Audi A4 , 2.0 tdi - cukanie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

zlatkov7
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 23.09.2014 14:46
Zdieľať na Facebook

Audi A4 , 2.0 tdi - cukanie

Príspevok od používateľa zlatkov7 »

Zdravim, pri prudkejsom pridavani plynu, cca nad 2 000 otacok auto zacne cukat, sekat...nerobi to iba vtedy, ked pridavam pomalsie, vtedy to nesekne.. Co to moze byt? Auto je Audi A4, 2.0, 103 kW-nachipovane na 125 kW, rok 2005.. dakujem
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Výber možných príčin sa znižuje množstvom poskytnutých informácií o probléme.Teraz je odpoved v rozsahu ...môže to byť všetko a čokoľvek
jonathan104
Príspevky: 2733
Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jonathan104 »

to aj k lekárovi prídeš s tým,že kašleš?
. od kedy máš čipa a dajla?
. kedy začalo cukať?
. iné zásahy do motora?
. do palivovej sústavy?
. iné "pretekárske" úpravy?
. palivový filter?
. sitko v nádrži?
. ..., ..., ... a iné atď -\
Martin3008
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Martin3008 »

mne cuka moje audi(103kw BLB 2005) tiez ...tiez pri miernom pridavani plynu, prevazne na 2,3 a 4 prevodovom stupni
upravy a tzv tuning motora nemam ziaden....najazdene 70000km nestocenych!!!
zatial som skusil vycistit egr ale este nemozem z istotou povedat ze pomohlo...chce to pojazdit viac (necukalo to stale)
budem rad za kazde info
Martin
Thomasl
Príspevky: 508
Dátum registrácie: 04.10.2009 15:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Thomasl »

mám passat BMP 2,0tdi 103kw a mal som podobné príznaky,
bolo to v palivovom filtry,naposledy som ho menil pred 4 rokmi ,nenajazdil som s ním veľa,napriek tomu bol zanesený až hroza.Tankujem len prémiovú naftu + aditívum a aj tak bol problém v ňom,po výmene aj pri prudkej akcelerácii ide pekne..
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

SK

Príspevok od používateľa keyzone »

Myslíš Slovenskú "prémiovú naftu"? :40bd: :40bd: Aditívum pomôže, ale keď je raz v nafte bordel, tak ti tu nevyčistí...

Ak chceš prémiové palivo, musíš za hranice, ARAL a prémiové palivo. Potom dostávaš niečo naviac a aditívum môžeš nahať na poličke. Nie nadarmo kapú vstretky a podobne u nás skorej ako v DE a v AU, pretože náš slávny Slovnaft nás tu pekne ogabáava.

Po natankovaní na Shell bez aditíva som myslel že sa mi auto rosype na súčiastky...

Okrem toho: 4 roky jeden palivový filter?!!! preboha, ľudia, stojí to 15 eur, to sa mení vždy s olejom rok čo rok, úkon aspon u mňa na aute je to na pol hodinu a viem že filtrom žiadna porucha nie je.

Neviem aké sú servisné intervali pre koncern, ale neberte si prosím zo všetkých servisných kníh príklad - šetrí sa, a intervali sa iba iba naťahujú. Ak doma vyhrabem článok o dlhodobom teste Passatu (časopis Autodisel, jeden z mála časopisov čo vedel čo píše a robil aj dlhodobé testy) ukazoval, aké hrôzy sú schopný inžinieri zadať do servisných intervalov (filtre zanesené namaderu už v polke životnosti a pod).

Filtre proste meniť kludne každý rok, nič tým nepokazíte!
krawa
Príspevky: 1086
Dátum registrácie: 13.10.2009 10:41
Bydlisko: LM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa krawa »

davali sme slovnaftacku naftu na rozbor a jej hodnoty su uplne v pohode,tak neviem co furt mate ze mame zlu naftu
A4 3.0Tdi 2013 180kw
jonathan104
Príspevky: 2733
Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jonathan104 »

neviem presne, par rokov dozadu fical test z roznych krajin a premiove staty dopadli uplne na...
tankujem len naftu a nikdy ziadny problem. chce to len meniť filtre, ako vsade sa najdu "necistoty".
Ak má niekto problém s 10 ročným dizlom, tak kto vie co sa tam kedy z lokomotiv tankovalo.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

krawa, čo presne ste skúmali? Lebo je známe, že ruská ropa má napr. vyšší obsah síry. A to, že vo východnej Európe majú moderné diesle väčšie problémy (spôsobené kvalitou nafty) ako v západnej je jednoducho fakt...
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Ako som napísal - tankoval som na Shell, auto cca do 1800 otáčok vydávalo vibrácie, nejak čudne ťahalo, proste sa mi niečo nezdalo. Skúsil som i ďaľšie značky - a stále to bolo rovnaké.

Potom som išiel za hranice na Avanti (rakúsko), dal tam plnú a...čuduj sa na svete, auto mi stíchlo. A to sa bacvíme že som netankoval prémiovú naftu. Brácho mi radil Aral, tankujem teraz iba ten, nedávam ani aditívum a...motor si ide krásnu nôtu. Nie som jediný, na klobovej stránke sa objavilo už viacero podobných zážitkov s dieslovými motormi. Ano, nemám koncern, ale to níč nemení na tom že motor ide s týmto palivom lepšie.

Nevravím že všetky palivá čo sú z DE sú automaticky najlepšie a podobne. ARALka mala veĺmi dobré výsledky, jej prémiové palivo obsahuje dostatok aditív a má dobrú čistotu.

Mám potvrdené (z vysokých kruhov) že vždy existuje: ZAPADNY TRH, VYCHODNY TRH. tipni si, kde sme teraz. Pozri sa na jedlo v obchodoch, a pod. A nečakám od Slovnaftu že nám tu bude dodávať prémiové palivo za dobrú cenu...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

krawa napísal:davali sme slovnaftacku naftu na rozbor a jej hodnoty su uplne v pohode,tak neviem co furt mate ze mame zlu naftu
Priamo ku kvalite paliva nie som oprávnený sa vyjadrovať tak aby to malo váhu.Ale môžem sa vyjadriť z hladiska servisu,tj problémov s palivovými sústavami čo je moja parketa.Najviac aut a ide väčšinou práve o obávané a zaznávané PD motory ktoré u mňa rotujú sú stroje z vysokým počtom km.Dá sa povedať že všetky ktoré prišli hneď po skončení garancie sú vo velmi dobrom stave,hodnotove v parametroch ako nové stroje.Všetky idú dobre,ani u jedného by majiteľ svoje auto za nič na svete nemenil.Až na maličkosti bez výmen drahých dielov teda stále pôvodné všetky podstatné a hlavne drahé diely.
Nie tak dávno sa rozoberala turbína z PD-čka (raduškova rodina) a kedže ide o rodinu,otvoril ho v rámci čistenia celej sacej sústavy.Nebolo čo riešiť,kilometre naválané neúrekom,ale turbína ako cukrík.
Áno,k takému motoru sa treba patrične správať a evidentne radusko asi tatka inštruoval lebo celkove auto šlapalo ozaj dobre.
Ale ak sa vrátime k palivu,to podstatné je v tom,že tankujú palivo..kde sa práve podarí.Tak to mi príde čudné.Ani jeden z mojich klientov netankuje prémiovú blbosť na Shelke.Ale..čas od času sa urobí vyčistenie sústavy (raz ročne cca 30.-e),pravidelne si pridáva do paliva aditív sám majiteľ.A robí (niektorý aj sami po inštruktáži) sa akási kontrolná diagnostika a teda logicky vedie sa archív parametrov.Vrátane môjho vlastného syna.Problémy ? Divné ale nie a nechápem ako to je možné na tých našich šmejdových palivách.Je strašné ako ľudia podliehajú nepodloženým krčmovým rečiam na úrovni starej Blaškovej
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: tatkotom a 6 neregistrovaných