Audi A4 - 8 stupnovy automat, porucha

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jozefsuba1971@gmail.co
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 20.01.2022 09:37
Zdieľať na Facebook

Audi A4 - 8 stupnovy automat, porucha

Príspevok od používateľa jozefsuba1971@gmail.co »

Zdravím, audi a4 3.0 tdi quattro 200 kw, 8 stupnovy automat, pri podriadení zo 4 do 3 sa stane že pri rozbiehani presmykne chvíľu, ako presmykne spojka pri manuáli, tak isto pri 3 do 2,nerobí to stále a robí to iba pri týchto rýchlostných stupňoch... Najazdené 176000km... Čim to je? Ďakujem za odpovede...
peterson999
Príspevky: 527
Dátum registrácie: 03.01.2022 23:07
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A4 - 8 stupnovy automat, porucha

Príspevok od používateľa peterson999 »

Tym ze Audi patri do VW a teda tym, ze podla ich filozofie mas auto pri 200tkm vymenit za nove.
Cize este sa posmykaš par tisic km a ....
Skus napisat aky mas typ prevodovky presny kod a take malickosti a celkom by pomohlo aj taky udaj ako rocnik. Cim viac info, tym presnejsia odpoved. A ked napises odkial si, tak mozno rovno najdes profika v tvojom okoli prip. ti bude doporuceny ....
Ak by si chcel problem riesit, tak mozes napisat SS mozno budem vediet hodit kontakt na niekoho v tvojom okoli. Inak v Audi ti povedia hned, oni tam radi opravuju.
Inak diagnostika v Audi nestoji vela a myslim ze tento problem prezradia aj po telefone cize platis len za hovor ak nemas nekonecne volania...
Sranda musí byť aj keď na chleba nebude ...
Keď sa rúbe les, lietajú triesky. Za čistý stôl a víno mi to stojí.
Plávam proti prúdu, piškám proti vetru...
Múdry sa pýta, hlupák vie všetko ...
Mateusz737
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Re: Audi A4 - 8 stupnovy automat, porucha

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

"Základními poruchy daného typu převodu způsobuje po 100 000 kilometrech jízdy chátrající hydrodynamický měnič, což se projevuje ve formě trhání na kterémkoliv rychlostním stupni.
Odtrhnutí přírůstkového kola od planetového soukolí (v současnosti je konstrukce upevnění kola v planetovém soukolí změněna) je důsledkem chyby snímače otáček hnacího hřídele a následkem obecně neodpovídajícího chování převodovky.
A ještě selhání MECHATRONIKu, projevuje se ve formě trhnutí na automobilu, který je již zahřátý (30-40 minut jízdy) při přeřazování na první, druhý a třetí rychlostní stupeň.

Automobily, na kterých je nainstalován tento typ převodu již vyhovují ekologickým normám Euro 6, což znamená, že jejich motor, a tudíž i převodovka je nekompromisně vtlačená do teplotního režimu mezi 110 – 120 stupňů Celsia při zatížení.
Jakákoliv nefunkčnost chladícího systému, či už nízký výkon elektrického čerpadla chladící tekutiny anebo v otevřené poloze zaseknutý termostat chladícího systému vede k okamžitému přehřátí a následnému poškození převodovky, chladící kapalina objíždí velký okruh, míjí výměník tepla automatické převodovky a varování o přehřátí převodovky se zapne až po tom, když se utrhne přírůstkové kolo od předního planetového soukolí a odrhnou se pryžové písty!!!

Na všech automobilech, na kterých jsme opravovali tento typ převodu, bylo potřeba posléze bojovat s jejím přehříváním se, to znamená měnit čerpadla chladící tekutiny, termostaty, výměníky tepla, čistit chladiče.
Proto jsme dospěli k závěru, že zničení tohoto typu převodu je následkem nefunkčnosti chlazení hnacího agregátu"
Napísať odpoveď

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných