Audi A6 C6 alebo C7
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51 Zdieľať na Facebook
Audi A6 C6 alebo C7
zdravim, asi sa to tu uz riesilo ale chcel by som sa spytat ake auto by ste mi skor odporucili a preco? neviem sa rozhodnut medzi AUDI A6 C6 3,0TDi 176kW 2009-2011 alebo AUDI A6 C7 3,0TDi 180kW 2011-2014? ide mi skor o kvalitu auta a kvalitu jazdy ako o to ktore je viac nacackane. C7 urcite vyzera lepsie ale je to dajme tomu este mlady model a kazdemu autu treba vychytat muchy, C6 r.v.2009-2011 je to uz high-end model a vacsina zavad by mala byt uz odstranena, no nevlastnil som este ani jedno tak preto sa obraciam na Vas. Vdaka za nazory.
-
- Príspevky: 13
- Dátum registrácie: 02.12.2011 15:00 Zdieľať na Facebook
ja by som bral určite C6, skúsil som aj C7 ale C6 sa mi zdalo masívnejšie, kvalitnejšie postavené, tá C6 ktorú som skúšal mala nejakých 250 000 km a auto bolo ešte stále úplne tuhé, interiér neopotrebovaný, jednoducho jazdilo ako nové, samozrejme treba si dávat pozor napr. na rozvody pri 3.0 TDI - pri ich výmene musí íst celý motor von...
-
- Príspevky: 959
- Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51 Zdieľať na Facebook
a mal by som skor pozerat po automate tiptronic alebo manual? to je tiez druha dilemapal- napísal:ja by som bral určite C6, skúsil som aj C7 ale C6 sa mi zdalo masívnejšie, kvalitnejšie postavené, tá C6 ktorú som skúšal mala nejakých 250 000 km a auto bolo ešte stále úplne tuhé, interiér neopotrebovaný, jednoducho jazdilo ako nové, samozrejme treba si dávat pozor napr. na rozvody pri 3.0 TDI - pri ich výmene musí íst celý motor von...
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 24.02.2008 20:16 Zdieľať na Facebook
Pokiaľ by si vážne uvažoval o C7, tak jednoznačne biturbovú verziu. Je tam špičkový 8-stupňový tiptronic od ZF, motor je oproti jednoturbovej verzii prepracovaný, má zjednodušené rozvody, jednu centrálnu klapku pre všetky valce atd, atd...nebudem všetko rozpisovať. Motor má v pomere k výkonu nízku spotrebu a veľmi sympatický zvuk. Oplatí sa kúpiť verziu so vzduchovým podvozkom, kedže na 20-tkach vyzerá auto najlepšie.
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51 Zdieľať na Facebook
hej nad bi-TDi som tiez uvazoval ale je to da sa povedat novinka na trhu, kto vie ake tajomstva/problemy skryvanorino1 napísal:Pokiaľ by si vážne uvažoval o C7, tak jednoznačne biturbovú verziu. Je tam špičkový 8-stupňový tiptronic od ZF, motor je oproti jednoturbovej verzii prepracovaný, má zjednodušené rozvody, jednu centrálnu klapku pre všetky valce atd, atd...nebudem všetko rozpisovať. Motor má v pomere k výkonu nízku spotrebu a veľmi sympatický zvuk. Oplatí sa kúpiť verziu so vzduchovým podvozkom, kedže na 20-tkach vyzerá auto najlepšie.
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51 Zdieľať na Facebook
ok, takze odporucas radsej manual,,, k tomu Bi-TDi nevies nic blizsie povedat?lubomt napísal:Netvrdil by som to co pises ohladom 8.st tiptronicu ZF. Ten je fakt o dost lepsi od 6.st, rychlejsie radenie, vplyva cca o 12% na nizsiu spotrebu paliva. Co sa motora uvidime, znami maju zatisl 200.000km a nic
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 24.02.2008 20:16 Zdieľať na Facebook
Biturbo tdi je na trhu už 5 rokov a nepočul som ani nečítal, žeby mal niekto problémy s autom. Tí, ktorí sa v téme vyznajú určite vedia, aké problémy boli s S-tronicom, masívne tam odchádzala mechatronika. Ak máš strach, tak si A6 radšej nekupuj, také autá sa nekupujú s plnými gaťami, zvlášť jazdené.
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51 Zdieľať na Facebook
ako som pisal nevlastnil som ani jedno z tych aut, preto som sa len prisiel poradit a spytat sa na ne,, ale ak je pravda co hovoris to ma este viac povzbudilo do kupy takeho auta,, plne gate nemam len zbieram informacie,, napriklad to co pises o S-tronicu som nejak nepocul, ale zato som sa docital o A6 C6 ze prve rocniky mali nejake problemy s hydraulickym napinacom rozvodovej retaze, alebo ze tam odchadzali klapky a podobne... ZBIERAM INFO NIC VIAC
-
- Príspevky: 42
- Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 66
- Dátum registrácie: 24.02.2008 20:16 Zdieľať na Facebook
Aké chceš dalšie info? Dôležité som Ti povedal, S-tronic-vážne problémy s mechatronikou, multitronic tak isto neber. Ber tiptronic s poctivým pravidelným servisom s doloženými fakturami. 3,0 tdi je spoľahlivý motor pokiaľ má adekvátny servis, nebrať auto, ktoré jazdilo na 30tis.km interval oleja...max po 20tis., neber auto s ťažným zariadením. Ak máš na to, tak si kúp biturbo tdi 313ps so vzduchovým podvozkom. Pri veľkých nájazdoch km odchádzala regulácia turba, klapiek sania a problémy boli s EGR. Na rozvody si treba dať tiež pozor....viac ma už nenapadá.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 14 neregistrovaných