Audi A4 2.0 TDI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
peulie19, nejak to pleties, tomasht Ti pise o PD a Ty si chcel vediet nieco o CR...A pises, ze je prvy, ktory sa Ti vyjadril k povodnej otazke o CR...
Tak ja Ti poviem svoj nazor...Tieto motory mali prvotne problemy po uvedeni na trh niekedy na prelome 2003/2004...praskanie blokov motora/hlav(pretlacenie oleja do chladiaceho okruhu, zanesenie exp., hlasenie nedostatku chladiacej kvapaliny), problemy so vstrekovacmi-uvolnovali sa, casticovy filter sa rychlo upchaval(nudzovy nepravidelny chod, strata vykonu), problematicky pohon vyvazovacieho hriadela, predcasne sa opotreboval aj dvojhmotny zotrvacnik...o tychto problemoch viem, mozno boli aj ine...Ale tieto nedostatky sa celkom dobre eliminovali v 2006 roku, takze na tvojom aute by uz nemal byt problem.Prave ze po tomto obdobi sa taketo problemy vyskytovali ovela menej. A to co pise tamasht je celkom realita, ked sa neprejavila zavada prvych do priblizne 100.000 km, tak pravdepodobnost jej vyskytu je dost mala. Ja som mal tento motor v Tourane(BKD)r.v.2004, predosly majitel ho odfajcil, mne ho menili ked som ho kupoval a ten "novy" nemal ani najmensi problem...bol prave r.v.2006...
Tak ja Ti poviem svoj nazor...Tieto motory mali prvotne problemy po uvedeni na trh niekedy na prelome 2003/2004...praskanie blokov motora/hlav(pretlacenie oleja do chladiaceho okruhu, zanesenie exp., hlasenie nedostatku chladiacej kvapaliny), problemy so vstrekovacmi-uvolnovali sa, casticovy filter sa rychlo upchaval(nudzovy nepravidelny chod, strata vykonu), problematicky pohon vyvazovacieho hriadela, predcasne sa opotreboval aj dvojhmotny zotrvacnik...o tychto problemoch viem, mozno boli aj ine...Ale tieto nedostatky sa celkom dobre eliminovali v 2006 roku, takze na tvojom aute by uz nemal byt problem.Prave ze po tomto obdobi sa taketo problemy vyskytovali ovela menej. A to co pise tamasht je celkom realita, ked sa neprejavila zavada prvych do priblizne 100.000 km, tak pravdepodobnost jej vyskytu je dost mala. Ja som mal tento motor v Tourane(BKD)r.v.2004, predosly majitel ho odfajcil, mne ho menili ked som ho kupoval a ten "novy" nemal ani najmensi problem...bol prave r.v.2006...
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
To áno, ale pôvodná otázka sa týkala 2.0 TDI...slabra napísal:Asi sa opakujem ale A4 3,0tdi 2006 je CR
-
- Príspevky: 81
- Dátum registrácie: 21.09.2008 19:12 Zdieľať na Facebook
Ale nepletiem. Si ma iba spatne pochopil. Som myslel ze tomasht bol prvy ktory mi nieco povedal o motore ktory je v tom aute. Ja som si povodne myslel ze tam je CR motor ale neskor ma opravily ze je tam PD a tomasht mi ako prvy odpovedal na problematiku motora v tejto A4-ke. Inak ale dakujem aj tebe za vycerpavajucu odpoved.laura napísal:peulie19, nejak to pleties, tomasht Ti pise o PD a Ty si chcel vediet nieco o CR...A pises, ze je prvy, ktory sa Ti vyjadril k povodnej otazke o CR...
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
Tak som to asi zle pochopil ja,...sorry...Paulie19 napísal:Ale nepletiem. Si ma iba spatne pochopil. Som myslel ze tomasht bol prvy ktory mi nieco povedal o motore ktory je v tom aute. Ja som si povodne myslel ze tam je CR motor ale neskor ma opravily ze je tam PD a tomasht mi ako prvy odpovedal na problematiku motora v tejto A4-ke. Inak ale dakujem aj tebe za vycerpavajucu odpoved.laura napísal:peulie19, nejak to pleties, tomasht Ti pise o PD a Ty si chcel vediet nieco o CR...A pises, ze je prvy, ktory sa Ti vyjadril k povodnej otazke o CR...
Odporucam Ti, ked to auto chces kupit, co najlepsie v ramci moznosti to prezriet...pocas jazdy sa sustred prave na tieto nedostatky, co sa da pozriet na motore a prislusenstve, zamerat sa na tu vodu v oleji a pravidelnost chodu motora, tah, chvenie atd...
Inac sa toho vobec netreba zlaknut, ze by ten motor bol shit to nie(ale kup len 2006+), prave tie prve boli teda riadne zmätky...
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
On ani nie je tak zastaralĂ˝ ako poruchovĂ˝...slabra napísal:Asi sa opakujem ale A4 3,0tdi 2006 je CR viem to lebo taku a4 aj vlastnim no a co sa tyka 2,0tdi tie su CR az od 2008 B8 B7 do 2007 su PD niesu to velmi podarene agregaty problemy s dvojhmotakom,prasknute hlavy valcov ved preto aj VW groupe upustilo od zastaraleho PD motoru.
-
- Príspevky: 110
- Dátum registrácie: 16.06.2008 13:22 Zdieľať na Facebook
ano zvyklo to odchadzat do tych 120 tisic... konkretne olejove cerpadlo, ale to neodislo len tak zo dna na den... to sa dalo poznat podla toho, ze zasvietila konktrolka a zahlasilo stratu tlaku oleja... a vtedy trebalo hned do servisu, lebo by si odfajcil aj turbo. ale ako som pisal uz vyssie, nebolo to pravidlom... pri tych motoroch je dolezite nevytacat ich za studena, potom neboli problemy... vseobecne co sa tyka tych dvojlitrov, tak v A4 to su drziaky... bez problemov daju 300 tisic. ak by som kupoval A4, jednoznacne s tymto motorom, mozno aj v A6 by som siel do toho... skoda krmit trojliter, zbytocne vyhodene peniaze. ja osobne sa nepotrebujem citit panom na ceste... ak rozmyslas o tom dvojlitri, tak sa nemusis bat, pozor len na skutocne kilometre...
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
no priklanam sa k tomuto nazoru...1,9TDi PD urcite v kazdom smere spolahlivejsi ako 2,0TDi PD, PPD...Matulkoo napísal:Motorom typu 2.0 TDI PD a 2.0 TDI PPD s, alebo bez DPF sa vyhni veeeeelkym oblukom....ono aj na tie 2.0 CR TDI nie zas vela pozitivnych ohlasov...
Ber radsej historicku 1.9 TDI...
Ked ozelies nizsi vykon("len"85kW), MK, starsiu osemventilovu koncepciu, trosku vacsiu hlucnost...atd...ale budes mat aspon vacsiu istotu, ze Ta ten motor tak skoro nenecha v stichu...(tymi zavadami ako 2,0 netrpi, aspon nie v takom rozsahu)
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 29.01.2010 21:47
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
laura chcem sa ta spytat na to chvenie motora mam tiez 2.0 tdi a tiez ked ho nastartujem tak s nim trochu chveje ale aj s celym autom ked idem na 4 -rke 1600 otacok a dam tempomat tak citim dost silne trhanie alebo podtrhavanie motora ako keby ho nieco dusilo dvojhmotny zotrvak vymeneny na dialnici ked idem asi 130 km rychlostou tak citim mierne vibracie v celom aute na diskusii mi napisali ze by to mohli byt vstrekovace mohol by si sa k tomuto mojmu problemu vyjadrit ak mas nejaku skusenost dakujem
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Skús jazdiť ako človek a nie 1.258 otáčok na šestke, aby si náhodou neprekročil spotrebu tri a pol litra na 100 km...
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
jeffo, to chvenie moze byt nasledok dlhodobejsej, pravidelnej jazdy pod otackami.Motor ma v tychto nizkych otackach napr.v 4.ps/1600rpm...mozna rychlost tak maximalne 45 km/h, na 5.ps/1500-1600rpm...65-70km/h max....tkzv.kriticke otacky... taketo jazdenie dava zabrat motoru, ci uz obycajnemu, alebo dvojhmot.zotrvacniku, vyvazovaciemu hriadelu, napomaha rychlemu zanasaniu casticoveho filtra, skodi zaveseniu a uchyteniu motora...Toto su mozne priciny chvenia, vibracií. Ja mam 1,9TDi AUY, ked zohrievam motor pomalou jazdou idem na +/- 1850-1900rpm, max.do 2000rpm suvislou jazdou...nikdy nie menej...Ked sa voda a olej zohreje, tak ci okrska, ci dialnica cca 2000/2200rpm a jasne ze mierne viac pri vyssej rychlosti na 6.ps si otacky nenavyberas...samozrejme pri rozjazde a radeni do 2500-3000rpm, podla situacie a okolnosti, stupanie/klesanie...
Nemozes jazdit pod otackami motora, ten diesel ma sice silu a tah, tvoj MK je 320Nm asi niekde medzi 1750 -2200rpm...skus trosku ten motor pocuvat, mozno to chvenie bude pretrvavat, uz to poskodenie sa nebude len tak lahko dat odstranit a eliminovat, to neviem,ani som to nepocul a ani necitil...takze tazko odhalit chybu spoza obrazovky PC, ale skus vyssie popisane..daj vediet...
Nemozes jazdit pod otackami motora, ten diesel ma sice silu a tah, tvoj MK je 320Nm asi niekde medzi 1750 -2200rpm...skus trosku ten motor pocuvat, mozno to chvenie bude pretrvavat, uz to poskodenie sa nebude len tak lahko dat odstranit a eliminovat, to neviem,ani som to nepocul a ani necitil...takze tazko odhalit chybu spoza obrazovky PC, ale skus vyssie popisane..daj vediet...
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 29.01.2010 21:47
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
laura to o tej 4-ke to som napisal ako priklad mozem ist aj na 2. ke alebo 3-ke to je jedno rozhodujuce su otacky na tych 1600 otackach mi to podtrhava a moze byt aj motor zohriaty stale to robi ja nie som vodic co jazdi pomaly alebo na nizkich otackach to auto som kupil uz take bol som na pocitaci z autom a ukazalo toto - ODCHYLKA VSTREKOVA.MNOZSTVA PALIVA::: 1VALEC -1 a 2,3,4 boli 0 potom CAS VSTREKOV V MIKROSEKUNDACH::: 1VALEC 120 a 2,3,a 4 boli priblizne 75 tak ze s tim 1 valcom nieco asi musi byt co ty na to? je tu aj diskusia na forume o chveni motora na 2.0 tdi A4 to som dal ja a tam sa niektory vyjadrili ze by to mohli byt vstrekovace tak prosim ta
skus mi nejak pomoct dakujem.
A ty cicmanec pisal som nieco o 1258 otackach ? tak zbytonce neurazaj dobre .
skus mi nejak pomoct dakujem.
A ty cicmanec pisal som nieco o 1258 otackach ? tak zbytonce neurazaj dobre .
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
1.600 otáčok je málo na ktoromkoľvek prevodovom stupni! Nato ti tam trčí taká dlhá bakuľa zo stredového tunela tak s ňou skús občas pomiešať.
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 29.01.2010 21:47
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
OK dajme tomu ze je to malo tych 1600 otacok ale aj tak asi bude nieco s tymi vstrekovacmi nie ? pri 130 km rychlosti nemam ani 1600 ani 2000 mam viac a v intervaloch mi roztrasie auto citim to aj v sedacke aj vzadu to vidim na platne v kufri a ked mam polozenu 0.5 litr.flasu v boxe tak to krasne vidno to chvenie . Bol som aj na kontrole capov na tom traslaku a povedali ze je to v poriadkutak porad?
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
No toto uz nie su priznaky chvenia motora na zavesoch...Ke su rozdielne casy a davky vstrekovacov ako pises, tak toto kludne moze byt problem aj tychto vibracii, 2,3,4 valce sice dostanu predpisanu davku paliva, ale ked je na prvom aj casovy aj mnozstevny rozdiel, moze to mat za nasledok nepravidelnost chodu a tieto problemy...Este raz pisem, jeffo nepocul a necitil som to, takto je to tazko presne diagnostikovat, ale tato moznost je prijatelna, Treba to dat do poriadku, v prvom rade.jeffo-28 napísal:OK dajme tomu ze je to malo tych 1600 otacok ale aj tak asi bude nieco s tymi vstrekovacmi nie ? pri 130 km rychlosti nemam ani 1600 ani 2000 mam viac a v intervaloch mi roztrasie auto citim to aj v sedacke aj vzadu to vidim na platne v kufri a ked mam polozenu 0.5 litr.flasu v boxe tak to krasne vidno to chvenie . Bol som aj na kontrole capov na tom traslaku a povedali ze je to v poriadkutak porad?
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 29.01.2010 21:47
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 61 neregistrovaných