2,0 HDI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Citroen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

juro16
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 12.10.2007 08:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa juro16 »

no ja to mám ročník 2000 dovoz belgicko ja som na tom nabehal asi 40.000 km, klasické jazdenie viac štartov ako kilometrov, km na tacho neberiem vážne nie sú podstatné. nie som žiadny motor macher ale ked som kupoval auto toto bolo po technickej stránke naj... doteraz žiadne problémy iba normál kotúže, ramená, samozrejme prvé boli rozvody. doteraz mám staré dobré BX 1, 8 TD a mal som za to že HDI by malo byť o niečo pred touto klasikou... no vlastne aj je.ale ked niečo nejde nedá sa jednoznačne určiť príčina a to ma serie. systém pokusov a omylov tolerujem al :3c90: e nie ked každý pokus stojí 100,-E to píšem maximálne minimum. uvidím ako ešte dopadnem ale aké auto kúpiť nabudúce? :zga28: :zga28: :zga28:
juro16
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 12.10.2007 08:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa juro16 »

no ja to mám ročník 2000 dovoz belgicko ja som na tom nabehal asi 40.000 km, klasické jazdenie viac štartov ako kilometrov, km na tacho neberiem vážne nie sú podstatné. nie som žiadny motor macher ale ked som kupoval auto toto bolo po technickej stránke naj... doteraz žiadne problémy iba normál kotúže, ramená, samozrejme prvé boli rozvody. doteraz mám staré dobré BX 1, 8 TD a mal som za to že HDI by malo byť o niečo pred touto klasikou... no vlastne aj je.ale ked niečo nejde nedá sa jednoznačne určiť príčina a to ma serie. systém pokusov a omylov tolerujem al :3c90: e nie ked každý pokus stojí 100,-E to píšem maximálne minimum. uvidím ako ešte dopadnem ale aké auto kúpiť nabudúce? :zga28: :zga28: :zga28: :zga28:
juro16
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 12.10.2007 08:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa juro16 »

sorry za tých smailíkov tích mi tam nabúchal moj syn má 5 rokov ... tak teraz mu dovolím nech sa tu vybúri. :3020: :3035: :28b7: :2f93: :342a: :3c90: lol :40bd: :4090: :3906: :d :D :41c2: :4012: :38eb: :300f: :-\
MAR01
Príspevky: 38
Dátum registrácie: 18.11.2009 14:11
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa MAR01 »

No vsak to je na tom to najhorsie ze je problem diagnostikovat presnu pricinu chyby a tie veci na to nie su ozaj lacna zalezitost, Ake auto si mas kupit,vies to je tak sto ludi,sto chuti,ja som si zas kupil audi a4 benzin nebudem uz stymi autami spekulovat celkovo ked porovnam auta ktore som mal ja alebo moji znamy tak od vw groupu boli asi najlepsie co sa tyka spolahlivosti ale hlavne ten servis to ma zaujima teraz uz najviac ,som stym spokojny sice to nezere 5litrov ale zas jazdim bez poruch,sice som menil teraz vsetky ramena a capy, ale to mi vobec nevadi hlavne ze motoricky to ide,a neni problem so servisom su na to lacnejsie veci ako na to hdi,,
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

MARO1 netreba davat auto do servisu, treba ho dat ludom co vedia co s tym :)

pricin moze byt viac, napr podfukovanie trysiek, ked vytiahnes trysku je na spodku medena podlozka v tvare O , ta niekedy moze byt poskodena vibraciami pripadne inak a netesni, tiez ocistit trysky benzinom aspon laicky, ked nie tak do servisu na ultrazvukove cistenie, ked nezaberie az potom by som menil trysky.. tiez skontrolovat celu palivovu sustavu,odvodnit filter, netesnosti,chladic paliva ..proste jeden dlhy vikend hladania :)
knazek
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 27.01.2010 17:51
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa knazek »

MAL SOM PODOBNE PROBLEMY NAKONIEC SME NAHODNE ZISTILI žE MI PUMPAR DOTANKOVAL BENZíN,PO VYčISTENí NADRžI JE POKOJ. :2f93: :zga28:
peteralfa1
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 13.02.2009 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa peteralfa1 »

toto iste sa stalo mne...najprv čerpadlo v nadrzi, neskor 2x regulator tlaku paliva, dnes som vymenil 2 vstrekovače a este dva vstrekovace by trebalo vymenit.... uz ten francuzky škrep nechcem ani vydiet!!!!! predam ho za simbolicku cenu a viac HDI nechcem!
juro16
Príspevky: 53
Dátum registrácie: 12.10.2007 08:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa juro16 »

mal si to tiež auto kupované z druhej ruky alebo nové? no napriek týmto problémom auto neodpisujem už mi vrčí v pohode po výmene regulátora tlaku. ale je to ročník 2000 a už si niečo zapýta. mna len štvalo že nikto ti nevie z voleja povedAť čO tomu je diagnostika je proste na dlhšiu dobu. a čo by si odporučil namiesto HDI? vstreky som zatial nemusel meniť možno by to aj mna prebralo z letargie ale už sú solenoidy asi na všetkých nových diesloch. už len zmena paliva.
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

co dodat, tie francuzske crepy su strasne a hlavne HDi xantia 260tkm C5 200tkm, bez jedineho zasahu do motora, vstreky povodne,dvojhmotny zotrvak povodny, servisujem dva partnery HDi ktore maju nalietane 600 a 400tkm , tiez bez zasahu do motora.. ono niekedy staci netankovat tesco,hypernova naftu a nerubat tomu za studena.. aky pan taky kram
patulko173
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 06.10.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patulko173 »

pridam sa do debaty, kazdy chvalime to svoje. ja som mal dve xantie 2,0HDi /80kw, vyrobene v jednom mesiaci. tu menej narobenu som so 100tis. km predal bratovi. ta co mi zostaa ma 234.tis. som treti majitel. zajtra na nej budem mat odjazdenych mojich 100tis. a idem to "oslavit" priamo na STK. lol
aj ja som mal problemy zo vstrekovacmi. pri akcelerovani mi to kapalo. dalo sa na tom jazdit, ale bolo riziko, ze pri predbiehani motor zhasne. kupil som repas za polovicnu cenu. 4 kusy ma vysli na 1000 euro. mam na nich najazdene uz asi 50tis a zatial to slape. ziadne ine problemy - mimo prevadzkovych (gule, preplach LHM, capy, silentbloky, vyfuk...) nemusel riesit.
no a k tej nafte - netankujem na tesco a podobnych benzinkach, nelejem aditiva ani nic podobne. treba jazdit na tom, na com bol motor vychovany - pokial sa to da zistit. v-power mi tak precistil palivovu sustavu, ze sa to zastavilo v vstrekovacoch. a odvtedy ziadne gebuziny okrem cistej nafty. aj ked je pravda, ze kedysi bol nafta mastnejsia, co motoru len pomohlo...
a ak by som mal teraz rozhodovat pre ine auto, urcite by ma HDi neodradilo. vsetci prechadzaju na Common Rail (HDi, CDi, JTD, CRDi, ...) a co usetrime na palive, pojde do novych vstrekov...
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

to veru nie - bude to daleko viac ako co usetrime na palive... a zabudol si aj do cerpadiel a dvojhmot a DPF filtrov.
TycoonX
Príspevky: 549
Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa TycoonX »

FAP filtre su perfektne veci, skus stat na krizovatke za neakym prassatom alebo hocijakym TDi.. rovno prepinam na vnutorny okruh.. za autami s fapom take problemy (aj ked malicherne ale mna smrad v aute doslova se*rie) nemam

btw: FAP filter staci raz za 200tkm poriadne vyplachnut horucou wap a funguje dalej..

dvojhmoty - pokial clovek nedupe autu na 2ke ledva volnobezne otacky v kolone tak ta ten zotrvak prezije..

cerpadlo- vid kvalita nafty
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

> btw: FAP filter staci raz za 200tkm poriadne vyplachnut horucou wap a funguje dalej..

urcite nie.



> dvojhmoty - pokial clovek nedupe autu na 2ke ledva volnobezne otacky v kolone tak ta ten zotrvak prezije..

tiez urcite nie.





> cerpadlo- vid kvalita nafty

urcite ano, v tomto sa zhodneme. Zostava jediny sporny bod, ten prvy - o passatoch za ktorymi je treba zapinat vnutorny okruh. To su vsetky uz nacipovane? Lebo standartne passaty KTORE JA ZO SRDCA NEMUSIM nesmrdia a to im proste uznat musim. Ked sa ale pozries na podpisy mnohych fešáčikov na všetkých forach, najdes tam take ze "egr off maf off kat off"... ano, potom to smrdi. A bohuzial je takych cim dalej tym viac.

Rovnako ako je takych co zistili kolko stoji FAP/DPF/atď a maju ho vyhodeny von plus zmeneny software v aute. A tomuto tiez nezabranime.
patulko173
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 06.10.2010 20:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa patulko173 »

presne tak. TycoonX ma pravdu. cerpadlo mi zatial slape, dvojhmot tiez a FAP sa myslim v r.1999 nerobili. vela so uz o nich popisaslo, ale myslim, ze tomu treba prist na chut a vediet ako na to. pri mojej spotrebe cca 4,5L/100 a pri inom aute ktore ma cca 6L/100, som za 4 roky usetril priblizne 1000euro, ktore isli do vstrekovacov.
nechem nikoho presviedcat o plusoch HDi, pretoze urcite je vela nespokojnych ludi ktory vlastnili motory s CRail vstrekovanim (nie len francuz PSA), ale u mna zatial plati HDi - Hodne Dobra investice
:28b7:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

4.5l/100km... ako to robite, ludia... ja sa kazdy den znovu a znovu presviedcam preco mi stavaju chlpy v riti ked okolo mna prejde trojvalcova fabia 1.4hdi ci 1.4jtd ci co to je za 1.4crd :) oznacenie, zhruba tak na 969 otackach za dve minuty, na trojke do zakruty 15km/h, drrrn drrrn drrrn ved ten motor chce rovno vyskocit spod kapoty a drbnut tomu sprostemu vodicovi po hlave, ale on nepreradi a nepreradi a nepreradi, ved spotreba nepusti a nepusti a nepusti...

minuly tyzden som uz zacal s kolegami vykrikovat po takych čurbesoch - normalne stojime na cigaretke, idu okolo hentaki drnčiaci truhlici tak po nich vykrikujeme ze prerad magor, to nepocujes ako ten motor skuvíňa?

ludia ludia... nedokazem pochopit jednu vec, odkial vsetci maju ze mensie otacky sa rovna mensia spotreba. Nie je to tak. Pozrite si krivky mernej spotreby vasich motorov...

Návrat na "Citroen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 70 neregistrovaných