A4 2.0 TDI stráca vodu

Diskusia ohľadne vozidiel značky Audi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kako27
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 22.08.2013 21:51
Zdieľať na Facebook

A4 2.0 TDI stráca vodu

Príspevok od používateľa kako27 »

A4 B7 2.0 TDI 103kw 8V BPW. Mám taký problém že auto ked jazdím dialnicu dlhú trasu tak asi po 100 km mi pípne hladina kvapaliny a voda sa niekde tlakuje. Keď otvorím viečko tak vysyčí voda a zmizne znej a stále musím dačo doliať akoby sa voda nechladila. Ale čudné je to že to robí len ked jazdím dlhú trasu ked idem DE-SK 1300 km dolejem niekedy aj 2-3 litre a ked idem do kopca tak mi aj teplota motora dvíha musím ibrať nohu z plynu a klesne a ide dalej ale keď jazdím krátke trasy mesto a pod mimo obce tak ani deco nezožerie. Bude to tesnenie pod hlavou alebo može byť aj iný problém ? Ďakujem za rady
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Zastav sa v nejakom normálnejšom servise a za 5 minút ti urobia test a budeš to vedieť z 1000% istotou.Alebo dobehni do NZ a za 5 minút ti to poviem ja,budeš lahší o 12 e.- nad tým je škoda špekulovať či ano či nie
PROCHY603
Príspevky: 3785
Dátum registrácie: 11.02.2008 21:34
Bydlisko: BLAVA
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PROCHY603 »

Prasknute tesnenie alebo prasknuta hlava!!!! :41c2: :41c2: :41c2: :41c2: :41c2:
kako27
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 22.08.2013 21:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kako27 »

A koľko stojí výmena ? Nech viem na čo sa mám pripraviť :)
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Mna docela udivuje, ze napriek tomu vareniu sa chladiacej kvapaliny sa veselo jazdi, ved staci obcas doliat vodu...
A kolko stoji vymena coho?
Netreba radsej najskor zistit, ze preco to vari?
kako27
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 22.08.2013 21:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kako27 »

Auto ide pekne bez problémov len stráca vodu aj kedy zapíípa hladina voda tam len senzor pípa ked zmením napríklad rýchlosť zo 160 na 100 tak začne pípať ale aj 200-300 km dalej prejdem na tom potom si urobím pauzu otvorím viečko dolejem vodu a možem ísť dalej lebo voda tam je len sa tlakuje a senzor zapípa že nie je. A ked otvorím tak sa z nej vyparí vyjde vzduch torchu klesne hladina tak dolejem po max a idem dalej. Tam iný problém není len mna zaujíma kde je ten problém že toto robí. Nie som si istý že to bude tesnenie
jaster-83
Príspevky: 1441
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

Tebe pipne voda a ides veselo dalej este 200-300km......? neblazni, kolko vody si do toho auta uz nalial? biely dym ti nejde z vyfuku? urob test na CO v chladiacej sustave ako ti napisal mhlavaty a pohnes sa dalej, ak ti tlakuje tak by ti po otvoreni mala hladina stupnut si myslim, plyny sa ti hromadia pod vickom a tlacia hladinu vody dole, ten najvacsi tlak ujde cez vicko nadoby
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
kako27
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 22.08.2013 21:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kako27 »

Ano voda mi pipne najprv ked to robilo prvy krat som zastavil hned pozrel vodu a vsetko ok len z nej ubudlo. Trz uz viem ze mozem prejst kludne 200 300 km dalej ona sama prestabe pipat. Ja tomu nerozumiem proste idem na dialnicu a po 100 az 200 km mi pipne prvy krat zastav otvorim viecko ano robi sa tam tlak tak pomaly otvorim vysyci vzduch vodu nadvihne a potom klesne dole namiesto vzduchu. A tym padom dolejem kolko ubudlo. Cize moze byt ze zavzdusnuje vodu a tlakuje sa dole. A ked idem po dialnici vkuse napr. 160 a znizim rychlost na 100 tak mi zacne pipat ale hned ako nahle zvysim rychlost naspet na 160 prestane pipat a nic sa nedeje. Proste nechapem tomu preto prejdem dalsich 300km a skontrolujem kolko ubudlo vody. Uz tam mam len cistu destilovanu lebo dokopy za 10 tisic km som dosila asi 10l. Ale toto robi len na dialnici ked jazdim dlhu trasu lebo ked robim behacky po meste nic ani dcl neubudne ani nepipne senzor. Akoby vodu iba pri dlhsej jazde neochladzuje tak sa zphrieva a vyparuje cez nadobku lebo tam to sycalo. Motor mi nepride ze zere vodu len sa voda prehrieva a vyparuje a niekde zavzdusnuje lebp ju tlakuje dole preto mi pipne senzor lebo voda z nadobky sa ntlakuje dole a senzor pipne ze nie je voda ale ako nahle otvorim nadobku voda naspet vyjde do nadobky. Tak kde je problem ? To podla mna neni tesnenie.
mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

Tymto sposobom sa ti hludne moze skrutit hlava, hoc koli banalite ako je chybne viecko na expanzke, co stoji drobne. Preto nechapem-e, ze s tym jazdis dlhodobo, kde cena za opravu sa potom moze pohybovat cez 1000€. A priom staci skontrolovat zmes, ci tam je CO, otlakovat system, vylucit vymennik atd...
Ale zjavne neni s tvojej strany potreba riesit problem.
Aspon si mohol pozriet, ked je motor studeny do tej expanzky, ci tam je vidno daky povlak...
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

mastik...volá sa to - istá cesta do pekla.Rozumné veci zásadne ako posledná možnosť riešenia
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

10000 najazdils, tak co riesis ? Voda je lacna, servis nebude...vrci? ides dalej :3035: , jak sa hovori, minimalne do nedele...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
autokomplet
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: 16.08.2006 14:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autokomplet »

na tych motoroch praskaju hlavy
16V je lepsi - tam nepraskaju hlavy, tam su len ine problemy...
Žijeme v dobe plnej egoistov, sociopatov, ľudí s vymytým mozgom a žiaľ aj srdcom.
Ľudia pod tlakom medii, technologii, rýchleho spôsobu žitia stratili skutočné hodnoty.
Ešte že máme riešenie - môžeme si zabezpečiť psa...
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

najskor prasknuta hlava, ale pri takom najazde mozu uz byt chytene valce - treba to pozriet, potom co je vlastne v oleji, aby nebola chytena kluka. Pri takejto poruche nemozes jazdit vobec, nie to este dake dialky a tocit 160km/h, lebo potom motor ide pa-pa.
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Lorak 777 nemaj boja.Audi to MUSÍ vydržať!!!!Veď je to nemecká raketa ktorá má náskok vďaka technike.Ale vážne,jazdiť tisícky km s podobnou poruchou je vysoko rizikové.
kako27
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 22.08.2013 21:51
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kako27 »

Ja jazdím preto lebo na výber nemám a musel som kvoli práci a nebol čas na servis. V najbližšej dobre sa to bude riešiť len som chcel približne vedieť čo treba skontrolovať alebo do čo bude treba vymeniť aby som prichystal sa na to kolko to bude stáť. Motor ide jak stále bez chybičky tak žiadne valce ani kluka nič sa nechytá ved to robí len na dialnici aj to len nahreje a ja ju odtlakujem a je všetko v poho. Trz jaztdím mesto nie dialnice a žiadne pípanie žiadne strácanie vody rozumieš ? Auto má problém len pri dlhej ceste ked je auto v prevázke dlhú dobu ako napr. jazda dialnicou

Návrat na "Audi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných