BMW E46 318d - straca sa voda a biely dym
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 17.02.2007 11:25 Zdieľať na Facebook
BMW E46 318d - straca sa voda a biely dym
Ahojte. mam problem s E46 318d 2004 240000km .
problem nastal len pred par dnami, ked sa mi z ničoho nič začala stracať voda. den potom mi začalo auto strasne dymyť na bielo. na aute bol pred časom meneny termostat a olej. EGR temrostat som zaslepil včera, no problem dalej pretrvava. v oleji nieje ziadna voda ani emulzia.
Za každu radu vopred dakujem .
problem nastal len pred par dnami, ked sa mi z ničoho nič začala stracať voda. den potom mi začalo auto strasne dymyť na bielo. na aute bol pred časom meneny termostat a olej. EGR temrostat som zaslepil včera, no problem dalej pretrvava. v oleji nieje ziadna voda ani emulzia.
Za každu radu vopred dakujem .
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 20.01.2011 00:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3785
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: 06.09.2007 11:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 17.02.2007 11:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Aj mňa to napadlo......Bežne sa to nestáva ale môže sa a málokoho tento výmenník napadne ako možná alternatíva....každý hneď hlava....tesnenie, aj keď ale nemusí byť vždy voda v oleji ak je hlava KO alebo tesnenie pod ňou.
A aký EGR termostat vlastne myslíš??? Bežne sa zaslepuje EGR ventil...A ten výmenník je ešte pred ním takže ten ak praskne tak sa voda dostáva priamo do výfuku lebo tento bazmek slúži na ochladzovanie výfukových plynov ktoré idú následen cez EGR ventil do sania, aby nemali moc vysokú teplotu....
A aký EGR termostat vlastne myslíš??? Bežne sa zaslepuje EGR ventil...A ten výmenník je ešte pred ním takže ten ak praskne tak sa voda dostáva priamo do výfuku lebo tento bazmek slúži na ochladzovanie výfukových plynov ktoré idú následen cez EGR ventil do sania, aby nemali moc vysokú teplotu....
Naposledy upravil/-a VLADY v 02.03.2013 16:18, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 3785
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
NIE!!!MINIK171 napísal:keby ze bolo tesnenie pod hlavou alebo hlava puknuta tak by som nemal vodu v oleji ? a ten egr termostat som uz zaslepil taze tamade voda neunika
BIELY DYM z vyfuku znamena prasknuta hlava,tesnenie.
MODRY DYM z vyfuku motor zerie olej.
CIERNY DYM z vyfuku zle nastavene naftove cerpadlo,trysky.
Naposledy upravil/-a PROCHY603 v 02.03.2013 16:24, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 17.02.2007 11:25 Zdieľať na Facebook
Tak neviem prečom ale aj na 320d aj na 318d /mozno aj na 330d/ je tam chladič egr plynov. a v nom je aj maly termostat .VLADY napísal:Aj mňa to napadlo......Bežne sa to nestáva ale môže sa a málokoho tento výmenník napadne ako možná alternatíva....každý hneď hlava....tesnenie, aj keď ale nemusí byť vždy voda v oleji ak je hlava KO alebo tesnenie pod ňou.
A aký EGR termostat vlastne myslíš??? Bežne sa zaslepuje EGR ventil...A ten výmenník je ešte pred ním takže ten ak praskne tak sa voda dostáva priamo do výfuku lebo tento bazmek slúži na ochladzovanie výfukových plynov ktoré idú následen cez EGR ventil do sania, aby nemali moc vysokú teplotu....
čo stoji take tesnenie pod hlavou alebo hlava. treba davať aj rozvodovu retaz dole? diky
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 20.01.2011 00:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 17.02.2007 11:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1222
- Dátum registrácie: 04.11.2008 20:33
- Bydlisko: BA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 91
- Dátum registrácie: 17.02.2007 11:25 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: 06.09.2007 11:41 Zdieľať na Facebook
Este si pozoruj teplotu vody,ci neroby náhle zmeny,hlavne pod zátazou do kopca,alebo pri vacsom rychlosti.Ked sa stupa,vtedy mas daco s hlavou.Ajtak budes musiet zobrat normálnemu mechanikovy, len mu nepovedz ze nech dá hned dolu hlavu, lebo na fore ti napisaly, ze 100% hlava,alebo tesnenie.
Pozrite ten EGR chladic predtim.
Pozrite ten EGR chladic predtim.
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 24.08.2012 17:01 Zdieľať na Facebook
99,9 % prasklina v hlave a nemusi sa ti to miesat s olejom, tecie to do vyfuku - mal som presne podobne symptomy na 2.0 TDI 16V ale tie su tym zname u bavorakoch to nieje pravidlom ale stane sa no , ja som nasiel zanovnu hlavu uz osadenu original za 250 e mal som stastie, zelam ti aby si mal podobne
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných