bohata zmes, strielanie do vyfuku octavia1, benzin 2.0, AQY

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

------
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 06.01.2014 21:08
Zdieľať na Facebook

bohata zmes, strielanie do vyfuku octavia1, benzin 2.0, AQY

Príspevok od používateľa ------ »

Prosim o pomoc vsetkych, ktory s tymto mali nejake skusenosti. Pri zoslapnuti plynu mi auto reaguje normalne, ale pri deceleracii pocut ako nespalena zmes vybuchuje vo vyfuku. Teda striela do vyfuku. PC ukazal bohatu zmes. Pred nedavnom som menil katalyzator (bola rozsypana keramika), lambda (nereagovala), sviecky (jedna bola uplne znicena, spalilo az keramiku), vyfukove zvody boli popraskane (dal som zavarit). Toto vsetko podla mna odislo vplyvom toho, ze cast zmesi spali az vo vyfuku (zvysena teplota pri spalovani). Nie som mechanik preto sa mozem mylit a preto prosim o radu kohokolvek kto by mi vedel poradit, co to sposobuje, pretoze uz som bol v par servisoch a bud sa s takym niecim este nestretli, alebo kazdy tvrdi nieco ine a hlavne nikto to nevie urcit s istotou. Uz som menil cievku po vyjadreni jedneho servisu, samozrejme nepomohlo. Auto bolo na diagnostike kde nezistili ani jednu chybnu suciastku. Dalsi servis tvrdi, ze moze byt podpaleny ventil co dalsi servis vylucuje.Podotykam, ze auto ma normalny vykon, dobre startuje, netrha. Bojim sa, aby mi to nerozbilo novy katalyzator, neznicilo lambdu, alebo nebodaj nieco horsie. Ked som skusal odpojit vahu vzduchu tak to prestalo robit, ale vtedy si RJ navoli svoj program spalovania. Vaha je podla vyjadreni servisov v poriadku. Podla coho to zistili, neviem. Bol som aj na stroji EK. Vysledok: vsetko v poriadku az na zvyseny kyslik, co meria druha sonda na vystupe. Bolo povedane netesnost vyfuku. Moze byt, ale znova vyjadrenie dalsieho servisu, ze podla neho v tomto chyba nie je, ved kolko aut jazdi s deravymi vyfukmi a do vyfuku im nestriela. Tak ja neviem ci je problen najst chybu na