj turbo. Cca 3000€ investícia . Len ma zaujímalo co môže spôsobiť ze motor akceleruje v iných časoch.
Rovnako je menené aj turbo. Cca 3000€ investícia . Len ma zaujímalo co môže spôsobiť ze motor akceleruje v iných časoch.
-
- Príspevky: 260
- Dátum registrácie: 08.09.2022 21:50 Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
3000eur? Ak len za turbo a vstrekovace, tak ta niekto natiahol.
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 30.10.2021 13:00 Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Vstreky nové + frézovanie valcov = 2000
Repas turba = 380
Výmena rozvodov = 180
Takže cca 2500€ už je v aute, bohužiaľ nedal som si pozor a skryté vady sa prejavili neskôr. Predávajúci o tom. Musel vedieť ale to už je iná téma.
Repas turba = 380
Výmena rozvodov = 180
Takže cca 2500€ už je v aute, bohužiaľ nedal som si pozor a skryté vady sa prejavili neskôr. Predávajúci o tom. Musel vedieť ale to už je iná téma.
-
- Príspevky: 260
- Dátum registrácie: 08.09.2022 21:50 Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Co je to frezovanie valcov?
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 30.10.2021 13:00 Zdieľať na Facebook
Re: Chyba na EK/STK : 8.2.2.2.SK.6
Tak mi to vysvetľoval mechanik, uloženie vstreku bolo poškodené tak sa muselo vyfrezovat na novo, aspoň tak som to pochopil.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: pavolh a 4 neregistrovaní