Audi S4 B6 problem
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 04.03.2014 19:11 Zdieľať na Facebook
Audi S4 B6 problem
Zdravim. Niesom mechanik ani ziadny odbornik ale pokusim sa vysvetlit moj problem co najlepsie.
Pred zhruba 4000km bol meneny rozvod. Po vymene fungovalo vsetko ako malo az dokym mi pred par dnami pri jazde po dialnici nezacala blikat kontrolka motora a po par km uz zostala natrvalo svietit. Este tesne pred rozblikanim kontrolky som si vsimol ze nieco nieje v poriadku, auto malo problem ist stalou rychlostou, akoby zacal sem tam vynechavat motor. Po naskoceni kontrolky zacalo byt auto okamzite hlucnejsie, pri zrychlovani sa triaslo a bolo citit aj rapidny pokles vykonu. Na diagnostike vypisalo len jeden kod a to: 16395 - (Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 -B 35-10 - - - Intermittent), takze nieco s vackovym hriadelom.
Chyba bola aj po vymazani do par minut spat.
Myslite ze to moze mat nieco docinenia s tou vymenou rozvodu? Alebo je to zavada nezavinena tou vymenou?
Tusite co to moze byt a preco?
Dakujem
Pred zhruba 4000km bol meneny rozvod. Po vymene fungovalo vsetko ako malo az dokym mi pred par dnami pri jazde po dialnici nezacala blikat kontrolka motora a po par km uz zostala natrvalo svietit. Este tesne pred rozblikanim kontrolky som si vsimol ze nieco nieje v poriadku, auto malo problem ist stalou rychlostou, akoby zacal sem tam vynechavat motor. Po naskoceni kontrolky zacalo byt auto okamzite hlucnejsie, pri zrychlovani sa triaslo a bolo citit aj rapidny pokles vykonu. Na diagnostike vypisalo len jeden kod a to: 16395 - (Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P0011 -B 35-10 - - - Intermittent), takze nieco s vackovym hriadelom.
Chyba bola aj po vymazani do par minut spat.
Myslite ze to moze mat nieco docinenia s tou vymenou rozvodu? Alebo je to zavada nezavinena tou vymenou?
Tusite co to moze byt a preco?
Dakujem
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Myslim, ze s tou vymenou rozvodov to moze mat hodne spolocne.
Zial, takto od pocitaca sa v tomto pripade asi neda poradit stylom "tam sahni, vyber to a daj nove". Tu toho moze byt viac a aj z tvojej strany si dal malo informacii. Bol si na diagnostike, predpokladam, ze chybu sa nepodarilo zmazat, no ty o tom mlcis. Zrovna tak mlcis o zvuku motora napr. hned po starte, nic tu neni pisane o oleji atd...
A tie rozvody? Ako boli robene? Aky "material" sa pouzil?
Najdi si lepsi servis a daj si to opravit. Riskujes velmi drahu opravu.
Byt tebou, tak chybu v tej vymene rozvodov nehladam (praca-nastavenie). Skor porozmyslaj ake diely si si tam dal a potom porozmyslaj nad olejom a veci s nim suvisiace. Kde niet tlak, tak tam...
Zial, takto od pocitaca sa v tomto pripade asi neda poradit stylom "tam sahni, vyber to a daj nove". Tu toho moze byt viac a aj z tvojej strany si dal malo informacii. Bol si na diagnostike, predpokladam, ze chybu sa nepodarilo zmazat, no ty o tom mlcis. Zrovna tak mlcis o zvuku motora napr. hned po starte, nic tu neni pisane o oleji atd...
A tie rozvody? Ako boli robene? Aky "material" sa pouzil?
Najdi si lepsi servis a daj si to opravit. Riskujes velmi drahu opravu.
Byt tebou, tak chybu v tej vymene rozvodov nehladam (praca-nastavenie). Skor porozmyslaj ake diely si si tam dal a potom porozmyslaj nad olejom a veci s nim suvisiace. Kde niet tlak, tak tam...
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 459
- Dátum registrácie: 29.12.2006 08:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 04.03.2014 19:11 Zdieľať na Facebook
Dakujem za odpovede.
Material bol original z Audi, menili sa 4 retaze, 6 vodiacich list a 4 napinaky. Aspon to tak tvrdia v servise kde to bolo robene.
Motor startuje hladko, akurat z vodicovej strany pocut hlucnejsi chod motora ako normalne. Za jazdy to iste a s otackami sa to stupnuje. Po starte nepocut ziadne zahrkotanie na 1-2 sekundy ako tomu bolo pred vymenou rozvodov. Motor znie podobne ako na tomto videu, akurat tak "nehrkoce" ale chod je hlucnejsi. Bohuzial je tazke to opisat...
https://www.youtube.com/watch?v=7-jO4Kd2k9A
Olej bol meneny spolu s rozvodmi (5w40), je ho kolko by ho malo byt, kontrolujem olej pravidelne. Tlak je asi v poriadku kedze auto nehlasi nizky tlak oleja. Ale rad by som to skontroloval. Je neaka jednoducha cesta ako zistit ci je tlak oleja v norme? Som momentalne v zahranici takze mam obmedzene moznosti.
Ako som uz o chybe pisal v prvom prispevku, podarilo sa ju zmazat, avsak po nastartovani bola chyba do par minut spat.
Material bol original z Audi, menili sa 4 retaze, 6 vodiacich list a 4 napinaky. Aspon to tak tvrdia v servise kde to bolo robene.
Motor startuje hladko, akurat z vodicovej strany pocut hlucnejsi chod motora ako normalne. Za jazdy to iste a s otackami sa to stupnuje. Po starte nepocut ziadne zahrkotanie na 1-2 sekundy ako tomu bolo pred vymenou rozvodov. Motor znie podobne ako na tomto videu, akurat tak "nehrkoce" ale chod je hlucnejsi. Bohuzial je tazke to opisat...
https://www.youtube.com/watch?v=7-jO4Kd2k9A
Olej bol meneny spolu s rozvodmi (5w40), je ho kolko by ho malo byt, kontrolujem olej pravidelne. Tlak je asi v poriadku kedze auto nehlasi nizky tlak oleja. Ale rad by som to skontroloval. Je neaka jednoducha cesta ako zistit ci je tlak oleja v norme? Som momentalne v zahranici takze mam obmedzene moznosti.
Ako som uz o chybe pisal v prvom prispevku, podarilo sa ju zmazat, avsak po nastartovani bola chyba do par minut spat.
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 04.03.2014 19:11 Zdieľať na Facebook
Zdravim,
Tak nakoniec menim komplet motor. Stary motor sa da opravit (zlyhali oba camshaft adjusters, cislo suciastky 079109087N ktore same o sebe stoja okolo €1070 bez roboty) Nasiel som "novy" (90 000km) za vynikajucu cenu a stary (160 000km) som predal za dobru cenu do DE. Objednal som komplet retaze, napinaky aj listy original Audi ktore dam na "novy" motor predtym ako pojde dnu. Po roku by konecne malo auto v priebehu 2-3 tyzdnov ist ako ma! Aspon teda dufam..
Tak nakoniec menim komplet motor. Stary motor sa da opravit (zlyhali oba camshaft adjusters, cislo suciastky 079109087N ktore same o sebe stoja okolo €1070 bez roboty) Nasiel som "novy" (90 000km) za vynikajucu cenu a stary (160 000km) som predal za dobru cenu do DE. Objednal som komplet retaze, napinaky aj listy original Audi ktore dam na "novy" motor predtym ako pojde dnu. Po roku by konecne malo auto v priebehu 2-3 tyzdnov ist ako ma! Aspon teda dufam..
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: fufino a 29 neregistrovaných