Audi S4 B6 problem

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

qoqot
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 04.03.2014 19:11
Zdieľať na Facebook

Audi S4 B6 problem

Príspevok od používateľa qoqot »

Zdravim. Niesom mechanik ani ziadny odbornik ale pokusim sa vysvetlit moj problem co najlepsie.
Pred zhruba 4000km bol meneny rozvod. Po vymene fungovalo vsetko ako malo az dokym mi pred par dnami pri jazde po dialnici nezacala blikat kontrolka motora a po par km uz zostala natrvalo svietit. Este tesne pred rozblikanim kontrolky som si vsimol ze nieco nieje v poriadku, auto malo problem ist stalou rychlostou, akoby zacal sem tam vynechavat motor. Po naskoceni kontrolky zacalo byt auto okamzite hlucnejsie, pri zrychlovani sa triaslo a bolo citit aj rapidny pokles vykonu. Na diagnostike vypisalo len jeden kod a to: 16395 - (Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 -B 35-10 - - - Intermittent), takze nieco s vackovym hriadelom.
Chyba bola aj po vymazani do par minut spat.
Myslite ze to moze mat nieco docinenia s tou vymenou rozvodu? Alebo je to zavada nezavinena tou vymenou?
Tusite co to moze byt a preco?
Dakujem
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Možno trepem , ale že by chýbal signál zo snímača polohy vačky?
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Myslim, ze s tou vymenou rozvodov to moze mat hodne spolocne.
Zial, takto od pocitaca sa v tomto pripade asi neda poradit stylom "tam sahni, vyber to a daj nove". Tu toho moze byt viac a aj z tvojej strany si dal malo informacii. Bol si na diagnostike, predpokladam, ze chybu sa nepodarilo zmazat, no ty o tom mlcis. Zrovna tak mlcis o zvuku motora napr. hned po starte, nic tu neni pisane o oleji atd...
A tie rozvody? Ako boli robene? Aky "material" sa pouzil?