Alfa Romeo 156 1.6 TS, 88 kw - vypinanie a otačky

Diskusia ohľadne vozidiel značky Alfa Romeo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

filiptt1010
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 12.09.2014 07:23
Zdieľať na Facebook

Alfa Romeo 156 1.6 TS, 88 kw - vypinanie a otačky

Príspevok od používateľa filiptt1010 »

Ahojte všetci, cca pred 3 mesiacmi som si kupil Alfu 156, velmi ma zaujala, krasna, velmi dobre sa mi šoferovala, vyzerala byť bez problemov (až na variator), po čase sa mi zdalo, že trochu straca vykon, spotreba je vyššia a aj seká, teda cuká autom... čakal, som dovtedy kym pojdem dať vymeniť olej a filtre, že porobím aj ostatne čo bude treba, týždeň pred tým ako som mal ísť mechanikovi vymeniť olej sa však stalo to, že som mohol držať pedál na podlahe ale auto išlo len velmi pomaly alebo sa uplne cukalo, nakoniec niečo začalo aj smrdieť vo vnutri, začal isť z vyfuku čierny dym a par krat sa aj vyplo. Tak som ho šupol mechanikovi, kt. robí tieto talianske auta, ten mi odpojil lambda sondu a vytiahol prietokomer, vymenil olej aj filtre a povedal mi, že ide na dovolenku, tak mam auto zatial otestovať, že otáčky trochu lietaju, kvoli variatoru, ten je odpaleny, tak som si ho zobral, vyzeralo byť ok, idem si teda bez lambda sondy a toho prietokomeru, autom trochu cukalo ale naozaj len trochu (asi ten variator) keď som ale vyhodil rychlosť, zistil som, že sa mi vyplo auto, teda aj servo aj brzda stuhla, tak som rychlo naštartoval a dobrzdil, toto sa stava skoro pokažde keď idem a vyhodim rychlosť buď otačky klesnu do toho spodneho pola auto sa zatrasie a potom stupnu alebo sa vypne, tak moje jazdenie do prace je teda dost adrenalin kedže čakam kedy sa mi motor vypne, stane sa to asi 3-krat počas mojej cesty do prace, vačšinou pred križovatkou, podotykam, že na volnobehu keď pridam, neskape, klesne dva krat na to pole uplne pri nule ale nakoniec sa vyrovna, deje sa to len za jazdy. Ak tu niečo taketo bolo ospraveldňujem sa, ale myslim, že takyto zaujimavy