Audi A4 1.8t b5 - obmedzenie vykonu vo vyssich otackach

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pexxo
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 08.01.2007 16:39
Zdieľať na Facebook

Audi A4 1.8t b5 - obmedzenie vykonu vo vyssich otackach

Príspevok od používateľa pexxo »

Caute. mam toto audi uz rok, ale dnes som si vsimol ked som ho trochu viac vytocil na 3 prevodovom stupni ako keby ho nieco cez 3200 otacok blokovalo, alebo ubralo vykon. chybu mi nevyhodilo ziadnu, motor ma tah v norme, nebadam ziadne ubytky vykonu pri beznej jazde aj akceleracii.len v tych vyssich otackach 3200-3500. neviete cim by to mohlo byt?
maykoo
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 02.03.2011 18:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa maykoo »

Kupiš si 1.8T a až po roku ho vytočiš nad 3000 ot. ?????? silna kava :41c2:
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Na začiatok by som vymenil palivový a vzduchový filter. Kedy boli menené?
vladom
Príspevky: 473
Dátum registrácie: 03.01.2006 21:42
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vladom »

Keď si celý rok jazil max do 3 000 RPM, tak sa nieje ani čo čudovať. Poznám niekoľko aut, čo vďaka takej jazde "zleniveli" Auto treba občas prevetrať, a vytočiť. Vlastná skúsenosť, známi mal felíciu, starý pánko, 65 rokov. Kúpil novú a 4 roky jazil max do 3000 RPM, auto postupne strácalo výkon, behal po servisoch, a žiadna závada, nič sa nenašlo. Jedna jazda cca 40 km, motor dobre povytáčal a čuduj sa, auto časom začalo ťahať normálne. Odvtedy si zvykol, že vždy raz za mesiac auto vytočí. Robí to tak už od r 2005 a žiaden problém. Auto kúpil v 2001. teraz má najazdené cca 200 000km, a menili sa len brzdy, filtre a sviečky.
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Ono auto si to pýta. Treba mu občas dať do nosa... :d :D
A keď je to benzín, tak dupľom...:)
Ja keď jazdím služobné diesle, tak nikdy neidú pod 2000ot. Po zahriatí pekne točiť až po 4OOOot...
Najprv kúdoly dymu, auto lenivé, nenechá sa točiť. Po pár 100km sa to pomaly zlepšuje...:).
Ťažko naučíš ľudí jazdiť, keď si myslia, že čím nižšie otáčky a vyšší prevod, tým lepšie...
Ak máš vymenené filtre, tak to s rozumom prevetraj a uvidíš, či sa to zlepší...;-)
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Nuž, čo keď ludia sú kŕmení z najvyšších miest oficiálnych predajcov takýmito vecami, čudujme sa na svete...

http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydr ... tomoto_fdv

...vždy sa na tom článku smejem..

"Dnes už je konstrukce setrvačníků jiná, jsou mnohem odolnější, poškození nehrozí."

:40bd: :40bd: :40bd:

P.S. Sorry za menší offtopic
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

no aspon to napisal kolko to znesie. 250-300 000km motor vydrzi.a aj napisal chyby koli ktorym to nevydrzi.

a konecne sa vyjadril aj k go motorom -- A pak by šla udělat repase a jelo by se dál?
Určitě, jenže se to vzhledem k vysoké ceně práce mechanika a relativně nízké výrobní ceně motoru nevyplatí. Velké generálky se už prostě nedělají, navíc je málo pracovišť, které takové věci umí a dělají. :2f93: ale na slovensku sa najdu mechanici ktory sa snazia presvedcit ludi ze oni to daju dokopy.take veci robia z polskocinskych dielov 100-150 euro a pytaju za to cez 1000 eura.pritom novy blok motora na 2 octafku trebars BXE 1.9 tdi stoji okolo 1600 eura.dam na to zrepasovanu hlavu a ficim dalej.
martinator
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 02.05.2010 21:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martinator »

mam ten isty motor a v tom istom aute 1.8t AEB, zajtra ide auto na suciastky - podla mna najhorsi motor aky sa vyrobil... odzaciatku zral olej, odchadzala casto elektrika... rychlo ho predaj ak ti mozem poradit z osobnej skusenosti... 20Ventil s turbom a dvojhmotou neni na udrzbu ziadna slava a nakoniec sa ti zacne miesat benzin do oleja a zadre sa ti motor, vid moj pripad, a takychto pripadov som nasiel vela na forach ten motor sa proste zadiera... tatko ho mal v passate a tiez ho zadrel, jemu sa uvolnila niaka skrutka v motore (tiez zevraj zavada od vyroby) TAKZE 1.8TURBO V ZIVOTE NIKDY !!! a toboz vykon... okey ked v tom aute ides sam tak to celkom ide, ale ked si tam sadnete dvaja traja, tak ta vytrepe 66kilowatt obycajna ropna rotacka :DD - takze sa smejem na tom motore proste uz nikdy !!!
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Ja sa zasa musím smiať na pacientoch, ktorý si myslia, že 66 kW motor vytrepe iný s o viac ako polovicu väčším výkonom... :::
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

martinator napísal:TAKZE 1.8TURBO V ZIVOTE NIKDY !!! a toboz vykon... okey ked v tom aute ides sam tak to celkom ide, ale ked si tam sadnete dvaja traja, tak ta vytrepe 66kilowatt obycajna ropna rotacka :DD - takze sa smejem na tom motore proste uz nikdy !!!
Zasa další ktorého omámil ten falošný pocit sily pri záťahu u TDI-čka.

Ja ti môžem garantovať že aj 96kW TDI-čko ide jak čaj voči 1.8T, ba nestačí to ani na moju 2.5i 121kW atmosféru, znova opakujem atmosféru...
A ty tu točíš niečo o 66kW s tým má strach človek obiehať, lebo to zatiahne na 3s čo je tak na vystrčenie pri obiehaní a potom ťaha jak 1.2HTP
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Majitelia starých Citroenov s dieslami s nabehanými 700 000 km by tomuto človeku pripadali ako sci-fi. Ja viem že je doba spotreby, a proste sa neoplatí robiť autá na takéto km, ale ja to riešim jednoducho - proste si to od nich nekúpim. Pretože keď sadnem do novej Chrochtavie, necítim nič, resp. by som to popísal nasledovne "som tu, aby si šiel z bodu A do bodu B, nebudeme spolu kamoši, nechcem aby medzi nami prebehlo akékoľvek citové spojenie. Je to čisto pracovný vzťah.
martinator
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 02.05.2010 21:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martinator »

Hovorte si co chcete, ale ja hovorim z vlastnej skusenosti - ten motor je skratka SLABY, KAZI sa a ten kto si ho kupi je cisty blazon :D vlastne ako ja.. a CICMANEC pozdravujem ta - ja sa zase smejem na takych pacientoch ako si ty :DD
keyzone
Príspevky: 264
Dátum registrácie: 11.12.2010 11:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyzone »

Nemám slov martinator, tak si stým mal ísť na brzdu, koľko reálnych koní to má - pretože ja neviem ako motor so 66 kW vypráši 110kW.

A vlastne si si odpovedal sám, keďže sa ti zadrel, tak je veľká otázka koľko mu z tých pôvodných koní pred zadrením zostalo.

Parametre pre audi A4/1998/

0 - 100 km/h:

1.8t 110 KW 8,3 sekundy,
TDI 66KW - 13,3 sekundy.


Ja žasnem chlape, kde ty žiješ, v paralelnom vesmíre iných fyzikálnych zákonov.
martinator
Príspevky: 17
Dátum registrácie: 02.05.2010 21:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martinator »

Dalsi nadsenec tejto motorizacie kt. ju asi nemal tu cest servisovat :D. Chapem, aj ja ked som si kupoval to auto tak som bol v uzase, prvy mesiac mi to pripadalo ako stihacka, ale potom to opadlo zo mna. No a ked sa vedla mna prvy krat postavilo TDIcko - no audina mala co robit :D. Kamaratov 4kovy golf tiez 1.8T vyprasila astra 1.6 16V... potom postupom casu som prisiel na caro tohto uzasneho motora... vymenil som tam snad vsetko drahe co len islo: turbo, vstreky, komplet spojka s dvojhmotou, hlavu - takze si myslim, ze mam pravo trosku skritizovat to.. :)
Atlas
moderátor fóra
Príspevky: 4686
Dátum registrácie: 21.05.2012 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Atlas »

Potadeto diskusia ešte ako tak s prižmúreným okom... Predchádzajúci balast zmazaný, akýkoľvek ďalší by mal nasledovať bude zmazaný aj ten..

Prečítajte si zadanie a reagujte k téme...

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných