Audi A6 C6 alebo C7

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

marmmolit
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51
Zdieľať na Facebook

Audi A6 C6 alebo C7

Príspevok od používateľa marmmolit »

zdravim, asi sa to tu uz riesilo ale chcel by som sa spytat ake auto by ste mi skor odporucili a preco? neviem sa rozhodnut medzi AUDI A6 C6 3,0TDi 176kW 2009-2011 alebo AUDI A6 C7 3,0TDi 180kW 2011-2014? ide mi skor o kvalitu auta a kvalitu jazdy ako o to ktore je viac nacackane. C7 urcite vyzera lepsie ale je to dajme tomu este mlady model a kazdemu autu treba vychytat muchy, C6 r.v.2009-2011 je to uz high-end model a vacsina zavad by mala byt uz odstranena, no nevlastnil som este ani jedno tak preto sa obraciam na Vas. Vdaka za nazory.
pal-
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 02.12.2011 15:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pal- »

ja by som bral určite C6, skúsil som aj C7 ale C6 sa mi zdalo masívnejšie, kvalitnejšie postavené, tá C6 ktorú som skúšal mala nejakých 250 000 km a auto bolo ešte stále úplne tuhé, interiér neopotrebovaný, jednoducho jazdilo ako nové, samozrejme treba si dávat pozor napr. na rozvody pri 3.0 TDI - pri ich výmene musí íst celý motor von...
jergusd
Príspevky: 959
Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jergusd »

pohodlnejší bude rozhodne novší model, no čo sa týka servisu tiež sa prikláňam k staršiemu modelu - ideálne tomu, ktorý bude mať rozvody už vymenené
mne ako alternatíva veľmi vyhovuje 530xd od BMW alebo Mercedes e350 lenže ten je hodne drahší
marmmolit
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marmmolit »

pal- napísal:ja by som bral určite C6, skúsil som aj C7 ale C6 sa mi zdalo masívnejšie, kvalitnejšie postavené, tá C6 ktorú som skúšal mala nejakých 250 000 km a auto bolo ešte stále úplne tuhé, interiér neopotrebovaný, jednoducho jazdilo ako nové, samozrejme treba si dávat pozor napr. na rozvody pri 3.0 TDI - pri ich výmene musí íst celý motor von...
a mal by som skor pozerat po automate tiptronic alebo manual? to je tiez druha dilema
lubomt
Príspevky: 1147
Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
Bydlisko: Martin
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubomt »

manual k tomu motoru nesedi... Spojka ide tuho, motor ma na nu vysoky krutiaci moment. Tiptronic je tam idealny
norino1
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 24.02.2008 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa norino1 »

Pokiaľ by si vážne uvažoval o C7, tak jednoznačne biturbovú verziu. Je tam špičkový 8-stupňový tiptronic od ZF, motor je oproti jednoturbovej verzii prepracovaný, má zjednodušené rozvody, jednu centrálnu klapku pre všetky valce atd, atd...nebudem všetko rozpisovať. Motor má v pomere k výkonu nízku spotrebu a veľmi sympatický zvuk. Oplatí sa kúpiť verziu so vzduchovým podvozkom, kedže na 20-tkach vyzerá auto najlepšie.
lubomt
Príspevky: 1147
Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
Bydlisko: Martin
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubomt »

Netvrdil by som to co pises ohladom 8.st tiptronicu ZF. Ten je fakt o dost lepsi od 6.st, rychlejsie radenie, vplyva cca o 12% na nizsiu spotrebu paliva. Co sa motora uvidime, znami maju zatisl 200.000km a nic
marmmolit
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marmmolit »

norino1 napísal:Pokiaľ by si vážne uvažoval o C7, tak jednoznačne biturbovú verziu. Je tam špičkový 8-stupňový tiptronic od ZF, motor je oproti jednoturbovej verzii prepracovaný, má zjednodušené rozvody, jednu centrálnu klapku pre všetky valce atd, atd...nebudem všetko rozpisovať. Motor má v pomere k výkonu nízku spotrebu a veľmi sympatický zvuk. Oplatí sa kúpiť verziu so vzduchovým podvozkom, kedže na 20-tkach vyzerá auto najlepšie.
hej nad bi-TDi som tiez uvazoval ale je to da sa povedat novinka na trhu, kto vie ake tajomstva/problemy skryva :(
marmmolit
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marmmolit »

lubomt napísal:Netvrdil by som to co pises ohladom 8.st tiptronicu ZF. Ten je fakt o dost lepsi od 6.st, rychlejsie radenie, vplyva cca o 12% na nizsiu spotrebu paliva. Co sa motora uvidime, znami maju zatisl 200.000km a nic
ok, takze odporucas radsej manual,,, k tomu Bi-TDi nevies nic blizsie povedat?
lubomt
Príspevky: 1147
Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
Bydlisko: Martin
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubomt »

Aky manual? Nic som o nom nepisal :-) Motor má obrovský potenciál. No hovorit o dlhodobej výdrzi tohoto motora je este predcasne. Je ich este k tomu aj málo kvoli vyssej cene
marmmolit
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marmmolit »

uz mi hrabe myslel som automat ze odporucas,, no toho som sa bal presne co si napisal ze je ten motor malo na trhu a vydrz motora viacmenej nie je este znama
norino1
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 24.02.2008 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa norino1 »

Biturbo tdi je na trhu už 5 rokov a nepočul som ani nečítal, žeby mal niekto problémy s autom. Tí, ktorí sa v téme vyznajú určite vedia, aké problémy boli s S-tronicom, masívne tam odchádzala mechatronika. Ak máš strach, tak si A6 radšej nekupuj, také autá sa nekupujú s plnými gaťami, zvlášť jazdené. :3020:
marmmolit
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marmmolit »

ako som pisal nevlastnil som ani jedno z tych aut, preto som sa len prisiel poradit a spytat sa na ne,, ale ak je pravda co hovoris to ma este viac povzbudilo do kupy takeho auta,, plne gate nemam len zbieram informacie,, napriklad to co pises o S-tronicu som nejak nepocul, ale zato som sa docital o A6 C6 ze prve rocniky mali nejake problemy s hydraulickym napinacom rozvodovej retaze, alebo ze tam odchadzali klapky a podobne... ZBIERAM INFO NIC VIAC
marmmolit
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 02.11.2015 10:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa marmmolit »

nikto uz nema ziadne info o tychto autach?
norino1
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 24.02.2008 20:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa norino1 »

Aké chceš dalšie info? Dôležité som Ti povedal, S-tronic-vážne problémy s mechatronikou, multitronic tak isto neber. Ber tiptronic s poctivým pravidelným servisom s doloženými fakturami. 3,0 tdi je spoľahlivý motor pokiaľ má adekvátny servis, nebrať auto, ktoré jazdilo na 30tis.km interval oleja...max po 20tis., neber auto s ťažným zariadením. Ak máš na to, tak si kúp biturbo tdi 313ps so vzduchovým podvozkom. Pri veľkých nájazdoch km odchádzala regulácia turba, klapiek sania a problémy boli s EGR. Na rozvody si treba dať tiež pozor....viac ma už nenapadá.

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 14 neregistrovaných