Alfa Romeo 156 1.9jtd 16v

Diskusia ohľadne vozidiel značky Alfa Romeo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

nsbikes
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 01.12.2015 20:03
Zdieľať na Facebook

Alfa Romeo 156 1.9jtd 16v

Príspevok od používateľa nsbikes »

Zdravím diagnostika mi vyhodila chyby PO683 ohrievacia jednotka-prerušovana ... P1619 Chybna riadiaca jednotka-Prerušovana to prve su zhavice ale ta Rj to netusim ci je KO alebo co niesom mechanik ani nic kamarat si kupil diagnostiku a len tak sme ju skusili aa zacala mi svietit kontrolka motora vymazal to ale to neni riesenie tak ci sa stym nahodov niekto nestreteol alebo nevie co ako dalej .... Auto funfuje Dakujem za info
mfuska
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 13.04.2009 17:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mfuska »

ta prvá chyba, väčšinou označuje zlý žhavič, respektíve nefunkčné relátko žhavenia. premeraj všetky žhaviče, ak je nejaký nefunkčný, vymeň ho a vymaž chyby z RJ. ak sa neobjaví chyba znova, je všetko OK. k tej druhej chybe je ťažko hádať. je dosť možné, že si mal dačo zle ukostrené, a vyskočila tam táto chyba. vymaž chyby z RJ, pobehaj na aute, a znovu ho napichnite na diagnostiku. ak tam bude znovu,treba začať hľadať chybu sledovaním live hodnôt, resp. vyzistiť kedy sa objavuje.
nsbikes
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 01.12.2015 20:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nsbikes »

Dakujem za info auto teraz stoji idem menit rozvody a cakam na prepis auto som teraz kupil uz mi chybu neukazuje len dlho zhavy ja len dufam ze neni rj cela zla ale to by auto potom neslo
mfuska
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 13.04.2009 17:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mfuska »

aj žhavenie má svoju RJ. ale ako vravím, treba vymeniť zlé žhaviče, a už by sa nemalo nič objavovať. tu máš návod ako najjednoduchšie otestovať žhaviče:
https://www.youtube.com/watch?v=LYYRdoU-q9k
Napísať odpoveď

Návrat na "Alfa Romeo fórum"

Kto je prítomný