Audi A4 B6 2.5 quattro

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

muranec
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 31.03.2015 11:50
Zdieľať na Facebook

Audi A4 B6 2.5 quattro

Príspevok od používateľa muranec »

dobry den chcel by som sa opytat či si tento model a motorizacia auta vyzaduje nejaku extra financnu pozornost (diesel) myslim udržbou či už nejake diely alebo vymena oleja oproti slabsej 1.9 chcem zistit ci sa oplati do takeho auta ist teraz jazdim an 1.9 SDI tak viem že to nebude take lacne ale chcem vedieť či ma to nezruinuje najlepšie by bolo keby pišu aj ludia ktore take auto maju dakujem :)
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Pokojne to kúp, veď je to Ávdy. Najlepšie s automatom...
muranec
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 31.03.2015 11:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa muranec »

najlepšie ako pre koho ja by som chcel manual a najlepšie 6 rychlostny
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak sa staneš majiteľom v čase keď prichádzajú prvé nároky tej motorizácie,tak budeš to auto preklínať.A tam to prichádza tak,že to sú vždy pálky nakoľko je to stroj ktorý svojou konštrukciou vyžaduje riešiť veci naraz.Keď sa rieši jedna vec,musia sa všetky na ktoré sa siahne.To už tam chýba iba aby bolo quatro príp plus automat,a budeš chodiť z dielne do dielne a prosikať aby sa toho niekto chytil,kedže tento samovražedný kus je dielňam dobre známy.To nie je výtka autu alebo motorizácii,to je upozornenie na nároky ktoré si vyžaduje.Bolo to určené ako auto pre menežerov,strednú triedu (na západe) tj ľudí ktorý majú výdaje ošetrené.
Pre bežného a priemerného slováka je to často nad finančné sily.Ak sú ceny týchto aut neprimerane nízke a niekedy až smiešne,tak to nie je náhoda.Kde sú peniaze na to robiť veci ako treba a včas keď to treba,je to velmi velmi dobré vozenie a jediná výtka by bola voči malému priestoru v aute vzadu.
muranec
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 31.03.2015 11:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa muranec »

ako majitela ma miesto v zadu moc netrapi tie servisne chyby a fin. narocnost sa tykaju len tohto modelu či motorizacie? keby chcem B6 1.9 TDI predokolku tiež sa mam tešiť na pravidelne exkurzie do servisov? ked berieme do uvahy r.v. 02 až 04 diki.
oldoss
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 16.09.2008 11:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oldoss »

Zalezi kolko si ochotny dat za poriadnu kus. Ked to bude 1500-2000 Euro tak maj aspon 2000 v zalohe ked auto zacne pytat servis.
Bolo to tu velakrat preberane. Hore carovne slovicko hladat a daj do vyhladavaca 2.5 TDI a mas citania do vianoc
muranec
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 31.03.2015 11:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa muranec »

no tak keby take auto kupujem tak 3500-4000€ kde by už bolo čo to vymenene....no dobre idem to hladaj diki za odpovede
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Za tie groše to bude akurát tak šerbel bárs to aj bude 1.9TDI, teba zlákala tá 2.5TDI lebo sú za smiešnu cenu (každý vie prečo)

Začnime sa baviť o tom kolko najazdených km si ochotný akceptovať, vedz že autá v tej cene budú mať reálne 400-500tkm len taký fukot, akurát sú stočené na 200tkm

Treba sa pripraviť že prednú nápravu nikto nerepasoval pred predajom, leda tak nekvalitnou sadou ramien, ktoré vybúchaš za pár tisíc km.

Kludne by som šiel do Golfa Variant, v podstate to isté auto, akurát ušetríš na údržbe prednej nápravy

Alebo môžeš ísť do úplne iného auta, taký P406 bude za 3000€ v cukríkovom stave, bude podstatne pohodlnejší, bude ponúkať viac priestoru
muranec
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 31.03.2015 11:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa muranec »

ivko1- no tak vraviš že pre tych čo zarabaju do 500€ mesacne sa take auta neoplatia..tak na bazaroch su rozne km co pozeram na 15 ročnych autach od 150 000 do 350 000 niekto garantuje že jeho km su prave a stači si dať seka.sk hodit jeho spz a zistis že ma aspon 100 000 stocene ale tak ja by som akceptoval do 250 000 mame doma 2 auta diesle ktore maju nabehame 300K+ a motoricky idu ako hodinky
nad peugeotom nerozmyšlam mam kamosa automechanika a na renaulty pežoty a tymto značkam podobne auta nema pekneho slova (ked ide o servis) ja rozmyšlam len nad značkami opel vw skoda alebo audi ale kedže audi je ako celok premiovejšia značka od ostatnych vymenovanych tak audi škrtám...ak chceš možme hodiť o tom reč v PM vidno že sa vyznaš...určite viac ako ja nieje umenie kupiť pekne auto ale ho aj živit a servisovať.
knss
Príspevky: 557
Dátum registrácie: 26.01.2009 12:31
Bydlisko: BA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa knss »

Tak do 500e by som ani nespekuloval. Ziadne 2.5tdi neber!!!
Ani s dvojnasobnym prijmom by som to nebral, su to peniaze vyhodene z okna, jedine ze by si kupoval auto ktore uz dlsiu dobu poznas.
muranec
Príspevky: 84
Dátum registrácie: 31.03.2015 11:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa muranec »

mal som obdobie že by som si poskladal nove auto na stranke vyrobcu dajme tomu škoda rapid 1.2 tsi alebo motor ktory je dobry + nejaka ta vybavička a dostal by som sa na 17 000 na splatky zato mam zaruku nove auto viem že ho nikto nepouzival hento tamto....ale zas čo stoji taka pravidelna kontrola u skody? čo stoji taka vymena oleja a original filtrov?
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

muranec : prehliadky u nového auta je to posledné čo by ťa zruinovalo. Zasa to tak často nie je treba

Skôr vidím problém v tom že stratíš nehoráznu sumu za krátku dobu, trebárs polovicu hodnoty za 4-5 rokov.

Pri tvojom mesačnom príjme hladaj auto, kde sú potencionálne nízke servisné náklady. A ked to má byť koncern tak určite niečo čo nemá viacprvkovú nápravu.

Môj názor na koncern s dieslom pod kapotou pri veku +- 15 rokov je taký že všetko sú to vyjazdené kravy a ty potom chodíš po mechanikoch a každú chvílu riešiš nejakú vec. Čo z toho že to on pozná a že to vie opraviť ? Dobré auto je také ktoré do servisu chodiť nepotrebuje

Kilometre podla SEKA sú len orientačné, velmi vela áut bolo stočených a dovezených z vonka ešte pred tým ako tu boli registrované a ver že mnohé majú dnes daleko cez 500tkm a podla SEKA ti aj pri stočení bude vychádzať nejakých 300tkm.

S tvojím rozpočtom sa dá stále kúpiť slušné auto, ale musíš pozerať také ktoré sú pri tej cene v cukríkovom stave a nie také pri ktorých za tú cenu vyberáš z najlacnejších kusov A druhé pravidlo ktoré platí je že čím viac oblúbené auto, tým väčší problém nájsť slušný kus.

A teraz si sám odpovedz : kolko puberťákov sníva o Peugeote 406 a kolko o Golfe IV, Octavii, Leone, A4 s TDI motorom a tiež ako sa chová puberťák s TDI-čkom a nejaký 40 ročný pánko v P406
Kujon78
Carschanger
Príspevky: 5424
Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Kujon78 »

Choď do superba 1,9 TDi 96 kw a daj si to chipnúť. Určite to bude lepšia voľba ako 2,5 TDi.

A reči o 500 € a felícii .... takéto reči môžeme podhodiť tak Cuky a Luky z kredenca :-)

Máš veľa aút na výber, tak si vyber také čo nebúcha v nápravách a nemusíš dať kopec love za opravu.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

muranec napísal:ako majitela ma miesto v zadu moc netrapi tie servisne chyby a fin. narocnost sa tykaju len tohto modelu či motorizacie? keby chcem B6 1.9 TDI predokolku tiež sa mam tešiť na pravidelne exkurzie do servisov? ked berieme do uvahy r.v. 02 až 04 diki.

To sú dve úplne odlišné vaci.Ja osobne by som volil 96 kW PD-čko.Je to ešte stále 8 ventil ktorý je svojím spôsobom neuveritelne dobrý motor ak ho má v rukách čo len trolinku rozumný človek čo pár špecifík je ochotný brať na vedomie a držať sa ich.Tej mašine sa dajú naválať úplne neuveritelné kilometre.Oni im aj majityelia toho nagúlajú z mnohých dôvodov.Ide to neuveritelne úsporne,v dobrom stave je to hravé auto z dobrým záťahom a servisu sa nijako zvlášť báť netreba.Jediná vážnejšia položka sú vstreky,ale aj tam sú cestičky ako sa dá,čo sa dá aby to bolo o malých peniazoch.
Logicky jedine mechanická prevodovka a predokolka.A úsmev od ucha k uchu,kto to má,vie prečo ho miluje.
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

95 percent aut na sk su v zalostnom stave.kazde bude buchat a za par tisic km pytat prachy.nikto na sk nepreda auto ktore neni vytlcene stocene a po pretiahnutom servise vydrete brzdy a gumy.treba sa s tym zmierit.a take stare audi by som bral jedine zadara.alebo aspon to symbolicke euro.opel uz vobec nie.tie z tych rokov hniju ako favority len to nevidiet.a k tym km dnes uz je bezna rutina stocit tacho pred kazdou stk a ek.

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných