BMW 530 d 2017

Diskusia ohľadne vozidiel značky BMW

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

george2.5 napísal:
oco13 napísal:Milý George nie každy je ochotný do kopy šrotu natlačiť velké peniaze. Mal som vyše 30 aut, ale len pár z nich bolo drahších ako 1000eur. A práve najlacnejšie vždy boli aj najlacnejšie na servis, prípadne opravy vôbec nepotrebovali. Aj posledná B Corsa ktorú sme kupovali s 450t km si na servis nepýtala absolutne nič - olej a raz brzdy.Pritom motor teraz vyberiem a ešte potiahne ďalších 20 rokov v traktore. Ak toto dokáže hociktorá súčasná avdinka tak sa jej hlboko pokloním.
Oco nie každý má na to, to je jasne. A mať na 30 áut za 20 rokov cca 25-30tis. EUR je lacnejšie ako za každých 10 rokov kúpiť pokakanú Fabiu za 13tis.?
Ale to sme už odbočili zase do krčmových rečí.
Pre zadávateľa: skúste hľadať info na domácich a hlavne zahraničných BMW fórach.

Pár áut som rozbil, pár mi ukradli...

Po prevrate tu auta neboli, resp, začali sa práve voziť.

Pri vtedajšej kúpnej " sile" Kčs boli nesmierne drahé.

Neviem, koľko km robíš ročne, ale ako obchoďak som robil od začiatku aj vyše 100.000km ročne.

Buď si isty, že to jednoducho nedáš vo Favorite, či Felícii, neskôr vo Fabii.

A rovnako, nemôže to byť stará šunka, ktorá Ti síce stačí v okolí bydliska, ale nie, keď si 500-1000 km od domu, či potrebujes urobiť tých 1000 km jeden deň a na druhy deň ďalších 500-600..


A nakoniec, strata peňazí pri kúpe uplne nových je najvyššia, ideálne je preratavat na počet km, čo ja viem, kupis za 15.000 eur, nabehaš 300-400.000 km, predáš za smiešne peniaze, ale určite to vyjde lepšie, než kúpiť nové za 25-30..
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Buď si isty, že to jednoducho nedáš vo Favorite, či Felícii, neskôr vo Fabii.
Prvých 120tisíc za rok som dal v Renault 5ke a ďalšie roky po 100 tisíc na VW Polo.
Všetko sa dá len ludia sú príliš rozmaznamí a príliš bohatí.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Keď mi robili motor má 405, mal som z požičovne Favorit.

Nikdy viac, lenivé, hlučné, chrbát neskutočne bolel, ako v jednoduchosti je krása, ale toto bolo za trest...

Polo a Renault 5 sa nedajú síce s F porovnať, ale keď si na tom dokázal urobiť 120.000 :300f:,

Máš kríže Terminátora lol
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Nech sa paci, tu mas vcelku objektivny pohlad na kladne a zaporne stranky toho auta:

https://www.youtube.com/watch?v=q38LjWA9n6k
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zhrnuté a počiarknuté.Auto kde majiteľ platí výrobcovi napriek tomu že ho už vyplatil.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Máš kríže Terminátora
Nemám - mal som necelých 30 rokov, kondičku zo stavieb a odhodlanie zmeniť svet k lepšiemu. :4012:
Teraz na aute odmietam ísť čo i len 100km nie kvoli krížom, nie kvoli technike ale kvoli luďom na cestách.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
jvm12
Príspevky: 73
Dátum registrácie: 21.09.2010 13:49
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jvm12 »

tonoaaa, ach jaj, dalsi expert

prispevok sice posun trosku k veci, ale stale jpp - Totiz F10/11 o ktorom je video nie je G30/31, to by mohlo docvaknut aj tym majstrom v tomto krcmafore. Asi tak ako suvisi E rada s F-kovou, tak suvisi F-kova s G-ckovou... vcelku nijako.
Ten chlapec z videa je len genericky testovac vsetkeho mozneho, takze ten moze len skonstatovat svoje aktualne pocity, nic viac.

Fka 30d dozili s N57 motormi, ktore si okrem klasickych pruserov s rozvodmi napr. este "polepsili" so zlyhavajucimi ojnicnymi loziskami. A tieto veci bezne pod najazdom 200 000km.
G30/31 30d maju motory B57, ktore su nove, ale zase nic prevratne sa tam neudialo.... a zatial nie je dostatocne velka statistika aut s velkym najazdom na potvrdenie ci vyvratenie podobnych problemov. Zazraky netreba cakat.

Co je ale iste, ze si treba velmi dobre rozmysliet ucel na ktory sa auto kupuje - hocijake moderne diesle ktorejkolvek znacky (!) su absolutne nevhodne na poprdkavanie po meste z dovodu agresivne nastavenych systemov recirkulacie spalin, potreby dosiahnutia vysokych teplot pre spravnu funkciu DPF, atd atd. Toto je napriec automobilkami a urcite sa to nebude zlepsovat.
Nastavaju nekonecne problemy s upchatymi filtrami, zlyhavajucimi EGR,zanesenymi saniami, kanalmi,klapkami (ktore sa uz nevyberaju, lebo je ina doba nez doba M57,ich konstrukcia je ina, a funkcia nezastupitelna) atd.

U BMW specialne je velmi treba davat pozor na vybavu toho konkretneho kusu. Ked sa ten chlapec vo videu rozbasnil o podvozku a neviem com, tak si treba uvedomit, ze NAPR. holatko s Mpaketom, ktore len vyzera (tzv. slovak social paket pozer edition, ktorych je na SK dostatocne vela), je uplne ine auto ako taka ista kasna G30, ale so vzduchovym podvozkom, adaptivnymi tlmicmi, aktivnymi stabilizatormi, aktivnym riadenim, komfortnymi sedackami (to je typ sedaciek, nie privlastok) a Head-Up displejom. To je totiz uplne ine vozenie. Vobec nie su az tak dolezite roletky na oknach,"balik odkladacich priestorov" naraznik s odznacikom M, Harman Kardon Bang Olufssen a podobnych 30 poloziek vo vybave...

Skratka OP moze plynule prejst na bmwklub.sk alebo bmwklub.cz, kde sa mu dostane hejtu tiez, ale aspon od ludi, ktori maju sajnu o com tocia.
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Osobne neuznávam " testy" kvôli videám, ktoré testujú 20 ročni " novinári".., ktorí často opakujú 100 x počute v debatách.

Buď nech píšu , natáčajú videá tí, ktorí REÁLNE s autom jazdia , nie 500-1000 km, ale aspoň 300- 500.000 km na jednom aute, až vtedy sú tie skúsenosti relevantné.

A BMW 5 si nové kupujú už pani v rokoch, je to limuzína, nie športové auto.

Toto isté voľakedy podobní novinári vyčítali takej 607, že nemá " športové vlastnosti" :40bd: ..

Že po vyše 500 .000 km bol podvozok úplne pôvodný, okrem výmeny tlmičov, to ich už nezaujíma lol
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ten svoj dôvod pre kúpu si nájde každý,a je aj ostane výsledok jeho výberu - buď jeho radosťou alebo starostou.Treba ponechať radosť aj starosť za rozhodnutie na pleciach toho čo peniaze do kúpy vložil.
Ak vloží veľa peňazí,aspoň sa podelí aj s nami ostatnými.Opravovať halierové stroje chudobným ľudom nie je terno.Kto má veľa,jedine ten sa môže podeliť.Nechcite vidieť aby sa ľudia vrátili k 105-ke,Dácii či Otcitu a netrápte sa nad tým čo kto má ak si on sám preto našiel zdôvodnenie.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

ledva sa mi to da precitat....mnozstvo vymyslov a hadaniek...denne jazdim bmw a rozne typy....neviem, kolko mi mesacne vychadza po splateni vsetkeho, nikdy som to neratal, ale ked nemam na servis, tak predam, to je logicke... kde je autoriz.bmw servis za 60-80 euro/hod. ?.. je to 100/hod. ...cca 12 litrov zerie po nemec. dialnici okolo 200 a viac.,.. na SK napr. pri kombin.jazde do 130km/h. 530-ka zerie 8 litrov, X5-6 8,5-8,8 litra, v meste podla mesta 10,5-12 litrov...X6 3,0 dlha jazda do 90km/h. 7,2 litra...olej s filtrom do automatu mimo autoriz. je bezne do 300 euro....ked ma nieco este napadne a docitam to, tak napisem... hlavne daj pozor na verziu so slabou retazou -vymena aj dost cez 1000 euro-podla suciastok- ale to ti povie kazdy bezny mechanik bmw - ja si to teraz nepamatam... pozri trysky, lebo kupit 6 novych je drahe a repas drahy a neisty...vela veci tam len tak bezdovodne neodchadza, su to strasne tahune kilometrov..ja mam s bmw ovela lepsie skusenosti, co sa tyka spolahlivosti,ako s audi...
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

k motoru a prevodovke - ked kupis s pokazenym motorom, tak ich je dost na ebay a repas automatu je okolo 3 tis., po znamosti aj o chlpcek menej ... a pardon, 2017 rocnik 530 dizel uz ma dobru retaz, nie tu slabu, to som si nevsimol....a pre dalsich divakov - mam rad aj japoncov, niektore su vydarene kusy / len pre napr., ak by niekto o japoncovi uvazoval - tak mazda 6 2,5 benzin - nemusi byt amer. verzia turbo/, ale nemozem porovnavat bmw 530,X5-6, bmw 6 - 7 dizle aj benziny skoro s nicim, preto su akoze "premiovka" a je ich vela, tak kupuj co sa ti paci....mam strasne rad napr.607-ku, ale ani ta, ani ziadna fabia, felicia a neviem, co este sa neda v jednej vete spomenut s bmw a bmw nie je znacka, ktoru mam najrad....prosim tam nepozerat na zaclonky, odkladacie priestory , plasty a ine blbosti a serepeticky, je to cista technika, brutalna kvalita kovov a spracovania a to musi cloveka oslovit a byt v richtiku...
lubos zimovcak
Príspevky: 3378
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Aspoň vidieť tu infláciu, pred tými cca 8 rokmi bola normohodina tých 60,alebo 80?? :4012:, viac to určite nebolo, ale 100 eur na hodinu...

Kokos, aj keby to bolo pozlátené, :3020: :40bd:
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Nechcite vidieť aby sa ľudia vrátili k 105-ke,Dácii či Otcitu a netrápte sa nad tým čo kto má ak si on sám preto našiel zdôvodnenie.
Milan - lenže na druhú stranu je neetické a nemorálne hodovať, ak pri tvojich nohách hladujú malé deti.
Demokracia zvýrazňuje socialne rodiely a to vždy v dejinách ludstva viedlo k povstaniam a revolúciam.
Ja ako súdruh s čiernobielym videním sveta preto podporujem predaj aj luxusného a drahého tovaru - lebo v prípade revolúcie jasne identifikuje kde brať a kde zase rozdávať. :4012:
ak si on sám preto našiel zdôvodnenie
Aj Džingischán mal dobré zdôvodnenie prečo svojich nepriatelov napichával na kôl. :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
vw prasat
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vw prasat »

jvm12 napísal:tonoaaa, ach jaj, dalsi expert

prispevok sice posun trosku k veci, ale stale jpp - Totiz F10/11 o ktorom je video nie je G30/31, to by mohlo docvaknut aj tym majstrom v tomto krcmafore. Asi tak ako suvisi E rada s F-kovou, tak suvisi F-kova s G-ckovou... vcelku nijako.
Ten chlapec z videa je len genericky testovac vsetkeho mozneho, takze ten moze len skonstatovat svoje aktualne pocity, nic viac.

Fka 30d dozili s N57 motormi, ktore si okrem klasickych pruserov s rozvodmi napr. este "polepsili" so zlyhavajucimi ojnicnymi loziskami. A tieto veci bezne pod najazdom 200 000km.
G30/31 30d maju motory B57, ktore su nove, ale zase nic prevratne sa tam neudialo.... a zatial nie je dostatocne velka statistika aut s velkym najazdom na potvrdenie ci vyvratenie podobnych problemov. Zazraky netreba cakat.

Co je ale iste, ze si treba velmi dobre rozmysliet ucel na ktory sa auto kupuje - hocijake moderne diesle ktorejkolvek znacky (!) su absolutne nevhodne na poprdkavanie po meste z dovodu agresivne nastavenych systemov recirkulacie spalin, potreby dosiahnutia vysokych teplot pre spravnu funkciu DPF, atd atd. Toto je napriec automobilkami a urcite sa to nebude zlepsovat.
Nastavaju nekonecne problemy s upchatymi filtrami, zlyhavajucimi EGR,zanesenymi saniami, kanalmi,klapkami (ktore sa uz nevyberaju, lebo je ina doba nez doba M57,ich konstrukcia je ina, a funkcia nezastupitelna) atd.

U BMW specialne je velmi treba davat pozor na vybavu toho konkretneho kusu. Ked sa ten chlapec vo videu rozbasnil o podvozku a neviem com, tak si treba uvedomit, ze NAPR. holatko s Mpaketom, ktore len vyzera (tzv. slovak social paket pozer edition, ktorych je na SK dostatocne vela), je uplne ine auto ako taka ista kasna G30, ale so vzduchovym podvozkom, adaptivnymi tlmicmi, aktivnymi stabilizatormi, aktivnym riadenim, komfortnymi sedackami (to je typ sedaciek, nie privlastok) a Head-Up displejom. To je totiz uplne ine vozenie. Vobec nie su az tak dolezite roletky na oknach,"balik odkladacich priestorov" naraznik s odznacikom M, Harman Kardon Bang Olufssen a podobnych 30 poloziek vo vybave...

Skratka OP moze plynule prejst na bmwklub.sk alebo bmwklub.cz, kde sa mu dostane hejtu tiez, ale aspon od ludi, ktori maju sajnu o com tocia.
Nikdy sa nevyjadrujem na fórach ale tvoje odpovede sa mi páčia a aspoň majú výpovednú hodnotu. Poniektorí doslova trepú mimo danej otázky na čo sa zadávateľ témy pýta a trepú o všetkých možných značkách, robotách, zážitkoch, dobre že čo nemali na obed a večeru, posielajú tu videa o inom BMW ako sa rieši. Veď to je na smiech toto fórum. Zo 100% príspevkov 98% ľudí trepe kraviny a 2% sa vyjadrí na BMW G30 3,0d. Inak aj mňa by zaujímalo aké to auto je keďže som ho plánoval kúpiť ale 3,0XD. Tu sa ale nedozvieš skoro nič. Nakoniec som si doprial 730xd G11. A radšej som sa tu nepýtal aké to auto je.
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Tu sa ale nedozvieš skoro nič. Nakoniec som si doprial 730xd G11.
Kamarát - odporúčam ti zaparkovať ho pred Tescom a opýtať sa ludí okolo - nie čo si myslia o aute, ale o tebe ako majitelovi. :40bd: :40bd: :40bd:
To sa dozvieš vezí až ti oči polezú z jamiek. :300f:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "BMW fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných