BMW kt. chcem prerobiť následne na LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: 06.12.2008 13:02 Zdieľať na Facebook
BMW kt. chcem prerobiť následne na LPG
Ahojte
mal by som zálusk na nové auto a starostlivo vyberám a zvažujem. Nie som výrastok, ktorý chce machrovať, chcem bezpečné auto pre seba a svoju rodinu. Mesačne najazdím 1500 km, do práce 23km tam a 23 km späť, väčšinou dediny. Diesel nechcem, mám s ním veľmi zlé skúsenosti. LPG som mal 5 rokov a bol som nadmieru spokojný.
preto vyberám medzi:
1) BMW 7, 4000cm3, kód motora N62 B40 A, ročník 2006, 225kw
2) BMW 520i, kód motora M54 B22 (226S1) 125kw, ročník 2004 alebo to isté auto len s motorom 525i kód motora M54 B25 (256S5) 141kw, alebo 530i kód motora M54 B30 (306S3) 170 kw
3) Subaru legacy 2,5 kód motora EJ25, 121 kw
4) Honda Accort, tam neviem fakt aký motor, počul som že majú mäkké sedlá ventilov ....tak neviem
Viem, že všetky značky majú dosť drahé náhradné diely. Predpokladám, že na BMW nájdem aj šrotoviská, čo asi pri japoncoch ťažko. Pomôžte mi vybrať vzhľadom na poruchovosť, ceny náhradných dielov, možnosť šrotovísk, resp. či viete o niekom kto by mal podobné autá na plyn. Prípadne mi viete poradiť iné auto? vôbec mi nezáleží na 4x4, ani na koži atď aj keď zhodou okolností tieto autá to majú )
ďakujem za odpovede
mal by som zálusk na nové auto a starostlivo vyberám a zvažujem. Nie som výrastok, ktorý chce machrovať, chcem bezpečné auto pre seba a svoju rodinu. Mesačne najazdím 1500 km, do práce 23km tam a 23 km späť, väčšinou dediny. Diesel nechcem, mám s ním veľmi zlé skúsenosti. LPG som mal 5 rokov a bol som nadmieru spokojný.
preto vyberám medzi:
1) BMW 7, 4000cm3, kód motora N62 B40 A, ročník 2006, 225kw
2) BMW 520i, kód motora M54 B22 (226S1) 125kw, ročník 2004 alebo to isté auto len s motorom 525i kód motora M54 B25 (256S5) 141kw, alebo 530i kód motora M54 B30 (306S3) 170 kw
3) Subaru legacy 2,5 kód motora EJ25, 121 kw
4) Honda Accort, tam neviem fakt aký motor, počul som že majú mäkké sedlá ventilov ....tak neviem
Viem, že všetky značky majú dosť drahé náhradné diely. Predpokladám, že na BMW nájdem aj šrotoviská, čo asi pri japoncoch ťažko. Pomôžte mi vybrať vzhľadom na poruchovosť, ceny náhradných dielov, možnosť šrotovísk, resp. či viete o niekom kto by mal podobné autá na plyn. Prípadne mi viete poradiť iné auto? vôbec mi nezáleží na 4x4, ani na koži atď aj keď zhodou okolností tieto autá to majú )
ďakujem za odpovede
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Iba raz som si pustil do dielne osemvalec s plynom.On aj bez toho plynu je pri oprave dosť "zaujímavý" ale ak je tam plus plyn,to je pravé orechové.Nikdy viac sa to nemôže stať,resp. môže, ale pán bude musieť byť guvernér národnej banky.Baviť sa o šrotoviskách je tiež zlý vtip,kedže za potenciometer na starého Peugeota si vypýtajú 50 e.- bez hanby
Nie že by bola voľba zlá,vonkoncom nie.Len autá sú určené pre vyžší a vysoký platový štandard v D ,kde sa podobné otázky určite nemusia klásť
V kontexte toho čo v otázke čítam je podobná kúpa tak skoro drzosť,alebo inak povedané trúfalosť ktorá dobre dopadnúť nemôže
Nie že by bola voľba zlá,vonkoncom nie.Len autá sú určené pre vyžší a vysoký platový štandard v D ,kde sa podobné otázky určite nemusia klásť
V kontexte toho čo v otázke čítam je podobná kúpa tak skoro drzosť,alebo inak povedané trúfalosť ktorá dobre dopadnúť nemôže
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Ak chces jazdit usporne tak Bmw 520i popripade 525i , ale radsej prva volba , k japonskym co poznam treba pridat flaslube a problem by nemal nastat Subaru nepoznam a ak chces Accord neviem aky rocnik tak hladaj 2.4 vtec tam je dostatocny vykon a oproti 2.0 neni ani vacsia spotreba , co sa tyka dielov neviem co mas na mysli ale co sa tyka Hondy jedno z najspolahlivejsich aut a hlavne motorov , spotrebaky brzdy kotuce a podobne kupis ako na hocijake auto
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Šak úspora je hneď jasná
dá za prerábku na plyn 2 000 €, kým sa mu ta investícia vráti, tak mohol chodiť tie km 2 roky zadarmo
Prvé 2-3 km bude jazdiť za 20 litrov benzínu. Potom sa mu to prepne na plyn pri spotrebe 22 litrov plynu. Keďže bude mať nádrž v rezerve (aby nepokazil image BMW 7) bude chodiť tankovať každých 5 dní !!!
No skrátka bomba. Potom mu bude auto stáť doma týždeň, kým zoženie súčiastku z vrakáča, možno aj 2 týždne. Dlhšie asi nie, lebo už po tých nervoch zrejme zainvestuje do nevej aby už konečne aj auto používal
dá za prerábku na plyn 2 000 €, kým sa mu ta investícia vráti, tak mohol chodiť tie km 2 roky zadarmo
Prvé 2-3 km bude jazdiť za 20 litrov benzínu. Potom sa mu to prepne na plyn pri spotrebe 22 litrov plynu. Keďže bude mať nádrž v rezerve (aby nepokazil image BMW 7) bude chodiť tankovať každých 5 dní !!!
No skrátka bomba. Potom mu bude auto stáť doma týždeň, kým zoženie súčiastku z vrakáča, možno aj 2 týždne. Dlhšie asi nie, lebo už po tých nervoch zrejme zainvestuje do nevej aby už konečne aj auto používal
-
- Príspevky: 415
- Dátum registrácie: 29.05.2009 15:30
- Bydlisko: RV Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
čoho sa ma báť pri BMW E60 520i z roku 2004-06 ??? Motor ktorý sa montoval do E46 = dostupne súčiastky aj z vrakača . Servisne náklady možno aj menšie ako priemerne jazdené SK auto ( Octavia TDi , Passat TDi , Mondeo TDCi ..... . Osobne si myslím že dobre E60 s motorom 520i , 525i alebo 530i je dobra voľba a s kombináciou na LPG aj lacne vozenie .
Do V8 od BMW by som nešiel : vysoké náklady samo o sebe na servis plus už tak menšia spoľahlivosť oproti 6valcom .
Accord na LPG radšej nie ......... bez LPG prudko ANO
Do V8 od BMW by som nešiel : vysoké náklady samo o sebe na servis plus už tak menšia spoľahlivosť oproti 6valcom .
Accord na LPG radšej nie ......... bez LPG prudko ANO
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
No poznám človeka, ktorý má ten super motor 3,0 benzín v BMW X5 a dokonca má aj plyn. No nechcel by som byť pri tom, ak by si mu povedal, že je to spoľahlivý motor
Natrieskal do toho už 3000 € a furt problém Teda celkovo do auta, ale väčšina motor.
Má aj ML-ko 320 v plyne a naopak ma neho nepovie ani pol zlého slova
Natrieskal do toho už 3000 € a furt problém Teda celkovo do auta, ale väčšina motor.
Má aj ML-ko 320 v plyne a naopak ma neho nepovie ani pol zlého slova
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Do 520i by som nešiel, zvlášť nie ak to bude jazdiť na LPG, kludne 525i, tá trocha LPG navyše nikoho nezožerie
Subaru 2.5i 121kW na LPG jazdí vela kusov a je to asi najvhodnejší motor na LPG od Subaru ak nepočítam 2.0i 101kW ktorý je slabý. Sú to SOHC motory, kde prípadne nastavenie ventilových vôli sa robí nastavovacou skrutkou na vahadle. Ale ak nie je nutnosť 4x4...
ND diely nie sú problém, spotrebák máš do 24/48h a inak nepotrebuješ nič, plecharina v prípade potreby sa rieši cez Autofra (Allegro.pl)
Subaru 2.5i 121kW na LPG jazdí vela kusov a je to asi najvhodnejší motor na LPG od Subaru ak nepočítam 2.0i 101kW ktorý je slabý. Sú to SOHC motory, kde prípadne nastavenie ventilových vôli sa robí nastavovacou skrutkou na vahadle. Ale ak nie je nutnosť 4x4...
ND diely nie sú problém, spotrebák máš do 24/48h a inak nepotrebuješ nič, plecharina v prípade potreby sa rieši cez Autofra (Allegro.pl)
-
- Príspevky: 350
- Dátum registrácie: 30.11.2013 22:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 921
- Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59 Zdieľať na Facebook
Ja by som isiel do tej sedmice, ale minimalne longac a 6.0 liter V12.
A vies preco? Aby som mal lepsi pocit ked my to bude stat pred cinzakom jak budem obiehat vrakoviska na liberte s dynamom a zbierat diely na prevodovku alebo repasovane vzduchove vankuse.
A to LPG, tak to si zaklincoval uplne.
LPG do V6/R6 stoji tak okolo dvoch tisic, servisny interval sa ti skracuje na polovicku a to nehovorim o tej sedlacine ze zaparkujes nablyskany longis, lebo ho budes kazdy vikend lestit so spongiou a jelenicou samozrejme (tak aby to vsetci susedia videli) pred LPG stojan a budes prosit tetku na cerpacke ze chces natankovat plnu - najlepsie za gastrace...
Z tych co si spomenul tak Hondu Accord 2.4 VTEC (ale ta zas spapa), ja by som ti odporucil nejake jazdene MPVcko - Verso, S-Max, C4 Picasso nejaku 1.6ku benzin.
A vies preco? Aby som mal lepsi pocit ked my to bude stat pred cinzakom jak budem obiehat vrakoviska na liberte s dynamom a zbierat diely na prevodovku alebo repasovane vzduchove vankuse.
A to LPG, tak to si zaklincoval uplne.
LPG do V6/R6 stoji tak okolo dvoch tisic, servisny interval sa ti skracuje na polovicku a to nehovorim o tej sedlacine ze zaparkujes nablyskany longis, lebo ho budes kazdy vikend lestit so spongiou a jelenicou samozrejme (tak aby to vsetci susedia videli) pred LPG stojan a budes prosit tetku na cerpacke ze chces natankovat plnu - najlepsie za gastrace...
Z tych co si spomenul tak Hondu Accord 2.4 VTEC (ale ta zas spapa), ja by som ti odporucil nejake jazdene MPVcko - Verso, S-Max, C4 Picasso nejaku 1.6ku benzin.
Vsade bol, vsetko videl...
...a kde nebol, tam sa chysta
...a kde nebol, tam sa chysta
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
neprepne, ak tam bude normalny kvalitne namontovany system, tak to bude chodit na plyn pri akejkolvek jazdeKujon78 napísal:Predpokladám, že pri plnom zaťažení Ti aj tak prepne auto z plynu na benzín (ochrana lpg systému). Ale to už asi budú vedieť iní popísať, ako to s tým je.
co sa tyka reduktorov, su aj modely stavane na 180 kw (mozno su aj take co zvladnu viac), casto sa vsak davaju dva ako pises
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
tak tak treba poriadne reduktory na poriadny motor.to prepinanie,kamos mal na firme berlingo 1.4 lpg a prepinalo to pri 130tke stale.potom sa zistilo ze tam bolo lpg na motory do 1300ccm.treba si davat hned po namontovani lpg hned z dielne ist na stk alebo do konkurencie overit ci su tam komponenty ktore su aj v protokole.a az potom uhradit platbu.ak tam bude nieco ine nechat si to a dielni lpg nezaplatit ani cent.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných