Audi A4 2.5 TDI Quatro
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 19.10.2008 16:31 Zdieľať na Facebook
Audi A4 2.5 TDI Quatro
Pozdravujem všetkých, som tu nový a mam problem s autom.
Sprava sa normalne ako kazda ina 2.5ka no akonahle pridu otacky nad tri tisicky tak zacnu klesat a teda auto uz dalej netaha teda a na dialnici je max. rychlost asi tak 130 teda viac nejde nieco ju obmdzuje.Vie mi niekto poradit?
Sprava sa normalne ako kazda ina 2.5ka no akonahle pridu otacky nad tri tisicky tak zacnu klesat a teda auto uz dalej netaha teda a na dialnici je max. rychlost asi tak 130 teda viac nejde nieco ju obmdzuje.Vie mi niekto poradit?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Tomas, s autom sa ti deje to ze capne do tzv. nudzoveho rezimu - nadavame tomu tak podobne ako windowsu.
fabrika to oznacuje ako "rezim ochrany turboduchadla". Na tuto temu "vypina sa mi turbo", "straca sa vykon" a podobne najdes na kazdom fore, aj tu u nas, popisane strasne vela - je to suverenne najbeznejsi problem VW techniky. Robia to aj oktavky, aj passaty, aj audiny lebo ta technika je proste rovnaka.
pricin je priblizne sedem, doma si to ale neopravis. Seriozny mechanik aj garazovy majster musi poznat tieto problemy lebo ako vravim, su to najbeznejsie priesery tychto aut ked neratam vymenu oleja a brzd
suverenne najcastejsim problemom je zanesena variabilita turboduchadla = lopatky ktore su vnutri turba a reguluju tlak sa nedokazu natacat tak ako by sa mali a preto turbo tlaci viac ako by malo. Motormanagement auta to zaregistruje a zvrhne sa do takehoto bezpecneho rezimu aby sa nepototo turbo.
ukazka:
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
plus este existuje zopar pridruzenych problemov.
prosim skus prezriet toto forum, je tu toho naozaj popisaneho strasne vela. Nad temami je take male zlte "HLADAT", ako klucove slovo pouzi straca (alebo vypina) v zmysle "straca sa mi vykon" a "vypina turbo" a potom mozes citat mesiac.
jedna vec je ale ista : ak nechces aby ta niekto osmekol tak ze ti bude vymienat komponenty doradu a ty budes len platit a platit, JE NEVYHNUTNA DIAGNOSTIKA. Moze to byt prederavena hadicka za 80 korun (nedosiahnuty tlak v sani) pripadne zanesene turbo (presiahnuty) pripadne zopar dalsich veci... a tu diagnostiku je potrebne robit zaziva teda pocas jazdy a sledovat potrebne parametre z vahy vzduchu (aj ta moze byt vadna) a tlaky z turba. Sikovny diagnostik to ma robotu na 10 minut.
Jo a ked mas debilka mechanika, treba sa s nim jasne dohodnut dopredu (a idealne pisomne!) ze mu NEZAPLATIS za vymenu takej veci ktora NEODSTRANI tvoj problem.
lebo predtym ako sa dostanes na nefungujucu vec mozes byt kludne lahsi aj o par desiatok tisic korun. A to uz nie je sranda.
fabrika to oznacuje ako "rezim ochrany turboduchadla". Na tuto temu "vypina sa mi turbo", "straca sa vykon" a podobne najdes na kazdom fore, aj tu u nas, popisane strasne vela - je to suverenne najbeznejsi problem VW techniky. Robia to aj oktavky, aj passaty, aj audiny lebo ta technika je proste rovnaka.
pricin je priblizne sedem, doma si to ale neopravis. Seriozny mechanik aj garazovy majster musi poznat tieto problemy lebo ako vravim, su to najbeznejsie priesery tychto aut ked neratam vymenu oleja a brzd
suverenne najcastejsim problemom je zanesena variabilita turboduchadla = lopatky ktore su vnutri turba a reguluju tlak sa nedokazu natacat tak ako by sa mali a preto turbo tlaci viac ako by malo. Motormanagement auta to zaregistruje a zvrhne sa do takehoto bezpecneho rezimu aby sa nepototo turbo.
ukazka:
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
plus este existuje zopar pridruzenych problemov.
prosim skus prezriet toto forum, je tu toho naozaj popisaneho strasne vela. Nad temami je take male zlte "HLADAT", ako klucove slovo pouzi straca (alebo vypina) v zmysle "straca sa mi vykon" a "vypina turbo" a potom mozes citat mesiac.
jedna vec je ale ista : ak nechces aby ta niekto osmekol tak ze ti bude vymienat komponenty doradu a ty budes len platit a platit, JE NEVYHNUTNA DIAGNOSTIKA. Moze to byt prederavena hadicka za 80 korun (nedosiahnuty tlak v sani) pripadne zanesene turbo (presiahnuty) pripadne zopar dalsich veci... a tu diagnostiku je potrebne robit zaziva teda pocas jazdy a sledovat potrebne parametre z vahy vzduchu (aj ta moze byt vadna) a tlaky z turba. Sikovny diagnostik to ma robotu na 10 minut.
Jo a ked mas debilka mechanika, treba sa s nim jasne dohodnut dopredu (a idealne pisomne!) ze mu NEZAPLATIS za vymenu takej veci ktora NEODSTRANI tvoj problem.
lebo predtym ako sa dostanes na nefungujucu vec mozes byt kludne lahsi aj o par desiatok tisic korun. A to uz nie je sranda.
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 29.11.2009 14:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 19.10.2008 16:31 Zdieľať na Facebook
Tak diagnostika stale vypisovala chybu suvisiacu zo vzduchom teda tak aj ja mam podozrenie na vahu vzduchu a spolu somnou aj zopar mechanikov , teda po odpojeni vahy vzduchu sme auto vyskusali a vykon sa nezmenil teda auto slo tak isto ako pred tym a teras je to dobre alebo zle???nemal by sa vykon motora znizit po odpojeni vahy?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
zavisi od konkretnych okolnosti.
z tych tvojich mechanikov ALE ANI NAHODOU NEMAM DOBRY DOJEM, NAJDI SI PROSIM TA NIEKOHO KTO TOMU !!NAOZAJ!! ROZUMIE lebo ti to dojebu a este ta osklbu z penazi.
rozumies co ja chapem? vidis co ja pocujem? pisal som ti to direkt v prvom prispevku, ti chlapci nemaju najmensiu sajnu ako sa opravuju moderne 10rocne technologie a od takych ruky prec.
ako to viem?
pretoze keby boli TROCHU SCHOPNI !!!! tak by urcili zavadu na vahe vzduchu v priebehu dvoch minut. Diagnostika, motorova jednotka 01, kanal 010, jeeeeeb tam su dva dolezite udaje a maju to zmaknute pri jednej ceste okolo garaze.
RUKY OD NICH PREC AK SOM TO DOTERAZ DOSTATOCNE NEZDORAZNIL !!!
a nech sa na mna hnevaju kolko chcu ak toto citaju... nerozumeju tomu. A to je neodskriepitelny fakt. Doba mechanickych mechanikov uz skoncila, pred desiatimi rokmi zacala doba elektronickych mechanikov a to tvoji chlapci ani nahodou nie su.
z tych tvojich mechanikov ALE ANI NAHODOU NEMAM DOBRY DOJEM, NAJDI SI PROSIM TA NIEKOHO KTO TOMU !!NAOZAJ!! ROZUMIE lebo ti to dojebu a este ta osklbu z penazi.
rozumies co ja chapem? vidis co ja pocujem? pisal som ti to direkt v prvom prispevku, ti chlapci nemaju najmensiu sajnu ako sa opravuju moderne 10rocne technologie a od takych ruky prec.
ako to viem?
pretoze keby boli TROCHU SCHOPNI !!!! tak by urcili zavadu na vahe vzduchu v priebehu dvoch minut. Diagnostika, motorova jednotka 01, kanal 010, jeeeeeb tam su dva dolezite udaje a maju to zmaknute pri jednej ceste okolo garaze.
RUKY OD NICH PREC AK SOM TO DOTERAZ DOSTATOCNE NEZDORAZNIL !!!
a nech sa na mna hnevaju kolko chcu ak toto citaju... nerozumeju tomu. A to je neodskriepitelny fakt. Doba mechanickych mechanikov uz skoncila, pred desiatimi rokmi zacala doba elektronickych mechanikov a to tvoji chlapci ani nahodou nie su.
-
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: 29.11.2009 14:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 19.09.2014 21:37 Zdieľať na Facebook
Audi a4
zdravym vas mam problem z mojou audi a4 quatro 2,5 a hlavny problem su otacky rano start na prvu supu ale jak sa pohnem po paru km sa mi zdvihnu otacky na 1000 az 1100 poradte mi niekto co stim diky
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných