Audi A6 2,5 TDi V6 - neuveriteľné rozvody
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Audi A6 2,5 TDi V6 - neuveriteľné rozvody
Rozum zostane stáť z akou poruchou rozvodov je schopný ísť motor známy ako postrach - 2,5 TDi V6
Viac napovie foto.Kladka ktorá stojí tak nakrivo má odtrhnutú skrutku a teda nebola vonkoncom upevnená.
[img]http://i.imgur.com/K29hTR7.jpg[/img]
Že to takto nešlo jeden deň je isté,odbrúsilo slušný kus
Za pozornosť stojí aj chybujúca skrutka vodného čerpadla,ale celkove chýba ešte jedna skrutka nad tým
[img]http://i.imgur.com/cpt52MS.jpg[/img]
Že to nakoniec viedlo k preskočeniu remeňa a polámaniu mostíkov rozvodu je vidieť tu.Na jednej strane 9 ks a na druhej 3 kusy,časť úlomkov sa premiestila do olejovej vane.
Motor vydávajúci čas od času šramotivé zvuky išiel takto niekolko týždnov kým ho pán doniesol ukázať.
[img]http://i.imgur.com/19RXPLa.jpg[/img]
Práve pri návšteve išiel motor bez pazvukov !!!
Až v momente odštartovania na odchod sa to znova ozvalo a zvuk šiel z pod pravého veka ventilov.Po týždni motor vicráz zakapal,ale majitel ho vždy naštartoval,až nakoniec sa motor už naštartovať nedal a priviezla ho odťahovka.
Teraz je skutočne otázka či je ten motor zlý alebo naopak geniálny.Neviem aký iný motor by si to tak dlho nechal ľúbiť.
Isté je ale jedno,je to výsledok slovenského "servisu" lebo ja tu spomínam iba časť všetkého zlého.Už vonkajší drážkový remeň a všetky jeho kladky boli hrôza.Jedna z kladiek (šponovacia) stála presne v takom istom ofsajde ako tá na foto a remeň išiel na polovičke kladiek.Rozvody robené pred 50 tis km podľa majiteľa (predošlého)
Viac napovie foto.Kladka ktorá stojí tak nakrivo má odtrhnutú skrutku a teda nebola vonkoncom upevnená.
[img]http://i.imgur.com/K29hTR7.jpg[/img]
Že to takto nešlo jeden deň je isté,odbrúsilo slušný kus
Za pozornosť stojí aj chybujúca skrutka vodného čerpadla,ale celkove chýba ešte jedna skrutka nad tým
[img]http://i.imgur.com/cpt52MS.jpg[/img]
Že to nakoniec viedlo k preskočeniu remeňa a polámaniu mostíkov rozvodu je vidieť tu.Na jednej strane 9 ks a na druhej 3 kusy,časť úlomkov sa premiestila do olejovej vane.
Motor vydávajúci čas od času šramotivé zvuky išiel takto niekolko týždnov kým ho pán doniesol ukázať.
[img]http://i.imgur.com/19RXPLa.jpg[/img]
Práve pri návšteve išiel motor bez pazvukov !!!
Až v momente odštartovania na odchod sa to znova ozvalo a zvuk šiel z pod pravého veka ventilov.Po týždni motor vicráz zakapal,ale majitel ho vždy naštartoval,až nakoniec sa motor už naštartovať nedal a priviezla ho odťahovka.
Teraz je skutočne otázka či je ten motor zlý alebo naopak geniálny.Neviem aký iný motor by si to tak dlho nechal ľúbiť.
Isté je ale jedno,je to výsledok slovenského "servisu" lebo ja tu spomínam iba časť všetkého zlého.Už vonkajší drážkový remeň a všetky jeho kladky boli hrôza.Jedna z kladiek (šponovacia) stála presne v takom istom ofsajde ako tá na foto a remeň išiel na polovičke kladiek.Rozvody robené pred 50 tis km podľa majiteľa (predošlého)
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Su to velmi dobre motory s krasnym dieselovym zvukom.Cez leto sme dali dokopy taky isty motor s vyskocenym vahadlom/nie zlomenym/,s prepalenym piestom a zohnutym ventilom.Zakaznik prisiel ku nam cca 90km a motor neklakol.Bol v 3 servisoch,nevedeli prist na chybu,ale uz vsetko skontrolovali.Samozrejme aj rozvod/podla zakaznika/.No a ked sme chceli zmontovat vyskospojku/vrtulu/,museli sme pouzit "rusky sersam" 2 metrovu ruru.Otazka: ako skontrolovali rozvod bez demontaze vrtule???Ako skontrolovali kompresiu?Ano,su to slovenske servisy.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58 Zdieľať na Facebook
Ja si myslím, že ten motor nie je zlý, zlí sú servisáci čo mu nerozumejú a tápajú. Teraz mi známy vravel, že obehol prosím pekne 10 servisov, bol aj v audi v Rakúsku aby až v 10-tom prišli na závadu pri ťažších štartoch nad 15 st. /dlhšie to točilo, potom biely dym/. Dnes si trieska, prečo musel obehať 9 servisov, aby až v 10tom prišli na závadu. Lebo ked prídeš niekde z 2,5 kou a povieš že ťažsí štart, prvá rada je vždý čerpadlo VP44 a trysky, potom vačky atd. U neho bol konkrétne problém v štartéry, ktorý už nevládal roztočiť motor. Najazdené cca. 205 tis. km, kód motora BDG. A prečo to píšem? Lebo mám ten istý motor, najazdené cca. 210 tis km a tie isté príznaky, diagnostika ok. Vďaka nemu však viem, načo sa treba zamerať. Mám v okolí ľudí čo majú 2,5 ky a majú xy km nabehané. Nemám pocit, že by to bol horší motor ako iné.
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 12.11.2009 21:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58 Zdieľať na Facebook
tiko2 - Ty si to ešte stále neporiešil? Písali sme si naposledy niekedy v lete, pamätáš? Daj si zmerať baterku, štartér, alternátor či správne dobíja až potom sa púšťaj ďalej. MNe ked je chladno naskočí pekne, dlhšie točí a chytá nad 15 st. a to isté mal aj chalanisko. Smutné je, že v 9 servisoch len z neho vytiahli peniaze a skutek utek.
-
- Príspevky: 31
- Dátum registrácie: 12.11.2009 21:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tak už máme celý obraz prečo sa stalo čo sa stalo.
Pán mechanik zrejme nepoznal systém olejového došponovania a kedže páka nedovolovala kladku nasadiť tak ako bolo treba,tak ju doťahoval v nepatričnej polohe.Odtlačok po kolíku od kladky je tam jasne vidieť.To viedlo k utrhnutiu skrutky kedže ju ohýbalo v závite práve pre ten kolík.
[img]http://i.imgur.com/drOJ1ve.jpg[/img]
Katastrofa je tá,že zalomenú skrutku som vybral,ale mala iba cca 12 mm a pod nou skrutka pokračuje,iba je v strede navŕtaná kúsok ale úplne mimo stred. Takže niekto krivo odvrtaval a zastal keď videl že ide nakrivo mimo skrutku.Teraz kvôli tomu volovi musia dole prsíčka,ale tie idú iba po odobraní olejovej vane.To je niečo neskutočné.Výsledok hore všetko nové,tj 24 ks zo všetkého
plus rozvody.Pre tých ktorý vlastnia tento motor dávam foto miesta kde sa nachádza filter odvetrávania kľukovej skrine,dobre známy pachatel ak máte motor ako olejničku
[img]http://i.imgur.com/5jvFtYo.jpg[/img]
V servise vám ho preto nikdy nevymenia,iba vyúčtujú,lebo dostať sa k nemu je celkom velká práca.Ak ho idete kúpiť,pozerajú na vás ako na zjavenie,lebo ste tento rok prvý čo ho pýta
Pán mechanik zrejme nepoznal systém olejového došponovania a kedže páka nedovolovala kladku nasadiť tak ako bolo treba,tak ju doťahoval v nepatričnej polohe.Odtlačok po kolíku od kladky je tam jasne vidieť.To viedlo k utrhnutiu skrutky kedže ju ohýbalo v závite práve pre ten kolík.
[img]http://i.imgur.com/drOJ1ve.jpg[/img]
Katastrofa je tá,že zalomenú skrutku som vybral,ale mala iba cca 12 mm a pod nou skrutka pokračuje,iba je v strede navŕtaná kúsok ale úplne mimo stred. Takže niekto krivo odvrtaval a zastal keď videl že ide nakrivo mimo skrutku.Teraz kvôli tomu volovi musia dole prsíčka,ale tie idú iba po odobraní olejovej vane.To je niečo neskutočné.Výsledok hore všetko nové,tj 24 ks zo všetkého
plus rozvody.Pre tých ktorý vlastnia tento motor dávam foto miesta kde sa nachádza filter odvetrávania kľukovej skrine,dobre známy pachatel ak máte motor ako olejničku
[img]http://i.imgur.com/5jvFtYo.jpg[/img]
V servise vám ho preto nikdy nevymenia,iba vyúčtujú,lebo dostať sa k nemu je celkom velká práca.Ak ho idete kúpiť,pozerajú na vás ako na zjavenie,lebo ste tento rok prvý čo ho pýta
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 682
- Dátum registrácie: 21.02.2008 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Ja osobne tieto motory milujem. Skvely zvuk, slusna spotreba.
Technicky by som ho oznacil za genialny a skutocne skvelu motorizaciu ktora ma predpoklad toho hooooodne vydrzat.
To, ze 99% z nich je v katastrofalnom stave, tak to je bud zasluha servisu, ale vo vacsine pripadov za to mozu samotni majitelia, ktori setrili na servise a pretahovali servisne intervaly, ktore u vacsiny bili aj tak nastavene na LL.
Ano, vstr. cepadla tam padali, avsak pred 10-timi rokmi (a mozno aj teraz ako vieme) bola kvalita nafty dost zla a to sa v znacnej miere podpisalo pod umrtnost.
Minuly rok som sa chvilku bavil s postarsim, presedivelym francuzom, ktory mal A6-tku s tymto motorom.
Kedze viem, ze zrovna vo FR sa neda hovorit o lacnom servise a obzvlast uz o nejakych tych vychytavkach, ci pod. veciach, tak nastala otazka o jeho spokojnosti s tym autom a nakladoch na udrzbu.
To sa mu zjavil usmev na tvari a zacal rozpravat o autach co mal a co si s nimi "vytrpel". Sam povedal, ze na tu A6 neda dopustit a to mal na tacho uctihodnych 480 000 km.
No na druhej strane, to mala asi takmer kazda ta A6 dovezena na SK, avsak doma sa to patricne upravilo a potom ju kupil vyrostek za posledne (alebo pozicane) peniaze, a potom pomaly nezostavalo ani na tankovanie.
Osobne, keby som mohol a poznal nejaku napr. A6-tku s tymto motorom, ale na tacho tak skutocnych 150 000 km a s tym, ze sa o nu niekto poriadne staral, asi by som si ju kupil. Este tak s manualom a Q... Naj by bolo mat dakeho starsieho suseda, co po nom to auto zostalo. Ehh...
Inak, tie rozvody sa na tom aute robia krasne, proste krasny pristup, skoro ako pozerat do ladnicky...
Technicky by som ho oznacil za genialny a skutocne skvelu motorizaciu ktora ma predpoklad toho hooooodne vydrzat.
To, ze 99% z nich je v katastrofalnom stave, tak to je bud zasluha servisu, ale vo vacsine pripadov za to mozu samotni majitelia, ktori setrili na servise a pretahovali servisne intervaly, ktore u vacsiny bili aj tak nastavene na LL.
Ano, vstr. cepadla tam padali, avsak pred 10-timi rokmi (a mozno aj teraz ako vieme) bola kvalita nafty dost zla a to sa v znacnej miere podpisalo pod umrtnost.
Minuly rok som sa chvilku bavil s postarsim, presedivelym francuzom, ktory mal A6-tku s tymto motorom.
Kedze viem, ze zrovna vo FR sa neda hovorit o lacnom servise a obzvlast uz o nejakych tych vychytavkach, ci pod. veciach, tak nastala otazka o jeho spokojnosti s tym autom a nakladoch na udrzbu.
To sa mu zjavil usmev na tvari a zacal rozpravat o autach co mal a co si s nimi "vytrpel". Sam povedal, ze na tu A6 neda dopustit a to mal na tacho uctihodnych 480 000 km.
No na druhej strane, to mala asi takmer kazda ta A6 dovezena na SK, avsak doma sa to patricne upravilo a potom ju kupil vyrostek za posledne (alebo pozicane) peniaze, a potom pomaly nezostavalo ani na tankovanie.
Osobne, keby som mohol a poznal nejaku napr. A6-tku s tymto motorom, ale na tacho tak skutocnych 150 000 km a s tym, ze sa o nu niekto poriadne staral, asi by som si ju kupil. Este tak s manualom a Q... Naj by bolo mat dakeho starsieho suseda, co po nom to auto zostalo. Ehh...
Inak, tie rozvody sa na tom aute robia krasne, proste krasny pristup, skoro ako pozerat do ladnicky...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných