Bezaromatik do nafty
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 742
- Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38 Zdieľať na Facebook
Ja som tiez chel kupit Liqui Moly ale nakoniec som kupil VIF.
Liqui Moly je typicky priklad marketogoveho Mata a Pata. Robil sa taky prieskum, ze ludia, ktori chodili okolo regala, kde bolo 20 druhov dzemov tam stravili 10 minut a nakoniec nekupili ani jeden.
Liqui Moly ma asi 14 pripravkov do nafty v podstate s rovnakym popisom, podla mna to leju z vsetko jedneho suda, ale kedze je ich tolko, ludia nekupia nic. Mozno kupia v maloobchode kde maju zrovna jeden ich typ, ale na nete sa asi zamotaju a nekupia.
Liqui Moly je typicky priklad marketogoveho Mata a Pata. Robil sa taky prieskum, ze ludia, ktori chodili okolo regala, kde bolo 20 druhov dzemov tam stravili 10 minut a nakoniec nekupili ani jeden.
Liqui Moly ma asi 14 pripravkov do nafty v podstate s rovnakym popisom, podla mna to leju z vsetko jedneho suda, ale kedze je ich tolko, ludia nekupia nic. Mozno kupia v maloobchode kde maju zrovna jeden ich typ, ale na nete sa asi zamotaju a nekupia.
-
- Príspevky: 3801
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
Aj z vifom mozes precistit trysky.
Namiesto molly nalejes vif.
link: http://forum.passat-club.cz/viewtopic.php?f=43&t=3561
Pozri si video co ostane na dne flase.
link: https://www.youtube.com/watch?v=dzpoQCEhWa8
Namiesto molly nalejes vif.
link: http://forum.passat-club.cz/viewtopic.php?f=43&t=3561
Pozri si video co ostane na dne flase.
link: https://www.youtube.com/watch?v=dzpoQCEhWa8
Naposledy upravil/-a PROCHY603 v 21.12.2015 22:54, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24981
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Z LiquiMolly tým konkrétnym ktoré používam sú výsledky velmi dobré a nevidím dôvod na jeho spochybnenie,nerobí sa s tým málo takže beriem iba vlastnú skúsenosť a tá je výborná
Delphi sa ráta za najlepšie,ale myslím že sú na jednej úrovni.
Vif nie je určený primárne na ultra čistenie silne aktívne,je jemne čistiace,povedal by som udržiavacie,má kopec vlastností na zlepšenie vlastností paliva a nikdy nebolo vyvíjané na intenzívne čistenie.
To je asi tak akoby som donekonečna čistil EGR Jarom,ale ak tam dám SuperMafru,to je celkom iný cirkus a účinok.Tak to je asi taký rozdiel
Delphi sa ráta za najlepšie,ale myslím že sú na jednej úrovni.
Vif nie je určený primárne na ultra čistenie silne aktívne,je jemne čistiace,povedal by som udržiavacie,má kopec vlastností na zlepšenie vlastností paliva a nikdy nebolo vyvíjané na intenzívne čistenie.
To je asi tak akoby som donekonečna čistil EGR Jarom,ale ak tam dám SuperMafru,to je celkom iný cirkus a účinok.Tak to je asi taký rozdiel
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 27.09.2013 10:54 Zdieľať na Facebook
Prochy , čo používajú na to preplachovanie, toto?
http://www.autostore.sk/liqui-moly-cist ... line-5144/
lebo čo som pozeral je toho na čistenie dosť veľa , ale podľa veľkosti dózy , asi toto ,či?[/quote]
Makrela, Pro-Line su koncetrovane pripravky určene pre servisné strediská a vcelku aj priliš drahe.
tebe uplne stačí toto http://www.autostore.sk/liqui-moly-cist ... tora-5128/
alebo
http://www.autostore.sk/liqui-moly-vypl ... orov-5170/
obidve vyskusane a môzem len odporucat.
https://www.youtube.com/watch?v=iq_ZGh1KEec napojenie napriamo do vstr. cerpadla.
http://www.autostore.sk/liqui-moly-cist ... line-5144/
lebo čo som pozeral je toho na čistenie dosť veľa , ale podľa veľkosti dózy , asi toto ,či?[/quote]
Makrela, Pro-Line su koncetrovane pripravky určene pre servisné strediská a vcelku aj priliš drahe.
tebe uplne stačí toto http://www.autostore.sk/liqui-moly-cist ... tora-5128/
alebo
http://www.autostore.sk/liqui-moly-vypl ... orov-5170/
obidve vyskusane a môzem len odporucat.
https://www.youtube.com/watch?v=iq_ZGh1KEec napojenie napriamo do vstr. cerpadla.
-
- Príspevky: 668
- Dátum registrácie: 19.01.2010 19:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3801
- Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
- Bydlisko: BLAVA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: 31.10.2007 20:48 Zdieľať na Facebook
>>VIF sa vyraba aj pre BENZIN.
podľa tohto testu aj naozaj funguje (ak je to pravda)
http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx
podľa tohto testu aj naozaj funguje (ak je to pravda)
http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
Niekde sa tu pisalo o tom ze samotne Vif nemaze a musi byt nariedene pre takyto cistiaci proces naftou... Dokona to myslim bola podobna tema ako tato... Ostatne pripravky, ako LM maju mazaciu schopnost aj somotne?mhlavaty napísal:Co sa tyka riedene/neriedene, myslim ze riedene funguje rovnak, iba pomalsie
miso...v tomto a teraz myslíš zle
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24981
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
V podstate neviem,lebo si nemôžem dovoliť laborácie z neistým výsledkom na zákazníckom aute.Viem že to kadekto skúšal,ale nezaoberám sa tým primárne preto že objednávam po 10 ks prípravok ktorý je priamo na mimotelový obeh,tj ultra intenzívne čistenie kde výsledok viem garantovať.Ja týmto veciam venujem velkúpozornosť a tak vždy mi beží napr diagnostika aby som videl teploty,korekcie atd čo je hlavne u PD nesmierne citlivé hlavne na teplotu paliva,ale to zase písať hluchému národu že robiť a "robiť" môžu byť dva rozdielne výsledky,načo.Keď vidím ako pokojne a bohorovne nechajú čerpadlo bez paliva, a štartujú (veď si naťahá) a pritom palivom je chladená elektronika čerpadla ?! Čo už na to povedať ? ak má niekto viac peňazí než rozumu
-
- Príspevky: 4910
- Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24981
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ideálne Delphi Diesel Plus
Teplota u PD kedže vstrekovače sú zároveň čerpadlami tak palivo naberá rýchlo teplotu kedže sa točí cca 1/2 lt stále dokola.Po presiahnutí 80°C nastupujú ochranné "mechanizmy" menežmentu.Inak ale pokiaľ sa sleduje všetko cez diagnostiku tak vidieť ako sa napr mení BIP hodnota (BeginInjektionPunkt) ale aj korekčné dávky to vie rozhodiť celkom pekne.Už zmena viskozity nesmierne mení BIP kedže sa mení "stlačiteľnosť" paliva.Ani nehovorím čo z BIP urobí aj najnepatrnejšie množstvo vzduchu,ale to už sem nepatrí.Teplota paliva je ostro sledovaná veličina aj samotnou RJ lebo je to dôležitý parameter.Klasicky to v prevádzke ide do nádrže dozadu a medzitým prejde pomerne slušným chladičom.
Teplota u PD kedže vstrekovače sú zároveň čerpadlami tak palivo naberá rýchlo teplotu kedže sa točí cca 1/2 lt stále dokola.Po presiahnutí 80°C nastupujú ochranné "mechanizmy" menežmentu.Inak ale pokiaľ sa sleduje všetko cez diagnostiku tak vidieť ako sa napr mení BIP hodnota (BeginInjektionPunkt) ale aj korekčné dávky to vie rozhodiť celkom pekne.Už zmena viskozity nesmierne mení BIP kedže sa mení "stlačiteľnosť" paliva.Ani nehovorím čo z BIP urobí aj najnepatrnejšie množstvo vzduchu,ale to už sem nepatrí.Teplota paliva je ostro sledovaná veličina aj samotnou RJ lebo je to dôležitý parameter.Klasicky to v prevádzke ide do nádrže dozadu a medzitým prejde pomerne slušným chladičom.
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 742
- Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38 Zdieľať na Facebook
Takze sa vraciam k teme po pol roku, ked mam konecne "laboratorny" vysledok merania emisii.
Nebudem opakovat celu historiu auta a dymivosti, precitate si v uvodnom prispevku. Iba zopakujem, ze pred dvoma rokmi auto preslo EK iba na niekolky opakovany pokus, ked sa podarilo dostat technikovi tesne pod limit 1,0, konkretne 0,98. V nafte bol vtedy VIF.
Asi pred okom som zacal davat Bezaromatik + VIF. Robim si taky mix do pollitrovej flasky od mineralky, 0,05 L VIF a zvysok, teda 0,045 Bezaromatik. Aj tak sa cisty VIF zle nalieva, a potom flaska v aute pachne.
Bol som teda znova na EK. Vysledok je ciastocne sklamanim a ciastocne potvrdenim toho, co sa o Bezaromatiku pise.
Dymivost 0,88, teda iba o nieco vyse 10% nizsia. To je sklamanie, pretoze subjektivne to dymi neporovnatelne menej. Ja mam podozrenie, ze ta svina meraci pristroj berie maximalny bod z celeho priebehu akceleracie motora. To by to cele vysvetlovalo. Pred dvoma rokmi bol aj pri maximalnych otackach volnym okom viditelny urcity dym v splodinach. Teraz tam nie je volnym okom postrehnutelne nic, ale v momente, kedy sa iba chyta turbo taky maly oblacik asi na 1 sekundu vyfukne. Ak ten pristroj meria jednoducho maximum a nie nejaky priemer, tak to potom celu zahadu vysvetluje.
Kazdopadne uz neuvazujem ze by som prestal pouzivat ten Bezaromatik. Este aj olej sa podstatne menej spini. Apropos, vobec to nie je zly vysledok. mali by sme zvazit, ze auto ma od minulej EK o 20.000 km viac bez akehokolvek servisneho zasahu na motore okrem vymeny oleja. Teda vstreky by mali byt viac opotrebovane, turbo ma viac nabehane, EGR by mal byt asi viac zaneseny, sanie rovnako, este ani len vzduchovy filter som nemenil. Teda vysledok EK by mal byt skor horsi, a nie o 10% lepsi.
Nebudem opakovat celu historiu auta a dymivosti, precitate si v uvodnom prispevku. Iba zopakujem, ze pred dvoma rokmi auto preslo EK iba na niekolky opakovany pokus, ked sa podarilo dostat technikovi tesne pod limit 1,0, konkretne 0,98. V nafte bol vtedy VIF.
Asi pred okom som zacal davat Bezaromatik + VIF. Robim si taky mix do pollitrovej flasky od mineralky, 0,05 L VIF a zvysok, teda 0,045 Bezaromatik. Aj tak sa cisty VIF zle nalieva, a potom flaska v aute pachne.
Bol som teda znova na EK. Vysledok je ciastocne sklamanim a ciastocne potvrdenim toho, co sa o Bezaromatiku pise.
Dymivost 0,88, teda iba o nieco vyse 10% nizsia. To je sklamanie, pretoze subjektivne to dymi neporovnatelne menej. Ja mam podozrenie, ze ta svina meraci pristroj berie maximalny bod z celeho priebehu akceleracie motora. To by to cele vysvetlovalo. Pred dvoma rokmi bol aj pri maximalnych otackach volnym okom viditelny urcity dym v splodinach. Teraz tam nie je volnym okom postrehnutelne nic, ale v momente, kedy sa iba chyta turbo taky maly oblacik asi na 1 sekundu vyfukne. Ak ten pristroj meria jednoducho maximum a nie nejaky priemer, tak to potom celu zahadu vysvetluje.
Kazdopadne uz neuvazujem ze by som prestal pouzivat ten Bezaromatik. Este aj olej sa podstatne menej spini. Apropos, vobec to nie je zly vysledok. mali by sme zvazit, ze auto ma od minulej EK o 20.000 km viac bez akehokolvek servisneho zasahu na motore okrem vymeny oleja. Teda vstreky by mali byt viac opotrebovane, turbo ma viac nabehane, EGR by mal byt asi viac zaneseny, sanie rovnako, este ani len vzduchovy filter som nemenil. Teda vysledok EK by mal byt skor horsi, a nie o 10% lepsi.
-
- Príspevky: 1199
- Dátum registrácie: 24.01.2011 19:59 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 54 neregistrovaných