Audi A4 2.5tdi 132kw - zhasol motor

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

wikyxxx
Príspevky: 1147
Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
Bydlisko: Okres Malacky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wikyxxx »

Ked sa mechanicky nezadrelo tak sa vymeni tranzistor a fičis dalej otazka par eur toto.
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

ano bude fičať do doby než klakne čerpadlo, ked nie teraz, tak v budúcnosti.

Respektíve pokial to čerpadlo neklalo už teraz
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

Cerpadlo je už klaknute.

"Diagnostika vyhodila chybu 0550.. že vraj je to niečo s predvstrekom "

To znamena, že je vydrety obal a presuvnik ovladajuci predvstrek. A elektronika sa to snaži doregulovat dovtedy kym neskape.

Vymena tranzistora ti pomôže na par km, najlepšie do bazaru.
Ak si to chceš nechat velky zmysel nema. Ak ti to spravi nejaky kamarat za 50 skus ale :
matur
"na 99% ti odišlo čerpadlo,viem ti poradit,kamarat ti to spravy za cca 30%ceny čerpadla,napiš mi do ss."

su vyhodene peniaze z dlhodobého hladiska.Auto maš relativne
fajn ak chceš jazdit zainvestuj do čerpadla. Každy kto ti ponukne niečo pod 400 Eu bude podvod s tranzistorom. Repas znamena novy obal, pripadne niečo dovnútra a novu elektroniku. Ceny od 700 Eu v PL do 1200 na SK v Bosch strediskách. Ty maš možno bližšie do madarska. V tom smere ked osloviš mhlavateho ti možno poradi kam posiela on čerpadla.

Ku ivkovej audinovej averzii. VP 44 vo Focuse a Astre zomiera okolo 200 000 km. BMW a Audi dali boschu kusok viac penazi za čerpadlo a tam väčšinou vydrži min 400 000 km a viac. Takže tak hrozne by som to nevidel. Vačky pri normalnej vymene oleja tiež vydržia cez 400 000 km.Videl som už audi ktore malo cez 500 000 km a nepotrebovalo nove vačky.

Problem je v slovakoch, že si nekupia auto so serióznou servisnou históriou lebo už ma najazdene 300 000 km. Ale radšej auto bez servisky so 165 000 km na tachometri bez ohladu na rok vyroby.Väčšina premioviek ma 170 000 km do troch rokov až na par výnimiek . A potom su z toho taketo famy ako sa tie auta kazia. Ale to je ina tema.

PS: Ak budeš zhanat čerpadlo potrebuješ pokial sa da presne s rovnakym čislom ako maš teraz. Pripadne podla prevodnika Boschu. Aby si si nespravil doma zbierku čerpadiel na ktore ti to auto nepôjde.
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

hnr : Ja ani nemám averziu na Audi či koncern ako na hlupákov, ktorý sú presvedčený že AUDI je najlepšie čo môžu kúpiť a to absolútne bez rozdielu veku a najazdených km, skrátka totálne zdeformovaný ludia.

Vid téma chalana čo si chcel včera splniť mokrý sen a kúpiť čierneho Golfa 4, o dva dni pred tým další magor, ktorý sa nevie rozhodnúť či má zobrať jednotkovú Octaviu s 66kW, alebo 81kW...

Ludia kupujú kludne najviac vyjazdené haraburdy a potom tu chodia nariekať, vid prípad autora, ktorému je zrazu 1000€ moc, registrovaný tu je pár rokov, ale pred 4 mesiacmi kedy auto šiel kúpiť sa nezastavil opýtať a pri tom 2.5TDI je tu rozoberaná tolko krát, že to kúpi naozaj iba človek ktorý sa pred kúpou nezaujímal o to o čo má záujem
nmh
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 04.02.2014 09:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nmh »

2.5TDI v Touaregu sme mali vo firme ,najazdenych 342000km ked odislo druhemu majitelovi a problem s cerpadlom nebol,raz praskla hadica od turba a pokazil sa snimac podvozka ,ale servis drahý pre bezneho smrtelnika..
Naposledy upravil/-a nmh v 26.03.2014 16:21, upravené celkom 1 krát.
kubo911
Príspevky: 43
Dátum registrácie: 26.07.2012 17:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kubo911 »

precoo? dobre auto... audi z roku pana 2.5tdi... chcel som vacsi objem a nemam na servis... rozmysla tu niekto? btw: 2.5tdi v touaregu je uplne iny motor tak nestrielaj
kannibalox
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.04.2009 18:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kannibalox »

Pani a pravdepodobne aj damy... ja som tu ale nikde nepisal, že na tu opravu nemam, teda na čerpadlo, akurat som napisal, že na moju penaženku je to dost... tak neviem prečo tu pišete, že zasa dalši čo na to nema.. ako keby som tu pisal z nejakymi milionarmi čo na všetko maju a 1000€ je pre nich nič... polka z vas jazdi na ovela vačšich šrotoch a dobre je. inač neviem prečo tu všetci pišu že repas na toto čerpadlo je za 800€+, ked nove kupite za 650€.. v čechach za 545€ s dph... naštastie nieje som ten typ, že ked nejaky automechanik natiahne ruku a vypita si 1000€, hned mu ich aj da... a niečo k 2.5 tdi 132kw, keby ste si sami pozornejšie prečitali tie temy ohladom tohto motoru, tak by ste zistili že s 2.5 tdi je to najspolahlivejši motor, za kazove sa považuju skor 114kw a 120kw v spojeni s automatom... netreba s každeho robit hned hlupaka, za to že si kupi niečo ine ako oktaviu s 66kw motorom,, mimochodom aj tu som mal, a tiež na nej odišlo turbo.. venujem to ludom čo taraju o veciach, ktorym možno sami nerozumeju...
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Sranduješ že ? Že nové čerpadlo 545€ ...

A ohladne spolahlivosti 2.5TDI tiež nemáš pravdu, lebo práve u tých novších by mal byť vyriešený problém ohladne opotrebenia vačiek, kdežto u toho čo máš ty + vrátane slabších 110kW verzií to problém je.

Jedine v čom máš pravdu je pruserovosť verzie kde je ešte ako bonus automat, to už je na slučku okolo krku

Len to čím skôr oprav a pusti do sveta a hlavne nech ťa ani vo sne nenapadne postúpič do vyššej ligy a kúpiť A6. Lebo presne takto uvažujú pubertiaci, začneo to Octaviou , či Golfom, vyšší level je Passat a potom sa ide na Audiny, ked nie Audiny tak potom ideálne BMW 530D, nech je zasa kde opláchnuť groše na údržbe


Ja trebárs jazdím benzínom 2.5i , žere to 7-11l, priemer nech 9l, ano určite hýkaš nad spotrebou, ale vedz že ja neviem čo to je porucha, to čo ty ušetríš na nižšej spotrebe si teraz dobehol na údržbe. A vlastne si za tie 4 mesiace ani nič neušetril. Už si sa opálil na dvoch diesloch ako čítam. Kedy ti dôjde že na 10 ročných šerbloch s dieslom pod kapotou nič neušetríš
kannibalox
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.04.2009 18:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kannibalox »

neviem ktym čiastkam 545€ s dph to som našiel na bazoši, kamenny obchod v čechach, a ma tam hodene že je nove,, ale to musim overit... 650€ to mi povedal mechanik, a tiež je nove.. kamoš mi spominal,, že jeho brat čo ma to iste auto, tak kupoval toto čerpadlo tiež nove za 700€ s dph na slovensku... tak cez weekend zanim behnem a zistim...na weekend ked pojdem domov do LV,,skusim ho odvzdušnit, a možno pojede dalej... že vraj najvačšia choroba tychto čerpadiel nieje ich kazlivost,, ale nespravny prisstup majitela... teda nesmie sa zavzdušnit,, no a ja ešte zo stareho zvyku, som jazdil tak, že od plnej po prazdnu... cez weekend sem hodim, čo stym vlastne je alebo dufam bolo. :rouler:
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

To by si bol z lacného kraja ked sa za repas pýta " http://www.autodemont.sk/sk/vstrekovacie-cerpadla-vp44/

Skrátka fungel nové nerepasované stojí určite cez 1000€ http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 15137.html

Tot máš repasované http://shop.diesel-sobek.cz/vp-bosch/31 ... 06016.html ak nedodáš svoje opotrebené tak +4000Kč bez DPH k tomu

To čo si našiel na bazoši je len repas bez papiera, ak vôbec nejaký repas tam je. Od toho by som dal ruky preč, lebo ušetríš 150€ a za rok zhánaš dalšie

Poruchovosť by som nejak nepripisoval majitelovi, ale viacmenej bežnému opotrebeniu, čo myslíš kolko má tá tvoja 2.5TDI reálne natočené ?
Ked niekomu klaklo čerpadlo, tak každý ak mal možnosť kúpil použité funkčné čerpadlo, lebo bolo jednoducho lacnejšie ako repasované a tomu potom zodpovedá aj jeho výdrž, ktorá nikdy nebude taká ako u nového či repasu
kannibalox
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 14.04.2009 18:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kannibalox »

škoda že ten autodemont je daleko že pri LM na ten smer nechodim... do nitry sa to že vraj neoplati,, vela ludi sa tam popalilo... že pitaju si aj za vzduch čo u nich dychaš... čital som niekolko člankov o nich... že kolko razy ten repas vyšiel drahšie ako novy kus, a to je už na zamyslenie... asi tie čechy ked už je to zo zarukou a certifikatom a mam to kolko razy aj po ceste..
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

Pači sa mi na forach ako zadávatelia tem ignoruju odpovede, ktore im nepasuju do toho čo chcu počut.
V obchodnej sieti Boschu stoji REPASOVANE čerpadlo v MOC 1800 Eu a zaloha na stary diel 540 Eu. Nove znamena v krabici poskladane fabricky z novych dielov a bez zalohy na stary diel bude stat okolo 2400 Eu.
Tento link čo ti dal ivko :
http://www.skoda-dily.cz/nahra.....15137.html

je pravdepodobne na fabricky repas, lebo je to zas čerpadlo na vymennny spôsob.

Už som ti napisal ako ma vyzerat repasovane čerpadlo.
Tak pozor aby si si nehovoril. Skupy dva krat kupi.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

ivko1 napísal: Kedy ti dôjde že na 10 ročných šerbloch s dieslom pod kapotou nič neušetríš
Nemáš celkom pravdu , susedov chlapec jazdí na P205 z roku 1980, bez poruchy , s minimálnou údržbou, denne nejakých 200 - 300km . A verím , že ak nenabúra tak je v polovici svojho života - to autíčko. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: Ale zase "neny to aaawdy ani báááwo." :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
hnr
Príspevky: 765
Dátum registrácie: 14.02.2009 03:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hnr »

Hlavne ta 205 ma menej kablovačky v celom aute ako audi v motorovej časti.javascript:emoticon('lol')
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Hnr : preto aj zvykne vydržať 10 násobok toho čo väčšina premioviek. Jednoduchá sedliacka logika - čo v aute nie je to sa nepokazí. Preto ešte aj dnes kopa Suprov orie po chotároch a to im už ťahá na 60ku. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 81 neregistrovaných