Audi A4 1.8 TFSI - zerie olej 1L/1000km
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 28.03.2008 11:33 Zdieľať na Facebook
Audi A4 1.8 TFSI - zerie olej 1L/1000km
Ahojte, kupil som Audi A4 118kw a po najazdeni par tisic km som nemilo prekvapeny.
Olej: 5W 30
Najazdene: 217000
Pred kupou som cital ze zeru olej ale 1L/1000km je vela.
Ako postupovat? Pretesnit motor? Co sa moze stat ak sa nepretesni?
Dakujem za akykolvek postreh
Olej: 5W 30
Najazdene: 217000
Pred kupou som cital ze zeru olej ale 1L/1000km je vela.
Ako postupovat? Pretesnit motor? Co sa moze stat ak sa nepretesni?
Dakujem za akykolvek postreh
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 28.03.2008 11:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
hlavne aby si ho tam mal dost sa sustred
inac si srandovny chalan , kupis opicu s priamovstrikom, turbom a cingrlatkami s 200tkm+/bohviekolko ma naozaj.../ a chces si z toho spravit veterana ??
povoz sa, predaj to a kup si normalne auto, sice nebude hogofogo avdinka, ale taketo somariny riesit nebudes...
inac si srandovny chalan , kupis opicu s priamovstrikom, turbom a cingrlatkami s 200tkm+/bohviekolko ma naozaj.../ a chces si z toho spravit veterana ??
povoz sa, predaj to a kup si normalne auto, sice nebude hogofogo avdinka, ale taketo somariny riesit nebudes...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Vo veci je malý zádrheľ,nikto nevie čím auto už v živote prešlo.Aj s kilometrami je to často divné.Auto má deklarované kilometre,povedzme 160 tis ale už je tam kopec zaujímavostí.Rozvodový remeň naopak ? Žeby už výrobca osprostel ? Kilometre (čítanie nezávisleho počitadla) zablokované,tj kutral sa v tom ktosi a pozametal,proste človek to robí a kadečo je akosi "nie poctivé"
Dnes kúpa týchto aut (myslené grupa) je životne dôležité kupovať z excelentným mechanikom(dobrý už nestačí) lebo vás prehodia ako hov>.o cez plot,stále to ľudia nechcú pochopiť že tam sa dajú porobiť také psie kusy ako u ničoho iného
Ale nechápem aj tak jednu vec...prečo vždy otázka až po.....
Už je to ako v ....najprv strielame - potom kladieme otázky
Dnes kúpa týchto aut (myslené grupa) je životne dôležité kupovať z excelentným mechanikom(dobrý už nestačí) lebo vás prehodia ako hov>.o cez plot,stále to ľudia nechcú pochopiť že tam sa dajú porobiť také psie kusy ako u ničoho iného
Ale nechápem aj tak jednu vec...prečo vždy otázka až po.....
Už je to ako v ....najprv strielame - potom kladieme otázky
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
este asi dostanes nalozene, lebo si postupoval nespravne a teraz places na nespravnom hrobe. Ked si cital, ze ten motor zerie olej od novoti, tak si taketo temy, ako si zalozil urcite nasiel... a aj tak si kupil!!! A to ani nepises, ze preco, ved ma dost najazdene a mozno stocene, co ti ho predal krsny, ze tak veris tym km, lebo naslepo na inzerat a sam ...... tak prepac, ale tak sa to nerobi. Ja by som ti poradil takto - ak nema inu chybu / co bude maly zazrak/, pojazdi si 1-2 roky a uvidis, ci ti priprastie k srdcu. Ci ti staci pre rodinu, alebo si sam.. Vyskusas, ci zerie olej rovnako, aj ked to nahanas, aj ked ides slusne. Este sa nedaj oblbnut, ze ked das olej 0W-40, alebo 10W-30, tak ze bude zrat menej oleja - nie je to pravda a skor odpalis motor. Ani aditiva nezmensia spotrebu oleja, je to vyskusane. Technologiu motora neoklames, su tam tak nastavene vole, roztaznost kovov, pomer zliatin, pruznost malych komponentov a pod. Tento motor si zvacsa pochvaluju len ti, co ho maju od novoti, jazdenky su velmi casto prieser...
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
Preto som už grupu zatratil pred cca 15-timi rokmi,a to Milan nič v zlom ,(keď som za starých čias kupoval prvú Almeru všetci mi radili kúp radšej feldu)moja dieselová zatracovaná Primera rv.2000 má "okolo"400.000 km vymenil som poloos+horné ramená+rozvody a všetko iné je origo to ako vodná pumpa+komplet výfuk+altík+štartér čo je neuveritelné ale je to tak,rovnako aj bráchova Primera Gt-čka asi 97-98 problémy 0% a podvozkovo"rozbije"dnešné "prémiofky"mhlavaty napísal:Vo veci je malý zádrheľ,nikto nevie čím auto už v živote prešlo.Aj s kilometrami je to často divné.Auto má deklarované kilometre,povedzme 160 tis ale už je tam kopec zaujímavostí.Rozvodový remeň naopak ? Žeby už výrobca osprostel ? Kilometre (čítanie nezávisleho počitadla) zablokované,tj kutral sa v tom ktosi a pozametal,proste človek to robí a kadečo je akosi "nie poctivé"
Dnes kúpa týchto aut (myslené grupa) je životne dôležité kupovať z excelentným mechanikom(dobrý už nestačí) lebo vás prehodia ako hov>.o cez plot,stále to ľudia nechcú pochopiť že tam sa dajú porobiť také psie kusy ako u ničoho iného
Ale nechápem aj tak jednu vec...prečo vždy otázka až po.....
Už je to ako v ....najprv strielame - potom kladieme otázky
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 159
- Dátum registrácie: 07.05.2014 20:16 Zdieľať na Facebook
Tak vyskozita oleja pomoze , ja by som tam dal 5w50 a mal by po probleme , jeden znami ho pouziva v honde ( od vyrobcu predpisany 0w20) 200 minut na okruhu + rychle dialnicne presuny ked motor toci 5000ot a spotreba oleja na 10000km 0,1 dcl Dolezite je si uvedomit co znamena to oznacenie X W XX
Naposledy upravil/-a ROBOPASTUSZEK v 28.05.2016 09:13, upravené celkom 1 krát.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
pepo64....ja opravujem takmer výlučne grupu a vlastné auto nepochádza z grupy,ale to má svoj presný dôvod ktorý nesúvisý zo samotnou technikou ale so vzhladom.
Grupa posledných rokov robí akési čudné kroky a rozhodne je problém ich pochopiť.Mali ozaj dobré motory a namiesto vyškolenia svojej servisnej siete ktorá dodnes tej technike ani gram nerozumie prešli na ešte sofistikovanejšiu techniku kde už vonkoncom nekopú monterkový chlapci do lopty a tak zaviedli nekonečné prehrávania softov,pripájania na materské servre a podobné kraviny lebo ich nemohúcosť je už do neba volajúca a pomali si s nimi vytrie zadok aj lepší samouk zo štipkou zdravej logiky v kotrebe.Vyleteli nesmierne vysoko,ale už to tak vypadá že už iba padajú z tej výšky.
Čo ako mechanik im neviem odpustiť,je to že doslova zavádzajú a svojich vlastných klientov ťahajú za nos z olejovými cyklami.Je do plaču vypustiť čierny hnoj z Haldexu (160 tis km) ked zasieti kontrolka ESP,a oni tvrdia že olej tam meniť netreba.Špeciálny vysokoteplotný olej za brutálne peniaze liter,hovienko zza 5 centov Filter Haldexu) predajú bez hanby za 50 e,- a že im zateká do elektroniky RJ to sa asi do ich uší ešte nedonieslo.Len pre mizerné uzavretie krabičky do ktorého sa dostane slaná voda a amen.To oni páni kozmickej techniky nevedia poriešiť.kedykoľvek im to predvediem ako to urobiť poriadnejšie,ale až po facke hlavnému konštruktérovi.
Najprv roky mali u B5 Passata tú ich prekomplikovanú prednú nápravu za hotové božstvo,Ale..bola to viac pohroma.A vôbec im nie je trápny ten prechod u ďalších modelov k úplne bežnej náprave žebráckeho typu,a naraz je aj jednoduchá náprava super.
Zato sa pre zmenu vybláznili na zadnej náprave,lebo tá ich kravina vzadu teraz asi kompenzuje finančné straty.Nedá sa im rozumieť,lebo čo tvrdia jeden rok,na budúci rok poprú a vôbec im nie je nič trápne
Grupa posledných rokov robí akési čudné kroky a rozhodne je problém ich pochopiť.Mali ozaj dobré motory a namiesto vyškolenia svojej servisnej siete ktorá dodnes tej technike ani gram nerozumie prešli na ešte sofistikovanejšiu techniku kde už vonkoncom nekopú monterkový chlapci do lopty a tak zaviedli nekonečné prehrávania softov,pripájania na materské servre a podobné kraviny lebo ich nemohúcosť je už do neba volajúca a pomali si s nimi vytrie zadok aj lepší samouk zo štipkou zdravej logiky v kotrebe.Vyleteli nesmierne vysoko,ale už to tak vypadá že už iba padajú z tej výšky.
Čo ako mechanik im neviem odpustiť,je to že doslova zavádzajú a svojich vlastných klientov ťahajú za nos z olejovými cyklami.Je do plaču vypustiť čierny hnoj z Haldexu (160 tis km) ked zasieti kontrolka ESP,a oni tvrdia že olej tam meniť netreba.Špeciálny vysokoteplotný olej za brutálne peniaze liter,hovienko zza 5 centov Filter Haldexu) predajú bez hanby za 50 e,- a že im zateká do elektroniky RJ to sa asi do ich uší ešte nedonieslo.Len pre mizerné uzavretie krabičky do ktorého sa dostane slaná voda a amen.To oni páni kozmickej techniky nevedia poriešiť.kedykoľvek im to predvediem ako to urobiť poriadnejšie,ale až po facke hlavnému konštruktérovi.
Najprv roky mali u B5 Passata tú ich prekomplikovanú prednú nápravu za hotové božstvo,Ale..bola to viac pohroma.A vôbec im nie je trápny ten prechod u ďalších modelov k úplne bežnej náprave žebráckeho typu,a naraz je aj jednoduchá náprava super.
Zato sa pre zmenu vybláznili na zadnej náprave,lebo tá ich kravina vzadu teraz asi kompenzuje finančné straty.Nedá sa im rozumieť,lebo čo tvrdia jeden rok,na budúci rok poprú a vôbec im nie je nič trápne
-
- Príspevky: 107
- Dátum registrácie: 21.11.2008 22:19 Zdieľať na Facebook
Aky mas rok vyroby toho auta? V pripade ze uz mas motor po oprave - vymena piestov atd za inovovane, skus sa zamerat na odlucovac oleja. Stoji okolo 70e, a vyriesilo to nie jeden pripad so zravostou oleja. Ak mas chvilu cas - hodiny a hodiny - klikni na octaviaclub, v sekcii octavia II, motor tsi - je tam tema, kde sa dvaja clenovia vyslovene venuju motorom tsi. Citania tam mas do vianoc. Ja som tam bol pred nedavnom na rozvody tsi, a za 3 hodiny nemal chlapec co robit a popri tom mi rozpraaaval pribehy o tsi.
-
- Príspevky: 1644
- Dátum registrácie: 27.01.2011 16:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Re: Audi A4 1.8 TFSI - zerie olej 1L/1000km
nespravis s tým nic.ci si dúfal že tvoje žrať nebude?aj také čo majú 50 000 km žerú.keby si lepšie čítal sú tu aj taký majitelia čo opisovali ako to papka od novoty a čím viac km tým viac oleja.Marek1919 napísal: Pred kupou som cital ze zeru olej ale 1L/1000km je vela.
Ako postupovat? Pretesnit motor? Co sa moze stat ak sa nepretesni?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Niekedy si už myslím,že celé to dnešné konštruktérstvo je len a len hranie na počítačoch bez reálnej predstavi o výslednom diele.Ide ma porantať a zato by ten dosratý nemec určite schytal kopanec do zadku,že skrutku dajú proste vždy z toho smeru,aby sa pre jej dĺžku nedala vybrať.Že je to možné vložiť z opačnej strany a potom je všetko OK,to tomu somárovi asi počítač nevie povedať.Ale ak by sa idiot išiel pozrieť do výroby (montáže) tak by to hneď zbadal.Sú jednoducho hajzlíciFERO 321 napísal:Ja len dodám ku mhlavatému, že nový Superb má problém zo zadnou nápravou. Niečo tam klepe a v autorizovanom servise majú pokyn to neopravovať, lebo aj po oprave sa to vráti. Zatiaľ sa len čaká na riešenie a až potom sa bude opravovať.
Zadná náprava...len preto že všivák nevie natrieť skrutku mazivom,tak kovová skrutka v hliníkovom silentbloku (vytvorí el.článok) zaoxiduje a niet tej sily,čo to vytrieska von.Takže...kde sa dá tak karbobrúska
no ale kde sa karbo nedostane,tak - ide von celá náprava lebo toto proste von nedostanete
Takže...suma sumárum,pre jedného idiota je nutné vymontovať celú nápravu aj z nápravnicou,tj odopnúť a rozobrať brzdy,ručnú,tlmiče a no ale najprv rozmontovať a dať preč celý výfuk.
Len potom sa nesmiete čudovať že vám nevedia nastaviť zadnú geometriu,kedže tie zaoxidované veci sú práve štyri nastavovacie prvky geometrie.Takže ..skutočne súdruhom z NDR len zagratulovať,dielo sa im podarilo,sú to jedničky
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných