Audi Q5 - rady

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tommy96
Príspevky: 26
Dátum registrácie: 27.01.2015 20:50
Zdieľať na Facebook

Audi Q5 - rady

Príspevok od používateľa tommy96 »

Zdravim vas,

mam v plane kupu ojazdeneho Audi Q5, stale sa rozhodujem medzi
2.0 a 3.0 TDI, no nakloneny som skor k mensiemu motoru.
Vedeli by ste mi poradit co je lepsia volba a na co si treba dat pozor
pri kupe a ako je to so spolahlivostou auta.

Dakujem.
detvapatrik
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 16.05.2014 19:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa detvapatrik »

odvez sa na jednom aj druhom a uvidis, podla mna tiez 2.0tdi staci
18KASKO18
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 07.05.2009 20:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa 18KASKO18 »

Ja som jazdil na q5 2.0 s tronic a je to slabe priklanam sa viac ku 3.0
senec83
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 31.08.2011 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa senec83 »

mal som 2,0 tdi a jednoznacne ber 3.0 . Bola to katastrofa stym 125kw motorom.
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Ja sa sám seba tíško pýtam, načo výrobcovia vynakladajú toľko úsilia, prostriedkov a času, aby zabudovávali a predávali autá od strednej triedy vyššie so základnou motorizáciou (hoci vo väčšine prípadov aj na svižnejšiu jazdu vo dvoch plne postačujúcou), keď to "nikomu" nestačí, keď každý nad tým ohŕňa nos alebo si ťuká po čele, lebo je tých 170 kobúl slabých...

Ja mám niekedy pocit, akoby bol slovenský národ zložený iba z 2-metrových bombardérov a 130 kg prasníc, ktorí sa zásadne vždy a všade dohrnú v plnom počte, t.j. systém "koľko miest na sedenie-toľko pasažierov", s pocitom akoby neexistovala nejaká obmedzená rýchlosť a presvedčením, že každé auto musí byť športové (alebo minimálne mať taký športový paket, alebo onaký športový paket).

A podľa tejto zaužívanej predlohy samozrejme to odporúčať totálne neznámemu indivíduu na anonymnom fóre.

"Ber trojliter - vzlietneš!"

"Dvojliter je katastrofa....kdežéééé, ani omylom"

Čo ale keď je občan, ktorému takto veľkým štýlom radíte, sám (prípadne iba s manželkou).....čo keď jazdí dôchodcovským štýlom?......čo keď na nejaké výkony z vysoka sere?.......alebo jednoducho na to nemá rozpočet? atď atď

Argumentujte vecne a dla moznosti co najviac objektivne: to jest výhody / nevýhody, náklady / úžitok a pod.

Zvyšok sú len subjektívne žvásty ľudí, ktorí nikdy nebudú mať dosť a dušu na svojom mieste.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
senec83
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 31.08.2011 16:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa senec83 »

Fakt ani nerozmyslaj nad 2.0 TDI. Pred rokom aj nieco som to uz nevedel predat za 20...mala poctivych 160 tisic km a menil som snimac za snimacom....spotreba sa dala pri normalnej jazde spravit v priemere 7 litrov a to bola jedina pozitivna vec na 2.0. BER 3.0 TDI V AUTOMATE.
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

markoimportauto napísal:

Argumentujte vecne a dla moznosti co najviac objektivne: to jest výhody / nevýhody, náklady / úžitok a pod.

Zvyšok sú len subjektívne žvásty ľudí, ktorí nikdy nebudú mať dosť a dušu na svojom mieste.
Zato ty argumentujes iba vecne.
Hlavne v temach ohladom Audi...

Ak uz to musi byt diesel tak ber ten trojliter.
Dvojliter (nech uz je hociaky) je proste na take auto slaby.
Je to velke SUV, a pocitam ze nechces mat z predbiehania na dialnici adrenalinovy sport.
Okrem ineho samozrejme...

Dvojliter je tak na tonovy hatchback, nie na dvojtonove 4x4
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

před 20r by to auto so 170hp 2oj litrom bolo považované za lietadlo. Aj před 10r. Teraz je to v rovine, že stačí. Úplne stačí lebo iné menšie SUV často nemajú ani toľko. 3oj liter, resp výkonný motor v akomkoľvek aute nie je o lietaní ale o komforte. Výkonný motor s tým autom pracuje tak akosi samozrejme, bez kŕčov, bez stláčania plynu.... skrátka ide z toho taká pohoda a o tom to je. Vo finále je to na Tebe. Odvez sa...
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

myotis napísal:
markoimportauto napísal:

Argumentujte vecne a dla moznosti co najviac objektivne: to jest výhody / nevýhody, náklady / úžitok a pod.

Zvyšok sú len subjektívne žvásty ľudí, ktorí nikdy nebudú mať dosť a dušu na svojom mieste.
Zato ty argumentujes iba vecne.
Hlavne v temach ohladom Audi...
Áno, témy Avdyi sú moja "srdcovka"......vždy sa mi totiž s Avdyi spájajú typy ľudí, ktorých by som nechcel mať vo svojom blízkom ani vzdialenom okolí a ktorí mi tú túto ešte pred pár rokmi sympatickú značku dokonale znechutili tým akí sú...
myotis napísal:Ak uz to musi byt diesel tak ber ten trojliter.
Dvojliter (nech uz je hociaky) je proste na take auto slaby.
Je to velke SUV, a pocitam ze nechces mat z predbiehania na dialnici adrenalinovy sport

Zaujímavé, že rovnaký 125kW dvojliter je len v o trochu menšej a ľahšej embéčke Octavia II RS combi pasovaný takmer do role športového tragača....v Q5/Tiguane je odrazu "proste slabý". Slabý na čo? Ísť konštantne 200km/h? Robiť myšičky na preplnených okreskách a ohrozovať všetkých naookolo ako nejaké typické h_o_v_a_d_o primitívne audinkárske? Okrem toho na dialnici máš v takmer celej EU 130 max....tak aké predbiehanie na dialnici prosím ťa pekne? Tempomat a ustálená rýchlosť ti asi nič nehovorí, však?

Netvrdím, že medzi 2oj a 3-literom nie je rozdiel. Je a pomerne priepastný. Ale už sa opakujem, keď napíšem, že vy týpka vôbec nepoznáte, vrátane hrúbky jeho peňaženky. Tam sa to totiž celé začína a končí. Všetci ste naveliko, len to naj......ale keď príde na platenie, tak sa krútite jak hadi a zastaviť vaše veľké oči dokáže už len Registračná daň za kilowatty.......to sa odrazu počíta každý jeden, ktorý nemusí byť navyše. Pokrytci.
myotis napísal:Dvojliter je tak na tonovy hatchback, nie na dvojtonove 4x4
Tonový hatchback a dvojliter? V dnešnej dobe? Nejak mi tam nepasuje bud jedno (hmotnost) alebo druhe (objem)
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

Si si isty? Ja ani velmi nie. Vidim tam tak najpriamejsiu suvislost aka len moze byt :)
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
myotis
Príspevky: 921
Dátum registrácie: 27.11.2013 17:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa myotis »

markoimportauto napísal: Zaujímavé, že rovnaký 125kW dvojliter je len v o trochu menšej a ľahšej embéčke Octavia II RS combi pasovaný takmer do role športového tragača....v Q5/Tiguane je odrazu "proste slabý". Slabý na čo? Ísť konštantne 200km/h? Robiť myšičky na preplnených okreskách a ohrozovať všetkých naookolo ako nejaké typické h_o_v_a_d_o primitívne audinkárske? Okrem toho na dialnici máš v takmer celej EU 130 max....tak aké predbiehanie na dialnici prosím ťa pekne? Tempomat a ustálená rýchlosť ti asi nič nehovorí, však?

Neviem kto ho tam pasoval, ja teda urcite nie, a ani sa k tomu nebudem vyjadrovat, podla mna ma RS od sportoveho auta velmi daleko.
Ale beriem ze nie kazdy ma na Mkovy bavorak na to aby mohol turovat na semaforoch.

Viem o ustalenej rychlosti a tempomate, dokonca som ho uz raz videl aj zapnuty :)
Doporucujem trasu D1 (usek TT-BA je najlepsi) a potom mi povies kolko krat si musel brzdit, uhynat sa, predbiehat a celkovo vypinat tempomat lebo 40% ludi nevie ist ustalenou rychlostou (alebo nemaju tempomat) 30% ludi nepozna pravidla cestnej premavky a ohorozuju plynulost cestnej premavky, 10% su proste idioti (ci uz cerstvy VP, alebo arogantni kreteni od kosti) a tych 20% normalnych vodicov sa tam jaksik straca.
;-)
markoimportauto napísal:
myotis napísal:Dvojliter je tak na tonovy hatchback, nie na dvojtonove 4x4
Tonový hatchback a dvojliter? V dnešnej dobe? Nejak mi tam nepasuje bud jedno (hmotnost) alebo druhe (objem)
Nepovedal som ze v dnesnej dobe.
Myslel som tak ze dvojliter okolo 90-120 kW je tak akurat pre auto nieco nad tonu, tak ze ked pridas plyn tak aby sa ti cele auto neroztriaslo a aby neslo na doraz svojich moznosti.

Nie na takmer dvojtovone SUV ktore je hole. Tam je 2liter slaby a to este nie je nalozeny ani kufor ani decka ani sofer.

Acon to povedal dost dobre:
Acon napísal:Výkonný motor s tým autom pracuje tak akosi samozrejme, bez kŕčov, bez stláčania plynu.... skrátka ide z toho taká pohoda a o tom to je
A nakoniec, chcel som to vynechat ale neda mi.
Je sice pravda ze Audi je popularne u specifickej skupine ludi (teplakovy gangstri ktory chcu premiu a jedine na co im vyde je jazdena audi, niekedy passat).
To ale neznamena ze vsetci soferi Audin su taky.
Ja mam napriklad horsie skusenosti so sofermi Clia, Punta, C3, Hnojdajov ako s Audi.
Teraz mam chrlit zlc na vsetkych majitelov nakupnych tasiek za to ze mi parkrat skrizila cestu slobodna mamicka na i30, cerstvy drzitel VP v Punte alebo storocny dochodca v Renaulte CLio?

A nie, nemam, neplanujem ani neobdivujem Audi, ale snazim si drzat nadhlad a objektivitu :-)
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných