Alfa Romeo Brera vs Subaru Legacy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Neviem, nemam patent na rozum.
Ale kedze som o.i. ten model vlastnil, tak na interval 30 000km predpisany vyrobcom tak skoro nezabudnem. V kombinacii s tymi mopedovymi retiazkami a dalsimi cingrlátkami je to znacne sialena lehota.
Na druhej strane hladat niekoho, kto dobrovolne skrati nejaku lehotu predpisanu vyrobcom (vseobecne) je vzdy ako hladanie ihly v kope sena, ak sa clovek zamera na konkretny model. Kto z prvých majitelov by to robil? Obzvlast v dobe, kde je cim dalej, tym viac kara vnimana ako spotrebak a nie ako majetok (ako tomu bolo pred ´89).
Bezny uzivatel si skratka kupi nove auto a riadi sa pokynmi vyrobcu, ktory na tento servisny postup dava nie len navod, ale aj zaruku!
Ale kedze som o.i. ten model vlastnil, tak na interval 30 000km predpisany vyrobcom tak skoro nezabudnem. V kombinacii s tymi mopedovymi retiazkami a dalsimi cingrlátkami je to znacne sialena lehota.
Na druhej strane hladat niekoho, kto dobrovolne skrati nejaku lehotu predpisanu vyrobcom (vseobecne) je vzdy ako hladanie ihly v kope sena, ak sa clovek zamera na konkretny model. Kto z prvých majitelov by to robil? Obzvlast v dobe, kde je cim dalej, tym viac kara vnimana ako spotrebak a nie ako majetok (ako tomu bolo pred ´89).
Bezny uzivatel si skratka kupi nove auto a riadi sa pokynmi vyrobcu, ktory na tento servisny postup dava nie len navod, ale aj zaruku!
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
Tiez mam 30000 napisane , hodil som bobek na celu zaruku a autorizak a bol som tam 0krat presne , pri 30000 uz bola tusim tretia, ci stvta?? napln v motore , ja som stara skola, po "zabehu" ide von, potom pri kazdom prezuvani gum jar jesen, to tak vyda 10-15000 jako vyjde...na napln, 30000 nech meni na svojom serbli kdo chce, ja rozpravky citam detom, ale im uz neverim
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Pro tých intervalech je chyba v paušalizovaní. Ak budem jazdiť 80% dlhšie trasy, tak je ten interval OK no ak 80% město tak je samozrejme naprd. Výrobcovi aby sa mali nad tým trochu zamyslieť a stanoviť niečo jako je u nákladiakov = alternativa v mh. Lebo aj nákladiaky majú interval 120 000km a tí čo jazdia dialky to majú OK. No rovnaký motor vo vyklápači 8x8 ktorý sa motá po stavbách to isté v mh "najazdí" za 30 000km. U osobáku je to to isté. Dialky 30 000km OK no po meste to má v mh za 10 000. RJ by mala mať vlastné počítadlo mh (zákazník to ani nemusí vedieť) a upozorniť na výmenu ak už je čas.
A k téme: Legaci je skevelé a spolehlivé auto ale nudné jako kocka masla. Brera je nádherné auto z kterého sa nechce vysadnúť. Ja by som napriek všetkému jednoznačne volil Breru
A k téme: Legaci je skevelé a spolehlivé auto ale nudné jako kocka masla. Brera je nádherné auto z kterého sa nechce vysadnúť. Ja by som napriek všetkému jednoznačne volil Breru
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 14.12.2013 18:32 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
markoimportauto to v dlhom príspevku vlastne charakterizoval,ani niet čo dodať.Snáď k jedinej jeho vete z druhého príspevku...že kára začína byť vnímaná ako spotrebák..no to si rozhodne nemyslím.Z jednoduchého dôvodu že taká lepšia stojí majetok,ale aj ten majetok reprezentuje rozhodne viac,než to, že majitel uvažuje racionálne o aute ako premiestňovadlu svojho zadku.Auto až v prvom rade prezentuje majetok,smutné aj hlúpe ale platí.
robo3220 ovšem vyriešil vec dobre a aj zadavatelovi témy by som to riešenie tiež poradil ako ideálne.
robo3220 ovšem vyriešil vec dobre a aj zadavatelovi témy by som to riešenie tiež poradil ako ideálne.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 14.12.2013 18:32 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 109
- Dátum registrácie: 17.08.2009 07:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Acon za nudné autá sa v prvom rade dajú považovať tie ktorých je na cestách ako maku...
Dalšia skupina nudných áut sú zdochliny, ktoré majú problém obehnúť aj linkový autobus, ktorý sa šuchce 60/70-tkou medzi zástavkami
Breru pokladám vyslovene za imidžovku pre toho komu sa páči, ale zvyšok je nejak mimo. Podla katalogu Brera 2.2JTS 1430kg, Ar GT s 2.0JTS 1295kg. Nedá sa to celkom ideálne porovnať, kedže tie autá používajú rozdielne motory až na 3.2V6, ale skrátka Brera má dosť závratné hmotnosti. On ten problém hmotnosti je vyčítaný AR už od vzniku modelu 159
bajo777 - za ten autorizák paledc hore
Dalšia skupina nudných áut sú zdochliny, ktoré majú problém obehnúť aj linkový autobus, ktorý sa šuchce 60/70-tkou medzi zástavkami
Breru pokladám vyslovene za imidžovku pre toho komu sa páči, ale zvyšok je nejak mimo. Podla katalogu Brera 2.2JTS 1430kg, Ar GT s 2.0JTS 1295kg. Nedá sa to celkom ideálne porovnať, kedže tie autá používajú rozdielne motory až na 3.2V6, ale skrátka Brera má dosť závratné hmotnosti. On ten problém hmotnosti je vyčítaný AR už od vzniku modelu 159
bajo777 - za ten autorizák paledc hore
Naposledy upravil/-a ivko1 v 04.10.2015 09:03, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Ty si ale uvedomelý motorista, ktorý sa nedal obalamuťiť cielene nezmyselne nastavenym intervalom od vyrobcu, sledujuci v skutocnosti podla vsetkeho rychlejsiu obratku spotrebaku (rozumej tragaca). Logika veci veli: cim skor obcan opotrebuje zasadnu vec na tragaci (napr. motor trapeny prilis dlhym intervalom, pri ktorom ani najlepsi olej nie je schopny udrzat si svoje vlastnosti) - tym skor si kupi nove. A obcanovi, resp. skor ovcanovi budu drzo trvrdit, ze je to koli znizeniu prevádzkových nakladov. Iste, tato pesnicka ma svojich nadsenych posluchacov: managerov spolocnosti, ktore maju vozidla na obmedzeny cas a rata sa kazde usetrene evri v nakladoch (napr. spol. núkajúce operativny leasing).bajo777 napísal:Tiez mam 30000 napisane , hodil som bobek na celu zaruku a autorizak a bol som tam 0krat presne , pri 30000 uz bola tusim tretia, ci stvta?? napln v motore , ja som stara skola, po "zabehu" ide von, potom pri kazdom prezuvani gum jar jesen, to tak vyda 10-15000 jako vyjde...na napln, 30000 nech meni na svojom serbli kdo chce, ja rozpravky citam detom, ale im uz neverim
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 91 neregistrovaných