BMW e46 320d , 110 kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
BMW e46 320d , 110 kw
Chlapi viete mi poradiť odkiaľ je vedená informácia otáčky motora? Otáčkomer mi ukazuje správme, ale diagnostika mi pri štarte ukazuje 10, 20, 45 ot./min. Auto nechce studené naštartovať a potom celý deň štartuje. Žiadna chyba v RJ. Ďakujem za reakcie.
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Neviem si predstaviť ako začať čo len trochu uvažovať o probléme o ktorom sa prakticky nič nevie.Problém ničím nie je výnimočný,ale na riešenie musí predsa len byť niečo chytiteľné.Podľa všetkého je pri ruke diagnostika.Tak potom ale je nutné využiť aspoň to čo núka,a to buď stiahnuť hodnotyaby si tých pár mechanikov vedelo pozrieť alebo (ideálne) urobiť log,čiže stiahnuť priebeh štartu.Ale ešte aj to málo čo je známe,je opísané nezrozumiteľne.Lebo presný zmysel to nedáva.Či hodnoty skokovo stúpajú,alebo to generuje náhodne otáčky vedia iba srnky.Auto nechce naštartovať...no ale naštartuje.Ako...vedia srnky.Neviem či sa rozumieme,ale z nejasných vecí nikdy nevyplynie jasné riešenia.
Či porucha spadla z neba,alebo nabehla po nejakom servisnom úkone,celé je hmla.
Či porucha spadla z neba,alebo nabehla po nejakom servisnom úkone,celé je hmla.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
Áno, uznavam, že som to napísal trocha kostrbato. Mne išlo o ten signál otáčok motora. Auto ráno naštartuje len pomocou štartovacieho sprayu. potom celý deň štartuje. Tlak na rampe je od začiatku štartovania. ako začne točiť hneď tlak stúpa. Skúška prepadov vstrekov to potvrdila. Sú takmer rovnaké. Stále mi diagnostika ukazuje otáčky motora 10,25,40.... aj po naštartovaní okolo 100-150. porovnával som to s iným BMW a tam mi ukazovalo pri štartovaní 250-300 a už naskočilo. Motor je aj po zohriati dosť hlučný a nadmerne dymí.
Vďaka za reakcie.
Vďaka za reakcie.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Na začiatku ani zmienka o nejakom probléme a myslím že dymenie a hlučnosť je dosť závažný problém a hlavne súvisiaci s problémom naštartovať...
Dym je biely, čierny? Hluk aký? Akože ako starý klepotavý diesel, alebo nebodaj mechanický hluk...
By som povedal že problém naštartovať studený motor bude tým menším problémom.
A ani si netrúfam predpovedať čo by tam mohlo byť za problém, ale motor má reťaz a či už chudera nebude riadne vyťahaná, tam by som asi začal
Dym je biely, čierny? Hluk aký? Akože ako starý klepotavý diesel, alebo nebodaj mechanický hluk...
By som povedal že problém naštartovať studený motor bude tým menším problémom.
A ani si netrúfam predpovedať čo by tam mohlo byť za problém, ale motor má reťaz a či už chudera nebude riadne vyťahaná, tam by som asi začal
Naposledy upravil/-a ivko1 v 09.02.2021 20:24, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 133
- Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Na zaciatku sa spomina, ze otackomer ukazuje dobre lenze to musi byt v rozpore s tym, ze otacky motora vidi zle riadiaca jednotka motora lebo do otackomera na budiku idu po CAN od motorovej jednotky.
Ako spominal avelmak treba obidve otackove snimace odkontrolovat na osciloskope to si pyta aj originalna diagnostika, treba kontrolovat rad radom vsetko, palivovu sustavu, vzduch, vsetko pri starte, po starte, ked je studeny, ak je zohriaty. Tlak v rampe stupa k akemu cislu? tlak v nizkotlakej casti je aky? Malo by to mat snimac nizkotlakej casti na palivovom filtry, podtlakovy system je v akom stave, aka je hodnota podtlaku na jednotlivych komponentoch a nasledne ci podtlak pracuje spravne. Proste rad radom.
Ako spominal avelmak treba obidve otackove snimace odkontrolovat na osciloskope to si pyta aj originalna diagnostika, treba kontrolovat rad radom vsetko, palivovu sustavu, vzduch, vsetko pri starte, po starte, ked je studeny, ak je zohriaty. Tlak v rampe stupa k akemu cislu? tlak v nizkotlakej casti je aky? Malo by to mat snimac nizkotlakej casti na palivovom filtry, podtlakovy system je v akom stave, aka je hodnota podtlaku na jednotlivych komponentoch a nasledne ci podtlak pracuje spravne. Proste rad radom.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných