2.0 TFSI BWA 147kw

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

mp3turbo napísal: pretoze ked robili tu GO na namakanom Folcgagene ktory sa sotva dozije 150.000km
vážený prispievateľ.. prosím ťa, netrep sprostosti a obmedzi sa na konrétne fakty.. po svete behá mraky vozidiel s týmto konkrétnym motorom, resp. jeho výkonnostnými variantmi s nábemi bežne cez 200-300tkm, mnohé upravované na dosť vysoké výkony.. s tým, že žiadne extrémne GO na nich robené neboli ani potrebné niesu a ničim bežne sa opakujúcim a vážnym netrpia. Vcelku sú to dobré a spoľahlivé motory.

Toto už je vážne diagnóza.. za každú cenu tu opľuť všetko čo je VAG..
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Veru, ako si môže dovoliť napísať niečo negatívne na najlepšie motory na svete, ktoré na nič negatívne nikdy netrpeli a ani v autorizákoch o ničom nevedia! turbo, fuj, že ti nie je hanba!
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

Prosím ťa, čo tu ako obhajuješ? ..pozri sa na názov témy, o čom konkrétne sa tu pojednáva.. reč je o 2.0TFSI, ktorý sa vraj (vďaka zovšeobecňovaniu..) sotva dožije 150tkm..

Na tento zovšeobecnený nezmysel som zareagoval plne oprávnene..
RSM
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 02.11.2009 19:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RSM »

viem že som tu dlho nebol ale neda sa neodpovedať!!
prosim vás ako ste na to prišli že tento motor vydrží 150 000km a treba GO??
to aky múdri na to prišiel??
Je to stará téma ale nedá sa nezareagovať!
niekedy som vlasnil 120 škodu a prvu generalku som robil pri 180 000 km !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a z týmto motorom ??? 150 000 km a pri dnešnej technologii??
som vlastník toho istého typu ww 2.TFSI/147kw BWA
mam najazdených 310 000 km ....bez GO!!!!
a jediný problem týchto motorov je náchylnosť na olej ...
maju predpísany iba jeden typ/druh oleja (pre motory TFSI,FSI)je to castrol (na zadnej strane ..ww 504-507)long live)pre premenlive servisne intervaly ....ale!!!! pozor je to citlivy motor na olej a výmena sa robi podla predpisov
ww predpisuje premenlive intervaly t.j 30 000 km !!!
lenže ak vam vypiše PC že treba robiť servis ..to znamena že ste šofer ktorý jazdi športovou jazdou a senzor vo vani vam da príkaz vymeniť olej !!!!
to znamená že ak týmto motorom šlapete na plyn tak vam vypíše výmenu aj po 10 000 km !!!
upozornujem že to netreba brat na lahku váhu !!!!
Generalka po 150 000 km???tak to si mu daval.... a poriadne..aj ked to čo si opísal tomu nenasvedčuje...
Motor ma tri ventily na tlak a podtlak
je to magnetický ventil N75 na nizky tlak
ventil N249 na vysoky tlak od turba
ak maš nejaku chybu týchto dvoch auto nebude mať výkon
a ešte maš jeden ventil na podtlak ..nachadza sa na veku ventilov ..ak je membrana vo vnutri poškodená tak sa zda že ide auto ako na tri valce(pri volnobehu) a dosť trha z motorom ..ale ked normalne jazdiš a maš otačky vyšie tak ide normalne ...treba vymeniť
Popozeraj si ventily na tlak a podtlak ...myslim si že je to v tom ..
je to skvely motor ako každy iny ked sa o neho staraš ako maš.... a tak isto ma chyby ako každy iny ale určite vydrží viac ako 150 000 a potom GO...
tieto motory maju kovanu kluku a piesty ..sodikovo-horčikove ventily!!chladene turbo !!
to by si mu musel poriadne kvapky davať ked pri 150 000km je potrebna GO.
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

..čo sa čuduješ, tu je to čistá anti VAG demagógia (uznávam, že v niektorých konkrétnych veciach čiastočne oprávnená)..
No je vyslovene na pováženie, ak aj kvalitný dobrý motor, ktorý nemá žiadne vážnejšie problémy a v pohode pri dobrom servise a normálnom zaobchádzaní, dokáže bez nejakých vážnejších problémov natočiť 400tkm.. tu opľujú len čisto z princípu, pretože je to VAG produkt.. a ešte sa tvária dôležito.. normálne na smiech lol

P.S tento motor pri pravidlenom kvalitnom servise a výmene oleja do 10-15tkm plus filtre, pri normálnom zaobchádzaní v zmysle využívať výkon až po dobrom zahriatí, motor a turbo po záťaži dochladiť.. vydrží hravo skutočne množstvo kilometrov. Osobne do tohto motora odporúčam neliať 5w-30 VW504, tento motor bol konštruovaný v dobe kedy tieto eko nizkoviskózne LongLife grcanice ešte nehrali prím, tento motor je stavaný na klasické FullSaps viskóznejšie oleje. Treba aspoň kvalitnú 5W-40 VW502 a meniť do 10-12tkm alebo z reálnych skúseností je osvedčená pri už zvýšenej spotrebe oleja viskozita 5W-50.. v tomto prípade VW502 netreba riešiť, tieto oleje to prekonávajú s prehľadom..
RSM
Príspevky: 112
Dátum registrácie: 02.11.2009 19:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa RSM »

som rád že niekto zareagoval
a súhlasim z tým čo si napisal ...
treba davať oleje tie čo su predpísane a nešpekulovať
(dam ten alebo henten lebo ten je o niečo lacnejši )
takisto sevisne intervaly treba dodržiavať olej,filtre
viem že origo.veci stoja viac ale stoji to zato,vymeniš a maš pokoj
tento motor je naozaj dobry a vykonny a ked je o neho dobre postarane ..tak vydrži
su motory ktore su naozaj šit....ale myslim si že tento medzi ne určite nepatri
a ked niekto robil generalku takeho motora po 150 000 km tak mu daval poriadne kvapky ...alebo mu to poradil totalny somar (sory za vyraz )ktory nevedel čo z motorom je ..
každy kto si ide kupiť auto tak zvažuje značku,typ,spotrebu a samozrejme peniaze (za kolko )ale kolko sa da neskor do udržby to rata malo kto ...a potom sa začne šetriť a po čase zo šetrenia kaziť ...no a samozrejme nakoniec je na vine auto zla značka .maju zle motory ..a take si už nekupim ..a servis je drahy ...atď atď...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Osobne do tohto motora odporúčam neliať 5w-30 VW504,
>> tento motor bol konštruovaný v dobe kedy tieto eko nizkoviskózne LongLife grcanice ešte nehrali prím


co to preboha WV chlapci trepete ? Longlife oleje su tu s nami minimalne od roku 1998 pretoze existuju napriklad BMW LongLife 98, BMW Longlife 01 (teda 2001) a dodnes ziva BMW LongLife 04 teda 2004 specifikacia, tento predmetny 2.0tsfitfsitdi WV motor bol skonstruovany kedy ?

Takze v tej sekunde kedy prvy tento 2.0UberMotor opustil fabriku tu s nami uz boli longlajf oleje 10 rokov a hrali absolutny prim ! Ved sa nenechajte nachytat ako male decka ktore tvrdia ze henta zelena fabia je sportovo-cervena oktavia...

Dalej, automobilka NESMIE predpisat Kastról ani ziadne ine oleje. Ona moze totiz len DOPORUCIT. Aj z tohoto dovodu ma kazda velka automobilka vlastne olejove specifikacie ktore potom vyrobcovia olejov musia dodrzovat a nechat si draho certifikovat.

Ostatne plati, nehovorim ze nie su taketo motory co sa nedoziju tretinu mega alebo podobne cisla. Prepacte ale, taketo najazdy mali vsetky motory vzdy v celej historii motorizmu takze to nie je nic vynimocne (a vsimneme si ze vobec nezacinam o hroznej nekvalite motorov WV po roku 2003 odkedy to bol jeden prieser za druhym, zvlast TSI/FSI/TFSI/FSTI/vsetky tieto pismenkove kombinacie kde strielali rozvody a existuje len PAT verzii napinakov - pardon ale aby to na styrikrat chlapci nevedeli vyriesit, tak to je sila hodna povsimnutia a NEZAPLATENIA).

Cize ? Jasne, predmetny motor mohol mat somarov majitelov, nebolo to 150k km ale 180k km ked bola robena generalka a kedze je to WV, tak tych 180k mohlo v skutocnosti byt 320k km. Pretoze este u nas nikdy nejazdil WV s pretocenym tachometrom, to je nas vsetkym jasne.
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

BMW normy tu pletieš načo, tu sa jedná o LowSaps oleje VW504/507 ktoré sa začali postupne uplatňovať až po roku 2000 a to len z titulu montovania DPF filtrov pre dízle.. abslútne nie kvôli benzínovým motorom, ktoré tieto EKO oleje asbolútne nepotrebujú a žiaden motor primárne na tento olej konštruovaný nebol.. Tento olej opakujem vznikol jedine pre potreby DPF filtrov, pre nič iné.. akurát v rámci poslednej politiky VAG v zmysle takmer všetko čo je možné drbnúť pod jednu normu, tým zařval aj benzín.. ten olej nemá žiadne zázračne LongLife aditíva.. tento olej bol ako LongLife zvolený len kvôli vyššej strihovej stabilite oproti VW502 5W-40 kedže je to nižšie viskozitné rozpatie a je tym pádom použitých menej polymérov upravujúcich viskozitu.
Naštastie VAG u týchto motorov dáva možnosť fungovať aj na VW502 oleje s pevným intervalom výmien.. ono je to totiž aj logické.. hoci u VAG často logika ide bokom.

Ďalej si si tú litániu k ničou mohol odpustiť, nakoľko
každý súdny človek, ktorý prichádza reálne do styku s VAG vozidlami samozrejme vie o hovnách ktoré tento koncern dokázal vo svojej histórii vyprodukovať a o tom,ako divne sa k problémom stavajú.. ja mám problém konkrétne s tým, čo som tu už napísal. Myslím, že je to celkom jasné a stručné.

P.S a ak uvádzam že týchto motorov behá po svete skutočné mraky a mnohé upravované na výkony 300koní a viac a behajú, fungujú riadne porcie kilometrov, tak to nieje preto aby sme sa tu nad tým ukájali aké sú to UBERmotory.. ale preto, aby sa tu zas zbytočne a neférovo nezovšeobecňovalo..

Inteligentný normálny človek pochopí.
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Písal som o tomto motore do jednej témy, kde sa riešil nákup TFSI agregátu. Nie je to totožný motorKrstný ho má v A5ke, auto mal od nova, staral sa o motor, ako trebalo a zacalo mu to zrat olej. A to tak, ze 1liter na 1000km. A to je tak trošku aj dosť na auto za 50k€...:).
Robilo sa tam prekrúžkovanie motora a to mal 50 000km...
Nie je to identický motor, o akom píše zadávateľ, ale čítať tu o super spoľahlivých 2,0 TFSI je mimo misu, hlavne ak mám info priamo od prvého majiteľa, ktorý s autom jazdil šetrne a nie od tretieho majiteľa, ktorý si nechal doviesť nejaký črep z DE...:)
Môžete to nazývať demagógiou, ale koncern dobré a hlavne spoľahlivé motory dávno nemá. Posledné dobré motory od VAG-u boli 1.6i a 1.8T a rotačky 66kW a 81kW. Tie už neprekoná nič.
Spoľahlivý motor je u mňa taký, že 250000km ani neviem o ňom. Vymením olej, filtre a jazdím. A nie, že ho treba po zábehu prekrúžkovať, napínaky meniť, nestáť so zaradenou rýchlosťou, aby retiazka od bicykla, čo slúži ako rozvodová reťaz, náhodou neskočila...
Proste celé zle. Môžete to nazývať prekrúcaním, demagógiou, ako to len chcete.
Každý si našťastie môže vybrať, na akom aute bude jazdiť. Ja kvôli horeuvedenému koncern nechcem. Ak to vám nevadí a dokážete s tým žiť - nech sa páči. Veď aké by to bolo, keby sa každému páčila rovnaká žena...:)
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

presne tak, nieje to totožný motor.. v A5tke predmetný 2.0TFSI s remeňovým rozvodom osadzovaný už nebol.. takže nekonkrétna vec.

P.S ja zas poznám osobne XY aj nových 2.0TSI s reťazou, ktoré nežerú žiaden olej a nábehy majú niektoré aj cez 150tkm.. jeden passat dokonca momentálne už tesne k 450tkm, ktorému nič nieje.

P.S ukáž mi za posledných 10 rokov nejaký iný porovnatelný objemom aj výkonom preplňovaný motor s porovnateľnými nábehmi, ktorý je lepší a spoľahlivejší.. u ktorom sa nevyskytnú žiadne problémy, ktorý má register "trestov" čistý ako psie gule.
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Tak za mňa, čo môžem odporúčiť podľa áut z rodiny a blízkych kamarátov, je 2.4t motor od Volva v S 60 a 2.0t motor od Renaultu v dvojkovom Megane R.S. Majú nábehy prvý hojne cez 300 000 a druhý cez 200 000 a tým motorom nikdy nič nebolo.
Nehovorím, že je to reprezentatívna vzorka, a že všetky tieto motory sú najlepšie na svete, ale netrpia tými detskými chorobami, ako spomenuté TFSI. Uznaj sám - nenasralo by ťa, ak by si musel riešiť závadu na práve zabehnutom motore v aute so 4 kruhmi, kde by si mal mať náskok vďaka technike?
Na záver niečo na pobavenie (angličtina nutná) :)

https://www.youtube.com/watch?v=2gkty6vIXkc
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> BMW normy tu pletieš načo


nato, lebo zaznelo o 2.0TFSI motoroch citujem "tento motor bol konštruovaný v dobe kedy tieto eko nizkoviskózne LongLife grcanice ešte nehrali prím"

Tak som len chcel ukazat ze longlife oleje tu boli uz v roku 1998 - ba dokonca predtym - a ze hrali prim roky rokuce skor ako bol skonstruovany 2.0TFSIFSITSISFI. Lepsia ukazka ako BMW normy ma nenapadla lebo tam je proste ten rok priamo zakodovany. Jednoduche a priamociare.

Neviem kedy WV vypustil 507.00 respektive benzinovy ekvivalent 504.00 takze podla toho to neviem posudit.
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

mp3turbo napísal: nato, lebo zaznelo o 2.0TFSI motoroch citujem "tento motor bol konštruovaný v dobe kedy tieto eko nizkoviskózne LongLife grcanice ešte nehrali prím"
..keďze sa tu bavíme konkrétne o TFSI, tak asi je logické, že narážam konkrétne na oleje pod VW špecifikáciami a riešim tieto konkrétne v tejto súvislosti a nie oleje pod BMW špecifikáciami..

..o olejoch toho viem skutočne dosť (mimo to že tribológiu som mal 2. semestre aj na VŠ.. sa v tom sám vzdelávam a zbieram poznatky aj ďalej), takže skutočne mňa nieje potrebné v niečom ohľadne olejov a problematiky v tejto oblasti poučovať.. to len tak na margo toho celého.

K VW504/507 som sa už vyjadril..
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

bmw nebmw, ja proste hovorim ze LONGLIFE OLEJE TU BOLI S NAMI DAVNO PRADAVNO PRED VYMYSLENIM 2.0 FSITFSISFITI. A v dobe kedy sa TFSI prvykrat ukazal svetu uz HRALI PRIM. Takze to co si napisal BOLO NESPRAVNE. Mohol si mat aj tristo semestrov tribotechniky.

Nic viac, nic menej. Vyprdni sa na BMW WV. Longlife oleje tu s nami boli davno predtym ako vznikol dva nula tfsi ci s tym uz suhlasis alebo nie.

Motor 2.0tfsi v roku 1998 nebol. Longlife oleje doprdele boli. Ze ich nemalo WV ? Hovno ma to zaujima. Longlife oleje boli davno pred TFSI.

Cele.
Sparing1
Príspevky: 249
Dátum registrácie: 18.11.2010 16:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sparing1 »

nepíšeš zle, ale píšeš mimo pointu toho, čo som písal ja, resp. si to zovšeobecnil.. to je celé.

Pre budúcnosť, teda skúsim absolútne presne konkretizovať každým jedným slovom a výrazom vo vete, že narážam na tu jednu konkrétnu "vec" a len tam konkrétne smerujem.., aby sme sa vyhli následne debatám o ničom.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 77 neregistrovaných