BMW X5 XDrive 30d
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 04.05.2015 21:09 Zdieľať na Facebook
BMW X5 XDrive 30d
chcel by som sa spýtať či sa oplatí kúpiť r.v.: 8/2007, 2993cm3, 173kW (235PS), 4x4, A6, Diesel, Euro 4, 211000 km uvažujem nad kúpou ale mám obmedzený rozpočet tak sa pýtam vás ako odborníkov či to neni moc km na to auto či neni kazové a tak .... ďakujem
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 350
- Dátum registrácie: 30.11.2013 22:12 Zdieľať na Facebook
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 04.05.2015 21:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 04.05.2015 21:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Je to ten z Trnavy ? (VYMENENÝ PREVODOVÝ V OLEJ PRI 200.000 KM . NOVÉ BRZDY , NOVE TURBO PRI 207.000 KM , NOVE ČELNÉ SKLO , NOVÉ ŽHAVIČE PRI 207.000 KM , NOVÉ KOMPLET KOLESÁ 20 PAL. , NOVÝ AKUMULÁTOR).
Ak ho nekupuješ za posledné peniaze, nedajbože na úver a máš aspoň 1000€ naviac každý mesiac z výplaty(pozri sa, koľko stoja len pneumatiky na tie valce), tak smelo do toho
Ak ho nekupuješ za posledné peniaze, nedajbože na úver a máš aspoň 1000€ naviac každý mesiac z výplaty(pozri sa, koľko stoja len pneumatiky na tie valce), tak smelo do toho
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Neoriginál brzdy zvyknú hádzať.......a ktoréže, pán veľkomožný?
Žeby Ferodo?
Alebo Zimmermann?
Či nedajbože svetoznáme Brembo s Textárom?
Nebude to náhodou tým, že naši slovenskí servisní fušeri (resp. ich "šporovliví" zákazníci) neriešia pri výmene kotúčov axiálne vôle a z vysoka potom prdia na nutnú výmenu kolesových ložísk???
Žeby Ferodo?
Alebo Zimmermann?
Či nedajbože svetoznáme Brembo s Textárom?
Nebude to náhodou tým, že naši slovenskí servisní fušeri (resp. ich "šporovliví" zákazníci) neriešia pri výmene kotúčov axiálne vôle a z vysoka potom prdia na nutnú výmenu kolesových ložísk???
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Prečo si hneď vo svojom prvom príspevku nenapísal, že Tvoj tato má tiež ROVNAKÉ AUTO? Asi o tom bude vedieť viac a bude vedieř zhodnotiť, či sa oplatí kúpiť to isté vozidlo s 200.000km.lacino351996 napísal:Tak ja som sa bol pozrieť na to a previezť sa a nič nebucha neklepe otec má takú istú ale 90 000 km .... A táto ide rovnako .... komplet servisna hystoria. ... meneny olej V prevodovke menene filtre turbo pri 200 000
Takéto autá sa nekupujú "s obmedzeným rozpočtom". Keď sa pokazí jedna z tých drahších, tam budú lietať tisícky eur. Stojí Ti to za to? Dúfam, že to nebude Tvoje prvé auto...
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
No je to zhruba tak.....skvelá kúpa sa s ľahkosťou pierka môže aj po veľmi krátkom čase premeniť na bezodnú studňu, v ktorej miznú evri jak v Bermudskom trojuholníku lode a tragač následne na nehnuteľnosť
Stačí, ak sa motor zhlboka nadýchne swirl klapiek (ak ich nejaký expert ovšem ešte neodstránil), alebo trebárs zakapčí prevodovečka. Tá totiž nezničiteľná celkom iste nie je a už som videl nejaký-ten exemplár, kde vcelku slušne "kopala" aj pri nižšom číselku na displejíčku. A to za tými kárami ich riadiči ani nič neťahali. Iba krapek agresívnejšie jazdili, čo sa u takéhoto typu tragača priam núka a na nos ti to žiaden predávajúci rozhodne nezavesí (re-saler o tom navyše nemá ani ako vedieť, keďže ho majoritne neprevádzkoval).
Úsmev na tvári iste dokáže vykúzliť aj porucha vzduchového podvozku, prípadne palivovo-vstrekovacieho systému. Najmä, ak sa do "hry" vloží DPF. To ešte len bude úsmevov.
Ale obávam sa, že vyškerení budú v tomto prípade iba vykonávatelia servisných činností...
Holt, hybridná Toyota či Lexus to žiaľ nie je a tak na nečakané vysoké investície pripravený človek byť jednoducho musí...
Apropos:
určite by som nepodceňoval kvalitný (O_D_B_O_R_N_Ý) vstupný servis. Môže odhaliť zárodky skorých drahých opráv.
Inak, vcelku by ma zaujímala "výmena" turba pri tomto exemplári. Aj ja som totiž raz prišiel na to, že jeho aktuátor je neopraviteľný a pritom celkom rád po istom km nábehu spôsobuje problémy, ktoré "výmena" (pravdepodobne asi iba repas) vôbec nerieši. To znamená, že ak sa aj vykonala "výmena", tak sa v takomto prípade rieši iba rotujúca časť turbodúchadla.
Ak sa nemýlim, tak za plnohodnotnú "výmenu" sa dá potom považovať jedine skutočná výmena:
čiže úplne nový kus (s novým aktuátorom).
A to je cenovo trošičku iná "pesnička", ktorú si poväčšine vypočuje až 2., 3. či X-tý majiteľ majúci hlbšie do vrecka.
Stačí, ak sa motor zhlboka nadýchne swirl klapiek (ak ich nejaký expert ovšem ešte neodstránil), alebo trebárs zakapčí prevodovečka. Tá totiž nezničiteľná celkom iste nie je a už som videl nejaký-ten exemplár, kde vcelku slušne "kopala" aj pri nižšom číselku na displejíčku. A to za tými kárami ich riadiči ani nič neťahali. Iba krapek agresívnejšie jazdili, čo sa u takéhoto typu tragača priam núka a na nos ti to žiaden predávajúci rozhodne nezavesí (re-saler o tom navyše nemá ani ako vedieť, keďže ho majoritne neprevádzkoval).
Úsmev na tvári iste dokáže vykúzliť aj porucha vzduchového podvozku, prípadne palivovo-vstrekovacieho systému. Najmä, ak sa do "hry" vloží DPF. To ešte len bude úsmevov.
Ale obávam sa, že vyškerení budú v tomto prípade iba vykonávatelia servisných činností...
Holt, hybridná Toyota či Lexus to žiaľ nie je a tak na nečakané vysoké investície pripravený človek byť jednoducho musí...
Apropos:
určite by som nepodceňoval kvalitný (O_D_B_O_R_N_Ý) vstupný servis. Môže odhaliť zárodky skorých drahých opráv.
Inak, vcelku by ma zaujímala "výmena" turba pri tomto exemplári. Aj ja som totiž raz prišiel na to, že jeho aktuátor je neopraviteľný a pritom celkom rád po istom km nábehu spôsobuje problémy, ktoré "výmena" (pravdepodobne asi iba repas) vôbec nerieši. To znamená, že ak sa aj vykonala "výmena", tak sa v takomto prípade rieši iba rotujúca časť turbodúchadla.
Ak sa nemýlim, tak za plnohodnotnú "výmenu" sa dá potom považovať jedine skutočná výmena:
čiže úplne nový kus (s novým aktuátorom).
A to je cenovo trošičku iná "pesnička", ktorú si poväčšine vypočuje až 2., 3. či X-tý majiteľ majúci hlbšie do vrecka.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 04.05.2015 21:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 04.05.2015 21:09 Zdieľať na Facebook
Tak nakoniec ju nekúpime už som to raz písal len to nejak nepridalo .... otec ma odhovoril že má veľa nabehane a že mi doložia na novú X3 a ja dúfam že to neni picovina ale už sme rozhodnutý a povedal že mi doložia ... Aj keď je mu to budem postupne vracať tak sa to hádam oplatí aj keď je X5 krajšia väčšia aj by som ju veľmi chcel ale otec povedal že nové je nové. ... ďakujem za rady chlapy. .. ps dúfam že neoľutujem
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
"má veľa nabehané".....nuž ak je 200 000 "veľa"...
...tak potom čo takto 500-600 či 800 000km, ktoré má v skutočnosti každé druhé či tretie auto v SR nad 7-8 rokov???? A ich riadiči sa spokojne-vyškerení veselo ošľahujú.....iba.....o tom nevedia (to znamená, že to najdôležitejšie-psychika nečumieť na "skaredé číselko", je učičíkaná).
Pritom by 2. a ďalším majiteľom staršieho tragača stačilo navštíviť seka.sk a hneď by sa im z tých "Vysokých Tatier", ktoré by tam objavili, krútili panenky a padali do mdlôb.....tie vaše číselká displejíčkové...
Ale na druhej strane: keď otec doloží na novú X3, tak to skutočne (citujem) "píčovina rozhodne neni"
Nech žijú fotrovci a 9. máj!!!!!!!!!
...tak potom čo takto 500-600 či 800 000km, ktoré má v skutočnosti každé druhé či tretie auto v SR nad 7-8 rokov???? A ich riadiči sa spokojne-vyškerení veselo ošľahujú.....iba.....o tom nevedia (to znamená, že to najdôležitejšie-psychika nečumieť na "skaredé číselko", je učičíkaná).
Pritom by 2. a ďalším majiteľom staršieho tragača stačilo navštíviť seka.sk a hneď by sa im z tých "Vysokých Tatier", ktoré by tam objavili, krútili panenky a padali do mdlôb.....tie vaše číselká displejíčkové...
Ale na druhej strane: keď otec doloží na novú X3, tak to skutočne (citujem) "píčovina rozhodne neni"
Nech žijú fotrovci a 9. máj!!!!!!!!!
Naposledy upravil/-a markoimportauto v 05.05.2015 13:20, upravené celkom 1 krát.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 21.10.2013 09:32 Zdieľať na Facebook
Podla mna to tiez nie je vyhra. Tie X3 su este horsie ako X5, ale su to tvoje peniaze. Po dizajnovej stranke tiez katastrofa, ale tisic ludi, tisic chuti. Dalsia vec je velka strata hodnoty ale to pravdepodobne u vas nebude take podstatne. Dalsia vec je stvorkolka ktoru nevyuzijes alebo vyuzijes ju velmi malo. To by som sa radsej pozrel po nejakej 5 Series alebo 3 Series s X-drive ak uz to ma byt silou - mocou stvorkolka.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných