Audi A6 C7 - chip na 180 kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Jaro G
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jaro G »

matesko4 napísal:Ahoj. Mal som audinu a4 150kw a nachipoval mi to na nejakých 190kw. Neviem či to bolo chipovacou spoločnosťou alebo autom ale auto po pridaní plynu začalo dymiť a to tak že som mal začmudený celý zadok (a to nechci zažiť, keď dávaš napr. nákup do kufra a obtrieš si nohavice, tak to už ani nevyperieš) auto som čistil aspoň raz za dva tri dni, ďalej som mal automatickú prevodovku, ktorá radila krásne a po chipovaní mi s ňou začalo trhať a snáď začali pomaly aj odchádzať vstreky, čo bolo za následok znova nižšieho výkonu. Na auto som mal 200 000km keď som ho chipoval aby si bol v obraze cca.
Vyšší výkon bolo cítiť ale čakal som trocha väčší rozdiel. Pri skúške z 0-200 km/h to bol rozdiel cca 4 sekundy.
Keď už chipovať, tak si za to priplať, pretože keď ti ma takto skončiť auto, tak to budeš ľutovať ako ja.
A ešte ak mám napísať, že keby som stretol originál audi so 190kw, tak bude asi rýchlejšia ako moja. Neviem. Nemal som dobrý pocit z tohto úkonu chipovania. Snáď len to, že som mal viac koní ale efekt nesplnil tak očakávaný účel. Skôr mne osobne narobil problémy.
Snáď ti to trochu pomohlo, lebo keď vidím tie múdre reči, čo tu každý píše ta mi je zle.
Ďakujem...veru málo kto odpisuje k téme...????
Jaro G
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jaro G »

jergusko napísal:Toto je skoro tak dobrá téma ako tie o olejoch. Chlapci nedokážu predýchať, že niekto chce aj lepšie auto ako majú oni. BVy ste už fakt niektorí na hlavičku? MP3, ty naozaj nevieš, že motory sa robia vo viacerých verziách len a jedine preto, aby vyhoveli daňovým predpisom v niektorých krajinách, a padli do nižšie zdanenej kategórie? Naozaj si o tom ešte nepočul?

Pre zadávateľa:
Kľudne si to upraviť daj, ale nie krabičkou z ebay, ale premapovaním riadiacej jednotky. Napríklad v D-Racingu, sídli pri Piešťanoch. Robil mi dve autá:
- E46 330d, 135 kW. po úprave neviem koľko, ale na okruhu mi na rovinke nestačila ochta RS, ktorá má vraj 240 koní a váži podstatne menej. Upravené je to tak, že na málo plynu je auto ako predtým. Ak dám viac ako 2/3 plynu a zároveň je viac ako tuším 2200 otáčok, až vtedy sa prejavia zmeny a stane sa z toho celkom iné auto. Spotreba je ako predtým, pri kľudnej jazde dokonca menej. Auto mám po úprave 10 rokov a nikdy nebol problém.
- Z4 35is, pôvodne 340k po úprave neviem, ale v šprinte mi nestačili F-kové 431 koňové M3. Tu je to inak, úpravy cítiť stále. Spotreba rovnaká, aj keď je mi dosť jedno koľko to žerie. Upravené to mám 7 rokov a 50 000 km, nikdy žiadny problém. Tu som ale menil aj intercooler za väčší a cievky za závodné, k tomu prídavný chladič oleja, lebo sériový nestačil ani pred úpravou - známy nedostatok motorov N54.

S obidvomi autami chodím bez problémov cez TK a EK, s obidvomi sa denne jazdí.
Pri čítaní príspevkov v tejto téme mám dojem, že sa jedná o nejaký krúžok zatrpknutých dôchodcov a nie o autíčkárske fórum...
Kľudne si to dak urobiť, ale ešte raz opakujem - NIE krabičkou!! Jedine premapovaním a jedine u experta akým je napríklad Donuzo z D-Racingu, mimochodom, aktuálny majster republiky v šprinte a v slalome so svojim upraveným jednotkovým BMW.
Musím ťa ale varovať, nie každému motoru sa dá toľko pridať, ako pridal mne. Záleží totiž aj od kondície konkrétneho motora. on robí totiž každú úpravu na mieru a nie ako niektoré konkurenčné firmy, ktoré majú stage 1, stage 2 atď, ako spomenul turbiak.

On žiadne stage nemá - dostaneš úpravu akú motor zvláda a akú ty chceš. Že ho pozdravujem :d :D Podľa áut určite bude vedieť, kto som :d :D

Ak chceš vedieť viac, napíš SS, tieto detinské kraviny ako máme mať slabé autá, lebo sa v Paríži jazdí 30 a ako stačí fabča so 47 kW, alebo akí sú v automobilkách géniovia tu už nebudem čítať.
Ďakujem moc, budem uvažovať...????
Jaro G
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jaro G »

mp3turbo napísal:a presne to tvrdim aj ja : bud dokazes ten hlupy kamion bezpecne predbehnut aj so 150kW, alebo ta MOZNO SEKUNDA ktoru ziskas upravou na 180kW je ta najhroznejsia !!!najnebezpecnejsia!!! sekunda v tvojom zivote. Ked sa bavime o tom ze so 150kW nevies predbehnut kamion v nejakej situacii a so 180kW ho "bezpecne" predbehnes, tak potom sa nemame o com bavit.

Raz ti auto padne do nudzoveho rezimu pri takomto bezpecnom predbiehani - nie, to sa nemoze stat - si mrtvy a spolu s tebou zopar nevinnych. Prekopat auto z 200 koni na 435 koni lebo to chcem je uplne ina liga.


Ja vam v nicom nebranim, ja len tvrdim ze na dnesnu premavku je 150kW akoze dost v pohode (toto nie je zdochnuta ekologicka 1.6tdi so 66kW) a motať to MOZNO na 180kW, mozno v realite len 174kW, je podla mna zbytocne. Aby som to pouzil trikrat do roka lebo 99.99% nejazdim na podlahe (jasne, NIKTO z nas nejazdi 99.9% na podlahe lebo to proste nejde), to je fakt blbina.

Nic som nenapisal o tom ze vstreky to nedaju (rozlicne vykonove verzie, Jergusko, maju semtam aj rozlicne vstreky), turbo by malo vydrzat ale nemusi (neni turbo ako turbo), prevodovka spojka hydromenic tiez nie su z titanu atd, atd. Vobec som nenaznacil TECHNOLOGICKE problemy. Ide mi skor o tu realitu zivota a pouzitie.
Ďakujem, ale vážne odpovede typu obiehať tam, obiehať sem...ma akože vážne nezaujíma. Chcem to chipnut ked je tá možnosť a dá sa to a neuškodí to a na to som zvedavý. A nie že pôjdem za kamiónom a uvidím kúsok rovinky, v zákrute už vidím svetlá oproti idúceho auta a ja si poviem...tak teraz mám už 180kw tak to dám...to ja nato chip nechcem.
Jaro G
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jaro G »

oco13 napísal:A znova zopakujem - auto chip v pohode dá, ale nedá ho zadávatel, hlavne ak vďaka prebytku výkonu niekomu ublíži. :4012: To potom bude ťažko na súde vysvetlovať ťe to nie on, to auto.
Nemám vodičák 2 mesiace a nechcem zvýšiť výkon kôli tomu na čo myslíš.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ako obycajne, zase sa niekto neprisiel PORADIT a opytat, ale presvedcit ze spravi dobre.

Kukni sa ako zacala tvoja tema - chcem sa opytat, ci nespravim zle... ale ty si imrvere rozhodnuty dat spravit software do auta, ty si chcel len pocut slova chvaly. Dostalo sa ti ich, hajde veselo.

K tomu sa viacej neda napisat. Drzime palce nech technika vydrzi, mas malo kilometrov, zjavne dost penazi, ked sa nieco posere, tak nieco opravis. Cele.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Jaro G
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jaro G »

mp3turbo nemáš pravdu. Zazneli aj negatívne odpovede a toho sa bojím až zbytočne nechodím po servisoch potom. Mám najazdené takmer 300tkm to nieje nové auto. Ďakujem všetkým ktorý mi odpovedali k téme. A áno, prišiel som sa poradiť, lebo si myslím že tu nájdem viac odborníkov ako vo svojom okolí.
Naposledy upravil/-a Jaro G v 24.09.2021 19:28, upravené celkom 1 krát.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Zaujímavé že sa bojíš servisov, ja si myslím, že by si sa ovela viac mal báť DI a súdov. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Mateusz737
Príspevky: 714
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

akurat pozeram aky je rozdiel medzi origo 150kw a 180kw - tak turbo chladiče rovnaké ale vstrekovače iné ,takže by som do toho nešiel ,príde prvý problém a servis si povie: vrátiť do pôvodného stavu :d :D
Jaro G
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jaro G »

A keby že...vstrekovače sa dajú vymeniť aké by mali byť? Ďakujem
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Jaro G napísal:myslím že tu nájdem viac odborníkov ako vo svojom okolí.
A ja sudiac podla niektorych prispevkov, myslim ze v najblizsej krcme ich najdes viac :40bd:
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Leon - žiaden skutočný seriozny obdorník sa na toto nedá.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

furt len spekulujes ako sa to musi dat, bez toho aby si sa realne zamyslel preco to nejde. Ako pisem, si presvedceny siloumocou ze to chces, ale ani to si nechces pripustit.

Pozri, rozdiel moze byt aj vo velkosti intercoolera, turbo moze byt ine (moznoze je rovnake akurat viacej natlakovane, to sa stane upravou softu v tvojom pripade - ale nie je garantovane ze turbo je rovnake, ja si kacirsky tipnem ze nie je), nejde len o vstreky - automatu sa ti nikto nechyti, co takto tocivy moment a jeho priebeh ? Hentie trojlitre su castokrat obmedzene v priebehu točáku na otackach lebo uz to proste bolo moc na tu prevodovku, jasne niezeby sa to posralo ked prvykrat pritlacis plyn ale proste nie je to dobrota, potom poloosi nie su dimenzovane atd, atd. Vobec nic neriesim o brzdach lebo 192km/h sa da aj ist na 1.5tdi aj na 3.0tdi, takze ked budes brdzit auto z takej rychlosti, tak je jedno ci mas 200kW alebo 900kW pod kapotou pokial maju rovnaku hmotnost...

https://www.fiatcamper.com/resources/im ... glio_1.jpg
nieco na tento sposob, samozrejme to nie je audi. ale vidis ako stradiselne je osekana spicka a je na to konstrukcny dovod. Mas tam DPF, pri zdvihnuti vykonu nemoze nastat trosicku vacsia dymovost z motora, urcite nie, takze sa ti DPF skorej zašprajcuje. Tam to potom das odstranit tomu istemu co ti spravil cip a este sa budete rehotat ako ste vyhupali s tou bandou inzinierov vo fabrike.

Ano, viem ze je vela ludi ktori maju zdvihnuty vykon a nic sa technike nestalo 140.000km. Este raz - z nas ti nikto zabranit nemoze, si predpojaty a prednastaveny na upravu aj ked to nechces priznat, takze... hajde.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Este raz - z nas ti nikto zabranit nemoze, si predpojaty a prednastaveny na upravu aj ked to nechces priznat, takze... hajde.
Ja len ked potom do teba na kruhači alebo na parkovisku drbne hrdzavá filcka, bude že to plaču. Ale len na jednej strane. :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Jaro G
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 01.01.1970 01:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Jaro G »

mp3turbo napísal:furt len spekulujes ako sa to musi dat, bez toho aby si sa realne zamyslel preco to nejde. Ako pisem, si presvedceny siloumocou ze to chces, ale ani to si nechces pripustit.

Pozri, rozdiel moze byt aj vo velkosti intercoolera, turbo moze byt ine (moznoze je rovnake akurat viacej natlakovane, to sa stane upravou softu v tvojom pripade - ale nie je garantovane ze turbo je rovnake, ja si kacirsky tipnem ze nie je), nejde len o vstreky - automatu sa ti nikto nechyti, co takto tocivy moment a jeho priebeh ? Hentie trojlitre su castokrat obmedzene v priebehu točáku na otackach lebo uz to proste bolo moc na tu prevodovku, jasne niezeby sa to posralo ked prvykrat pritlacis plyn ale proste nie je to dobrota, potom poloosi nie su dimenzovane atd, atd. Vobec nic neriesim o brzdach lebo 192km/h sa da aj ist na 1.5tdi aj na 3.0tdi, takze ked budes brdzit auto z takej rychlosti, tak je jedno ci mas 200kW alebo 900kW pod kapotou pokial maju rovnaku hmotnost...

https://www.fiatcamper.com/resources/im ... glio_1.jpg
nieco na tento sposob, samozrejme to nie je audi. ale vidis ako stradiselne je osekana spicka a je na to konstrukcny dovod. Mas tam DPF, pri zdvihnuti vykonu nemoze nastat trosicku vacsia dymovost z motora, urcite nie, takze sa ti DPF skorej zašprajcuje. Tam to potom das odstranit tomu istemu co ti spravil cip a este sa budete rehotat ako ste vyhupali s tou bandou inzinierov vo fabrike.

Ano, viem ze je vela ludi ktori maju zdvihnuty vykon a nic sa technike nestalo 140.000km. Este raz - z nas ti nikto zabranit nemoze, si predpojaty a prednastaveny na upravu aj ked to nechces priznat, takze... hajde.
No vidíš že ide popísať aj o tom čo potrebujem počuť. Pozri...to, že som to sem pridal a zaujímam sa o to, znamená že to asi chcem. Logické že? Samozrejme, že keď to chcem, tak najradšej počúvam pozitívne reakcie...tiež logické že? Keby som nechcel vyšší výkon, tak sa na to nepýtam. Nie že potrebujem vyšší výkon, ale chcem. Zase nie za každú cenu...to nie. Podľa toho čo si mi o tom písal, sa na to vykaslem. Asi to nestojí za to. A nám jednu prosbu...nebuďme na seba taký negatívny, lebo mi to tu príde ako keby sme sa v niečom predbiehali....nechápem tomu keď sa niekto na niečo pýta a príde mu odpoveď vselijaka len nie na tému. ,,Česť výnimkám,,
Myslím tým viacerých...ak si niekto myslí že vie čítať myšlienky, nech ide veštiť. Ešte raz. Nie som predpojaty, ani prednastaveny! Netvrdím že nechcem vyšší výkon, ale opakujem nie za každú cenu! Nevedel som aké odpovede sa mi dostanú, nerozumiem sa tomu, preto som sa chcel opýtať...chapenzi? Dik.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

nebuďme na seba taký negatívny,
Odpoviem ti za Turba - prichádza doba, keď v záujme kolektívu a spoločnosti budú musieť ísť naše individualne záujmy bokom. Takže "chcem" už nebude, jednoducho jednotlivec so svojimi nárokmi nebude mať nárok.
A myslím si že tak je to správne. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: pikap a 13 neregistrovaných