Audi A6 2,0 TDI bez DPF 2005

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

sajoo
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 03.08.2008 20:13
Zdieľať na Facebook

Audi A6 2,0 TDI bez DPF 2005

Príspevok od používateľa sajoo »

zdravim nahodou niekto odbornu radu mi vie ponuknuť? vymenil som žhaviče aj trisky mam nove a furt to štartuje jak traktor ale iba 30 sekund a potom už ide perfektne ani otačky nekolíšu mam najazdene podla tachometra a interieru a exterieru 208000 auto vyzera perfektne ja ho mam rok a je o neho perfektne starane ale boh vie ako to bolo u predošleho majitela ten to doviezol ale neviem odkial je to 16 ventilový model bez DPF filtra od výroby.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Od PC ti nikto presne nepovie ale snad vies ze mas najvacsi prieser aky kedy Wolksvagen vyrobil na nete najdes onom bajky a citania na tyzden , mozno mas odchadzajuce trysky prasknutu hlavu tazko povedat chce to diagnostiku
jurajcls
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 31.10.2012 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurajcls »

Braga ja tiež práve poškuľujem po jazdenke A6 s týmto motorom, rok 2006, vieš mi o tom povedať niečo bližšie? Hľadal som na nete recenzie, ale nič som nenašiel. Ďakujem vopred.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24919
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Recenzie a životné peripetie majiteľov sa môžu líšiť.Rozhodne je to servisne náročný motor,nedá sa povedať že zlý,ale rozhodne ak si žiada opravu tak je príkro závislý od výborne zariadenej a vedomostne výborne zdatnej dielne.Ak už 2,0 TDi tak jedine verianta z 8V.V živote by som nechcel tento motor inak ako z prvej ruky a z úplne jasnou servisnou históriou,od A po Z ak dostáva ten motor to čo treba a kedy treba,vie byť nesmierne dobrý.Ale to vie zagarantovať len starostlivý majitel ktorý si uvedomoval čo za motor má a podľa toho sa správal.Motor je schopný obrovských prebehov (u múdreho majiteľa) ktorý nič nezanedbal a neriadil sa 30 tis výmenami oleja a pod volovinami,ktorému je jasné že na pumpáči po 200 tis majú byť vymenené hydrošteli a pod drobnosti.O spôsobe jazdy ani nehovorím
fatal1ty666
Príspevky: 76
Dátum registrácie: 08.03.2009 14:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa fatal1ty666 »

tazko takto radit pozri si cez diagnostiku ci su spravne nastavene rozvody tolerancia je cca +/- 0,5 stupna idealne 0
dalej si pozri vyrovnavacie davky na vsttrekoch pri studenom motore
sice pises ze si menil vstreky nove ale uplne nove alebo repasovane alebo pouzivane ? a zmeraj kompresiu valcov .... to su veci pri ktorych by som zacal ak si to nevies pozriet sam tak to daj pozriet nejakemu schopnemu kamaratovi co ma sikmooke VCDS popripade nejakemu mechanikovi ten bude vediet zmerat aj tie tlaky
sajoo
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 03.08.2008 20:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sajoo »

braga napísal:Od PC ti nikto presne nepovie ale snad vies ze mas najvacsi prieser aky kedy Wolksvagen vyrobil na nete najdes onom bajky a citania na tyzden , mozno mas odchadzajuce trysky prasknutu hlavu tazko povedat chce to diagnostiku
Mily Braga takze za
A. Na diagnostike to bolo vymenili sa trysky a zhavice cize su nove

B. Je to moje 23tie auto a ja ti garantujem ze ked jazdis ako dement tak sa ti pokazi uplne kazde autobezohladu nato aka znacka a motor to je takze reci typu najhorsie motory mam na haku mna ten motor nenehal nikde a to som s nim precestoval pol europy a nedam nato auto dopustut a hlave neni nic nedimi nehuci ide jak hodinky necere olej nestraca sa voda vsetko je ok takze ak mozem poprosit mudrlanti zdrzte sa svojich komentov a poprosim len odbornikov a co sa mna tyka je to super auto a mimochodom kazovejsie su s DPF filtrom ja mam bez DPF takze tak
sajoo
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 03.08.2008 20:13
Zdieľať na Facebook

dakujem

Príspevok od používateľa sajoo »

fatal1ty666 napísal:tazko takto radit pozri si cez diagnostiku ci su spravne nastavene rozvody tolerancia je cca +/- 0,5 stupna idealne 0
dalej si pozri vyrovnavacie davky na vsttrekoch pri studenom motore
sice pises ze si menil vstreky nove ale uplne nove alebo repasovane alebo pouzivane ? a zmeraj kompresiu valcov .... to su veci pri ktorych by som zacal ak si to nevies pozriet sam tak to daj pozriet nejakemu schopnemu kamaratovi co ma sikmooke VCDS popripade nejakemu mechanikovi ten bude vediet zmerat aj tie tlaky
Dakujem velmi pekne za rady pojdem to dat pozriet
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

sajoo - keď ta ten motor nikde nenechal a nedas nan dopustiť tak sa tu potom nestazuj ze ti to ide ako traktor lebo moja predstava je že na motor na ktorý nedam dopustiť sa v živote nebudem pýtať takéto ani žiadne ine veci lebo dnes ti pri starte klepoce a zajtra ho nemusis nastartovat , ináč mas pravdu s Dpf mali ešte vacsi prieser , kolega mal podobný problém a mal prasknutu hlavu
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Kedysi som napisal, ze 2.5 TDi V6 je dobry motor a bol som za to takmer ukamenovany, no ked to porovnavam s 1.9 TDi BXE,BLS a 2.0 TDi 16V, tak ten sestivalec bol vynikajuci, ba zniesol aj hrube zanedbavanie mladymi chlapcami co mali ledva na naftu a az ked toho mal za sebou uz takto hodne, tak prdli vacky... Zlata 2.5 TDi V6 :2f93:
jankode
Príspevky: 682
Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jankode »

mastik - tá V6 je nedocenený motor, nie že zlatý ale fakt nedocenený. A pokazili mu meno tí, čo nemali na údržbu alebo mechanici, kt. sa mu nerozumejú.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24919
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tak,presne tak to je.Motor je náročný na prácu mechanika,a trochu väčšou zložitosťou nič pri opravách neodpúšta.A to sa mu stalo osudným.Ten motor vie ísť krásne,kultivovane,úsporne,je výkonný.Že k nemu nedorástli mechanici,na to žiaľ doplatil v plnej miere,až sa stal skoro nočnou morou a to z neho spravilo outsidera.Ale to nie je chyba motora.On už ho nasleduje iný V6 motor ..3,0 Tdi a proti tomu je 2,5 TDi iba prechádzka ružovým sadom.Na cene aut to jednoznačne už vidieť,predať to začína byť šťastie a dnes/zajtra si o to nik neoprie bycikel.Človek ktorý nemá v rodine super mechanika,si musí kúpu ozaj dobre premyslieť,lebo ak je také auto na placi,má to sto dobrých dôvodov s ktorých sa kupec ani jeden nedozvie.Vlastne dozvie,hneď po zoznámení z autom a pominutí prvej eufórie.Kto má servis (výborný) zabezpečený,sa mu nemá prečo vyhýbať
jurajcls
Príspevky: 62
Dátum registrácie: 31.10.2012 14:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurajcls »

Braga vďaka za link, občas som na rubiku čítal recenzie, len som si nevedel spomenúť na názov tej stránky. A kupodivu väčšinou čo tam píšu, tak sú naozaj nahromadené skúsenosti a tak sa mi zdá, že je tam aj popísaný sajoov problém. Ono je aj pravda, že záleží od starostlivosti majiteľa. Ja som potreboval jedno lacné auto na behanie kade-tade, tak som kúpil jazdený Passat B5.5 kombi, 2002 1.9Tdi PD, mal vtedy 187.000 km. Majiteľ povedal, že bolo oň veľmi dobre starané a treba len vymeniť rozvody a nič viac. No nebolo mesiaca, aby som s tým autom nebol v servise, stále niečo prdlo, menil som na ňom diely ako na bežiacom páse a nadával na VW. A poviem Ti, že keď som postupne z neho všetky tie muchy vychytal, tak je z neho neskutočne spoľahlivý voz, teraz po dvoch rokoch mám na ňom 260.000km, pravidelne každých 15.000km olej a filtre von a chalani v servise vedia, že diely na ktorých je niečo napísané po čínsky alebo poľsky tam nesmú montovať, ináč auto šľape ako hodinky. A po prečítaní tej recenzie o tom motore, kde pol článku je venované čiste tomuto motoru, tak zrejme od neho ruky preč, hlavne z SK bazáru, alebo od SK predajcu. Ešte raz vďaka za link.
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných