Alfa Romeo Brera vs Subaru Legacy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 12.10.2011 14:10 Zdieľať na Facebook
Alfa Romeo Brera vs Subaru Legacy
Zdravim Vas motomaniaci. Mam finalnu dilemu a potrebujem skusenosti pripadne rady. Zúžil som si výber na hore spomína é autá. Brera 2.2JTS a legacy bud 2.0 alebo 3.0 benzin. Co by ste zvolili ake su caste problemy pripadne lahsia udrzba. Dakujem
-
- Príspevky: 959
- Dátum registrácie: 30.06.2012 18:16
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Tie auta sa nedaju porovnavat.....to je jak keby si si mal vybrať medzi ritnatým malým pivom Dženifer Lopez a vysokou, štíhlou laňkou Žizel Bundchen....
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 30
- Dátum registrácie: 12.10.2011 14:10 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 120
- Dátum registrácie: 06.12.2012 14:22
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1380
- Dátum registrácie: 28.11.2014 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: 15.11.2012 12:31 Zdieľať na Facebook
Presne toto som teraz ja riešil, tiež som sa rozhodoval medzi Brerou, Legacy, Accordom a nakoniec som sa nerozhodol ani pre jedno z nich .. kde sa traja bijú, štvrtý vyhráva :D Jedno Legacy sa v lete predávalo, pekné Spec B 3.0 manual, ale kym som sa stihol spamatat, uz ho nebolo... Accord je uz taka mensia tuctovka pre mna, Breru som vyberal srdcom, no ale nakoniec zavelil rozum.
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Pri AR ak by som mal voliť imidžovku tak určite GT, Brera mi príde ako zlepená z dvoch rozdielnych áut asi niečo ako Roomster, predok Fabia, zadok úžitkáč
Druhý problém je spotreba, bárs aj nie som zrovna spotrebár tak u JTS by ma to sralo, na 2.2i s pohonom jednej nápravy, MT prevodovkou je to brutálne užrané
Druhý problém je spotreba, bárs aj nie som zrovna spotrebár tak u JTS by ma to sralo, na 2.2i s pohonom jednej nápravy, MT prevodovkou je to brutálne užrané
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Brera:
2.2JTS (priamy vstrek) = ťažké, užrané, nejde to, nemá to grády ani poriadny zvuk. Navyše iba predohrabka.
3.2JTS (priamy vstrek,4x4) = ešte ťažšie, ešte užranejšie, ale (relatívne) ide to, aj grády aj zvuk to vcelku má. Avšak konštrukčne zle riešený agregát, doplácajúci na príliš dlhý interval výmeny oleja (30 000km), ktorý samosebou ešte fešáci o nejakú tu tisícku km radi prešvihujú. Výsledkom sú vyťahané, hrkotajúce reťaze. Je ich treba vymeniť aj spolu s príslušenstvom. Pochopiteľne všetko iba originál diely (aspoň donedávna to tak bolo). To predstavuje dokopy šialenú sumu, ktorá v súčasnosti často prevyšuje polovicu ceny jazdenky... Okrem toho, aj napriek starostlivosti predpísanej výrobcom (resp. práve preto) dochádzalo k veľkej tvorbe karbónu a často aj zadretiu agregátu.
Preto z hladiska nejakej-tej spoľahlivosti je na tom paradoxne najlepší diesel 2.4JTD-m. Ten však treba voliť vo 154kW verzii s modifikovanou hlavou valcov, ktorá sa pri 147kW-vej ľúbila puknúť (opäť konštrukčný nedostatok). Najlepšie na tom celom je, že tento inak veľmi dobrý agregát si s autom rozumie skvele a človek nie je výnimočne pri diesli ochudobnený ani o zvukový prejav (5 valec tu znie veľmi príjemne) ani o estetiku (vzhľadovo neodlíšiteľné od benzínu). Ako obrovský bonus je samozrejme spotreba, ktorá je oproti V6-ke zhruba polovičná...
SUBARU-čka sú veľmi špecifické tragače pre individualistov, podobne ako Alfa. Akurát sú úplne z iného cesta.
V prvom rade je spoľahlivosť benzínových boxerov Subaru na nepomerne vyššej úrovni ako v prípade Brery. To je neodškriepiteľný fakt. So spotrebou (aj napriek trvalému 4x4) je na tom opať lepšie Legacy. Otázka zvukového prejavu je subjektívna, ovšem ak sa porovnáva 2.2 R4 základnej Brery a 2.0 boxer základného Legacy, tak výsledok je jasný. Dilema nastane pri porovnávaní šesťvalcov, kde sa musí každý rozhodnúť sám.
Podstatný rozdiel však u Subaru nastáva v prípade servisovania, kde (aj pri relatívne malých zásahoch) musí isť agregát von z tragača. Našťastie je už veľa servisov, ktoré tento úkon zvládajú rutinne, bez toho, aby si jeho majiteľ musel ísť kôli tomu brať do banky úver
Nuž a ak človek berie do úvahy vzrušenie z autáka ako takého, tak úprimne:
Brera má v tomto oproti úplne bežnému Legacy hóóóódne navch. Na tom je v podstate založená aj filozofia značky Alfa Romeo - pôsobiť na emócie. V tomto Subaru nemá príliš čo ponúknuť s výnimkou šaškovania na snehu (vtedy vykúzli rohlík na xichte na počkanie, hehe) alebo vlastnenia Imprezy VRX Sti. Ale to už je iný príbeh...
2.2JTS (priamy vstrek) = ťažké, užrané, nejde to, nemá to grády ani poriadny zvuk. Navyše iba predohrabka.
3.2JTS (priamy vstrek,4x4) = ešte ťažšie, ešte užranejšie, ale (relatívne) ide to, aj grády aj zvuk to vcelku má. Avšak konštrukčne zle riešený agregát, doplácajúci na príliš dlhý interval výmeny oleja (30 000km), ktorý samosebou ešte fešáci o nejakú tu tisícku km radi prešvihujú. Výsledkom sú vyťahané, hrkotajúce reťaze. Je ich treba vymeniť aj spolu s príslušenstvom. Pochopiteľne všetko iba originál diely (aspoň donedávna to tak bolo). To predstavuje dokopy šialenú sumu, ktorá v súčasnosti často prevyšuje polovicu ceny jazdenky... Okrem toho, aj napriek starostlivosti predpísanej výrobcom (resp. práve preto) dochádzalo k veľkej tvorbe karbónu a často aj zadretiu agregátu.
Preto z hladiska nejakej-tej spoľahlivosti je na tom paradoxne najlepší diesel 2.4JTD-m. Ten však treba voliť vo 154kW verzii s modifikovanou hlavou valcov, ktorá sa pri 147kW-vej ľúbila puknúť (opäť konštrukčný nedostatok). Najlepšie na tom celom je, že tento inak veľmi dobrý agregát si s autom rozumie skvele a človek nie je výnimočne pri diesli ochudobnený ani o zvukový prejav (5 valec tu znie veľmi príjemne) ani o estetiku (vzhľadovo neodlíšiteľné od benzínu). Ako obrovský bonus je samozrejme spotreba, ktorá je oproti V6-ke zhruba polovičná...
SUBARU-čka sú veľmi špecifické tragače pre individualistov, podobne ako Alfa. Akurát sú úplne z iného cesta.
V prvom rade je spoľahlivosť benzínových boxerov Subaru na nepomerne vyššej úrovni ako v prípade Brery. To je neodškriepiteľný fakt. So spotrebou (aj napriek trvalému 4x4) je na tom opať lepšie Legacy. Otázka zvukového prejavu je subjektívna, ovšem ak sa porovnáva 2.2 R4 základnej Brery a 2.0 boxer základného Legacy, tak výsledok je jasný. Dilema nastane pri porovnávaní šesťvalcov, kde sa musí každý rozhodnúť sám.
Podstatný rozdiel však u Subaru nastáva v prípade servisovania, kde (aj pri relatívne malých zásahoch) musí isť agregát von z tragača. Našťastie je už veľa servisov, ktoré tento úkon zvládajú rutinne, bez toho, aby si jeho majiteľ musel ísť kôli tomu brať do banky úver
Nuž a ak človek berie do úvahy vzrušenie z autáka ako takého, tak úprimne:
Brera má v tomto oproti úplne bežnému Legacy hóóóódne navch. Na tom je v podstate založená aj filozofia značky Alfa Romeo - pôsobiť na emócie. V tomto Subaru nemá príliš čo ponúknuť s výnimkou šaškovania na snehu (vtedy vykúzli rohlík na xichte na počkanie, hehe) alebo vlastnenia Imprezy VRX Sti. Ale to už je iný príbeh...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Pretoze je prilis novy a teda odhadujem, ze dopytovatel nan jednoducho nema rozpocet. Inak by sme sa nemohli sucasne bavit o motore SĂşbarĂş 3.0, ktory sa od r.2009 do Legacy uz nemontoval...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: tatkotom a 18 neregistrovaných