Audi A8 D2 problem s tiptronicom
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 10.09.2006 18:51 Zdieľať na Facebook
Audi A8 D2 problem s tiptronicom
Zdravim mam problem a potreboval by som poradit.
Mam a8 2.5.TDI 180koni quatttro automat. Problem zacal ked som raz nastartoval a prevodovka zacala strasne hrcat tak som auto zhasol a nechal odtiahnut do servisu.
Tam mi povedali ze vytlacilo gufero a ze ho treba vymenit. Tak som tam auto nechal a odcestoval do zahranicia kde zijem a nechal ich nech urobia co je treba. po tyzdni som mal telefonat ze auto je hotove a isli ho odskusat ale po 5 kilometroch im to spravilo znova tak objednali nove gufero vymenili olej filter s autom spravili 20km a pohoda ale ked mi auto mali doviest domov tak sa im to stalo znova. pritom prevodovka radila krasne netrhala ani ziadny iny problem tam nebol viete mi niekto povedat co tomu je? preco stale vyraza gufero? Dakujem
Mam a8 2.5.TDI 180koni quatttro automat. Problem zacal ked som raz nastartoval a prevodovka zacala strasne hrcat tak som auto zhasol a nechal odtiahnut do servisu.
Tam mi povedali ze vytlacilo gufero a ze ho treba vymenit. Tak som tam auto nechal a odcestoval do zahranicia kde zijem a nechal ich nech urobia co je treba. po tyzdni som mal telefonat ze auto je hotove a isli ho odskusat ale po 5 kilometroch im to spravilo znova tak objednali nove gufero vymenili olej filter s autom spravili 20km a pohoda ale ked mi auto mali doviest domov tak sa im to stalo znova. pritom prevodovka radila krasne netrhala ani ziadny iny problem tam nebol viete mi niekto povedat co tomu je? preco stale vyraza gufero? Dakujem
-
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44 Zdieľať na Facebook
malo informacii... anilen rocnik... ani ktore gufero... ked vyrazi nieco niekde tak je tam asi nejaky tlak... teda aj neratam ze dali ine a namazali kde nemali a opacne... potom ho moze vytlacit... stare A8 trpeli na automaty koli jednej hlupej podlozke-prstencu ktory nemazal, resp. nepustil olej dalej a na + - 200.000km bol problem s automatom. Poriesili to az neskor. Ale nepises nic, tak sa da podobne nic poradit.
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 10.09.2006 18:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 391
- Dátum registrácie: 08.10.2009 23:17
- Bydlisko: Prievidza Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 08.03.2009 19:41 Zdieľať na Facebook
Ahoj, vačšinou sa puzdro na čerpadle ATF zakusne do hydromeniča
a nasledne vytlači aj gufero respektive ked su väčšie vôle vytlača gufero. Vymenou gufera to nespraviš. Demontaž prevodovky,repas hydromeniča pri jazdenom meniči by som bol
opatrny, vymena čerpadla ATF a pri tolkych kilometrov pretesnit piesty možno prepuzdrit skontrolovať lamely, prečistit rozvadzač ale to už niečo stoji. Minimalne čerpadlo a
hydromenič pokial by boli gumičky a tesnenia v dobrom stave čo je tiež risk.
a nasledne vytlači aj gufero respektive ked su väčšie vôle vytlača gufero. Vymenou gufera to nespraviš. Demontaž prevodovky,repas hydromeniča pri jazdenom meniči by som bol
opatrny, vymena čerpadla ATF a pri tolkych kilometrov pretesnit piesty možno prepuzdrit skontrolovať lamely, prečistit rozvadzač ale to už niečo stoji. Minimalne čerpadlo a
hydromenič pokial by boli gumičky a tesnenia v dobrom stave čo je tiež risk.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných