BMW E90 - repas turba

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

matius2
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 30.10.2012 18:30
Zdieľať na Facebook

BMW E90 - repas turba

Príspevok od používateľa matius2 »

Čaute, min. týždeň sa mi stala taká vec že auto začalo šlapať na plné otáčky(cca 20-30 sek ptm vyplo). V servise mi povedali že odišlo turbo, dal som ho repasovať (320€). Turbo sa založilo bol som auto vyskúšať no má veľmi slabý ťah resp. žiadny a keď mu šliapnem na podlahu auto začne triasť a ručička otáčok nejde plynule hore ale skáče po malých častiach(veľmi pomaly).
Kde môže byť problém ?
---Niečo som zisťoval a prišiel som k tomu že nemusí byť dobre nastavené turbo (Vo firme kde mi robili repas povedali že všetko je testované nastavené)

BMW 318d 122PS E90 sedan 2007/11
Všetkým vopred ďakujem za rady.
maximteodor
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 21.06.2009 21:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maximteodor »

A montáž robili oni alebo niekto druhy?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

U BMW sme uz mali taky isty problem a bolo to v nastaveni.V rozmedzi cca 2400-3000 otacok akoby motor dusil.Jednoducho povedane turbo malo vatsi tlak ako je pozadovany,dovoleny.Treba skontrolovat tlak turba a az potom kracat dalej.Dalej ak pred vymenou otacky vyleteli az do "neba",tak chyba moze byt aj inde.Ale to uz od PC nikto nepovie,len na riadnej doagnostike.
matius2
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 30.10.2012 18:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matius2 »

Uff ešte som zabudol pred tým spotreba cca 5,5 v zime teraz je tam 9,1 :O .....Ako by som zistil či je to len vada turba ? Podľa tlaku turba sa to dá ?
Montáž robil servisák ktorý robí s BMW .... Sú vymenené aj filtre olej nový a aj nové tesnenia sú tam ...Montáž bude určite dobre spravená
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Tlak turba skontrolovat len na diagnostike,dokonca pri zatazi.Spotreba s tym turbom nesuvysy.Vonkoncom moze sa zvysit spotreba,ale nie o tolko kolko si pisal.Nepúisal si,otacky ti veleteli az do neba pred vymenou?
matius2
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 30.10.2012 18:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matius2 »

Áno otáčky vyleteli do neba servisák povedal že turbo spalovalo olej alebo niečo také už si napamatám .Nevedel som ani zhasnúť auto tlačidlom štart/stop povedal mi že tým len odpojím prívod nafty ale tam už nespaľovalo naftu ale olej ...a cca 20 max 30 sek. to išlo na plno ptm zhaslo ....potom som už auto neštartoval ale naštartoval ho jeden maník čo som ho na rýchlo zohnal a auto naštartovalo v pohode len sme to hned zhasli potom sa dotiahlo k známemu do servisu a tam sa už vybralo turbo. Bol vymlátený celý stred tak som našiel na nete firmu sú v LC tam som to hneď odniesol cena bola 320 € a že je aj všetko nastavené .....
Včera som stretol známeho a ten mi povedal že tá firma je dosť na ho*no že mal som to riešiť cez Nitru ale kto to vedel ? ....
Máte s nimi niekto skúsenosti ?
Naposledy upravil/-a matius2 v 01.02.2015 11:51, upravené celkom 1 krát.
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Firmu nesmies pomenovat.Mechanik mal pravdu,papal olej a nie naftu.ALE!!!Ked motor papal olej,tak vsetko!!!Nechcem ta urazit,ale ten motor moze mat fatalne nasledky.Od zapecenia kruzkov,ventilov,skoceny rozvod,atd.Odporucujem na tom nejazdit,zmerat kompresiu/aspon cez diag sodhadom/,presne meranie je manualne,rozvody,tlak turba atd.S tou firmou sme mali len problemy s turbou,odvtedy posielame do ceska a spokojnost.Este jedna vec!!!AK mas mensiu kompresiu,tak meranie tlaku turba aj tak bude zbytocne.
matius2
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 30.10.2012 18:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matius2 »

Už som editova prispevok a zmenil som to s tou firmou díky ;)
....Auto nezhltlo všetok olej niečo tam ešte ostalo ukazovalo minimum ....Ok dík chlapi ak mal niekto tento istý problém dajte vedieť budem to tu sledovať ;)
matius2
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 30.10.2012 18:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matius2 »

Hh najlepšie je že to auto máme 3 mesiace a najazdené má cca 250 tis. km :) Turbo mitsubishi :/ vraj odchádza toto turbo okolo 200 tis. km ..... Včera som na tom aute prešiel cca 200 km a v pohode len to veľmi slabo tlačilo a triaslo ho keď som dal na podlahu . Počul som aj že to môže robiť tryska ? Alebo že jeden valec má problémy ? (čiže pridreté ?)
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

lubos-ja som ho nechcel az tak zastrasit.
Este jedna otazocka.Otacky urcite boli vyssie ako 5000.Otacky su obmedzovane na tie otacky cca 5000-5200/musel by som presne pozerat ak niekomu treba/,vyssie otacky neznesie!!!!Tu uz zacinaju problemy s rozvodmy,pruzina ventilov neznesie obrovsku rychlost na vratenie do kludnej polohy ventilov a mozu sa "stretnut" s piestom.Pred mesiacom bol u nas majitel s takym motorom a bola zlomena vackovka kvoli podtlakovej pumpe.Bola tu o tom tema.Pokracovala generalna oprava motora.Kto cche mam aj urobene fotky pocas oprav.
matius2
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 30.10.2012 18:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matius2 »

Presne toto mi spomínal mechanik že či sa tam niečo nestíhalo vrátit tuším vravel že či nebude klepnuté po ventile alebo niečo také ...Auto by išlo potom normálne ? Aj zvuk by bol v pohode ?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Vstrekovace "koriguju" nerovnost chodu valcov.Ale toto vsetko krasne vidno na diagnostike v zivych udajoch-korekcne davky vstrekovacov.Z toho sa da vylustit nieco,do akej miery siachnut do penazenky.My to robime s Boschkou a krasne vidime tie udaje.Ak su iba jemne klepnute,tak tie este vie kortigovat,ale vatsie uz nie.Samozrejme aj tu malinku chybu trenba urobit.Aby si ma pochopil,ak su korekcne davky na figu,v tvojom pripade musi ist hlava dole.Zvuk motora zavysy vzdy o poruche.Vykon by mal byt slabsi.
matius2
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 30.10.2012 18:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matius2 »

Tak ten výkon je úplne nič, bál som sa predbiehať a to sme boli v aute dvaja .
A tá spotreba s tým môže súvisieť keď turbo nepracovalo poriadne resp musel som mu viac tlačiť aby to vôbec išlo nie ?
avelmak
Príspevky: 2654
Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
Bydlisko: Rimavska Sobota
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa avelmak »

Bohuzial ak je slabsia kompresia,korekcne davky musia byt vyssie,s tym padom aj spotreba.vsetko treba skontrolovat na diagnostike.
Vcera vecer som mal telefon skoro takym istym pripadom,neboli ste to nahodou vy?
matius2
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 30.10.2012 18:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa matius2 »

Aha áno pozerám vy ste z okolia RS áno pravdepodobne volal krstný s vami :)

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných