Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 308
- Dátum registrácie: 03.07.2010 22:40 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
VIF som používal osobne na TDi 1.6 cayc, od cca 70.000 do 200 000. Po 200 tis km sa porúčali rovno dva všetky naraz. Ale keďže som mal servisnú históriu, tak škoda to urobila “zadarmo”…. Výmena komplet palivového systému. Do 370 tis.km zatiaľ všetko OK. Tankujem na 99% Slovnaft.
Takže môj názor VIF je somarina.
Takže môj názor VIF je somarina.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Luboš to sa nedá zrovnať.Medzi solenoidovými a piezo vstrekmi je velký rozdiel z ktorého nepriamo vyplýva aj jeho citlivosť na znečistenie.Skok pieza je kdesi okolo 0,03 mm takže sú tam násobiče.Ale hlavne rozdiel je v konštrukcii vysokotlakého čerpadla.Potreba vysoký výkon-malá spotreba-nulové emisie v dobe Hdi jednoducho nebola.
seven...medzi cerpadlom a vstrekmi je tlak.tam sa neda nic namontovat
A prečo by sa to malo riešiť tam ?! Ak by sa dostal bordel do injekcie,dostaneš ho do tela.A čo tak ošetriť aby sa nedostal bordel do tej injekcie ? Piestik v čerpadle je funkčne to isté,vytlačí také palivo,aké sa do neho dostane.Riešiť to tam je už neskoro,navyše je tam velmi silná pulzácia.Iba časť paliva sa zužitkuje na tlak vstrekov,prebytok putuje vracačkov do filtra,a tým je to v obehu (čo zaručí aby sa skaza dostavila určite a navyše úplne všade)
kirke...čo nepoznáš nemal by si označiť tak lahkovážne.Všetko má svoj účel,aj ten VIF.Tak ako VIF nazabráni defektu pneumatiky,tak nezabráni ani tomu aby sa nezačala tvorba pilín.On ten VIF ale silne pomáha v prevencii.Ale,môžeš sa pchať vitamínmi aj mať super životosprávu,nemáš a nemôžeš mať garanciu že nedostaneš napr.rakovinu.Len sa značne znižuje % rizika
seven...medzi cerpadlom a vstrekmi je tlak.tam sa neda nic namontovat
A prečo by sa to malo riešiť tam ?! Ak by sa dostal bordel do injekcie,dostaneš ho do tela.A čo tak ošetriť aby sa nedostal bordel do tej injekcie ? Piestik v čerpadle je funkčne to isté,vytlačí také palivo,aké sa do neho dostane.Riešiť to tam je už neskoro,navyše je tam velmi silná pulzácia.Iba časť paliva sa zužitkuje na tlak vstrekov,prebytok putuje vracačkov do filtra,a tým je to v obehu (čo zaručí aby sa skaza dostavila určite a navyše úplne všade)
kirke...čo nepoznáš nemal by si označiť tak lahkovážne.Všetko má svoj účel,aj ten VIF.Tak ako VIF nazabráni defektu pneumatiky,tak nezabráni ani tomu aby sa nezačala tvorba pilín.On ten VIF ale silne pomáha v prevencii.Ale,môžeš sa pchať vitamínmi aj mať super životosprávu,nemáš a nemôžeš mať garanciu že nedostaneš napr.rakovinu.Len sa značne znižuje % rizika
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Ok ak teda môžem - kde tie piliny vznikajú a aká je tá prevencia? A ešte už len za seba a moje traktorčeky - aké sú to vstreky kde nie je žiadna elektrina? mám ich na troch motoroch.
Mechanické?? Prečo tie môžu byť na závit a tieto nové už nie?
Mechanické?? Prečo tie môžu byť na závit a tieto nové už nie?
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 09.10.2019 10:30 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Tak 4 vstreky sú K.O, to už pojde aj čerpadlo atd... Auto jazdilo super, možno keby ho tak nevytočim tak sa to nestane.
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Dal by som tipovačku koľko bude stáť oprava.
Rátam cca 4500 materiál, 1500 robota. A to pri všetkej skromnosti.
Rátam cca 4500 materiál, 1500 robota. A to pri všetkej skromnosti.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3433
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Koľko to ma km??
Dík pekne.
Inak, niekde v Brne, či Morave, robia vo veľkom vstrekovače a koncern ako taký.
Bola niekde reportáž o nich v Autoojetinach
Dík pekne.
Inak, niekde v Brne, či Morave, robia vo veľkom vstrekovače a koncern ako taký.
Bola niekde reportáž o nich v Autoojetinach
-
- Príspevky: 1624
- Dátum registrácie: 04.11.2022 13:45 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Podla mna prisiel cas poslat to kade lahsie. Radost z auta uz skoncila.
Ak odide potom pcv, egr, neskor sa zlomi plast na klzaku reťázky uz to bude suma opravy nie na ladvinu, ale aj na maslu…
Ak odide potom pcv, egr, neskor sa zlomi plast na klzaku reťázky uz to bude suma opravy nie na ladvinu, ale aj na maslu…
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
200tisíc je plánovaná životnosť moderného auta. Takže všetko je ok.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 01.04.2010 10:27 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Teraz riesim kamaratov Touareg 3,0 tdi rok 2013. Prejavilo sa mu to podobne,ako tebe.
Odislo naraz 5-vstrekov ale pri teste sme zistili,ze nie su piliny ale odisli cievky na vstrekoch a neoplati sa to opravovat,ze treba nove.
Pytal som sa tam,kde ich testovali,-BOSCH SERVIS-,ze je to normalne,ze takto odchadzaju.
Tak ze rovno 6-novych vstrekov BOSCH som objednal a zajtra idu do auta. Kus za 280eur!
Tak,ze potesilo na zaciatok roka!
Zajtra napisem,ci to je v poriadku.
Odislo naraz 5-vstrekov ale pri teste sme zistili,ze nie su piliny ale odisli cievky na vstrekoch a neoplati sa to opravovat,ze treba nove.
Pytal som sa tam,kde ich testovali,-BOSCH SERVIS-,ze je to normalne,ze takto odchadzaju.
Tak ze rovno 6-novych vstrekov BOSCH som objednal a zajtra idu do auta. Kus za 280eur!
Tak,ze potesilo na zaciatok roka!
Zajtra napisem,ci to je v poriadku.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
oco...Neviem čo kto plánoval za životnosť.Realita tomu ale vonkoncom nedáva za pravdu.Tak ako mne sa svojho času sestrička dožila jediný deň,tak sa z toho nedá nič vyvodzovať.V danej dobe to bola nevedosmosť okolo krvnej skupiny,teraz by sa to nestalo.Táto technika má napriek tomu že je ozaj značne komplikovaná životnosť ktorá udivuje a veľmi presahuje daný rámec nejakých 200 tis.Samozrejme kadečo sa stane v jednotlivých prípadoch,ale ako sa začne trocha kutrať v histórii auta,takmer vždy sa nájde ten spúšťač ktorý tomu dal smerovanie.Internet obsahuje kolosálne množstvá (aj) dobrých rád v zmysle čo nerobiť,prípadne čo robiť.Ale pokiaľ zrnko nepadá do úrodnej pôdy,nič sa neudeje.Presnejšie ...niekdy udeje,len z toho nieje radosť.Ako rozlíšiť múdrosť od hlúposti ?..je častá otázka a legitimná.Ale odpoveď je tiež iba hrach do steny...ako sa stane hlúpy múdrym ? Tanička by znela - pýta sa.Rozum nie je v trepaní nezmyslov,ani v hecovaní a hladaní priateľa v blbosti
Preto jeden motor nabehne toľko,iný onakoľko a to všetko ešte komplikuje prekupovanie aut a neporiadnosť sa zaťažovať nejakou archiváciou servisnej histórie.To zase vedie k tomu že pokračovateľ vie o histórii prd makový,a to radšej neuvažujme o podvádzaní pri predajoch,čo je národný šport.
m.f. ...zatiaľ krása kým sú vstreky solenoidové (s cievkou) . Jednak cena nových je príjemná ale aj sa pekne dajú aj na ten solenoid overiť v obyčajnej dielni.U mňa slovenské diesel servisy totálne prepadli,nikdy by som sa chyby im dať posudzovať vstreky nedopustil.Skúsenosť potvrdzuje to čo v opravárenstve platí aj všeobecne... za vadné je označené min dve tretiny vecí ktorých problém je problémom mechanika a nie dielu.A to som sa skôr držal pri zemi
Preto jeden motor nabehne toľko,iný onakoľko a to všetko ešte komplikuje prekupovanie aut a neporiadnosť sa zaťažovať nejakou archiváciou servisnej histórie.To zase vedie k tomu že pokračovateľ vie o histórii prd makový,a to radšej neuvažujme o podvádzaní pri predajoch,čo je národný šport.
m.f. ...zatiaľ krása kým sú vstreky solenoidové (s cievkou) . Jednak cena nových je príjemná ale aj sa pekne dajú aj na ten solenoid overiť v obyčajnej dielni.U mňa slovenské diesel servisy totálne prepadli,nikdy by som sa chyby im dať posudzovať vstreky nedopustil.Skúsenosť potvrdzuje to čo v opravárenstve platí aj všeobecne... za vadné je označené min dve tretiny vecí ktorých problém je problémom mechanika a nie dielu.A to som sa skôr držal pri zemi
-
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: 09.10.2019 10:30 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Ak mi odišli cievky tak to ešte budem "rád". Zajtra by mi ich mal vybrať, dám otestovať. Napíš či ide to auto.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Nepísal som to ani na konkretneho výrobcu ani model. Vychádzal som z verejne prezentovaných vyjadrení počínajúc novinarmi a končiac vedúcimi predstavitelmi automobiliek.
V práci máme mašinku čo lisuje matice. Keď bol pri nej prvý krát oficialny nemecký servis tak vyhlasili milion matíc a koniec, potom treba novú - na tolko ju firma postavila. To bolo dávno, mašinka má za sebou 6ty milion a stále je tam tá istá. Rovnaký výrobok na inom konci haly naozaj po tom milione umrel. Keď sa diskutuje o doživotných naplniach prevodoviek, tiež je kopa nazorov - a potom sa vynorí tvrdenie samotnej automobilky že na km je to 200t alebo 10 rokov podla toho čo nastane skôr. Vieme všetci dobre, že doba keď sa veci 3 - 4x predimenzovali je preč. Možno u bzučiakov tá "plánovaná" životnosť nebude ani tých 200t km.
Edit: ešte ma napadlo - pri plastoch sa životnosť dielov plánovala množstvom stabilizatoru, ktorý sa do materialu pridal. Keď som si išiel nahadzovať plastové rýny na barák tak som tej životnosti pomohol flašou pálenky chlapcom v miešarni. Rýny sú na baráku doteraz a slnko im nevadí - prežijú aj moje deti.
V práci máme mašinku čo lisuje matice. Keď bol pri nej prvý krát oficialny nemecký servis tak vyhlasili milion matíc a koniec, potom treba novú - na tolko ju firma postavila. To bolo dávno, mašinka má za sebou 6ty milion a stále je tam tá istá. Rovnaký výrobok na inom konci haly naozaj po tom milione umrel. Keď sa diskutuje o doživotných naplniach prevodoviek, tiež je kopa nazorov - a potom sa vynorí tvrdenie samotnej automobilky že na km je to 200t alebo 10 rokov podla toho čo nastane skôr. Vieme všetci dobre, že doba keď sa veci 3 - 4x predimenzovali je preč. Možno u bzučiakov tá "plánovaná" životnosť nebude ani tých 200t km.
Edit: ešte ma napadlo - pri plastoch sa životnosť dielov plánovala množstvom stabilizatoru, ktorý sa do materialu pridal. Keď som si išiel nahadzovať plastové rýny na barák tak som tej životnosti pomohol flašou pálenky chlapcom v miešarni. Rýny sú na baráku doteraz a slnko im nevadí - prežijú aj moje deti.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3433
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Piezzo sú slepá vetva vývoja.
Už to pochopili aj v BMW, s piezzo skončili.
Mňa ako zákazníka, absolútne NEZAUJÍMA nejaký orgazmus inžiniera pri projektovaní motora, ja chcem naštartovať auto pri -30 +50, či pri 400-500-600.000 km.
S pôvodnými vstrekmi, to je samozrejme. S tými istými žhavicmi, turbom, atď atď..
Všetko iné beriem ako zlyhanie. Zaujímavé je, že bonitni klienti, sú ochotní tolerovať DRAHÉ poruchy svojich luxusných verglov, ktoré sú násobne drahšie, než ľudový Peugeot, pričom ja by som nebol ochotný tolerovať ani 10% z porúch, či chýb, ktoré majú práve " premiofky"
Už to pochopili aj v BMW, s piezzo skončili.
Mňa ako zákazníka, absolútne NEZAUJÍMA nejaký orgazmus inžiniera pri projektovaní motora, ja chcem naštartovať auto pri -30 +50, či pri 400-500-600.000 km.
S pôvodnými vstrekmi, to je samozrejme. S tými istými žhavicmi, turbom, atď atď..
Všetko iné beriem ako zlyhanie. Zaujímavé je, že bonitni klienti, sú ochotní tolerovať DRAHÉ poruchy svojich luxusných verglov, ktoré sú násobne drahšie, než ľudový Peugeot, pričom ja by som nebol ochotný tolerovať ani 10% z porúch, či chýb, ktoré majú práve " premiofky"
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Re: Audi Q7 , 3.0 tdi - za jazdy zhaslo
Luboš, ale to že ty naštartuješ auto po 400 - 500t km znamená, že automobilka prerobila. Tebe je to jedno a práve preto automobilka "planuje" životnosť každého dielu.
To nie je o automobilke ale o princípe kapitalizmu. Prečo 50 ročný vysavač čo mám v dielni má celé vnútro plechové (nezodratelné) a ten najnovší Miele má ešte aj držiaky uhlíkov plastové?? No preto aby po tej určitej dobe umrel a ja som kúpil ďalší. Žijeme rýchlu dobu, ktorá vyžaduje rýchlejšiu obrátkovosť tovarov a výrobkov.
To nie je o automobilke ale o princípe kapitalizmu. Prečo 50 ročný vysavač čo mám v dielni má celé vnútro plechové (nezodratelné) a ten najnovší Miele má ešte aj držiaky uhlíkov plastové?? No preto aby po tej určitej dobe umrel a ja som kúpil ďalší. Žijeme rýchlu dobu, ktorá vyžaduje rýchlejšiu obrátkovosť tovarov a výrobkov.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných