BMW X5 xDrive35i 2011

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

alexej007
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 22.12.2014 14:17
Zdieľať na Facebook

Re: BMW X5 xDrive35i 2011

Príspevok od používateľa alexej007 »

Ahoj.
Na ten motor zabudni, na piatom valci pri cca 200000 praskali vlozky a turba tiez vela nedali, navyse boli to olejnicky ako vacsina bmw.
Troska lepsi je 3.0i ale ten nema tah v X5.
Ak benzin tak jedine 4.8i V8 ale ten musí von po cca 180000 na pretesnenie vsetkych O ring a rurky vo vnutri V resp medzi valcami, no a potom je z toho super auto. Spotreby sa neboj, vrati sa ti to spolahlivostou.
Ak diesel, tak len ten co ma rozvody vpredu a na tych aj turba drzia, neboj sa ani biturba, ale treba citlivo zohrievat chladit a olej po 15 tis von ak mesto jazdis tak aj po 10tis olej von.
Predne spruziny praskaju po 10 rokoch akebo cca 130tis km.
Menit treba zhavice ak je nefunkcny co i len jeden lebo nespusti reciklaciu dpf, tak isto aj termostat a egr termostat a ked to je rozobrate tak daj sacie potrubie cistit ultrazvukom a klapky daj von a pouzi zaslepky, potom mas celkom dobry diesel, no s povodnymi rozvodmi nie viac ako 200tis km!!!
Lej iba premium naftu a olej v prevodovke prvy krat staci po 90tis km a potom po 60tis uz stale.
Filtre a podobne dristy nemusim pisat.
Este malokto vie ze filtre kabinove su nie len von pod torpedom ale aj dnu, ak by ti to slabo kurilo...
Ak by nieco pytaj sa...
Vela stastia.
tomket11
Príspevky: 558
Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16
Zdieľať na Facebook

Re: BMW X5 xDrive35i 2011

Príspevok od používateľa tomket11 »

Vlastnil som X6ku s motorom N57S. (Diesel) skúsenosti s motorom nechajme tak.
Vozidlo ako celok je kus poriadneho železa, cítiš tu váhu, cítiš ako v pevnosti. Váhu však neoklames, ísť priamy smer na diaľnici v koľajach bol zážitok, meniť pneumatiky finančne a časovo tiež zážitok, nastavenie podvozku bolo tvrdé a na nespevnených cestách auto poskakovalo takže nebola šanca využiť potenciál toho motora. Pokiaľ som zvolil režim comfort, mal som pocit, že sa celé vozidlo nejako divne a moc nakláňa v zákrutách. Tyčky stabilizátora mi menili tuším hneď pri druhej garancke.
Časom mi začalo auto vrzgat (plasty) a pri prejazde nerovnosti divné búchať v interiéry. Občas sa mi rozsvietia nejaka kontrolka žltej farby s oznamom navštívte servis. Vozidlo som vlastnil 4 a polroka od nova, niečo cez 100.000km.
Svojim spôsobom je krásne, reprezentatívne, namakane systémami a asistentmi. No na druhú stranu, keby som to mal kupovať ako jazdené a bez záruky. Asi by som bol sklamaný a nahnevaný v porovnaní s inými autami ktoré som mal. Netuším čo by stál servis keby som to nemal v rámci záruky riešené v BMW ale riešil by som to v garážových servisoch... No keď sa tie drobnosti spočítajú tak by to dalo vcelku slušnú sumu a hlavne čas strávený v servise.
Pokiaľ neriešiš financie ale ide ti o nejaký ,,status" a potrebu vlastniť také vozidlo. Hurá do toho. Ale pokiaľ si človek 2x rozmyslí kam da peniaze asi by som vyberal niečo ludovejsie. Čo beriem ako pozitívum BMW, tak je o tie auta záujem a predal som ho extreme rýchlo v porovnaní s P Macan ktoré sme predávali asi o mesiac skôr.
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Re: BMW X5 xDrive35i 2011

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Dobrý postreh. BMW X5, aj X6 sú extrémne tvrdé, to je základ vŕzgania.
Ja som na X5 prerobil doteraz najviac v priebehu roka, vyše 7.000 eur :40bd: :3c90:
Osobne ma najviac štvalo zlé vystupovanie z auta, výmena žiarovky v zadnom svetle, je v skutočnosti výmena celého svetla,za vyše 170€,, zateká od výroby.
Výmena filtra oleja prevodovky..., čistá zlodejina od BMW..

Ako servis bol výborný vo Zvolene, v priestoroch Renaultu, chalani sa vyznajú.
A prakticky nemožné dohodnúť sa s policajtom pri pokute..., :4012:

S Francúzom dávajú zľavy. Asi z ľútosti... :d :D
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Re: BMW X5 xDrive35i 2011

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak by sa spísali body,čomu sa vyhnúť u auta,ak po vlastníctve pár rokov nemá ostať v človeku pachuť v zmysle - tak toto už radšej druhý raz nie ! tak by ten zoznam nebol práve krátky.
Je skôr nutné asi viac premýšlať štýlom či auto ponúka niečo tak svetoborné aby mi to stálo za tie zvýšené náklady. Ak je v hre len vizáž auta a náklady nehrajú rolu,budiž,každého osobná vec. Ale ak je to o plusoch a mínusoch - nikdy v živote.Je tisíc múdrejších vecí,teda aspoň očami človeka čo za každú zarobenú korunu míňa nejaký kus životného času.Je to hlúposť pracovať na hrbu šrotu,aj keď sa ním stane nie hneď.
Ale v každom človeku by mal existovať elementárny pud sebazáchovy ktorý by čosi tomu rozumu našepkal že sú autá ktorých cena časom nesmierne klesne,ale údržba naopak.Nie je práve nutné aby človek vytrel každú kaluž iba preto lebo ju vidí pred susedovým domom.
alexej007
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 22.12.2014 14:17
Zdieľať na Facebook

Re: BMW X5 xDrive35i 2011

Príspevok od používateľa alexej007 »

Ak si ustrážiš rozvody a budeš sa starať o automat, tak sú to kachle ako každé iné (myslím diesel), a je na tom určite príjemnejšia havária ako na vw skoda, alebo inej konzerve pre finančných fajnšmekrov.
Kus železa to teda naozaj je.
Vyber dobrý kus a sprav si radosť ak sa ti páči, a ak zistíš, že si hľadal niečo iné, tak vymeníš, predáš...
Nezabudni, ideálne auto neexistuje, najlepšie je ich mať viac, na účel práve potrebný.
Ako vravia chlapci na orave: traktor nepoužívam už, ale mám dva, jeden keby niečo, no druhý do rezervy. :40bd:
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Re: BMW X5 xDrive35i 2011

Príspevok od používateľa Acon »

+- máš úplne jedno ktoré luxusné SUV z posledných 15r kúpiš, náklady sú u všetkých +- rovnako vysoké. Hlavná vec je kupovať to s niekým, kto tomu naozaj rozumie, inak horko zaplačeš. Ja osobne som vyše 20r jazdil na Land Roveroch Discovery a možno porovnateľná s X5 je Discovery4, ktorú som mal 6r (od 124 000 do 278 000km) a aj keď povesť bola aká bola, ja na to auto nedám dopustiť. A to bolo auto primárne na offroad expedície. Nie hard off ale šotolín a kadejakých ciest mimo asfalt si to auto užilo nad mieru a vždy naložené bagážou, vodou, 3 náhradné kolesá... Podvozok dodnes pôvodný a ešte nejaký čas. No aj keď malo len bežný servis, preventívne som menil veci o ktorých viem, že ich životnosť je u konca. Rozhodne ak si podobné auto kúpiš, pár tisíc maj v talóne na údržbu

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných