Audi A6 C7 - chip na 180 kw
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3380
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Neviem si pomôcť, ale keď čítam inzeráty na predaj A6, ktoré nemajú ani 300.000 km, ale týka sa to prakticky celej "prémie", možno okrem Mercedesu E, kolko servisu
, oprav bolo urobených, tak nemá žiaden význam kupovať A6, 3.0tdi, lebo je to iba kasicka na peniaze a nalesteny šrot.
Meniť s-tronic, reťaze, prednu, zadnú, zotrvačník a xxx veci...
Pri tak nízkom nájazde, je buď zlomyselnost výrobcu, alebo prosto nekvalitne auto.
A robiť úpravy na niečom, čo je z výroby nedomyslene..., má to vôbec zmysel??
, oprav bolo urobených, tak nemá žiaden význam kupovať A6, 3.0tdi, lebo je to iba kasicka na peniaze a nalesteny šrot.
Meniť s-tronic, reťaze, prednu, zadnú, zotrvačník a xxx veci...
Pri tak nízkom nájazde, je buď zlomyselnost výrobcu, alebo prosto nekvalitne auto.
A robiť úpravy na niečom, čo je z výroby nedomyslene..., má to vôbec zmysel??
-
- Príspevky: 922
- Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58 Zdieľať na Facebook
Lubos, s tymi retazami si to prave nevychytal. Tie maju vsetky Audi V6 spickove. Moja, sice benzin, ma 333 500 km a retaz povodna, este ani pocut ju neni. Na ktorych autach ti vydrzi retaz 400 000km po prvu/jedinu vymenu. Mozno tak na starych Bavorakoch, japoncoch, naoriklad 2.0 v Primere alebo Hondach a Toyotach
To, ze ju niekto vymeni preventivne skor je uplne ok
To, ze ju niekto vymeni preventivne skor je uplne ok
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 922
- Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58 Zdieľať na Facebook
Motor musi ist von pri vacsine retazovych V6 motorov v osobakoch
Moj motor nielenze je zakladny , ale je to posledny original Audi AG motor made in Germany.
Od 2005 uz iba FSI. Tym umrel posledny atmosfericky MPI nemecky legendarny Audi motor, podobne ako 2.8 V6. FSI su VW motory a stoja... menej
Na Audi forach som cital o rozvodoch dost, vela staznosti tam nebolo ani pri inych...
Ale ok, tie motory az tak velmi nepoznam do detailov.
Moj motor nielenze je zakladny , ale je to posledny original Audi AG motor made in Germany.
Od 2005 uz iba FSI. Tym umrel posledny atmosfericky MPI nemecky legendarny Audi motor, podobne ako 2.8 V6. FSI su VW motory a stoja... menej
Na Audi forach som cital o rozvodoch dost, vela staznosti tam nebolo ani pri inych...
Ale ok, tie motory az tak velmi nepoznam do detailov.
Naposledy upravil/-a Ricardinho83 v 25.09.2021 20:28, upravené celkom 2 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24921
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Odchádza ako odchádza.Až bude tu denne niekto dávať aké km beží bezproblému tak sa aj obraz bude meniť.Lenže čo mi rozum pamätá,riešia sa tu iba problémy a to úplne bez ohladu či si za to a do akej miery samotný pán majiteľ. Že musí motor von nie je bohviečo,ale inde musí dole kasňa z rámu,a nikto do toho neryje.Problém je inde.Kým nemec sa môže vybodnúť či motor von ide či nie,on ho von nedáva,a ten kto áno to má zaplatené a on nemá prečo tieto veci riešiť či iného ruky sa umažú alebo nie.Lenže tu si po ňom kúpy niekto auto ktorého servis rádove prekračuje jeho predstavy.Samozrejme sa ťažko hladá dôvod aby sa mu to páčilo ak auto samotné kúpil za soplík z nosa
-
- Príspevky: 3380
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
No Neviem, keď čítam fóra BMW, Audi, Volva, či Mercedesu, lebo občas mám záchvaty, kedy uvažujem o kúpe niečoho z ich portfólia,tak to je priam hororové čítanie zo slzaveho údolia..
Riešiť veci, ktoré gro " ľudových " značiek vôbec nemusí riešiť, napríklad čerpadlá, rozvody-retaze , vstrekovače, automaty, podvozky....,toto mi pripadá prosto choré, šialené.
Alebo zvrátené?
A priam za uchylne, akceptovať výrobné chyby, ešte to obhajovať " zložitostou" techniky " premie"..
Riešiť veci, ktoré gro " ľudových " značiek vôbec nemusí riešiť, napríklad čerpadlá, rozvody-retaze , vstrekovače, automaty, podvozky....,toto mi pripadá prosto choré, šialené.
Alebo zvrátené?
A priam za uchylne, akceptovať výrobné chyby, ešte to obhajovať " zložitostou" techniky " premie"..
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Luboš - Milan to tu krásne napísal - ludia si kupujú autá ktoré neprislúchajú ich spoločenskému postaveniu a potom plačú nad servisom.
Rovnako ako pred rokmi si jeden podnikatel neďaleko NR postavil haciendu s 1100 m2, dcéra si našla frajera vonku a on potom len vyplakával, že čo s tým má robiť.
Rovnako ako pred rokmi si jeden podnikatel neďaleko NR postavil haciendu s 1100 m2, dcéra si našla frajera vonku a on potom len vyplakával, že čo s tým má robiť.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 3380
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 922
- Dátum registrácie: 28.01.2019 16:58 Zdieľať na Facebook
Lubos, ludia si mozno tieto znacky stale spajaju s maximalnou kvalitou a spolahlivostou. Na tej si vybudovali meno a status. Vtedy aj Made in Germany bolo Made in Germany:).
Vaculik ma na youtube video kde sa zamysla a vysvetluje to preco jazdena BMW 3ka okolo 2010-2012 stoji porovnatelne s 3kovou Octaviou iba o nieco novsou aj ked povodna cenovja bola 2x vyssia. Strucne - dnesne bavoraky, audiny a Mercedesy su z celeho sveta poskladane pretechnizovane keketiny kde kazda jedna oprava stoji majland. Ked si to kupi pozercek co nema na servis bude plakat a tak mu treba
Vaculik ma na youtube video kde sa zamysla a vysvetluje to preco jazdena BMW 3ka okolo 2010-2012 stoji porovnatelne s 3kovou Octaviou iba o nieco novsou aj ked povodna cenovja bola 2x vyssia. Strucne - dnesne bavoraky, audiny a Mercedesy su z celeho sveta poskladane pretechnizovane keketiny kde kazda jedna oprava stoji majland. Ked si to kupi pozercek co nema na servis bude plakat a tak mu treba
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24921
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
No sadneš a povozíš sa či na novšom medveďovi,alebo A6 alebo 8 a slovo keketina ti na um nepríde.Max si povieš že tak na toto ja nemám,ale rozhodne si nepovieš že by sa na tom nevozil ak by to nestálo tie peniaze.Že berieme auto pragmaticky ako nutnosť je síce možno cnosť,no ale...mať na rozhadzovanie nuž neviem.Kto nepozná slovo majland má aj iné videnie na tieto veci a proste nerieši.Riešime to my čo na to nikdy mať nebudeme,a asi práve preto
-
- Príspevky: 3380
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Ide o princíp.
Prečo môže spoľahlivo fungovať technika v " ľudovom aute", veď napríklad čerpadlá, vstrekovače, motory robí iba pár firiem vo svete, ktoré nakupujú automobilky ako u svojich dodávateľov...
.
Podľa všetkého, " premia" sa začala volať sama od seba, resp, zaplatili marketing a reklamu,
A namiesto "premiovosti" TECHNIKY, lebo tá by mala byť fakt spoľahlivá, za tie peniaze, sa začali šíriť rozprávky o dokonalom interiéri, fajnovosti materiálov, kože, plastov , hudby a podobne...
Asi ma Ricardinho 83 pravdu, posledná "prémia" asi umrela koncom výroby gro autokomponentov v Nemecku.
Fakt neviem.
Prečo môže spoľahlivo fungovať technika v " ľudovom aute", veď napríklad čerpadlá, vstrekovače, motory robí iba pár firiem vo svete, ktoré nakupujú automobilky ako u svojich dodávateľov...
.
Podľa všetkého, " premia" sa začala volať sama od seba, resp, zaplatili marketing a reklamu,
A namiesto "premiovosti" TECHNIKY, lebo tá by mala byť fakt spoľahlivá, za tie peniaze, sa začali šíriť rozprávky o dokonalom interiéri, fajnovosti materiálov, kože, plastov , hudby a podobne...
Asi ma Ricardinho 83 pravdu, posledná "prémia" asi umrela koncom výroby gro autokomponentov v Nemecku.
Fakt neviem.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných