Chipnute TDI 66kw neposlucha

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dadko987
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 25.11.2009 19:29
Zdieľať na Facebook

Chipnute TDI 66kw neposlucha

Príspevok od používateľa dadko987 »

Nazdar, mam Seat Ibiza 6k2 (66kw) r.v. 2001, kod motora ALH, auto som dal nachipovat, nebolo to chipovane profesionalnou firmou ale človekom ktoreho poznam z videnia ale počul som nanho velmi vela pozitivnich hodnoteni tak som sa rozhodol to dat nachipovat, uprava skončila tak že auto je viac nachipovanie, ide skvele dym tam samozrejme je ale len pri zoslapnuti, to neriesim, no trapi ma jeden problem a to je že ked ho podrzim vyssie nad 3300ot. tak auto mi zvykne vipnut, ale neda ho do nudzoveho rezimu len zrazu strati vykon ako keby som pustil plyn a nič nerobil...ako keby nemalo naftu..prejde par sekund (2-5s) a zas ide vynikajuco...poradte mi čo si otom myslite a čo by som mal riesit... dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24973
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

No si myslíme že pred čipovaním mal byť urobený log (nahratie dát) aby sa aspoň do určitej úrovne zistil a overil stav motora pred čipom a po čipe to isté aby bol jasný rozdiel a výsledok.Hoď to sem a bude to jasné kde sa deje chyba.Tezaz nie je vonkoncom jasné či ste načipovali už zdochliunu,alebo ste ju práve vyrobili
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

A možno je to načipovanie len oblbnutie najskorej teplotného snímača..... Ak nevieme konkrétnosti tak čo sa dá poradiť k veci? Daj si červenú značku na stupnicu otáčkomera na 3200ot....alebo choď za tým tiežtuničom a reklamuj .
dadko987
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 25.11.2009 19:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dadko987 »

samozrejme som sa hoto opytal na kolko sa snim pravidelne stretavam, povedal mi že mi na tom aute niečo odchadza že ak chcem da mi tam seriovy soft ... profesionalny pristup .. preto som to som nepisal že ak je tu niekto kto sa lepsie rozumie a vedel by poradit priapdne či sa sniečim takym už stretol, dnes som sa viezol s mechanikom ktory povedal že si mysli že je to soft. chyba ale este pred tym sa chcem ujistit či mam v poraidnu palivovy system..potom to pojdem riesit k chipakovi...
vlastimil213
Príspevky: 350
Dátum registrácie: 30.11.2013 22:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vlastimil213 »

Len taká otázka prečo si to dáváte všetci tieto staré crepy 1,4 1,6 chipovat ?? Potřebujete být machri že já mám 80 koní a ty len 50 alebo co ? Prostě sa to tu hlavně medzi mladými strašné rozšířilo všetky tie haraburdy staré vydojene všetko chip .. Inak sorry nemyslím to priamo na teba len sa tak celkovo pytam sorry
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

Ja na tvojom mieste to vidim na tieto moznosti:
1) Zapalit ten serbel a usetrit si nervy

2) Naucit sa s tym zit.

3) Predat ako "top stav, cukrikovy, cipnuty, nikdy neburany, kombinovana spotreba 2.89743 l/100km, auto dostalo co potrebovalo. LEN SADNUT A JAZDIT!!!", dohoda mozna, sada plechovych diskov+puklice a celorocna dialnicna nalepka na rok 2015 zdarma.
Pri rychlom jednani pribalim lekarnicku (expiracia 2016) a reflexnu vestu zdarma!!!"

4) zobrat to majstrovi co ti to cipoval a dat si komplet skontrolovat od davkovania paliva po elektriku.
Poriadne s tym zajazdit, zatial co to bude pichnute na diagnostike a poriadne analyzovat data.
Vsade bol, vsetko videl...
...a kde nebol, tam sa chysta
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

.potom to pojdem riesit k chipakovi...
ktomu chipakovy chod hned , ale inac by som ruky potrhal obydvom , das sparat do riadiacej jednotky hocijakemu amaterovy a teraz si spokojny
krawa
Príspevky: 1086
Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa krawa »

A pred chipom slo auto normalne?ak hej tak len s tym chipom musel daco doyebat... Podla mna si sa mal na to bud vykaslat alebo to dat firme co sa tomu venuje profesionalne,za usetrene peniaze mas teraz na oplatku patalie s tym..
A4 3.0Tdi 2013 180kw
autickar21
Príspevky: 1596
Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autickar21 »

Ked auto pada do ndzoveho, tak ma nejaku hodnotu mimo tolerancie. v Tvojom pripade bud palivo alebo tlak turba. Turbo je po ontrole, repase? Ma novy regulator turba, aj elektromagneticky ventil? nove hadicky podtlaku? Egr vyhodene,zaslepene? Skrtiaca klapkaodstranena? Teplota nasavaneho vzduchu v norme, kedze huli? Tlakova cesta za turbom bez unikov tlaku? trisky odskusane na stolici? ked toto budes mat OK, potom mozes chipovat bez nejakych extra nasledkov. Ale mas to prahistoricke tdi, treba ist do comonrailu, tam to uz ide aj bez dymu pri rozumnom chipe. A hlavne bez klepotu kladiva...
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Pri tunigu a jeho prívržencoch sa viacmenej vždy vraví len "A" a na "B" sa akosi zabúda...a je jedno či to je auto alebo scooter. Problematika je vždy v praxi o dosť zložitejšia ako len upraviť 2-3 komponenty na motore a myslieť si že ostatok netreba...treba... len to už nieje taká tá jednoduchá vec aby všetko spolu dobre spolupracovalo a bolo zosúladené v celom spektre režimov. Ale ľudia majú radi jednoduché riešenia zložitých až pomali neriešiteľných vecí . Dáme čip a hneď bude raketa....čo na tom že to je na úkor životnosti ostatných komponentov, čo natom že mi to bude z križovatky dymiť jak starý vyhonený Ikarus? ale som majster sveta lebo mi to pôjde po dialnici o 10 viac alebo na stovku o sekundu skorej! :::
Kľudne by to mohli na STK kontrolovať a ak sa zistí že v RJ nieje origo soft od výrobcu tak nie že zobrať papiere, ale rovno auto zošrotovať a šoféra zastreliť na výstrahu na námestí... :4090:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24973
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

VLADY.....kontrolovať to by aj eventuelne mohli,ale otázka je kto ?!
To by tomu trebalo tak troška aj rozumieť.A nad úroveň čítania chýb sa tiež chlapci ešte nevypracovali.O tom kolko systémov je,kolko protokolov je,a koľko vedomostí by musel dotyčný kontrolór mať,tak asi odhalenie v tejto zahmlenej lokalite nehrozí.
Prax tuningu je katastrofálna a sú z nej iba sem tam výnimky kde skutočne majú vec v rukách ľudia ktorý veci velmi dobre rozumejú,overujú si už východzí stav a vhodnosť (reálnost) použitia čipu.U solidného čipera sa nič podobné jednoducho nemôže stať.Je to len svedectvo toho,že sa robilo všetko naslepo.Niet jediný výstup ktorý by hovoril o vstupnom stave,nič o výstupnom stave.Tam nevidím problém v čipovaní toho motora,ten má nesmierne rezervy a je ako stvorený na tieto veci bez straty dobrých vlastností.Ale takto sa to určite nerobí.
marko2
Príspevky: 1380
Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marko2 »

dadko vidis sam ze neni to take jednoduche dat čip.ja mam tiez upravene zatial 35 tis km a pohoda.a to mam uz na budiku 130 tis km naluchane..ak ti to zalohoval chlapik na disk skus to tam hodit nazad.ja mam skusenost ze ked mas mapy od vyrobcu treba tam dat tie a ked ich chces upravit tak len taky co tomu troska rozumie.nemozes len oklamat cidlo a nazvat to ze čip.ked to preženeš moze odist turbo ale aj ojnica.vsetko treba s citom.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

no konecne niekto kto doji dizla.chod za tym kto ti to cipoval a nech sa na to pozrie mozno to bude nieco s cerpadlom alebo vstreky sa poberaju do hrobu popripade vyskusat povodny soft.a robis spravne staru sunku treba cipovat ja by som robil to iste nch si to uzije.stary motor treba dokoncit a nie chovat na 100 rokov ako spotrebari.trebalo by ti tam vymenit spicky vstrekov zo silnejsiej vezrie a cerpadlo ktore potlaci viac barov.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

velmi mi to pripomina nespravne zrovnane a nastavene mapy. A mozno to ani pri takom veku ani nejde. Moze ist normalne bez chipu, tam moze mat velku rezervu, ale chip uz kompletne nezvladne. Ani by som ti neradil priplatit a ist do profi firmy. To by ti nestalo za tie prachy. Asi vstreky, cerpadlo a turbo uz nepojdu nastavit a skorelovat. Nemusi to byt len v elektronike, ak je nieco mechanicky slabe, tak to nenacipujes.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24973
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Sme zase pri obvyklej zastávke...lajdáckosť
Ak by ten človek pre čipovaním urobil aspoň jedno dve záťažové logovania,nutne mu ukáže hlavné parametre momentálneho stavu z ktorého sa dá odvodiť že si splňa hlavné požiadavky.Motor a jeho stav predsa automaticky prenesie do výsledných údajov,do časov,do parametrov.V živote nepochopím ako môže čipovať niekto,kto nie je excelentný mechanik ktorému motor beží v hlave ako dirigintovi každý nástroj a tón z kolosálneho orchestra,tak to nad niečím takým sa asi málokto zamyslí.Pri všetkom tom bordeli je jedno štastie,čip ako taký na 90% vytvorili ozaj fachmani ktorý vedeli čo robia a prečo robia.Na ich práci sa vezie celá plajáda čiptunerov.Neprtedávajú vlastný rozum,kde by ho aj nabrali,prekupujú zo softami z rôznych zdrojov,niekto od Zbygniewa z Polska,iný od Láďu z Čiech.To už ani nehovorím o možnosti kupovania súborov v balíkoch.Vytiahnuť starú a natiahnuť soft,pritom neumrtviť jednotku,a peniažky idú.To je slovenský čip tuning.Ešte že má výnimky,tých niekoľko ozaj brutálne vedomosťami nabitých chlapcov ktorý majú aj vedomosti aj prostriedky,na ktorých sa xy ďalších môže priživovať a vykrádať im špajzu z hotovým produktom za ktorý sa nehanbia si vypýtať peniaze.
Škoda že tu žiadne autorské práva neplatia,získať čip je jednoduchšie než jednoduché.Z ktorého koľvek auta čo pristane u mňa na opravu by som mohol vytiahnuť mapy a čip je doma.Už ho len speňažiť,a sú to najrýchlejšie peniaze v sektore,za pár minút zarobené.Prácu a premýšlanie treba prenechať druhým.Len aby bolo jasno vo veci a naivným sa rozlepili karpiny

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 90 neregistrovaných