Moze taketo nieco sposobovat i snimac teploty chladiacej kvapaliny, polohy vačkovej hriadele pripadne teploty mot. oleja. Vie ich cinnost ovplyvnit chlad?
Nad netesnostou v mnsavacom trakte som uvazoval. Da sa to rychlo potvrdit alebo vylucit testerom - vyvijackou dymum. Rychly a 100 % vysledok za minimalnych nakladov.
Mal som presne tento istý problém na E39 520i a E60 520i. Pomohla výmena cievok zapaľovanie. Došlo to do štádia, že auto na studeno nemalo pravidelný voľnobeh, strieľalo do výfuku a pri rozbiehaní zdochlo. Pri E39 bol súčasne problém aj v deravej hadičke na odvetranie kľuky.
Trosku bacha lebo M54kovy motor vie vykazovat chybove hlaskz okolo zapalovania na jednotlivych valcoch uz z dovodu, ze si niekde taha vzduch, sprevadzaju to aj detonacie. Zaroven u bmw pozor na dobre pracujuce odvetravanie, od tychto az po novsie, nove motory.
Urob to jednoducho, najdi si na internete alebo youtube alebo kde sa da postup aby ti ukazalo teplotu chladiacej kvapaliny kedze e60 na to priamo budik nema a rano ked sadnes do auta si to pozri ak tam bude nieco mimo realnu skutocnu teplotu tak mas problem na snimaci teploty chladiacej kvapaliny ale to si myslim, ze nebude problem a bude to ok.
Skús aj iného diagnostika-diagnostiku, mám skúsenosť s firemným MAN-om, vypisovanie rôznych chybových kódov.Jeden značkový servis, jeden neznačkový servis=RJ nekomunikuje, skúsili sme ďalší značkový servis MAN a tam RJ zázračne komunikovala a aj sa našla chyba.