Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Alfa Romeo

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ado06
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 18.04.2010 21:51
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBI

Príspevok od používateľa ado06 »

V kútiku v hlave rozmýšľam nad jej kúpou a tak hľadám a zbieram o nej informácie. Niečo som si prečítal na mojeauto.cz , testy 1750 TBI mám tiež preštudované ale ako novej. Takže chcel by som vás poprosiť ak máte s ňou reálne skúsenosti ideál dlhodobejšie tak sa s nimi podelte :2f93: . Najlepšie verzia QV teda ide mi hlavne o motor. Alfu som mal takže žiadne ilúzie ale ani predsudky nemám. Názory zaujatých ľudí ma príliš nezaujímajú, ale keď sa potrebujete vyjadriť, nech sa páči :300f:
Vopred ďakujem za príspevky.
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Motor 1,8 TBI patrí medzi najspoľahlivejšie od Alfi,aj ked nie som vyznávačom Talianskych benz.agregatov,(skôr uprednostňujem JTD-cka) je dostatočne naladený na sportovejsiu jazdu.Osobné by som sa ho nebal kúpiť,ked mu das čo potrebuje dlho ti poslúži.
Petzi
Príspevky: 355
Dátum registrácie: 19.08.2008 17:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Petzi »

Zdravim ta. Brat mal to auto s tym motorom. Kupil ho malo najazdene 65tis. km original overene. Po 2tyzdnoch mu odysla na nom komplet elektrika, auto rano ani nemuklo nic. Vymena riadiacej jednotky za novu plus vymena spinacej skrinky a kadejakych kablov 1600e vo Fiate robene. Jazdil na nom ani 2mesiace auto mu zacalo zrat vodu a aj vela oleja. Zistili v servise, ze ma nacatu hlavu a ze musi vymenit. Na aute sa vymenila komplet nova hlava a islo prec. Co sa potom bavil s mechanykmi co tie Alfi opravuju tak mu povedali, ze tie motory nevidrzia malokedy viac ako 100tis. km. a koniec. Mali tam chlapa co mal auto v zaruke nemal najazdene ani 80tis. a motor sa musel cely menit za novy. Ked to budes kupovat tak ho vsetci budu samozrejme vychvalovat do nebies ake je dobre len aby sa ho zbavili. Zalezi od kusu aky kupis a kolko ma km a ci bolo pravidelne servisovane.
EASY206
Príspevky: 476
Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa EASY206 »

Ale samozrejme vždy platí pravidlo,aký pán taký kram a to že niekto mal Giuliettu a odišla nanom riadiacka a praskla hlava,všetko toto mohlo byť zapríčinené nedbanlivostou vodica,ale mohla samozrejme kľaknúť technika.Mňa by určite toto od kupi Giulietty neodradilo a čo sa tych motorov týka tak V6-tky boli nepodarky konkrétne 3,2 a nie 1,8( štvorvalec).To že auta neslúžia tak majiteľom ako by chceli(bez poruchy a bez výmeny dielov) zato môžu sami.90% aktualnej populácie vodičov na Slovensku si nezaslúžia jazdit na kolobežkách a nie na autach :300f:
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ten motor by sa mi páčil, nejaké skúsenosti som nikdy nehladal, ale čo sa mi rozhodne nepáči je cenovka za jazdenku, dovoz stráca zmysel z hladiska výkonu

Chápem že hladáš "image" ale toto je skrátka moc za prebalené (luxusnejšie) Bravo
Matulkoo
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Matulkoo »

Ivko co to ma spolocne s Bravom, okrem toho, ze to je koncern FCA? Hmmm?

Ani motor, ani podvozok tak teda co?
To nie je ako napr. a3 a golf
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Či vidim Giuliettu, Bravo, alebo Deltu furt vidím akokeby to isté auto v inom odeve

Neviem mne za takúto jazdenku príde sakra moc 14000€ - tolko stojí najlacnejšie 1.8TBi
Keby túžim po AR tak to už radšej zoberiem 159 s týmto motorom, ale to bude hlavne tým že nie som vyznávačom malých áut
Matulkoo
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 27.02.2012 12:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Matulkoo »

Chapem ivko.
Ceny za hothatch golf gti, giuliettu qv ci astru opc su plus minus v tom rocniku rovnake...tu uz ide len o dizajn, sympatie a pod., kazdopadne tbi je zaujimavou motorizaciou a alfa je v qv nevsedna a jazdi vyborne...samozrejme dizajn je vec subjektivna
159 je slabsia a citelne tazsia, takze rozdiel v agilite je znacny, pricom tbi v 159 tiez nie je lacna zalezitost
autickar21
Príspevky: 1596
Dátum registrácie: 12.05.2008 18:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autickar21 »

Tiez som uvazoval o tejto motorizacii, mna odradilo iba to, ze nieje aj kombi. Zatial mam od vlastnikou auta dobre referencie na tuto motorizaciu. Keby sa v automobilke fca nestriedali riaditelia, pohlavari ako trenky, nevymyslali bludy, uz mohlo byt... o 159 ani neuvazujem, dost tazkopadne, take prilis nemecke.
miso221
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 08.01.2010 19:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miso221 »

Ivko, nemas pravdu. Bravo a Delta ok, to je rovnake. Ale AR je tosku nieco ine, presne ako pisal aj Matulkoo. Motor a podvozok, to je uuuplne ina kava ako Bravo a Delta.
majo450
Príspevky: 18
Dátum registrácie: 02.07.2012 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa majo450 »

Delta bravo su vyvojovo starsie auta. Giulietta je ine cafe. Sam jazdim ale diesel. Aby som prestupil do niecoho vw group to je asi nerealne. Nemecke diesle nemaju krutiaci moment az taky ako taliani.
Osobne by som mozno pozrel po novsom modeli facelifte ale tam je uz aftomat ????. Dovod? Myslim ze v 2014 znizovali interval vymeny oleja z 35000 na 15000u benzinu a 20000 u dieslu.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

:)

julca je postavena na C platforme fiatu, stilo bol prvy voz tohoto rodu :41c2:

dalej bravo, delta, dodge dart atd

ze ma vzadu multilink miesto obyc napravy ? to neznamena ze ide o uplne ine auto...ved aj ine automobilky u rovnakeho modelu maju tieto dve riesenia...

motoricky tiez neni pravda ze alfa ma iny motor, v delte je tiez turbobenzina 1,8, uz je len vec marketingu kam koncern co pusti...top motorizacie nedostane fiat a uplny zaklad zase alfa

ja bych to tak zhrnul, kde uzname bravo, stilo a delta su surodenci, julca s dartom su minimalne ich bratranci ;-)
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
miso221
Príspevky: 152
Dátum registrácie: 08.01.2010 19:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miso221 »

Majo: jasne, tam nie je o com. Jtd-cka su obecne najlepsie diesle. Tdi-cka sa im nemozu ani rovnat. Ale vlastne je tu jeden parameter v ktorom ich tdicka s prehladom prekonavaju a to v emisiach.
bajo: ver tomu, ze pocitis rozdiel ci je vzadu nezavisle zavesenie kolies, alebo len obycajna rura na ktorej su pricapene kolesa a to najmä v zakrutach.
eerl
Príspevky: 216
Dátum registrácie: 25.04.2008 09:28
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa eerl »

Kamaratka mala Guilettu, tiez benzinove turbo, motor ok.
Auto mala od novoty ale neustale bola v servise s elektrikou. Raz neslo okno, druhy nesvietilo brzdove svetlo, vypadavala klima a tak stale dookola...

Horko tazko sa toho zbavila a teraz ma golfa VII (tiez nie vyhra, ale zatial sa nekazi).
ado06
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 18.04.2010 21:51
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ado06 »

ivko1 napísal:Či vidim Giuliettu, Bravo, alebo Deltu furt vidím akokeby to isté auto v inom odeve

Neviem mne za takúto jazdenku príde sakra moc 14000€ - tolko stojí najlacnejšie 1.8TBi
Keby túžim po AR tak to už radšej zoberiem 159 s týmto motorom, ale to bude hlavne tým že nie som vyznávačom malých áut
Máš v niečom pravdu nato, že to je Talian si celkom drží cenu, úplný ideál pre mňa by bola 159 SW s týmto motorom a v plnke z posledných vyrobených kusov. Mal som 159 SW s 1.9 JTD 16v, ale pre mňa diesel zatiaľ nieje, momentálne mám BMW 525i e39, slušné vozenie. No chcel by som niečo menšie lebo častejšie jazdím mesto, živšie kde môžem zložiť zadné sedačky a občas zobrať 5 ľudí.

Návrat na "Alfa Romeo fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný