Audi A4 B8 - aka motorizacia a prevodovka je najvhodnejsia
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 21.01.2010 22:35 Zdieľať na Facebook
Audi A4 B8 - aka motorizacia a prevodovka je najvhodnejsia
Dobry den,do mesiaca planujem kupit audi A4 od roku vyroby 2008. Preferujem sportovejsi styl jazdenia,moj rozpocet je asi 16000 eur, Chcel by som sa opytat na motorizaciu, mne sa najviac pozdava 2.7 tdi 140kw potom by som to chipol,kedze 3.0 tdi je o dost drahsi, aj benzin by mohol byt 2 tfsi ale bojim sa troska spotreby,hoci kombinovana keby bola okolo 8-9 l tak je to v pohode. Neviem, ktroy z tychto motorov by mi mohol najviac vyhovovat, nemam so ziadnym skusenosti. Ako je to so spolahlivostou, predsa to uz nie je nove auto a servisne naklady su taktiez dolezitym aspektom pri vybere. Dalsou zahadou je prevodovka, najviac na trhu je multitronicou,ale vraj je to taka pohoda jazda,ja mam skor rad taky sportovy styl. Tiptronic alevo S-tronic? ani s jednym nemam skusenosti. Dakujem za vsetky rady
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 21.01.2010 22:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Máš rád športovú jazdu a pozeráš po chrochtákoch. Nie že by to neťahalo ale benzín je benzín. Síce vyššia spotreba ale aj menšie servisné náklady.
Nepíšeš nič o využití, tak len aby si vedel že modernými dieslami nie je moc dobré jazdiť vela mesto a tiež im moc nevyhovujú krátke trasy, ideálne aby sa jazdilo aspon 25km = čo najviac jazdiť s motorom ohriatým na prevádzkovú teplotu. V lete stačí aj menej, ale v zime bude pri krátkych trasách problém s DPF
Neviem či to musí byť vyslovene automat, ale ak nie tak čo tak nejaký Focus ST za 10-12000€ a za ušetrené sa nemusíš pozerať na to kolko to žerie.
Nepíšeš nič o využití, tak len aby si vedel že modernými dieslami nie je moc dobré jazdiť vela mesto a tiež im moc nevyhovujú krátke trasy, ideálne aby sa jazdilo aspon 25km = čo najviac jazdiť s motorom ohriatým na prevádzkovú teplotu. V lete stačí aj menej, ale v zime bude pri krátkych trasách problém s DPF
Neviem či to musí byť vyslovene automat, ale ak nie tak čo tak nejaký Focus ST za 10-12000€ a za ušetrené sa nemusíš pozerať na to kolko to žerie.
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
ja vždy kupujem z ekonomickeho hladiska . . radšej new model ako ujebať pol mega za 6 ročnú A4 ;) , nič proti audi.Mark1184 napísal:rozpocet mam obmedzeny, musim sa vopchat do 16000 eur, cize audi neodporucas? po dizajnovej stranke sa mi to auto paci, viac ako bmw 3 ako najvacsieho konkurenta, bmw 5 je uz o niecom inom, na zaklade coho usudzujes,ze to nie je dobra volba?
to maš ako A6 kupiš 2006 za 8000 a to isté len 2010 za 18000 ,-
chapeš ?
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 21.01.2010 22:35 Zdieľať na Facebook
no musim urobit kompromis, kedze pracujem v zahranici, cistokrvny sportiak by nebol vhodny,kedze to mam 1200 km na SR, tuto cestu absolvujem asi 4 krat do roka. Vzdialenost do prace je asi 10km ( tam a spat) cize by sa hodil benzin. Premyslal som nad A4 alebo bmw 3 ( dizajnovo sa priklanam skor k audi) Automat je kvoli priatelke, nerada jazdi manualom.ivko1 napísal:Máš rád športovú jazdu a pozeráš po chrochtákoch. Nie že by to neťahalo ale benzín je benzín. Síce vyššia spotreba ale aj menšie servisné náklady.
Nepíšeš nič o využití, tak len aby si vedel že modernými dieslami nie je moc dobré jazdiť vela mesto a tiež im moc nevyhovujú krátke trasy, ideálne aby sa jazdilo aspon 25km = čo najviac jazdiť s motorom ohriatým na prevádzkovú teplotu. V lete stačí aj menej, ale v zime bude pri krátkych trasách problém s DPF
Neviem či to musí byť vyslovene automat, ale ak nie tak čo tak nejaký Focus ST za 10-12000€ a za ušetrené sa nemusíš pozerať na to kolko to žerie.
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 21.01.2010 22:35 Zdieľať na Facebook
chapem co chces povedat,ale ked na to nemam,ako mam kupit novsi rocnik,proste si vyberam auto,ktore sa zmesti do mojho rozpoctu a splna moje poziadavky ( hladam kompromis) radsej by si mi mohol poradit aku motorizaciu a prevodovku mam zvolit, plus aka je poruchovostLOCHNESS napísal:ja vždy kupujem z ekonomickeho hladiska . . radšej new model ako j***ť pol mega za 6 ročnú A4 ;) , nič proti audi.Mark1184 napísal:rozpocet mam obmedzeny, musim sa vopchat do 16000 eur, cize audi neodporucas? po dizajnovej stranke sa mi to auto paci, viac ako bmw 3 ako najvacsieho konkurenta, bmw 5 je uz o niecom inom, na zaklade coho usudzujes,ze to nie je dobra volba?
to maš ako A6 kupiš 2006 za 8000 a to isté len 2010 za 18000 ,-
chapeš ?
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Prvý problém je tých 5+5km tam bude zaručene problém s DPF, tam sa nezohreje ani benzín.Mark1184 napísal:no musim urobit kompromis, kedze pracujem v zahranici, cistokrvny sportiak by nebol vhodny,kedze to mam 1200 km na SR, tuto cestu absolvujem asi 4 krat do roka. Vzdialenost do prace je asi 10km ( tam a spat) cize by sa hodil benzin. Premyslal som nad A4 alebo bmw 3 ( dizajnovo sa priklanam skor k audi) Automat je kvoli priatelke, nerada jazdi manualom.
Problém dva je registrácia vozidla, nakolko pracuješ v cudzine mal by si ho tam mať aj zaregistrované - tu záleží len na miestnych úradoch či problém bude alebo nie.
Ja osobne viem o ludoch čo mali problém v UK a tiež viem o človeku čo pracuje v CH, ktorý pre istotu už radšej nechal auto na SK a samozrejme tu boli spomínané problémy z iných členských štátov
Ak nechceš riešiť problémy s technikou a vysokú spotrebu tak si kúp úsporný benzín, trebárs Accord 2.0i minimálne je to auto o triedu vyššie ako A4 či 3-er kde sa komfort hladá často dosť zle
Ak ak chceš ušetriť tak si kúp Citroen C5 na vzduchovom podvozku - A4 je voči tomu parodia na komfort
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 21.01.2010 22:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
2.0TFSI: "trochu sa bojim spotreby"...
Toto je tak typicke pre dnesnu dobu......
dvojlitrovy benzin stvorvalcek je spotrebovy postrach a sestvalcovy trojliter TDI uz nie????? Neuveritelne, co sa vam prehana v hlavach, ake neskutocne predsudky...
Ved sa uz trochu spamatajte, ludia bozi.......bojite sa toho benzinu ako cert kriza a pritom si ani neuvedomujete, ze diesel NIE JE automaticky synonymum pre nizku spotrebu a uz vobec nie pre nizke prevadzkove naklady (mam na mysli samozrejme jazdeny, po zaruke). Toto obzvlast plati pre tie viacvalcove.
Dovolim si tvrdit, ze 2.0TFSI bude na tom so spotrebou v priemere priblizne rovnako, resp. aj menej ako 3.0 TDI. Naklady na udrzbu ani nespominam.
Jedinu vyhodu u toho druheho vidim skor iba v seriovom 4x4
Toto je tak typicke pre dnesnu dobu......
dvojlitrovy benzin stvorvalcek je spotrebovy postrach a sestvalcovy trojliter TDI uz nie????? Neuveritelne, co sa vam prehana v hlavach, ake neskutocne predsudky...
Ved sa uz trochu spamatajte, ludia bozi.......bojite sa toho benzinu ako cert kriza a pritom si ani neuvedomujete, ze diesel NIE JE automaticky synonymum pre nizku spotrebu a uz vobec nie pre nizke prevadzkove naklady (mam na mysli samozrejme jazdeny, po zaruke). Toto obzvlast plati pre tie viacvalcove.
Dovolim si tvrdit, ze 2.0TFSI bude na tom so spotrebou v priemere priblizne rovnako, resp. aj menej ako 3.0 TDI. Naklady na udrzbu ani nespominam.
Jedinu vyhodu u toho druheho vidim skor iba v seriovom 4x4
Naposledy upravil/-a markoimportauto v 07.07.2014 00:28, upravené celkom 1 krát.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 3816
- Dátum registrácie: 01.12.2007 20:52
- Bydlisko: ZA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 21.01.2010 22:35 Zdieľať na Facebook
Samozrejme,že servisné náklady sú pri benzine nižšie,ja som len premýšľal,ale ako vidím,benzín bude vhodnejší a ohľadom prevodovky,takže multitronic v žiadnom prípade? Ja ich totiž najviac,ďakujemmarkoimportauto napísal:2.0TFSI: "trochu sa bojim spotreby"...
Toto je tak typicke pre dnesnu dobu......
dvojlitrovy benzin stvorvalcek je spotrebovy postrach a sestvalcovy trojliter TDI uz nie????? Neuveritelne, co sa vam prehana v hlavach, ake neskutocne predsudky...
Ved sa uz trochu spamatajte, ludia bozi.......bojite sa toho benzinu ako cert kriza a pritom si ani neuvedomujete, ze diesel NIE JE automaticky synonymum pre nizku spotrebu a uz vobec nie pre nizke prevadzkove naklady (mam na mysli samozrejme jazdeny, po zaruke). Toto obzvlast plati pre tie viacvalcove.
Dovolim si tvrdit, ze 2.0TFSI bude na tom so spotrebou v priemere priblizne rovnako, resp. aj menej ako 3.0 TDI. Prevadzkove naklady ani nespominam.
Jedinu vyhodu u toho druheho vidim skor iba v seriovom 4x4
-
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 21.01.2010 22:35 Zdieľať na Facebook
Priestor mi nevadí,s priateľkou sme len dvaja,asi ten benzín a A4 sú fakt drahe,chcem doniesť z nemecka a sú naozaj drahe,ešte registracna daň,prihlásenie a hneď sa to nazbiera,ďakujem za názorlubos zimovcak napísal:A 4 je OK voľba, akurát, že s ťažkým motorom vpredu a pred nápravou sa správa ako kladivo..., takže radšej 2.0 Tdi, príp. benzín.
Autom. prevodovky multitronic sú "vyhlásené"..., radšej manuál.
Inak, za 16.000 eur..., to má byť pozlátená, či čo? , za tú cenu už fakt radšej A 6 tiptronic, ak už "musí" byť automat.
P.S. Audi je úplne iné vozenie na dobrých cestách a diaľniciach...., než na niektorých našich tankodromoch, akurát si treba vyskúšať aj miesto vzadu, je to taká Skoda Octávia 1.generácie, zvonka veľká, vnútri malá.., na porazenie.
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 11.12.2010 18:31 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných