BMW 320i 110kW e90 2005

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

norbi8888
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 08.11.2013 16:51
Zdieľať na Facebook

BMW 320i 110kW e90 2005

Príspevok od používateľa norbi8888 »

Dobry den, chcel by som Vas poprosit o Vase skusenosti s stymto motorom. Hlavne skusenosti tych co ho poznaju, maju a servisuju. Nie tych co ho v zivote nevideli. Zaujima ma poruchovost a spotreba. Popripade ak niekto vie povedat cenu vymeny rozvodov a rizikovych casti. Dakujem pek e vopred.
mensahservice
Príspevky: 374
Dátum registrácie: 20.07.2013 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mensahservice »

mal som 2.0i 110kW v E46, najazdil somcca 60 000 km a pri stave tachometra 350 000 som ho predal, rozvody som nemenil, motor isiel krasne tichucko, vykon bol dostacujuci avsak spotreba ma neohurila, hlavne v meste
aproppo ak hladas auto so 6 valcom tak otazka spotreby nie je na mieste, tam je priemer 9-10 litrov normalka
norbi8888
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 08.11.2013 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa norbi8888 »

V e90tke je 2.0i uz len stvorvalec. A spotreba ma zaujima skor okrajovo. Skor by som bol zvedavy na servisne naklady. No konkretne o tychto motoroch som sa na forach priliz vela nedozvedel. Neviem ci koli ich nedostatku, alebo koli ich spolahlivosti. Mozno sa nekazia a ked tak len drobnosti. Zato sa o nich nepise tolko.

Spotreba je aj tak +- 3litre v zavislosti od sofera, ciest a rocneho obdobia ;-) .
mensahservice
Príspevky: 374
Dátum registrácie: 20.07.2013 14:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mensahservice »

ja by som sa toho nebal, benzin je lepsi na servis ako diesel
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

norbi8888
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 08.11.2013 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa norbi8888 »

Toho som si vedomi. Len mna by zaujimali konkretne cisla. Napriklad ze vymena rozvodov u tohoto auta stoji Komplet 500€ + robota v zavislosti na servise. Alebo ze odchadza na tom toto a toto a vymena stoji xy€ . Len aby som si vedel spravit nejaky obraz...
norbi8888
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 08.11.2013 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa norbi8888 »

tonoaaa napísal:Norbi poslal som ti SS.

Test spotreby napr:

http://www.tipcars.com/magazin-bmw-320i ... -2026.html

Spotreba uzivatelov:

http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=110
Ahoj tonoaaa, ten test spotreby som tusim aj cital a ako vravim +-3 litre. Tak isto to vyzera aj pri spotrebe samotnych uzivatelov.

A co sa tyce toho clanku co si mi poslal pekne je to tam rozpisane. A vacsina zavad je tam spojenych s priamim vstrekovanim HPI, ktore tieto motory z roku 2005 este nemali. Takze mi z toho vypliva ze tieto starsie motory by mali byt aj spolahlivejsie. Ale kludne ma opravte ak sa mylim.
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

(116i , 118i , 120i , 318i ,320i)
Motor N45 vďačí za svoj ​​"ohlas" najmä vysokej spotrebe, nezodpovedajúco podávanému výkonu (najmä v kubatúre 1,6 litra), problémom s nerovnomerným chodom (vibrácie, chod na znížený počet valcov, strieľanie do sania) a nespoľahlivým reťazovým rozvodom. N45 vznikol výraznejším prepracovaním pionierskeho štvorvalca s variabilným zdvihom ventilov Valvetronic, narozdiel od neho však už túto technológiu nemá.
To by ničomu nevadilo, horšia je naťahujúca sa rozvodová reťaz a nedomyslený systém jej napínania, ktorý v počiatku umožňoval preskok až o niekoľko zubov. Dodatočné technické opatrenia pripomínali skôr improvizáciu než skutočne koncepčné riešenie - dodatočne vkladaný tvarovaný plech obmedzoval voľný pohyb reťaze a tým možnosť jej preskočenia, problém však v princípe pretrval až do konca výroby agregátu v roku 2011. Pri verziách 320si vďaka úplne miniatúrnej hrúbke stien medzi valcami navyše praskajú bloky. Více na: http://www.automag.sk/tychto-20-motorov ... n=copylink

http://www.automag.sk/tychto-20-motorov ... ym-oblukom

Aj tento 4-valec od BMW je jednoducho nepodarok . Ja stále hovorím BMW je ozaj BMW len ak ma 6valec benzin . Pri E90 jednoznačne 330i !!! perfektný motor , perfektná spotreba . Verzia 325i je výborný motor len len niekedy ma sklony k papaniu oleja - žiaden extrem len si to treba sledovať :3035: Hociktorý 6valec benzin od BMW zvládne aspoň 600 000-km ak sa človek čo len trocha stara . Spotreba 325 i a 330i je na úrovni 318i a 320i .

vzhľadom na cenu aut poškuľujem aj ja po 116i :-) rozum hovori nie no 6 valec je kua drahý . No dá sa kúpiť modernizovaný napinák reťaze a dúfam že aj reťaz z druhovýroby by mala byť kvalitnejšia . 120i-320i ma problém ešte s praskanim medzi valcami tak isto ako dizlova N47 .

[img]http://s22.postimg.org/wsu0jq0ul/getthumbnail.jpg[/img][img]http://s28.postimg.org/mt07mox4p/getthumbnail_1.jpg[/img]
norbi8888
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 08.11.2013 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa norbi8888 »

Hyundai1

Cital som aj tento clanok a ako som si vsimol uz vtedy pisu tam o 116i 316i 320si motoroch. Nie o 320i. Aj ked tam pomenuly motor N47, no nie tento konkretny. A o tomto konkretnom motore sa dost malo pise...

Prave preto som pisal aby prispievali najma ludia co "tento motor poznaju, maju alebo ho servisuju". Aj ked som vdacny za vsetky nazory.

Kazdy tu propaguje 6valce a je mi aj jasne ze preco. Ale mne osobne ten stvorvalec naozaj staci a prave preto sa snazim o nom zistit viac. A kedze jazdim prevazne mesto myslim ze tam rozdiel v spotrebe bol urcite aspon 2litre.

Takze podla teba sa neoplati ist do ziadneho 4valca od BMW ?
norbi8888
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 08.11.2013 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa norbi8888 »

Sorry Hyundai inak to o tom poskulovani som akosi nedocital do konca.

U tych 1.6 motorov sa inak aj mne zda ze vykon nie je adekvatny k spotrebe zato nad tymto ani moc neuvazujem.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

kto bude poznat taky motor detailne ked uz 6 rokov kazdy vie ze nekupovat nevsimat si 4 valce e90.ani 3.0d neni skvost ako byval v starsich modeloch.tam tiez sa poberu rozvody len tak zo sportu.jediny motor ktory ta nesklame v e90 je 2.5 liter.zvysok motorizacie hamba.
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

Ber 320D/330D alebo 330i

To je naj co sa tyka servisu/spotreby/vykonu
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

myotis odporúčať niekomu 2.0 D od BMW bez toho aby si konkretizoval typ motora je silná káva . N47 - je jeden z najhorších nafťakoch aké vieš kúpiť a odporúčať ho môžeš jedine nepriateľovi . Na druhu stranu M47 je celkom podarený motor či ako 90.kw alebo 120.kw - pri 120-kw častejšie kolabuje reťaz - nie však chorobne . 330D je tak isto aj ok aj katastrofa . Staršie 3.0 D čo majú spodok liatinu tak ok novšie sú podľa mňa a nielen mňa katastrofa . V každom prípade za servis hociktorého chrchota si človek môže kúpiť 3-4 benzínové motory do zásoby .

320si - cituje,: Atmosférický zážehový řadový čtyřválec o obsahu 1997 ccm se 4 ventily na válec vychází se standardního motoru v 320i, nicméně přináší několik výrazných změn zejména pro dosažení vyšších otáček. Výkon vzrostl o 17 kW na celkových 127 kW při 7000 RPM, zdvih byl snížen o 2 mm na 88 mm, vrtání bylo zvětšeno o 1 mm na 85 mm, komprese zvýšena z 10,5:1 na 11:1. Válce běhají ve vložkách ze slitiny hliníku. Točivý moment zůstal na 200 Nm, ovšem jeho vrchol se posunul ze 3600 na 4250 RPM. Došlo ke zvětšení sacích i výfukových ventilů, motor tak více spaluje .

V každom prípade blok motora praska aj pri 320i aj 320si . Rozdiel je len v tom že v prípade 320si je to oveľa častejšie . No ako som písal aj 320i je určite lepšia voľba v prípade spoľahlivosti ako hociktorý nafťak
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

Hyundai, Ja som to bral automaticky ze sa bavime o BMW rocniku do 2005 (podla Predmetu)

A tam nam spada N47 (2.0D) a M57 (3.0D), co si myslim su dobre agregaty.

Na 3.0i (N52) som necital nic extra zle (raz niekto spomenul rozvody).

Dalsia vec, tak ako pana omrzela AudiA6 3.0TDI tak ho omrzi aj BMW XY a nakoniec to skonci tak ci tak pri passate alebo koktavii.
:4012:
norbi8888
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 08.11.2013 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa norbi8888 »

Myotis,

ak sisi nahodou nevsimol tak v teme je zadane sice rocnik 2005, ale 320i !!! Nie 320d, ani 330d, a dokonca ani 330i. Ak si precitas uplne prvy prispevok, tak zistis, ze o co sa vlastne zaujimam. Ale k tomu sa tu akosi nikto nevie dopracovat. Takze to vyzera ze sa tu toho asi moc nedozviem. Len tolko co som sa aj tak uz docital z clqnkov na nete. ziadna osobna skusenost. Asi ti co to maju nemaju za potreby nic riesit alebo uz vazne neviem.

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní